Ja idd. Net als vorige week.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 @ 10:14 schreef Starlie het volgende:
Ze was echt super gisteravond! Ze kan inderdaad alles wel zingen, al zie ik haar liever in wat simpelere kleding... het was echt over the top...
Goed verder zoeken dan, want dit was weer niksquote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:21 schreef Natalie het volgende:
Ja idd. Net als vorige week.
Ze zijn nog aan het zoeken wat ze 't beste kan dragen, denk ik.
Zag in een van die filmpjes op de site dat ze zei dat het rood was.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 @ 10:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Had ze bij de juryvisits niet gewoon bruinig haar? Want het was gisteren wel heel donker, en ook vies en vettig ofzo. Maar wel een prima optreden niks over the top Eric, ze staat een echte show weg te geven.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:55 schreef ranja het volgende:
Wat heeft de X-factor site verschrikkelijke foto's van rachel geplaatst
Dit is nog één van de betere.
[ afbeelding ]
Ze is niet zozeer zoekende naar een stijl, maar naar iets wat haar staat. Ze had deze week en vorige week echt compleet verschillende outfits aan, maar het waren gewoon geen goede outfits, en dat terwijl er voor zo'n mooie vrouw als Rachel echt genoeg moois te vinden moet zijn.quote:Op zondag 29 maart 2009 14:45 schreef itsme het volgende:
Wat me opviel in de live topic was het gezeur dat Rachel nog zoekende was.
Waarom moet je in Nederland toch altijd een bepaald type zijn.
Waarom kan je niet de ene keer een mantelpakje aan en de andere keer een zigeuner jurk en misschien volgende keer punk? Het moet maar in een hokje passen.
Ik vond haar heel goed iig.
Inderdaadquote:
Bij Lisa valt me nu al twee keer op dat ze waanzinnig veel galm op haar microfoon heeft.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:21 schreef sbientje het volgende:
heb het nog eens teruggekeken, echt wel heel goed! ik blijf haar niet zo leuk vinden, maar zingen kan ze zeker. Ze had wel een beetje 'overdrive'op haar microfoon volgens mij
Ja, die gaat helemaal richting Cher ofzo. Dankzij Gordon natuurlijk.quote:Op zondag 29 maart 2009 22:51 schreef scanman01 het volgende:
Bij Lisa valt me nu al twee keer op dat ze waanzinnig veel galm op haar microfoon heeft.
Rachel was wel goedquote:Op zondag 29 maart 2009 11:40 schreef Treezz het volgende:
Ik heb terug gekeken, vrijdag niet gekeken
Ik ben voor Rachel!! echt wat stem
Ja echt he! Irma wordt een beetje overschat vindt ik, ze is ook goed maar het komt niet altijd helemaal lekker haar strot uit.quote:Op maandag 30 maart 2009 09:01 schreef Woelli het volgende:
Ik begin Rachel steeds beter te vinden dan Irma
Ja dat heb ik ook. Mijn favorieten waren sowieso Lisa, Irma en Rachel... Heb ook elke keer hoge verwachtingen van Irma, maar valt tegen.quote:Op maandag 30 maart 2009 09:01 schreef Woelli het volgende:
Ik begin Rachel steeds beter te vinden dan Irma
ja maar dit was geen galmquote:Op zondag 29 maart 2009 22:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bij Lisa valt me nu al twee keer op dat ze waanzinnig veel galm op haar microfoon heeft.
Ja maar heb het gevoel dat Lisa er heel veel schijt aan heeft en Rachel niet. Rachel 'probeert' het dan te verbergen door enorme tenten te dragenquote:Op maandag 30 maart 2009 12:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond haar optreden het beste van de avond, samen met dat van Rev & Ross... die kleding was misschien niet helemaal gunstig gekozen maar het was ook niet echt heel dramatisch... wel grappig dat Gordon er een opmerking over maakte terwijl Lisa volgens mij ook niet de magerste is
Ja ik begrijp wel wat je bedoeld, Lisa lijkt mij ook wel iemand die er schijt aan heeft, en Rachel is wat onzekerder denk ik! Maar ik vind haar prachtig, en ik ben blij dat er nu tenminste eens geen graten pakhuizen op het podium staan! Vondt het dan ook onzin dat Gorden in het begin zei tegen Lisa dat ze zou moeten afvallen, ze is zoals ze is! Kelly Clarkson en Adele (die "nieuwe") zijn ook niet 1 van de slankste die doen het ook prima dus het maakt geen klap uit of je "dik" of "dun" bent!quote:Op maandag 30 maart 2009 14:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja maar heb het gevoel dat Lisa er heel veel schijt aan heeft en Rachel niet. Rachel 'probeert' het dan te verbergen door enorme tenten te dragen
Nee ik denk dat Rachel ook niet dik is, maar ze is wat kleiner waardoor ze wat voller oogt. Ze heeft wel een strakke buik enz. Haar kleding is zo over de top, zie haar liever in een simpel zwart pak ofzo, en dan onder het jasje een sexy topje met een mooie ketting. Maar ja iedereen ziet er een in 3 dubbele petticoat "mollig" uit!quote:Op maandag 30 maart 2009 15:42 schreef bloodymary het volgende:
Het maakt zeker geen klap uit! Een van mijn beste vriendinnen is heel dik, maar ziet er altijd prachig uit door de manier waarop ze zich kleedt. Dat is denk ik meer de kritiek die iedereen hier terecht heeft, Rachel is helemaal niet zo dik, maar de stylisten benadrukken haar molligheid wel door de enorme tenten die ze haar aantrekken. Echt belachelijk, lijkt wel of ze haar er uit willen hebben of zo.
Mevrouw had de avond voor de 2e liveshow der haar nog geverfd, waardoor het bovenop een stuk donkerder is geworden. Is er niet beter op geworden als je het mij vraagt, hoop dat ze snel terug gaat naar blond. Maar dat kan nog wel even duren voor dat weer kanquote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Had ze bij de juryvisits niet gewoon bruinig haar? Want het was gisteren wel heel donker, en ook vies en vettig ofzo. Maar wel een prima optreden niks over the top Eric, ze staat een echte show weg te geven.
Bron?quote:Op maandag 30 maart 2009 20:52 schreef kim_84 het volgende:
[..]
Las hier ook nog dat ze geen vriend heeft, nou die heb ze wel degelijk!
Op haar hyves pagina staat dat ze een relatie heeft.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bron?Op iedere website over d'r staat 'single'...
Vaag... Overheen gelezen...quote:Op maandag 30 maart 2009 22:07 schreef Starlie het volgende:
[..]
Op haar hyves pagina staat dat ze een relatie heeft.
Sita had totaal geen volume. Die kon echt alleen maar zacht zingen. Rachel was toen ook al 10x beter.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond Rachel ten tijde van K-Otic al de beste zangeres van het stel... snapte toen al niet goed wat Sita beter maakte... hoewel die ook niet slecht zong natuurlijk, maar Rachel raakte me toen al meer
Ach, een mooie zijden voortent van Bever zwerfsport doet wonderen inderdaad.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:42 schreef bloodymary het volgende:
Het maakt zeker geen klap uit! Een van mijn beste vriendinnen is heel dik, maar ziet er altijd prachig uit door de manier waarop ze zich kleed.
Heksenhoofd?? Het is geen wereldstuk maar om het nu als heks te betitelen?quote:Op maandag 30 maart 2009 23:36 schreef Desmonkey het volgende:
D'r haar is idd te donker (gemaakt) voor haar huid complex. Ze heeft beetje (no offence) zo'n heksenhoofd a la Sarah Jessica Parker. Daar past blond en donkerblond tot licht brunette (bij Rachel haar eerste live optreden) het beste bij.
quote:Op maandag 30 maart 2009 23:27 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ach, een mooie zijden voortent van Bever zwerfsport doet wonderen inderdaad.
Rachel is een stuk fijner gebouwd dan Lisa en loopt met flair.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:24 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja ik begrijp wel wat je bedoeld, Lisa lijkt mij ook wel iemand die er schijt aan heeft, en Rachel is wat onzekerder denk ik! Maar ik vind haar prachtig, en ik ben blij dat er nu tenminste eens geen graten pakhuizen op het podium staan! Vondt het dan ook onzin dat Gorden in het begin zei tegen Lisa dat ze zou moeten afvallen, ze is zoals ze is! Kelly Clarkson en Adele (die "nieuwe") zijn ook niet 1 van de slankste die doen het ook prima dus het maakt geen klap uit of je "dik" of "dun" bent!
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:42 schreef KbenHetZat het volgende:
[..]
Rachel is een stuk fijner gebouwd dan Lisa en loopt met flair.
Lisa daarentegen loopt als een olifant door het alom bekende porseleinen kastje![]()
.
Zelfs het achterwerk van Lisa lijkt op het achterwerk van een olifant.
Ze loopt zelfs als een olifant. (boom boom boom)
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:10 schreef Neheee het volgende:
[..]
Stuur mij eens een foto van jou...jij hebt iedere keer zoveel commentaar op een ander dat ik nu wel eens benieuwd ben hoe jij er uit ziet.. zet ik m hier op het forum en kunnen mensen eens los gaan op jou...leuk joh!
Leuk voor je, maar dit gaat om de X-factor, niet de Cholesterol-factor.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:01 schreef Neheee het volgende:
Ik word een beetje moe van al dat gezeur over hoe dik of dun iemand is.. Lisa en Rachel zijn inderdaad niet de slankste van het stel..dus? Dat neemt niet weg dat ze allebei fantastisch kunnen zingen! Ik ben al lang blij dat er een keer mensen aan zo'n show mee doen die het "ideaal beeld" doorbreken. Als je op straat kijkt zie je dat meer dan de helft van de Nederlanders lijdt aan overgewicht. Dan ga je toch ook niet van alles roepen? Maar als er iemand op tv komt met een maatje meer is het het gesprek van de dag. En daarbij is het een zangwedstrijd en geen modellen wedstrijd anders hadden ze zich wel aangemeld voor Hollands Next Top Model toch?? Uiteraard wil het oog ook wat maar ik vind dat hun beide een geweldige uitstraling hebben. ZO!!!
Dus volgens jou kan iemand die niet aan het momenteel heersende ideaalbeeld van anorexia typetjes voldoet geen X-factor hebben??quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:42 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Leuk voor je, maar dit gaat om de X-factor, niet de Cholesterol-factor.
En iedere website die er is stamt uit de tijd van k-otic zo ongeveerquote:Op maandag 30 maart 2009 21:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bron?Op iedere website over d'r staat 'single'...
Man man, ik leg nu voor de laatste maal uit dat tussen anorexia en overweight nog een hele ruime marge zit. Dat ik niet op size 44 val, en daar ook gelukkig niet op hoef te vallen, betekend niet dat ik anorexia aantrekkelijk vind. En aantrekkelijkheid is een belangrijk (commercieel) onderdeel van de x-factor. En volgens jouw opvatting van het maatschappelijk ideaalbeeld zal er wel iemand met anorexia moeten winnen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dus volgens jou kan iemand die niet aan het momenteel heersende ideaalbeeld van anorexia typetjes voldoet geen X-factor hebben??
Zelf heb ik een behoorlijk grote marge wat ik nog 'leuk' kan vinden dus denk dat we daarover hetzelfde denken,quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:21 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Man man, ik leg nu voor de laatste maal uit dat tussen anorexia en overweight nog een hele ruime marge zit. Dat ik niet op size 44 val, en daar ook gelukkig niet op hoef te vallen, betekend niet dat ik anorexia aantrekkelijk vind. En aantrekkelijkheid is een belangrijk (commercieel) onderdeel van de x-factor. En volgens jouw opvatting van het maatschappelijk ideaalbeeld zal er wel iemand met anorexia moeten winnen.
Tijdens K-otic had ze toch ook een vriend? Dat kan ik me herinnerenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:41 schreef kim_84 het volgende:
[..]
En iedere website die er is stamt uit de tijd van k-otic zo ongeveerEn ja we zijn inmiddels wat jaartjes verder. De bron: Ik ken haar persoonlijk. Dus een vriend heb ze wel!
Ja en die vriend had ook een kindje dacht ik...?quote:Op woensdag 1 april 2009 08:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tijdens K-otic had ze toch ook een vriend? Dat kan ik me herinneren
Ik doelde overigens ook alleen maar op Lisa. Maar je idee om de discussie erover te stoppen lijkt me een goeie.quote:Op woensdag 1 april 2009 00:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zelf heb ik een behoorlijk grote marge wat ik nog 'leuk' kan vinden dus denk dat we daarover hetzelfde denken,
"dik" vind ik types als die meid die bij Popstars meedeed, Rachel vind ik een gewone standaardmaat, niet te dik, niet slank, en gelukkig zeker niet te mager, Lisa zit daar net iets boven maar is in mijn optiek ook nog niet irritant "dik". Rachel is gewoon een lekkere gezonde meid die zich nergens voor hoeft te schamen.
Maar, dat neemt niet weg, dat de styling haar geen kleding moet aanmeten die de nadruk legt op haar iets minder slankere onderdelen.......
Laten we inderdaad de discussie "Rachel is te dik" stoppen en ons concentreren op haar geweldige zangprestaties !![]()
Dat is alweer een aantal jaar een ex. Die had een kind ja dat klopt.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:12 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja en die vriend had ook een kindje dacht ik...?
Dat weet ik dan niet eens meer. Ik weet nog wel dat Stefan een vriendin had. Dat was echt een heel raar mens.quote:Op woensdag 1 april 2009 08:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tijdens K-otic had ze toch ook een vriend? Dat kan ik me herinneren
dat kan ik me dan niet meer herinneren. Heeft hij die vriendin nog dan? Ga ik even googlenquote:Op donderdag 2 april 2009 21:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat weet ik dan niet eens meer. Ik weet nog wel dat Stefan een vriendin had. Dat was echt een heel raar mens.
Ja, die reet...... Kijk goed rond en je ziet 1000-en vrouwen die dat hebben.quote:
Ik vind het vreemd dat Eric zegt dat ze niet volgende week weer een rockbitch moet zijn. Die variatie is toch juist leukquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:45 schreef scanman01 het volgende:
Gewéldig optreden. Heerlijk om te zien dat Rachel echt alle stijlen moeiteloos aan kan.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:42 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat Eric zegt dat ze niet volgende week weer een rockbitch moet zijn. Die variatie is toch juist leukVerschillende stijlen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |