abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67595129
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 22:03 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ik ook. Zou Callery meer tijd per aflevering hebben gekregen omdat er minder haast achter het seizoen zat? En dus meer componeertijd hebben gehad om iets goeds te bedenken.
Waar de muziek uitblonk was tijdens de laatste 10 minuten, en dat was een soundtrack die al veelvuldig is gebruikt opzich.. Er vindt veel herhaling plaats op dat gebied, niettemin is het erg sterk.
pi_67596996
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 22:11 schreef SnuggLe het volgende:

[..]

Mee eens, erg sterk. Ook het einde van deze aflevering.
Al had ik bijna verwacht dat toen ze contact opnamen met die radio tower dat het eind van Moss was, dat ze uit de lucht ofzo werden geschoten.

En waarom heb ik nog steeds het idee dat er a) een catfight komt tussen Olivia en Kim en b) er nog steeds een rat in the White House zit?
Ik hoop op een naakt oliegevecht tussen Olivia en Kim!

OT: leuke ep! Ik vraag me alleen af wat voor troef Starkwood verder heeft. Als ze die FBI lui kapot schieten zou ik als president zijnde het hele terrein vernietigen (bio wapens rechtvaardigen dat). Private company of niet, de FBI mag daar toch wel rondkijken?
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
  dinsdag 31 maart 2009 @ 23:20:54 #229
16701 scanman01
Today's a good day
pi_67597316
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 22:50 schreef lordteddybeer het volgende:
Trailertje EP 17:
Damn, dat is heftig...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My soul is painted like the wings of butterflies
  dinsdag 31 maart 2009 @ 23:22:44 #230
16701 scanman01
Today's a good day
pi_67597395
Ik ben echt benieuwd hoe ze het verloop van dit seizoen zal wezen, maar dat is natuurlijk ook precies de bedoeling van de schrijvers. Daarom hebben ze de infectie van Jack erin geschreven. Dan leef je toch meer mee dan anders. Maar '24' zonder Jack Bauer is als een Bondfilm zonder James Bond, dus ik blijf geloven in een goede afloop.
pi_67597877
ik hoop dat ze research gedaan hebben naar een remedie voordat het biowapen ontwikkeld werd, lijkt logisch omdat Hodges en co ook geinfecteerd kunnen raken.

Kan Jack ook gered worden
  dinsdag 31 maart 2009 @ 23:37:46 #232
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_67597974
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 23:22 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben echt benieuwd hoe ze het verloop van dit seizoen zal wezen, maar dat is natuurlijk ook precies de bedoeling van de schrijvers. Daarom hebben ze de infectie van Jack erin geschreven. Dan leef je toch meer mee dan anders. Maar '24' zonder Jack Bauer is als een Bondfilm zonder James Bond, dus ik blijf geloven in een goede afloop.
Maar Bond is ook al door meerdere personen neergezet..

Alleen dat zal niet werken in een serie
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  dinsdag 31 maart 2009 @ 23:38:23 #233
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_67597997
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 23:34 schreef Rorata het volgende:
ik hoop dat ze research gedaan hebben naar een remedie voordat het biowapen ontwikkeld werd, lijkt logisch omdat Hodges en co ook geinfecteerd kunnen raken.

Als je echt een serieuze dreiging wil maken dan zorg je er zelf voor dat je niet in de buurt van dat wapen komt en dat er nog geen serum voor is..
It's Time To Shine
  dinsdag 31 maart 2009 @ 23:38:43 #234
16701 scanman01
Today's a good day
pi_67598006
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 23:34 schreef Rorata het volgende:

Om die reden hadden ze het al zo gemaakt dat het niet besmettelijk is.
Maar ik verwacht dus ook dat ze een 'cure' hebben bij Starkwood. Misschien komt Tony dat het komende uur wel tegen ofzo.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 23:40:33 #235
16701 scanman01
Today's a good day
pi_67598066
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 23:37 schreef qu63 het volgende:

[..]

Maar Bond is ook al door meerdere personen neergezet..

Alleen dat zal niet werken in een serie
Maar dat gaat nu niet op, want het lijkt er dus op dat ze Jack Bauer laten doodgaan. Dus niet dat Kiefer er alleen maar mee stopt, maar dat Bauer het loodje legt. En dat kan dus niet, want dan wordt het net als een Bondfilm zonder James Bond, vind ik.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 23:43:05 #236
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_67598153
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 23:38 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Om die reden hadden ze het al zo gemaakt dat het niet besmettelijk is.
Maar ik verwacht dus ook dat ze een 'cure' hebben bij Starkwood. Misschien komt Tony dat het komende uur wel tegen ofzo.
Tony wordt nu ook onder schot gehouden, dus die kans lijkt me klein..

Ik vond het trouwens wel gek dat hij niet dat wapen van die 'bewaker' van hem pakte, en niet controleerde of die vent niet iets leuks in zn zakken had zitten..
It's Time To Shine
  dinsdag 31 maart 2009 @ 23:48:17 #237
16701 scanman01
Today's a good day
pi_67598308
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 23:43 schreef qu63 het volgende:

[..]

Tony wordt nu ook onder schot gehouden, dus die kans lijkt me klein..
Jij denkt dat dat het hele volgende uur zo blijft
  dinsdag 31 maart 2009 @ 23:51:46 #238
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_67598429
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 23:48 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Jij denkt dat dat het hele volgende uur zo blijft
Nee, maar ik denk niet dat die figuren netjes hun wapens opbergen en verwachten dat de FBI ook netjes de deur achter zich dichtdoet als ze weggaan.

Dus Tony zal het niet alleen vinden, maar misschien wel met een aantal FBI'ers
It's Time To Shine
  woensdag 1 april 2009 @ 01:30:51 #239
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_67600407
aah, misschien gaat het volgende seizoen wel over de tijd in Europa van Jack toen ie nog voor de special forces vocht en zn hele commando verloor.
ff wachten nog
  woensdag 1 april 2009 @ 03:18:17 #240
16701 scanman01
Today's a good day
pi_67600807
De schrijvers hebben Tony niet voor niets laten vragen hoe het met Jack was. Hij moest weten dat Jack geinfecteerd was om een reden te hebben op zoek te gaan naar een antistof. Zo leg ik het uit. Ik heb goede hoop dat het allemaal wel goed komt. Iedereen weet dat '24' niets is zonder Jack Bauer, ook Kiefer weet dat. Dat hij dit deel niets kon doen was al eigenlijk te lang.
  woensdag 1 april 2009 @ 03:36:51 #241
16701 scanman01
Today's a good day
pi_67600864
In season 1 was het Palmer tegen Hodges trouwens. Was een interessante twist geweest als dat dezelfde Hodges was als we nu kennen uit season 7.
pi_67600894
Nu snap ik dat ze geen militairen mogen inzetten ivm posse comitatus maar in principe zouden ze dan toch gewoon de national guard op order van de gouverneur kunnen inzetten?
  Moderator woensdag 1 april 2009 @ 07:37:48 #243
9859 crew  Karina
Woman
pi_67601353
Het zou heel flauw zijn als Jack op deze manier dood zou gaan, maar aan de andere kant zou het natuurlijk ook weer heel flauw zijn als er weer op het laatste moment een tegengif wordt gevonden.

En ik denk nog steeds dat Olivia er meer van af weet, ze kwam ook meteen met een naam op de proppen voor Chief of Staff (of ze wilde alleen de huidge er uit werken).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_67601832
En casting voor S8 is al begonnen, wat logisch is want op 1 mei beginnen de opnames al! Aangezien iedereen in januari 2010 toch al vergeten is wat ik hier post doe ik het zonder spoiler tags
quote:
Anil Kapoor to star in American show ‘24’

Spicezee Bureau

Mumbai, March 09: The success stories surrounding Oscar winning film ‘Slumdog Millionaire’ just seems to be getting bigger and better by the day. After Freida Pinto, the lesser-known Indian actress went to rule the world, rubbing shoulders with legends; it’s the turn of Anil Kapoor now, who is all smiles owing to his ‘Millionaire’ association. The actor will soon be seen playing one of the leading roles in popular American TV show ‘24’.

According to sources, Anil has been roped in for the new season of the show. The season that is set to begin in May, would mark the actor’s debut on international TV. A news daily quoted a friend of the actor saying, “The modalities are being worked out. Anil is very kicked about this offer."

The show has won a numerous number of gongs including the much renowned Emmy and Golden Globe accolades.

An action drama TV series, ‘24’ depicts a 24-hour period in the life of Jack Bauer, who works with the US government as it fights domestic threats.

With Anil climbing on the Telly bandwagon, it seems he is ready to carry his small screen ‘Slumdog’ avatar forward.
  Moderator woensdag 1 april 2009 @ 09:20:09 #245
42184 crew  DaMart
pi_67602728
quote:
Op woensdag 1 april 2009 03:18 schreef scanman01 het volgende:
De schrijvers hebben Tony niet voor niets laten vragen hoe het met Jack was. Hij moest weten dat Jack geinfecteerd was om een reden te hebben op zoek te gaan naar een antistof. Zo leg ik het uit. Ik heb goede hoop dat het allemaal wel goed komt. Iedereen weet dat '24' niets is zonder Jack Bauer, ook Kiefer weet dat. Dat hij dit deel niets kon doen was al eigenlijk te lang.
Precies. Het zou me ook niets verbazen als de opzet van Starkwood was om mensen te besmetten en dan zelf voor veel geld het medicijn aan de overheid te verkopen. Ze lopen immers veel geld mis, dat ze op deze manier kunnen terugverdienen.

En de besmetting van Jack is ongetwijfeld een reden om Kim terug te brengen: Jack denkt dat hij doodgaat en wil haar nog een keer zien, en zich met haar verzoenen.
pi_67604414
Ik hoop echt niet dat Starkwood een anitstof heeft, dat zou ik zo cheap vinden.

Als Jack tot het einde van dit seizoen blijft geloven dat hij over een paar dagen sterft kan dat nog een heleboel interessante scènes opleveren. Ze zouden Jack aan het eind dan (al dan niet kunstmatig) in coma kunnen laten raken, wat de ontwikkeling van de CJD remt. Tussen seizoen 7 en 8 kan dan een serum ontwikkeld worden waarmee Jack gered wordt (uiteraard met veel risico, want het moet onder hoge tijdsdruk gebeuren door een nieuwe dreiging).

Zo'n flow zou ik veel natuurlijker vinden dan ineens een antistof vinden terwijl net geïmpliceerd werd dat ook Starkwood niets heeft (anders hadden ze ook de moeite niet hoeven doen om blowback te voorkomen).
  woensdag 1 april 2009 @ 11:19:02 #247
16701 scanman01
Today's a good day
pi_67605932
quote:
Op woensdag 1 april 2009 10:23 schreef Symer het volgende:
Als Jack tot het einde van dit seizoen blijft geloven dat hij over een paar dagen sterft kan dat nog een heleboel interessante scènes opleveren. Ze zouden Jack aan het eind dan (al dan niet kunstmatig) in coma kunnen laten raken, wat de ontwikkeling van de CJD remt. Tussen seizoen 7 en 8 kan dan een serum ontwikkeld worden waarmee Jack gered wordt (uiteraard met veel risico, want het moet onder hoge tijdsdruk gebeuren door een nieuwe dreiging).
Je hebt inderdaad kans dat ze met een soort open einde komen, waarin je niet weet of Jack wel of niet overleeft. Een beetje zoals Palmer op het einde van seizoen 2. Er zijn nog talloze mogelijkheden, maar ik denk wel dat ze dit gaan rekken. Iedere aflevering een paar symptomen enzo...
pi_67633131
Ik zie trouwens een overeenkomst tussen het plot van dag 7 en Resident Evil 5, tof.
pi_67633345
quote:
Op woensdag 1 april 2009 03:44 schreef WammesWaggel het volgende:
Nu snap ik dat ze geen militairen mogen inzetten ivm posse comitatus maar in principe zouden ze dan toch gewoon de national guard op order van de gouverneur kunnen inzetten?
Ik weet ook niet precies hoe het werkt, maar de National Guard is volgens mij niet de reguliere krijgsmacht en valt daarom niet onder dat beginsel.

Ik meen me trouwens te herinneren dat ze in een eerder seizoen van 24 zeiden dat die wet ook niet geldt voor de marine, daarmee zou de inzet van SEALS en Mariniers dus misschien wel mogen zonder congressionele goedkeuring.
pi_67634579
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 17:37 schreef planethugo het volgende:
vind t maar een vaag plan van jon voight. Leek me dat hij redelijk anoniem moest blijven om t plan te laten slagen en zeker niet openlijk een heel fbi team gaan gijzelen...
Snap daar ook weinig van. Wat is nou zijn grote doel? Sowieso, wat moet ie met bioweapons?

En waar zijn nou al die slechte mensen in de regering die bill wilde vangen? Vooralsnog blijft het bij een paar ambtenaren of bewakers toch? Veel vetter was het toen de bluetooth guys de president onder hun controle hadden zoals in S5.

Er zit geen echte lijn in vooralsnog. Nadat Dubaku gevangen werd gleed dit seizoen wel een beetje af.

Moet wel zeggen dat ik het nog steeds met plezier volg hoor, maar er leek meer in te zitten.
Daarnaast heb ik 1 of 2 eps gemist. Wist toen niet meer waar ik was, en bekeek per ongeluk een episode later dan die ik nog moest zien. En dan zit ik er al lekker voor en heb geen zin meer om die vorige aan te zetten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')