quote:
Intel Mobile 945 256 MBquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:20 schreef DJSmiley het volgende:
Wat voor videokaart zat erin? Ik heb hier namelijk nog een Geforce FX Go 5700 liggen uit een Acer 5000-serie.
Jammerquote:
Ben nu niet in Arnhem, maar zal zo snel mogelijk (morgen) foto's maken..quote:Op zondag 22 maart 2009 08:40 schreef EdmondDantes het volgende:
Interesse in de DVD drive, kun je even een foto hiervan maken of aangeven welk model het is? Dan kan ik kijken of ie in mijn laptopje past.
Bod genoteerd.quote:Op zondag 22 maart 2009 11:04 schreef Folkwin het volgende:
Ik bied 10 euro incl. voor de twee keer 1 GB
Oké, voor 15 euro hebben we een deal.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:31 schreef Folkwin het volgende:
Hoor het btw wel graag voor morgenavond.
Wil hem dinsdag bij iemand inbouwen namelijk.
Ik kan ze nieuw voor 11,50 krijgen.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:38 schreef donroyco het volgende:
[..]
Oké, voor 15 euro hebben we een deal.
Is ook goedquote:Op zondag 22 maart 2009 14:09 schreef Folkwin het volgende:
[..]
Ik kan ze nieuw voor 11,50 krijgen.
Dus ik wil tot 12,50 gaan, dan heb ik er 2 voor de prijs van 1
Done.quote:
Ik heb het inmiddels even opgezocht, en die drive zou in mijn laptopje moeten passen. Voor 12 euro inclusief verzendkosten (hij kan wel in een bubbelenvelopje als brievenbuspost neem ik aan?) wil ik hem wel van je overnemen. Als je hiermee akkoord gaat PM dan even je gegevens door, dan handelen we het verder af.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:07 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ben nu niet in Arnhem, maar zal zo snel mogelijk (morgen) foto's maken..
Is goed, je krijgt zo PM.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:23 schreef EdmondDantes het volgende:
[..]
Ik heb het inmiddels even opgezocht, en die drive zou in mijn laptopje moeten passen. Voor 12 euro inclusief verzendkosten (hij kan wel in een bubbelenvelopje als brievenbuspost neem ik aan?) wil ik hem wel van je overnemen. Als je hiermee akkoord gaat PM dan even je gegevens door, dan handelen we het verder af.
Wederom PM.quote:
Ik ben blij met jou!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
PM terug..quote:
Graag gedaanquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:25 schreef Folkwin het volgende:
Geheugen hier prima ontvangen!
Ze werken ook prima, nogmaals mijn dank!
Top, geen dankquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:36 schreef EdmondDantes het volgende:
En het DVD dingetje is binnen, bedankt nog!
Ik zal het even checken en laat het je snel wetenquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:53 schreef Osramp het volgende:
Interesse in de accu, mits die bruikbaar is in mijn Travelmate 5623 WSMi (da's een LIP-6198QUPC SY6 11,1Volt 4000mAh)
Het gaat om het Model: BATBL50L6, 11,1Volt en 4000mAhquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:56 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik zal het even checken en laat het je snel weten
Dat is heel duidelijk een andere accu. Nou ben ik handig genoeg om de accucellen over te zetten, dus dat zou het probleem niet hoeven te zijn. Liever had ik natuurlijk een tweede accu gehad omdat die van mij niet helemaal gaar is (draait ca 45 minuten).quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:59 schreef donroyco het volgende:
[..]
Het gaat om het Model: BATBL50L6, 11,1Volt en 4000mAh
Deze dus:
[ afbeelding ]
Voor 22,50 gaat ie niet weg.. Een nieuwe originele Acer-accu gaat voor 111 euro de deur uit..quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:43 schreef Osramp het volgende:
[..]
Dat is heel duidelijk een andere accu. Nou ben ik handig genoeg om de accucellen over te zetten, dus dat zou het probleem niet hoeven te zijn. Liever had ik natuurlijk een tweede accu gehad omdat die van mij niet helemaal gaar is (draait ca 45 minuten).
Ik bied ¤22,50 incl verzenden
Deze accu vergelijken met een nieuwequote:Op woensdag 25 maart 2009 18:45 schreef donroyco het volgende:
[..]
Voor 22,50 gaat ie niet weg.. Een nieuwe originele Acer-accu gaat voor 111 euro de deur uit..
Oké, ik zal er over nadenken...quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:34 schreef Osramp het volgende:
[..]
Deze accu vergelijken met een nieuweAls hij zou passen had ik er best je vraagprijs er voor over. Aangezien deze niet past en het dus knutselwerk wordt, stel ik de prijs laag omdat niet 100% zeker is of de losse cellen passen.
Als je je bedenkt geef je maar een gil.
Ja.. de Intel Pro/Wireless 3945ABG Network Connectionquote:
Hmmmm, wat wil jij daar voor hebben (mits het dezelfde is als in mijn Acer (WLAN model: WM3945ABG MOW1)?quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:48 schreef donroyco het volgende:
[..]
Oké, ik zal er over nadenken...
[..]
Ja.. de Intel Pro/Wireless 3945ABG Network Connection
Ja, dat is 'm inderdaad.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hmmmm, wat wil jij daar voor hebben (mits het dezelfde is als in mijn Acer (WLAN model: WM3945ABG MOW1)?
PMquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:24 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ja, dat is 'm inderdaad.
Vijftien euro excl.?
quote:
Moet ik even thuis checken, ben nu op school..quote:Op woensdag 22 april 2009 14:12 schreef forger het volgende:
Heb je de LCD screen inverter ook nog. Zo ja dan heb ik hier wel belang bij. Moet je maar even laten weten wat je hiervoor wilt hebben.
[ afbeelding ]
Heeft die adapter de + aan de buitenkant of binnenkant van de plug? Typenummer PA-19000-04 van Lite-On is mss wel interessant, samen met accu.quote:
Even thuis kijken (en zonodig een foto maken)quote:Op woensdag 22 april 2009 14:28 schreef Osramp het volgende:
[..]
Heeft die adapter de + aan de buitenkant of binnenkant van de plug? Typenummer PA-19000-04 van Lite-On is mss wel interessant, samen met accu.
Die heb ik nog!quote:Op woensdag 22 april 2009 14:12 schreef forger het volgende:
Heb je de LCD screen inverter ook nog. Zo ja dan heb ik hier wel belang bij. Moet je maar even laten weten wat je hiervoor wilt hebben.
[ afbeelding ]
Hoe bedoel je aan de buitenkant/binnen en plus?quote:Op woensdag 22 april 2009 14:28 schreef Osramp het volgende:
[..]
Heeft die adapter de + aan de buitenkant of binnenkant van de plug? Typenummer PA-19000-04 van Lite-On is mss wel interessant, samen met accu.
Goed lezen wat ik vraag.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:57 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hoe bedoel je aan de buitenkant/binnen en plus?
Het is deze adapter, even een foto gemaakt:quote:Op woensdag 22 april 2009 22:23 schreef Osramp het volgende:
[..]
Goed lezen wat ik vraag.
Ik wil weten of aan de plug (die in de laptop gaat natuurlijk) de + aan de buitenkant van de plug zit of dat die + aan de binnenkant van de plug zit.
Maar check maar even het typenummer, dan weet ik ook of de plug zelf wel in de laptop past.
Staat op de tweede regel van het plaatje: MODEL: PA-1900-04?quote:Op donderdag 23 april 2009 16:21 schreef donroyco het volgende:
[..]
Het is deze adapter, even een foto gemaakt:
[ afbeelding ]
Onderin staat: 7111939204 LP Rev: A03
Hier kun je de plug goed zien (niet mijn foto):
[ afbeelding ]
Dat is correct.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:37 schreef Osramp het volgende:
[..]
Staat op de tweede regel van het plaatje: MODEL: PA-1900-04?
Dan doe ik als tegenbod 55 euro incl. vanwege het gewicht van de verzending..quote:Op donderdag 23 april 2009 18:03 schreef Osramp het volgende:
[..]
Ah, okee, dan pastie wel op mijn lapje.
Ik bied ¤45,- incl verzending, samen met de accu.
Tot 10 kilo zijn de kosten van een pakket hetzelfde. Bod blijft hetzelfde.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:17 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dan doe ik als tegenbod 55 euro incl. vanwege het gewicht van de verzending..
Daar heb je wel gelijk in, bod gehonoreerd. Vandaag verzenden wordt wel lastig, morgen dan maar. PM me je gegevens maar.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:54 schreef Osramp het volgende:
[..]
Tot 10 kilo zijn de kosten van een pakket hetzelfde. Bod blijft hetzelfde.
Ik heb even mijn accu en adapter gewogen en kom nog net op 3 kilo uit. Met verpakking is het dus maximaal 4 kilo en heb je dus speelruimte zat tot 10 kilo van de TNT.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:06 schreef donroyco het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in, bod gehonoreerd. Vandaag verzenden wordt wel lastig, morgen dan maar. PM me je gegevens maar.
Goedquote:Op donderdag 23 april 2009 19:14 schreef Osramp het volgende:
[..]
Ik heb even mijn accu en adapter gewogen en kom nog net op 3 kilo uit. Met verpakking is het dus maximaal 4 kilo en heb je dus speelruimte zat tot 10 kilo van de TNT.
Ik PM na het weekend wel even mijn adres aangezien daar mss dit weekend iets mee gebeurt (don't ask me).
Verkocht!quote:Op woensdag 22 april 2009 14:12 schreef forger het volgende:
[ afbeelding ]
Het merendeel is al verkocht, heb nu een Asusquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:39 schreef Renesite het volgende:
Deze laptop had ik ook. Kinda overleden. Succes
Sorry, in mijn priveleven is nu even geen plaats voor adapter en accu. Ik trek dus helaas het bod in.quote:
Okéquote:Op zondag 26 april 2009 01:02 schreef Osramp het volgende:
[..]
Sorry, in mijn priveleven is nu even geen plaats voor adapter en accu. Ik trek dus helaas het bod in.
Wat er nog over is?quote:
De dvd-speler is al weg..quote:Op maandag 11 mei 2009 23:13 schreef DancePlaza het volgende:
wat voor dvd spelert zit erbj.. ik heb misschien wel intresse
Genoteerd en geaccepteerd, stuur een PM voor de verdere afhandeling.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:09 schreef 12bhippy het volgende:
Ik bied 35 euro inclusief verzenden voor de accu (kan in bubbelenvelop of karton).
Heb ik nog.. ligt alleen in Nederland (begin februari 2010 ben ik daar weer)quote:Op donderdag 31 december 2009 04:51 schreef fokhok het volgende:
Tis al een tijdje geleden. maar het topic is nog open. Dusss...Heb je dat schermpje nog?
Hmm..quote:Op donderdag 31 december 2009 05:30 schreef fokhok het volgende:
Maar das meer dan een maand! Leuk voor jou (denk ik) maar ik weet niet of ik het zo lang op kan houden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |