Waar de muziek uitblonk was tijdens de laatste 10 minuten, en dat was een soundtrack die al veelvuldig is gebruikt opzich.. Er vindt veel herhaling plaats op dat gebied, niettemin is het erg sterk.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:03 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik ook.Zou Callery meer tijd per aflevering hebben gekregen omdat er minder haast achter het seizoen zat? En dus meer componeertijd hebben gehad om iets goeds te bedenken.
Ik hoop op een naakt oliegevecht tussen Olivia en Kim!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:11 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Mee eens, erg sterk. Ook het einde van deze aflevering.
Al had ik bijna verwacht dat toen ze contact opnamen met die radio tower dat het eind van Moss was, dat ze uit de lucht ofzo werden geschoten.
En waarom heb ik nog steeds het idee dat er a) een catfight komt tussen Olivia en Kim en b) er nog steeds een rat in the White House zit?
Damn, dat is heftig...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
Maar Bond is ook al door meerdere personen neergezet..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:22 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben echt benieuwd hoe ze het verloop van dit seizoen zal wezen, maar dat is natuurlijk ook precies de bedoeling van de schrijvers. Daarom hebben ze de infectie van Jack erin geschreven. Dan leef je toch meer mee dan anders. Maar '24' zonder Jack Bauer is als een Bondfilm zonder James Bond, dus ik blijf geloven in een goede afloop.
Als je echt een serieuze dreiging wil maken dan zorg je er zelf voor dat je niet in de buurt van dat wapen komt en dat er nog geen serum voor is..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:34 schreef Rorata het volgende:
ik hoop dat ze research gedaan hebben naar een remedie voordat het biowapen ontwikkeld werd, lijkt logisch omdat Hodges en co ook geinfecteerd kunnen raken.
Kan Jack ook gered worden
Om die reden hadden ze het al zo gemaakt dat het niet besmettelijk is.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:34 schreef Rorata het volgende:
ik hoop dat ze research gedaan hebben naar een remedie voordat het biowapen ontwikkeld werd, lijkt logisch omdat Hodges en co ook geinfecteerd kunnen raken.
Kan Jack ook gered worden
Maar dat gaat nu niet op, want het lijkt er dus op dat ze Jack Bauer laten doodgaan. Dus niet dat Kiefer er alleen maar mee stopt, maar dat Bauer het loodje legt. En dat kan dus niet, want dan wordt het net als een Bondfilm zonder James Bond, vind ik.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
Maar Bond is ook al door meerdere personen neergezet..
Alleen dat zal niet werken in een serie
Tony wordt nu ook onder schot gehouden, dus die kans lijkt me klein..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Om die reden hadden ze het al zo gemaakt dat het niet besmettelijk is.
Maar ik verwacht dus ook dat ze een 'cure' hebben bij Starkwood. Misschien komt Tony dat het komende uur wel tegen ofzo.
Jij denkt dat dat het hele volgende uur zo blijftquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
Tony wordt nu ook onder schot gehouden, dus die kans lijkt me klein..
Nee, maar ik denk niet dat die figuren netjes hun wapens opbergen en verwachten dat de FBI ook netjes de deur achter zich dichtdoet als ze weggaan.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij denkt dat dat het hele volgende uur zo blijft
quote:Anil Kapoor to star in American show ‘24’
Spicezee Bureau
Mumbai, March 09: The success stories surrounding Oscar winning film ‘Slumdog Millionaire’ just seems to be getting bigger and better by the day. After Freida Pinto, the lesser-known Indian actress went to rule the world, rubbing shoulders with legends; it’s the turn of Anil Kapoor now, who is all smiles owing to his ‘Millionaire’ association. The actor will soon be seen playing one of the leading roles in popular American TV show ‘24’.
According to sources, Anil has been roped in for the new season of the show. The season that is set to begin in May, would mark the actor’s debut on international TV. A news daily quoted a friend of the actor saying, “The modalities are being worked out. Anil is very kicked about this offer."
The show has won a numerous number of gongs including the much renowned Emmy and Golden Globe accolades.
An action drama TV series, ‘24’ depicts a 24-hour period in the life of Jack Bauer, who works with the US government as it fights domestic threats.
With Anil climbing on the Telly bandwagon, it seems he is ready to carry his small screen ‘Slumdog’ avatar forward.
Precies. Het zou me ook niets verbazen als de opzet van Starkwood was om mensen te besmetten en dan zelf voor veel geld het medicijn aan de overheid te verkopen. Ze lopen immers veel geld mis, dat ze op deze manier kunnen terugverdienen.quote:Op woensdag 1 april 2009 03:18 schreef scanman01 het volgende:
De schrijvers hebben Tony niet voor niets laten vragen hoe het met Jack was. Hij moest weten dat Jack geinfecteerd was om een reden te hebben op zoek te gaan naar een antistof. Zo leg ik het uit. Ik heb goede hoop dat het allemaal wel goed komt. Iedereen weet dat '24' niets is zonder Jack Bauer, ook Kiefer weet dat. Dat hij dit deel niets kon doen was al eigenlijk te lang.
Je hebt inderdaad kans dat ze met een soort open einde komen, waarin je niet weet of Jack wel of niet overleeft. Een beetje zoals Palmer op het einde van seizoen 2. Er zijn nog talloze mogelijkheden, maar ik denk wel dat ze dit gaan rekken. Iedere aflevering een paar symptomen enzo...quote:Op woensdag 1 april 2009 10:23 schreef Symer het volgende:
Als Jack tot het einde van dit seizoen blijft geloven dat hij over een paar dagen sterft kan dat nog een heleboel interessante scènes opleveren. Ze zouden Jack aan het eind dan (al dan niet kunstmatig) in coma kunnen laten raken, wat de ontwikkeling van de CJD remt. Tussen seizoen 7 en 8 kan dan een serum ontwikkeld worden waarmee Jack gered wordt (uiteraard met veel risico, want het moet onder hoge tijdsdruk gebeuren door een nieuwe dreiging).
Ik weet ook niet precies hoe het werkt, maar de National Guard is volgens mij niet de reguliere krijgsmacht en valt daarom niet onder dat beginsel.quote:Op woensdag 1 april 2009 03:44 schreef WammesWaggel het volgende:
Nu snap ik dat ze geen militairen mogen inzetten ivm posse comitatus maar in principe zouden ze dan toch gewoon de national guard op order van de gouverneur kunnen inzetten?
Snap daar ook weinig van. Wat is nou zijn grote doel? Sowieso, wat moet ie met bioweapons?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:37 schreef planethugo het volgende:
vind t maar een vaag plan van jon voight. Leek me dat hij redelijk anoniem moest blijven om t plan te laten slagen en zeker niet openlijk een heel fbi team gaan gijzelen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |