Hoe stabiel zal dat zijn?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:55 schreef Christiaan het volgende:
Ik installeer wel lekker de dev update.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:06 schreef timbob het volgende:
Ja hoi.
ik heb heel wat gemist vandaag zo te horen.
Zeg, zo'n 3.0 update is toch wel gratis he?..
of zeg ik dan iets heel doms....
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:29 schreef Skv het volgende:
They’re going to ship it “this summer.” It will be a free update to iPhone 3G customers.
Begrijp ik nou goed dat je op een iPhone msn niet kunt laten draaien op de achtergrond?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:25 schreef Tourniquet het volgende:
Keynote: http://events.apple.com.e(...)szg/event/index.html
http://www.apple.com/support/oss/quote:Op woensdag 18 maart 2009 08:46 schreef Cydex het volgende:
Ik kan een iPhone kopen, maar wil zeker weten dat het niet gestolen of fake is. De verkoper heeft mij het serienummer gemaild. Waar kan ik op internet contorleren dat het hier om een echte en legale iPhone gaat?
De verkoper woont een uurtje rijden bij me vandaan, dus ik zal zeker ter plekke ook kunnen zien of het serienummer wel geljik is aan dat hij nu mailt
Nice.quote:Op woensdag 18 maart 2009 08:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
http://www.apple.com/support/oss/
https://selfsolve.apple.com/GetWarranty.do
Kijk eensch aan
Wel het juiste land ingevuld?quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:06 schreef Cydex het volgende:
[..]
Nice.
Echter uitkomst niet. Serienummer is invalid. Toch maar even met verkoper contact opnemen.
Yep. Diversen zelfs aangezien iPhone simlock vrij zou zijn:quote:
Laat hem anders er eens een foto van maken, ook van de achterkantquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:20 schreef Cydex het volgende:
[..]
Yep. Diversen zelfs aangezien iPhone simlock vrij zou zijn:
Nederland
Belgie
Italie
UK
VS
Serienummer met en zonder spaties ingevuld, maar steeds hetzelfde resultaat.
Check je PM
We zullen alleen wel ongeveer tot de zomer moeten wachtenquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:35 schreef TNA het volgende:
[ afbeelding ]
Copy/paste
[ afbeelding ]
Eindelijk een echt einde aan de verplichte sms-previews?
[ afbeelding ]
Nieuwe zoekfunctie
[ afbeelding ]
Landscape
[ afbeelding ]
Meer uitgebreide aandelenfunctie
Hier kun je het serienummer ook nog proberen: http://www.chipmunk.nl/klantenservice/applemodel.htmlquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:06 schreef Cydex het volgende:
[..]
Nice.
Echter uitkomst niet. Serienummer is invalid. Toch maar even met verkoper contact opnemen.
Wat moet je met twee mobieltjes?quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:35 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Ga die van mij zometeen ff wegbrengen, scheurtjes aan achterkantIs net mijn xperia gemaakt, ook scheurtjes in achterkant
, gaat de andere kapot
voor als er scheurtjes inkomen, blijkt achterafquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat moet je met twee mobieltjes?
Iets met de goden verzoeken enzoquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:39 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
voor als er scheurtjes inkomen, blijkt achteraf
MGS Touchquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:57 schreef Jarno het volgende:
Welk spel is dat ook alweer? Sieht gut aus!
Wow vet! In appstore te halen? Hoe veel kost deze?quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:54 schreef Bellerophon het volgende:
Wat een gaaf spel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het speelt echt lekker moet ik zeggen
7,99 Dollarquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:36 schreef Intocable het volgende:
[..]
Wow vet! In appstore te halen? Hoe veel kost deze?
Ik vind die plaatjes er eerlijk gezegd leuker en mooier uitzien dan het spel zelf.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:54 schreef Bellerophon het volgende:
Wat een gaaf spel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het speelt echt lekker moet ik zeggen
PMquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:40 schreef Intocable het volgende:
[..]
Ehm niet in de appstore dan. Hoe is deze wél te verkrijgen?
Ja blijkbaarquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:17 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Vet istie er al?
Zou morgen pas komen toch?
Misschien kan je hier iets meequote:Op woensdag 18 maart 2009 23:35 schreef richbitch het volgende:
Ik heb hier een computer waarop Itunes niet mee te werken valt cq. Itunes start uberhaupt niet op.
Er zijn vele programma's op internet maar heeft iemand een programma wat dan ook echt WERKT om muziek er op te pleuren dan wel af te halen?
Muziek is dus opzich wel voldoende
Thanx, maar ook dit levert geen resultaat op.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:32 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hier kun je het serienummer ook nog proberen: http://www.chipmunk.nl/klantenservice/applemodel.html
Dan was het dus een fakequote:Op donderdag 19 maart 2009 11:22 schreef Cydex het volgende:
[..]
Thanx, maar ook dit levert geen resultaat op.
Op mail wordt niet meer gereageerd opeens. Kan gebeuren als je als koper vragen gaat stellen die confronterend kunnen zijn wanneer je je iPhone 3G voor 350-400 Euro wilt verkopen
Ziet er echt supertof uitquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:30 schreef TNA het volgende:
Google Street View is sinds vandaag beschikbaar voor Amsterdam, Rotterdam en Groningen. Ook erg tof om op je iPhone te bekijken (pin droppen en op het rode poppetje drukken).
Helaas heb geen wifi, iemand anders nog een alternatief voor Itunes..?quote:Op donderdag 19 maart 2009 07:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Misschien kan je hier iets mee
http://www.engadget.com/2(...)-wifi-without-itunes
Cool! Ik wist niet eens dat je street view kon bekijken op je iPhonequote:Op donderdag 19 maart 2009 11:30 schreef TNA het volgende:
Google Street View is sinds vandaag beschikbaar voor Amsterdam, Rotterdam en Groningen. Ook erg tof om op je iPhone te bekijken (pin droppen en op het rode poppetje drukken).
Ja. Maar je moet dam wel zorgen voor een oudere baseband en firmware omdat anders de unlock geen effect heeft. Daar hebben ze momenteel nog geen oplossing voor. 2.2 firmware en lager is het beste.quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:23 schreef Swetsenegger het volgende:
is hij nu eigenlijk al eenvoudig simlock vrij te maken?
Ok, maar dat betekent dus dat waneer je hem upgrade hij weer locked is correct?quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:29 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja. Maar je moet dam wel zorgen voor een oudere baseband en firmware omdat anders de unlock geen effect heeft. Daar hebben ze momenteel nog geen oplossing voor. 2.2 firmware en lager is het beste.
Firmware is wel te downgraden, maar de baseband niet.
Zolang er dus firmware 2.2 op staat (en NIET 2.2.1) dan kan dit dus. Ze mogen dan voorlopig ook niet upgraden!quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ok, maar dat betekent dus dat wanener je hem upgrade hij weer locked is correct?
Dit omdat een van mijn werkgevers triomfantelijk met een iphone voor z'n vrouw kwam aanlopen en of ik hem even wilde 'unlocken'.
Die kans bestaat. Ga er maar vanuit dat hij wederom locked.quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ok, maar dat betekent dus dat waneer je hem upgrade hij weer locked is correct?
Dit omdat een van mijn werkgevers triomfantelijk met een iphone voor z'n vrouw kwam aanlopen en of ik hem even wilde 'unlocken'.
Ja, blijkbaar is de simlock nog wel een Big Thing voor Apple. Voor de jailbreak doen ze niet echt moeite meer lijkt het (en de 2G iPhone is helemaal freeforall lijkt het).quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:36 schreef Biogarde het volgende:
Bij Apple hebben ze die 'Yellowsn0w' unlock ook door. Laatst kwamen ze met een schijnupdate (2.2.1) waarbij de baseband werd ge-upgrade en de unlock niet meer werkte.
Sowieso gaan straks de oorspronkelijke abbo's aflopen bij AT&T en in Amerika is het verplicht om dan een unlock aan te bieden geloof ik.quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:42 schreef Biogarde het volgende:
Ach, Apple is nieuw in de telecomwereld. Zo strak als ze het nu organiseren houden ze niet vol en kost wellicht een shitload aan geld.
Denk dat ze bij model 3 a 4 de boel laten varen gezien de enorme belangstelling aan een unlock en standaard simlock-vrije toestellen.
Meeste telco's hebben een contract t/m 2010.
Voor ons ook in juli. Maar daar heb ik geen flikker aan, want ik zit tot juli 2010 vast aan T-M en de iPhone. En nergens ter wereld verkopen ze dat ding icm een 1-jarig contract. Ja, op het internet, maar niet officieel via telco's.quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:43 schreef Jarno het volgende:
[..]
Sowieso gaan straks de oorspronkelijke abbo's aflopen bij AT&T en in Amerika is het verplicht om dan een unlock aan te bieden geloof ik.
Is ook hetgeen wat mij het meest irriteert. Ik wil helemaal geen T-Mobile.quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:39 schreef Jarno het volgende:
Ik had een beetje gehoopt dat ze het one-carrier-fits-all model zouden laten varen nu. Kan me niet voorstellen dat dat het business model is wat ze op de lange termijn nastreven...
Dat hoeft toch ook niet. Lang leve de sites op internet waar je een iPhone met elk abbo kunt nemen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Is ook hetgeen wat mij het meest irriteert. Ik wil helemaal geen T-Mobile.
Ah, dat dus.quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:39 schreef RHCPeter het volgende:
Er is een landelijke storing bij t-mobile. Dus als je een PDP storing krijgt bij internet of mail dan ligt dat niet aan je foon
Weet niet of je weleens in de States bent geweest, maar overal waar je komt staan billboards met reclame voor Blackberry. Zelfs winkels hanger er vol mee.quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou ja, die blackberry begrijp ik niet zo, want dat is nauwelijks een entertainment toestel zoals de iphone wel is. Het enige voordeel van BB zijn de flatfee kosten worldwide. Dus zakelijk erg aantrekkelijk.
Is veel duurder.quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:57 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet. Lang leve de sites op internet waar je een iPhone met elk abbo kunt nemen.
Die abo's zijn aantrekkelijker dan die T-Mobile aanbiedt hoor.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Is veel duurder.Of heb je voorbeelden van sites waar het wel relatief goedkoop is?
Voorbeeld?quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:51 schreef Repeat het volgende:
[..]
Die abo's zijn aantrekkelijker dan die T-Mobile aanbiedt hoor.
gsmtrack.nl. Hoewel ze daar toevallig nu een aanbieding van de iPhone hebben met een T-mobile abboquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Is veel duurder.Of heb je voorbeelden van sites waar het wel relatief goedkoop is?
Klopt maar ik heb daar toch echt mijn iPhone met Vodafone genomen. Kwestie van wachten tot de volgende aanbieding.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:05 schreef TC03 het volgende:
Ik zie daar nergens een iPhone met een andere provider dan T-Mobile aangeboden worden hoor.
Je nummer meenemen bedoel je? Dat kan altijd.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:21 schreef Nashje het volgende:
2call.nl TC03.
Wil ik ook gaan doen, alleen zit ik met het probleem dat ik weg wil bij m'n huidige provider, en dus al m'n gegevens wil verhuizen naar een andere provider. Weet niet of dit mogelijk is in combinatie met 2call.
Precies. Kan dat ook met 2call ja?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:25 schreef Repeat het volgende:
[..]
Je nummer meenemen bedoel je? Dat kan altijd.
Ik zit nu bij Vodafone, en wil waarschijnlijk naar Hi, omdat zij het KPN netwerk hebben. Contract bij Vodafone loopt tot juli geloof ik, dus ik ga in april ongeveer opzeggen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:44 schreef nelisb het volgende:
Ja, gewoon aanvraag indienen bij 2call en daarbij aangeven dat je nummerbehoud wil! Die optie krijg je vanzelf!
Wel rekening houden dat je 3 maand opzegtermijn hebt bij Hi. Tot wanneer loopt je huidige contract? Of heb je al opgezegd?
Zou je niet wachten dan? Juni/Juli misschien een nieuwe iphone en dan gaat je nieuwe contract pas in!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:56 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik zit nu bij Vodafone, en wil waarschijnlijk naar Hi, omdat zij het KPN netwerk hebben. Contract bij Vodafone loopt tot juli geloof ik, dus ik ga in april ongeveer opzeggen.
Dus dit moet via 2call en niet via Hi?
Zijn dat nou niet alleen maar roddels?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:04 schreef nelisb het volgende:
[..]
Zou je niet wachten dan? Juni/Juli misschien een nieuwe iphone en dan gaat je nieuwe contract pas in!
Als ik wacht zegt Vodafone op een gegeven moment dat ik niet meer weg kan bij zequote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:04 schreef nelisb het volgende:
[..]
Zou je niet wachten dan? Juni/Juli misschien een nieuwe iphone en dan gaat je nieuwe contract pas in!
Okay, bedankt voor de tip. Zal er binnenkort eens binnenlopen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:34 schreef nelisb het volgende:
Vorig jaar was er ook niks bekend,totdat de nieuwe er ineens was. Behalve de geruchten natuurlijk.
Je kan vodafone opzeggen nu. Aangeven dat je nummerbehoud wil. Dan max 2 weken voor einddatum contract nummerbehoud bij andere provider aanvragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |