quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:00 schreef Ticootje het volgende:
je laat ze onder het dekbed en vervolgens trek je het dekbed over je wederhelft heen... zo romantisch.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:07 schreef debuurvrouw het volgende:
teksten als: uit je struik huilen enzo.
Whoehahahahahahahahaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik moet ineens denken aan een boekje wat mijn moeder had. Oubo-taal.![]()
teksten als: uit je struik huilen enzo.Was echt heel vermakelijk fout.
*heel foute modus*quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:07 schreef debuurvrouw het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*en weer terug*
Toen vonden we dat hilarisch uiteraard. Nu vind ik het echt zo verschrikkelijk!
Hihi, je bent en blijft dat lieve meisje he!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:12 schreef innepin het volgende:
Ik geloof niet dat dit mijn soort bankje is...
Ik mag morgen eindelijk weer een dag werken!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:16 schreef Memmel het volgende:
Ik ga zo naar huis! En morgen een dagje vrij!
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hihi, je bent en blijft dat lieve meisje he!![]()
Je was ook precies zoals ik je verwachtte nav de verhalen van een zekere Amsterdammer.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:38 schreef Chell het volgende:
Alwéér poepverhalen, wat hebben jullie de laatste tijd!![]()
Bij mijn vriendje thuis gaan we altijd mediterenHij heeft zijn wc ingericht met boeddha's en rustgevende muziek enzo
![]()
Ik moest net trouwens wel lachen, over bouwvakkers clichés gesproken. Ze zijn hier voor bezig met het opnieuw bestraten van de stoep en de weg. Ik kwam terug van boodschappen doen en hoopte dat ze inmiddels weer wat verder waren, zodat ik weer voor de deur kon parkeren. Was niet zo, dus één van die bouwvakkers wijst geïrriteerd op dat verboden in te rijden bord, waarna ik wijs naar het laatste vrije parkeerplaatsje.
Het is een plekje waar niemand eigenlijk gaat staan, want er staat een lantaarnpaal op, dus het is voor het goeie net iets te smal. Die bouwvakker kijkt me aan, maakt zo'n gebaar van dat past niet en gaat vervolgens rustig staan kijken hoe ik mijn auto ga proberen te parkeren. Gelukkig kan ik goed schatten en draai mijn auto in één keer zonder probleem het vak in. Dag lol voor bouwvakker
Doe je wel een beetje rustig aan?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:36 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb het nog steeds koud en ik heb naar het schijnt net een dik uur liggen pitten op de bank
Mja, weersomslag. Altijd funest hier. Of het reizen en zo er iets mee te maken heeft weet ik niet. Zou kunnen natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:39 schreef huuphuup het volgende:
Doe je wel een beetje rustig aan?Dat al dat heen en weer reizen en je schouder enzo niet zn weerslag op je gezondheid gaat hebben op deze manier.
Foto van de bank svp!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:38 schreef huuphuup het volgende:
I'm with Macka
wij kunnen vanavond waarschijnlijk eindelijk onze bank ophalen na 3 maanden wachten![]()
En strakjes lekker tortilla's met chili![]()
Is iemand er nog op uit geweest met dit mooie weer eigenlijk of heeft iedereen gewerkt vandaag?
Ja vanavond! als broertje een beetje meewerkt enzo met ophalen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:53 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Foto van de bank svp!
* RockabeIIa is nog aan het werk
Late dienstquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:00 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ja vanavond! als broertje een beetje meewerkt enzo met ophalen.
Nog aan het werkoverwerken? Of ben je laat begonnen?
Ja vreselijk is dat he. Heb je net de lente in je bol...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:51 schreef texelonia het volgende:
Over heerlijk weer gesproken, ik zag dat er deze week weer nachtvorst komtDenk je dat de lente er eindelijk aankomt...
Heerlijk is dat, vroeg op bed liggen. Ik ga zo even lekker zonnebanken. Ben er sinds ik zwanger ben al drie keer onder geweest en heb gelukkig nog geen pigmentvlekje kunnen ontdekken. Wel leg ik een nat washandje op mn buik. Voor het idee, dat het niet te heet wordt...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:55 schreef mijsje het volgende:
thanks Fannie, ik heb neusdruppels gehaald, die gebruik ik nu goed, en stomen doe ik ook. Gaat geloof ik wel goedkomen...![]()
hier is het ondertussen behoorlijk afgekoeld buiten. (het is gewoon koud...) zometeen lekker een warme pyama aan en in bed tv kijken... ben ik weer helemaal tevreden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier ook lekker weer gehad vandaag. Hopelijk is het van het weekend ook zo fijn.![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:37 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb met (met het raam wagenwijd open) staan verven op zolder!Wat vind ik dat toch altijd leuk om te doen! En het gaat zo hard nu F. nog steeds thuis zit. De balken staan in de grond, die moeten afgelakt, dan behangen, witten en dan kan de studeerzooi naar zolder!
En dan... dan kunnen we eindelijk met de babykamer aan de slag!
Ik wilde ook al plantjes halen voor in de tuin, maar moet van Lief wachten tot ijsheiligen ofzoiets geweest isquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:55 schreef Chell het volgende:
Ja, ik wilde al plantjes gaan halen voor op het balkon. Ik wacht nog maar even...
Jeetje, balen zeg!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:44 schreef Vicky het volgende:
jeetje zeg.. de operatie van mijn vriendinnetjes zoontje is al weer uitgesteld.... voor de 2e keer. Nu pas volgende week dinsdag.
Het ventje heeft het behoorlijk zwaar..
Ha! Roze brillen zijn leuk.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hij zegt altijd dat je zo'n schatje bent!![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:58 schreef innepin het volgende:
Veel plofplezier gewenst huupheb je nou toevallig een oude bank over?
Ik wil ook een bank
![]()
lief! nee, de sluitingsdatum is pas de 30equote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:02 schreef Sugar het volgende:
Hihi, Liam! En wat knap!![]()
Belana, al iets gehoord van je sollicitatie? Ik duim, hoor!
Die heb ik weggegevenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:29 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh das minder![]()
maar je hebt je zuurkoolbakje nog toch?of was die voor n andere keer
Neequote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:05 schreef huuphuup het volgende:
[..]heb jij geen bank?
ja nee dit is een bank van een vriendin, 2,5 zits en met zo'n megastoel erbij. 1.5 zits ofzo? Maar de bank die we nu 'wegdoen' zeg maar dat is het logeerbed van mn ouderseen twee persoons slaapbank. Op zich zit hij wel okay maar echt mooi is ie niet. (En hij gaat dus ook weer terug naar de logeerkamer van mn ouders.)
Koop NOOIT een bank bij de Seats 'n Sofas!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:09 schreef innepin het volgende:
[..]
NeeWij hebben barkrukken, en een ikea-stoel, en zitzakken. maar geen bank. En dat is echt ongelooflijk irritant.
Maarrrr er gloort hoop aan de horizon, vriendlief is nu toch ook wel overtuigd dat een bank wel lekker zou zijn, dus we zijn op zoek
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:10 schreef Vicky het volgende:
[..]
Koop NOOIT een bank bij de Seats 'n Sofas!
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:10 schreef Vicky het volgende:
[..]
Koop NOOIT een bank bij de Seats 'n Sofas!
Ja, leuk! Ik ga hier kijken.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:32 schreef Brighteyes het volgende:
Eindelijk denk ik eraan...
Yppy, gisterenmiddag hadden ze bij ons hier bij de Gamma een heel rek met hortensia's staan, voor 2,50 per plant!
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:14 schreef innepin het volgende:
[..]Nee, mijn vuistregel is toch wel: als je een fiets/computer/scooter cadeau krijgt bij aankoop van een bank, is er iets niet pluis.
Ah, de Beddinge. Die had ik ook ooit, maar die is op mysterieuze wijze bij mijn broer in huis beland. Heel apart. Nou ja, het zit toch niet lekkerquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:14 schreef huuphuup het volgende:
[..]slechte ervaringen?
![]()
De slaapbank waar ik nu op zit is zo'n beddinge van Ikea. En de banken die we nu overgekocht hebben waren heule dure uit een meubelzaak. Type morres ofzo (als dat nog zo heet).
En is dat dan boodschap nummer 1 of boodschap nummer 2?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:07 schreef debuurvrouw het volgende:
ja!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:14 schreef huuphuup het volgende:
[..]slechte ervaringen?
![]()
De slaapbank waar ik nu op zit is zo'n beddinge van Ikea. En de banken die we nu overgekocht hebben waren heule dure uit een meubelzaak. Type morres ofzo (als dat nog zo heet).
Ja na een uur zit ik echt in zo'n kuilquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:18 schreef innepin het volgende:
[..]
Ah, de Beddinge. Die had ik ook ooit, maar die is op mysterieuze wijze bij mijn broer in huis beland. Heel apart. Nou ja, het zit toch niet lekkerIk kan me voorstellen dat je helemaal toe bent aan een plofbank!
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:19 schreef Vicky het volgende:
[..]
ja!
Wij hebben een Seats 'n sofa's bankstel. Bankstel van ruim 2000 euro en de toplaag/beschermlaag is er helemaal af aan het gaan. Heb denk ik ruim een jaar geleden een brief geschreven (bankstel is gekocht in november 2004) en een klacht ingediend. Kreeg ik een brief terug dat we op een bepaalde datum met ons bankstel naar maassluis konden komen om ons bankstel te laten beoordelen door een expert.. Alsof ik een 2 en 3 zits even op mijn schouders mee naar beneden 2 trappen neem en in de achterbak van mijn auto gooi. Brief geschreven dat ik daar neit mee akkoord ging en dat ik verwachtte dat er iemand bij mij langs zou komen. Toen kreeg ik een of ander lullig papiertje waarmee ik iemand kon laten thuis komen, maar ik moest er we iets van 75 euro voor betalen..
ja echt te triest..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:24 schreef innepin het volgende:
[..]Dat is mooi klote zeg. Wat een slechte service. En idd belachelijk, 'kom maar even langs met je bankstel', wtf?!
wat lief!!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:25 schreef Belana het volgende:
wat ook wel een hele typische Liam actie was, was dat ie vanaf de andere kant van het bad heel hard riep: Mama!!! Ik vind je lief!!!
Ik heb heel hard terug geroepen: ik jou ook moppie!!
j aiddquote:
Dat dacht ik ook! Wat een afzetters!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:18 schreef bixister het volgende:
vicky, wat een service!en ik wist niet eens dat ze daar ook banken van 2000 euro verkochten.
![]()
![]()
lekker! Waar gaan jullie heen?quote:Op woensdag 18 maart 2009 07:27 schreef YPPY het volgende:
*ook jaloers*
Nog maar twee maanden gelukkig, dan gaan wij ook even weg.
oehh wat lekker!! ga je naar Sharm of Hurghada?? Of ergens anders heen??quote:Op woensdag 18 maart 2009 08:26 schreef miss_sly het volgende:
Oe, leuk, Sugar dat je hem gezien hebt. Hij is dus leuk? Fijn om te horen. Hoewel ik Theo Maassen tot nu toe eigenlijk altijd leuk heb gevonden.
Vicky we gaan naar Egypte, voor de laatste keer saampjes (met mijn ouders, maar dat is toch anders dan met kind). Lekker nog een keer in een 5-sterren resort all inclusive genieten van zon, zee en warmte
Nuweiba, een relatief nieuwe oase, en dan naar het Hilton Nuweiba. Kan niet fout gaan, zou je zeggen!quote:Op woensdag 18 maart 2009 08:30 schreef Vicky het volgende:
[..]
oehh wat lekker!! ga je naar Sharm of Hurghada?? Of ergens anders heen??
WOW, ziet er heeeeeerljk uit!! Ga je ook nog storkelen?quote:Op woensdag 18 maart 2009 08:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nuweiba, een relatief nieuwe oase, en dan naar het Hilton Nuweiba. Kan niet fout gaan, zou je zeggen!
hoop dat het snel over is. Zijn ze gesneden of getrokken?quote:Op woensdag 18 maart 2009 08:33 schreef Popples het volgende:
maneki beterschap voor je oor.
tex succes met overtuigen.
huuphuup rustig aandoen hoor.
vicky ik zou ook jaloers zijn![]()
miss_sly wat leuk .
ik heb sinds gisteren een bloedbad in mijn mond dus ik kan bijna niks eten. drinken ook al bijna niet.
slikken en kauwen auw. en dan volgende maand weer de laatste verstandskies eruit. wat hat ik dat.
maar het goede nieuws we gaan vandaag mijn fiets ophalen.
Heel veel plezier natuurlijk! Het zal vast heerlijk zijn!quote:Op woensdag 18 maart 2009 08:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nuweiba, een relatief nieuwe oase, en dan naar het Hilton Nuweiba. Kan niet fout gaan, zou je zeggen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
mijn land ook neit hoor.. Ik vond de mensen in Hurghada echt verschrikkelijk.. zo opdringerigquote:Op woensdag 18 maart 2009 08:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Sowieso was ik daarna voorgoed genezen vwb Egypte.Mijn land is het niet.
![]()
Ik wil wel ook gaan snorkelen, nog nooit gedaanquote:Op woensdag 18 maart 2009 08:33 schreef Vicky het volgende:
[..]
WOW, ziet er heeeeeerljk uit!! Ga je ook nog storkelen?
Ik ben in Hurghada geweest.
12 Dagen Kreta, 5 sterren all-in (appartement).quote:
het duiken vond ik er geweldig!! Grote schildpadden onderwater en vissen in alle kleuren van de regenboog...quote:Op woensdag 18 maart 2009 08:42 schreef Brighteyes het volgende:F. heeft idd dezelfde ervaring en hoeft ook nooit meer terug. Hooguit nog eens voor een, hoe noemen ze dat, live-aboard? Gewoon een week op een boot zitten en duiken en meer niet. Maar ja, dat is met zijn sterke zee-maag ook weer niet handig!
Het klinkt wel echt heel erg lekker miss_sly!![]()
![]()
Idd lekker genieten van de rust, de warmte en lekker eten.
*weer jaloers is *quote:Op woensdag 18 maart 2009 08:43 schreef Jarno het volgende:
[..]
12 Dagen Kreta, 5 sterren all-in (appartement)..
En failliet gaan!quote:
quote:
oei dat is minder!!quote:Op woensdag 18 maart 2009 08:55 schreef Popples het volgende:
vicky ze zijn er eerder uitgerukt dan getrokken![]()
van de andere 2 geen last gehad maar deze echt verschrikkelijk. achja ik overleef het wel.![]()
het enig wat ik aan egypte vind is de lekkere sagleb(drankje van cocos met rozijnen en noten).
moet toch maar eens zo een pakje gaan regelen.
klinkt lekker.quote:Op woensdag 18 maart 2009 08:57 schreef Vicky het volgende:
[..]
oei dat is minder!!
Ik vond de Karkadeh zo lekker in Egypte (een of andere koude thee)
Mwoch. Ik vond het redelijk schrikken. Okay, je bent wel met z'n 3-en weg en je zit all-in en 5 sterren enzo, maar ik vind 2 mille een beste puist geld voor een vakantie in mei. Ik wil er niet aan denken wat je zou betalen in het hoogseizoen. We hebben ook naar prijsvechtersbestemmingen als Turkije gekeken, maar dat vond ik ook niet goedkoop eigenlijk. Ja, als je een last-minute wilt en je geen problemen hebt met een jongerencamping. Dan kun je voor 100 euro in Turkije zitten. Maar goed, geld is maar geld en dat moet rollen he.quote:Op woensdag 18 maart 2009 08:58 schreef Sugar het volgende:
Hehehehe, Jarno heeft dezelfde ervaring.![]()
Was jullie snoepreisje wel te betalen, voor met z'n drieën?
hier ook.. de auto moet gekeurd worden en de remschijven moeten vervangen worden...quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:06 schreef innepin het volgende:
Oehhh al die vakantieplannen*jaloers is* Veel plezier iig!
Hier gaat het vakantiegeld waarschijnlijk op aan een bank, een baby, en een auto waar je wél een baby in kan vervoerenOh well.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:07 schreef Guuzewuus het volgende:
Ik verheug me op de zomervakantie. 4 Weken Aruba, op bezoek bij mijn ouders in het 5-sterren-appartement in de tuin. Elke dag zon, zee en strand met mijn kleine lopende dreumes (tegen die tijd) met blonde piekhaartjes, een bronze huidje en zanderige billletjes
.
das dan wel weer minder...quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:09 schreef Guuzewuus het volgende:
Ik moet mijn ouders dan wel de rest van het jaar missen hè.
Ja, dat onze auto total loss werd gereden kwam ook ff minder uit zeg maar.quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:06 schreef innepin het volgende:
Oehhh al die vakantieplannen*jaloers is* Veel plezier iig!
Hier gaat het vakantiegeld waarschijnlijk op aan een bank, een baby, en een auto waar je wél een baby in kan vervoerenOh well.
Als ik ooit nog eens een hoop geld heb.... zuch.. ik zou het wel weten hoor!!quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:09 schreef innepin het volgende:
Aruba, Egypte... mên ik zit écht zo:achter mijn bureau
![]()
Oooit, ooooooit heb ik ook een goede baanEn geld. En vakanties
![]()
Heel erg herkenbaar en voor mij ook echt de ultieme vakantie, caravan met tent. Maar idd mijn vent wil niet met zijn pleerol naar een toiletgebouw. En dat is dan beroeps militair geweest...quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:03 schreef huuphuup het volgende:
Ooooh vakantie![]()
mijn ultieme vakantie-gevoel is het geluid van de rits van zo'n grote bungalow-tent die opengaatheel lame maar dat geluid brengt me echt terug naar toen ik tien was en met mn ouders in zo'n tent zat van Eurocamp.
Later zou ik ook wel zoiets willen maar lief heeft een fobie voor het fenomeen met je pleerol onder de arm naar zo'n toiletgebouw lopen
![]()
ja idd... de vakanties zijn eth voordeel maar je kan niet zomaar ff op bezoek gaan..quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:10 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Elk voordeel heb z'n nadeel, en andersom. De vakanties zijn zeker een voordeel
.
*alvast koffer inpakken gaatquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:07 schreef Guuzewuus het volgende:
Ik verheug me op de zomervakantie. 4 Weken Aruba, op bezoek bij mijn ouders in het 5-sterren-appartement in de tuin. Elke dag zon, zee en strand met mijn kleine lopende dreumes (tegen die tijd) met blonde piekhaartjes, een bronze huidje en zanderige billletjes
.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:10 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, dat onze auto total loss werd gereden kwam ook ff minder uit zeg maar.
Ja, dat vind iedereen dus, dat dat best goedkoop is. Kennelijk loop ik prijstechnisch gezien 10 jaar achter ofzo. WIj zijn ook nog nooit op deze manier op vakantie geweest (hiervoor voornamelijk rondreizen of met de auto erop uit). En we zijn natuurlijk wel met z'n 3-en op vakantie ipv 2-en, inclusief een derde vliegticket en alles.quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:13 schreef Sugar het volgende:
Guus, hoe kom je daarbij, dat van dat geld-zat?![]()
Inderdaad best duur al die zonvakanties en ik vind 2000 dan nog meevallen, voor all-in, jarno! Goed geregeld, vind ik!
quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:16 schreef Guuzewuus het volgende:
Jawel, maar de laatste jaren eigenlijk niet meer. Ik hou van Nederland met de lente en het fietsen en terrasjes in de stad enzo en dan red ik het wel met één keer per jaar naar Aruba.
Maar het is wel een beetje gek hoor, omdat ik er ook gewoond heb, voel ik me er erg vertrouwd en ook thuis zeg maar.
Dan neemt ie toch een vriendje mee?quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:17 schreef m@x het volgende:
Oh ja, vakantie. Ik heb Kai deze zomervakantie 2 weken en denk dat ik dan 1 week een last minute boek. Lekker met z'n tweetjes naar de zon
Ik zie tegen vanmiddag op. Straks Kai ophalen en dat is wel leuk maar meneer heeft aangekondigd het hier niet meer leuk te vinden omdat er geen vriendjes zijn om mee te spelen
Ik weet niet eens uit mijn hoofd welke dag preciesquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:13 schreef huuphuup het volgende:
[..]
*alvast koffer inpakken gaat
hoelaat vliegen we precies?
Twee inkomensquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:13 schreef Sugar het volgende:
Guus, hoe kom je daarbij, dat van dat geld-zat?![]()
Inderdaad best duur al die zonvakanties en ik vind 2000 dan nog meevallen, voor all-in, jarno! Goed geregeld, vind ik!
of je doet hetzelfde als mijn moeder heeft gedaanquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:09 schreef innepin het volgende:
Aruba, Egypte... mên ik zit écht zo:achter mijn bureau
![]()
Oooit, ooooooit heb ik ook een goede baanEn geld. En vakanties
![]()
Als ik het goed heb is het in Frankrijk iig verplicht om zwembaden ALTIJD met een hek eromheen te hebben. Mss geldt dat ook wel voor dat vijvertje. Mss dat je je zus even op verkenning kan sturen? Het lijkt mij idd ook geen fijn idee...quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:01 schreef Suzanna het volgende:
Wij gaan dit jaar voor het eerst weer eens naar 't buitenland met de meiden! Ben echt zo benieuwd hoe het gaat...
Mijn zus woont namelijk in Frankrijk en we hebben een huisje (HET huisje) wat daar in de omgeving te huur is bekeken op internet, en het lijkt ons wel wat. Wel eigenlijk net 1 kamer te weinig, maar wel netjes en best ruim qua woonkamer etc. Alleen hebben ze een vijvertje in de 'tuin' ... wat doen we daar mee...Ik vind die dingen altijd eng, altijd maar in de buurt moeten blijven en opletten is niet leuk als je op vakantie bent, dan kun je in je eentje niet eens naar het toilet.
dat valt heel erg mee, maar ws. is die 1400 alleen je vlucht.quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:19 schreef Guuzewuus het volgende:
Ik ben voor 4 weken Aruba met Stella bijna 1400 euro kwijt. En dan natuurlijk mijn ouders een keer mee uit eten nemen, en af en toe benzine en boodschappen.
Ik hou van 'gewoon Zuid-Frankkrijk'quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:17 schreef Ticootje het volgende:
wij gaan deze zomer gewoon weer naar zuid frankrijk..
Kon het maar. Hij woont alleen in een andere stad en zijn vriendjes dus ook....quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dan neemt ie toch een vriendje mee?
idd.. hier ook 2 inkomens maar ik kan zo'n dure vakantie ook neit betalen hoor..quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:22 schreef Sugar het volgende:
Guus, twee inkomens zegt niet alles, hoor. Dus ervan uitgaan dat we dat zo hups kunnen betalen...
Wrsch hebben jullie ook een hypotheek behorend bij die 2 inkomens.quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:22 schreef Sugar het volgende:
Guus, twee inkomens zegt niet alles, hoor. Dus ervan uitgaan dat we dat zo hups kunnen betalen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
Schatteke niet zo serieusquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:22 schreef Sugar het volgende:
Balen.. Die bij Wendy was van de week een dag open, mischien dattie vanmiddag ook open is.quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:26 schreef m@x het volgende:
Die gaat over 2 weken pas weer open Vicky. Dan staan we volgens mij voor de deur te trappelen om er weer te kunnen spelen.
Wij zijn hier geweest: www.molenheide.bequote:Op woensdag 18 maart 2009 09:27 schreef texelonia het volgende:
Wij gaan meestal kamperen nu we (een) kind(eren) hebben. Maar met zo'n klein babietje zie ik dat eigenlijk niet zitten. Ik wil dus een huisje huren, maar Micha verstaat daar om een of andere reden onder een Center Parcs achtig ietsWat best leuk kan zijn hoor, maar niet als zomer vakantie... Ik wilde gewoon een huisje in België ofzow, niet té ver weg (want met baby in auto). Wat mij betreft gewoon een last minute. Maar Micha wilde binnenkort wel iets boeken geloof ik. Dus ik denk dat we het er nog maar eens over moeten hebben
Noah heeft nog geen leerplicht (is vanaf 5 jaar dacht ik), maar nadeel van dan toch in laagseizoen gaan, vind ik dat je dan wel nog steeds met die 6 weken basisschool vakantie zit. Neem je eerste vakantie op voor de vakantie zelf en dan moet er 6 weken ook nog *iets* geregeld gaan worden qua opvang... Dus wij gaan toch maar gewoon in het hoogseizoen..quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:24 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Schatteke niet zo serieus. Ik maak maar een grapje
.
En ik bedoelde het goed met "vrij nemen en boeken". Kunnen jullie eigenlijk nog in het laagseizoen of is Maria al schoolplichtig? dat zou toch ook een hoop geld moeten kunnen schelen. naar Aruba zou me dat zo'n 700 euro schelen iig.
Die komt in augustus. Vandaar.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die komt in augustus. Vandaar.Is natuurlijk vele malen leuker dan op vakantie gaan! Dat wel!
We willen dan in het najaar een weekje met 'het gezin'weg. En dat zal dan denk ik wel een van de wadden gaan worden ofzo.
Wij ook hoor. Maar we wilden het gewoon eens een keer doen, nu het nog kan. Over niet al te lange tijd zitten we gewoon met de schoolvakanties enzo. Plus dat we echt aan vakantie toe waren, de laatste echte vakantie was Italie en da's toch alweer een jaar of 3, 4 geleden.quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:21 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind 2000 Euro echt een enorme hoop geld eigenlijk wel.
Oh nee, zo bedoel ik het ook niet hoor. Groot gelijk! Maar er werd gezegd dat dat een normale prijs is en dus wilde ik idd aansluiten bij jou dat ik wat dat betreft wrsch nog een eind achter loop met de vakantie-prijzen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:35 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wij ook hoor. Maar we wilden het gewoon eens een keer doen, nu het nog kan. Over niet al te lange tijd zitten we gewoon met de schoolvakanties enzo. Plus dat we echt aan vakantie toe waren, de laatste echte vakantie was Italie en da's toch alweer een jaar of 3, 4 geleden.
Dat dacht ik dus ook!quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:30 schreef Brighteyes het volgende:
m@x, jij schrijft dat over je zusje, zie ik als eerst een foto van een vent. Ik dacht echt even 'nou ehm... als dat je zusje is dan weet ik dat nog zo net niet hoor'!![]()
![]()
![]()
Wij zouden deze zomer naar Italie en Kroatie gegaan zijn (na mijn congress in Milan) maar nu wordt het echt la balkonia, of nou ja, in de tuin dan, maar verder dan dat komen we niet.
Een collega vertelde dat zij ongeveer 1500 euro per persoon kwijt zijn in het hoogseizoen. En die gaan dus met z'n 4-en. Da's dus 6000 euro!!!! Sorry hoor.quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh nee, zo bedoel ik het ook niet hoor. Groot gelijk! Maar er werd gezegd dat dat een normale prijs is en dus wilde ik idd aansluiten bij jou dat ik wat dat betreft wrsch nog een eind achter loop met de vakantie-prijzen.
Iets van 3 weken ofzo. Ja, dat is me ook echt te gek. Zijn wel mensen die redelijk van luxe houden, en ze (samen) ook aardig verdienen, maar toch.quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:41 schreef p_iglet het volgende:
Tering 6000 euro voor vakantie met zijn 4en![]()
En hoelang gaan ze dan wel niet
*van stoel valtquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
Een collega vertelde dat zij ongeveer 1500 euro per persoon kwijt zijn in het hoogseizoen. En die gaan dus met z'n 4-en. Da's dus 6000 euro!!!! Sorry hoor.
slikquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
Een collega vertelde dat zij ongeveer 1500 euro per persoon kwijt zijn in het hoogseizoen. En die gaan dus met z'n 4-en. Da's dus 6000 euro!!!! Sorry hoor.
Nee ik ook niet. Maar ik vind het wel verbazingwekkend hoeveel mensen met gemak elk jaar weer een paar duizend euro op tafel leggen voor een vakantie. Wat dan vaak nog geeneens de enige vakantie is ook, veel mensen gaan vaker. Kennelijk wordt 2000 euro dus al als normaal (of zelfs goedkoop) gezien.quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:44 schreef Brighteyes het volgende:Jarno! Ok, voor 3 weken valt het me nog een tikkie mee, maar 6000 euro voor een vakantie, dat heb ik er echt niet voor over.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:27 schreef Vicky het volgende:
[..]
Wij zijn hier geweest: www.molenheide.be
Dat vind ik ook veelquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:52 schreef Ticootje het volgende:
6000 euro, dat vind ik echt belachelijk veel geld voor 1 vakantie.
Familie van mij waren ook op wintersport geweest, met zn 4en all in: 5000 euro. Ik heb echt heel had gelachen en ze verteld dat ik nog geen 1500 kwijt was.
Is het ook wel, ik ben voor een week wintersport net zoveel kwijt als 3 weken zuid frankrijk. Skieen is gewoon erg duur.quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:53 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Dat vind ik ook veel. Voor een week
ten minste daar ga ik vanuit bij het woord skivakantie
mja dat is het toch wel vooral. Afgezien van dat ik het geld niet eens hébquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:56 schreef Rewimo het volgende:
6000 jeetje! Da's echt veel. Dat heb ik niet over voor een vakantie. Voor veel minder kun je ook leuk weg
Gek genoeg vind ik dat dan weer niet heel duur. Althans, ik vind het wel enorm veel geld, maar dat zou ik er dan weer wel voor over hebben. IJsland is nou eenmaal schreeuwend duur. Maar volgens mij ook zo vreselijk mooi!quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:04 schreef E.T. het volgende:
Onze laatste 'echte' vakantie was 8000 met z'n tweeenen dan nog niet eens eigen douche en toilet
16 dagen IJsland.. elke cent waard
Ik heb er gewoond van mijn 9de tot mijn 12e, en mijn ouders zijn er weer terug gegaan toen ik 22 was. Mijn vader is een echte eilandganger en mijn moeder kan overal aardenquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:08 schreef bixister het volgende:
guus, wat leuk dat je ook op aruba hebt gewoond. ik heb 't je al eens ergens anders gevraagd maar ik denk dat je dat toen niet gezien hebt: op welke leeftijd heb jij er gewoond? en zijn je ouders er altijd blijven wonen of zijn ze teruggegaan?
12 dagen kreta lijkt mij ook wel wat!
Het stomme is dat al die clichés voornamelijk zo waar zijn: ik merk dat ik vooral benieuwd ben naar hoe Anna de vakantie ervaart, en dat ik het zelf allemaal wel geloof. Tuurlijk, ik heb er zelf ook zin in, maar ik ben echt benieuwd hoe ze het vliegen vind, lekker de hele dag bij het zwembad spelen en lekkere dingen eten, etc.quote:
Je kan het ook in het OUD DYI-swap topic proberen! Misschien is er iemand heel handig én snel én creatief?quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:17 schreef Luchtbel het volgende:
Wij gaan in het najaar op vakantie. Nog geen idee hoe of wat maar we gaan wel.
En voor de rest kom ik even binnenwalsen hier met een noodkreet: heeft iemand enig idee hoe ik snel een leuk bloemenprinses/fee pak in elkaar draai? Een rok is er. Maar er moet wel wat bij en Jolie kennende flink veel leuks voor op haar hoofd maar ik weet niet hoe of wat en heb onwijs weinig tijd. Iemand een goed idee?
Als je post dan aan het begin van je tekst dit neerzetten [ spoiler] en aan het eind [ /spoiler] en dan zonder de spaties na de haakjes.quote:
En wat is de reden dat ze op de vrije school niet schminkenquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:27 schreef Luchtbel het volgende:
Ik kan helemaal niets innepin, dus ik heb niks ruilbaars.
Heb straks een half uur pauze huuphuup dan moet het gaan gebeuren. Maar een action hebben we niet. Wel xenos misshcien vind ik daar wat zooi en koop ik gewoon maar een shirtje erbij. Morgenmiddag heb ik precies een uur om het in elkaar te draaien. Schminken doen we niet, vrije school.
xenos heeft ook van die bloemenzooi jaquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:27 schreef Luchtbel het volgende:
Heb straks een half uur pauze huuphuup dan moet het gaan gebeuren. Maar een action hebben we niet. Wel xenos misshcien vind ik daar wat zooi en koop ik gewoon maar een shirtje erbij. Morgenmiddag heb ik precies een uur om het in elkaar te draaien. Schminken doen we niet, vrije school.
Oi! Je kan hardstikke goed teksten schrijven en redigeren!quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:27 schreef Luchtbel het volgende:
je kan hem maken van crepe papier, heel simpel en snel, rondjes knippen van wat kleurtjes, van groen drie stroken in elkaar vlechten, rondjes een beetje samen vouwen en hier en daar er op nieten. Je kan ipv die groene stroken vlechten natuurlijk ook gewoon een kartonnen strook knippen, nietje erin en klaar is de kroon, versieren maar met de crepebloemen, of de echte of met glitters en stickers en weet ik veel (kan jolie zelf ook nog) (met crepe papier: http://www.fok.nl/jolanda/2007/Mei/Pinksterbruidjes/slides/p6.jpg en deze is met een strook karton, ze heb hem hier om de buik heen: http://www.fok.nl/jolanda(...)-5/slides/feest3.jpg )quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:17 schreef Luchtbel het volgende:
En voor de rest kom ik even binnenwalsen hier met een noodkreet: heeft iemand enig idee hoe ik snel een leuk bloemenprinses/fee pak in elkaar draai? Een rok is er. Maar er moet wel wat bij en Jolie kennende flink veel leuks voor op haar hoofd maar ik weet niet hoe of wat en heb onwijs weinig tijd. Iemand een goed idee?
bij de kleuters wordt er om een aantal redenen niet gesminckt, onder anderen is er nog veel lichamelijk kontact en sminck kan afgeven op kleding en elkaar. Het is heel naar als een kindje wat niet tegen sminck kan bv op die manier toch sminck op de huid krijgt. Kleuters kunnen daarnaast ook nog erg naar vinden als hun mooie verkleedkleertjes vies worden door een ander. Daarnaast hebben kleuters geen sminck nodig om zich te kunnen verplaatsen in de rol die ze willen zijn, ze gaan zo al op in de bedachte rol en zijn zelf expressief genoeg zonder sminck in het gezicht.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:30 schreef p_iglet het volgende:
[..]
En wat is de reden dat ze op de vrije school niet schminken![]()
Xenos heeft ook bloemenslingers en kunstbloemen
quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oi! Je kan hardTstikke goed teksten schrijven en redigeren!
Ik heb bij de action 6 bloemenslingers gekocht, 35 cent en een hoelarokje, want dat was hier nietquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:17 schreef Luchtbel het volgende:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:52 schreef Luchtbel het volgende:
[..]Maar dat is toch geen ruildinges denk ik en daar heeft niemand wat aan natuurlijk. En ik wil in m'n gewone tijd niet op dat soort dingen letten, doe Daarnaast is het feest vrijdag al!
En Huuphuup, Jolie kan vast wel wat bedenken. Maar die mag niet meerZe zou namelijk als vlinder gaan. Tot gister.
Nou euh ik deed het zelf ook daar want mijn zin was nog niet klaar. Dat doe ik voor mezelf ook niet. Was de zinquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:52 schreef Luchtbel het volgende:
[..]Maar dat is toch geen ruildinges denk ik en daar heeft niemand wat aan natuurlijk. En ik wil in m'n gewone tijd niet op dat soort dingen letten, doe Daarnaast is het feest vrijdag al!
En Huuphuup, Jolie kan vast wel wat bedenken. Maar die mag niet meerZe zou namelijk als vlinder gaan. Tot gister.
En als je een boek leent in de boekenweek krijg je van de bibliotheek een kortingsbon voor 25 %quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:25 schreef Jarno het volgende:
Oh wat leuk, dierentuin. Goed idee voor als het wat mooier weer wordt enzo.
Goeie tip! Anna mag nog voor niks en je krijgt 25% korting op maximaal vier kaarten zie ik. Scheelt toch weer 9 euro (van de 36, wat een geld idd!).quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En als je een boek leent in de boekenweek krijg je van de bibliotheek een kortingsbon voor 25 %Da's op die toegangsprijzen van tegenwoordig een aardig bedrag!
Bram is ook al lid sinds ie zijn ogen open kan houden. En voor kinderen is het gratis ook nog!quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:56 schreef Ticootje het volgende:
mag ik Jennifer al lid maken van de bieb? Dan hoef ik niet alle boekjes te kopen. Ik vond het vroeger ook altijd zo gezellig om met mijn mam naar de bieb te gaan en een uur tussen de boeken te zoeken naar een nieuw avontuur.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:45 schreef bixister het volgende:
m@x, is 't echt je zus trouwens? echt nul gelijkenissen zeg!![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:20 schreef Luchtbel het volgende:
Nou ik heb bij Xenos een berg kleine bloemetjes ingeslagen en nog wat lint enzo en een geel goedkoop shirtje bij C&A, we hebben thuis nog vilt en bergen ander knutselzooi. Nu nog tijd en het komt wel goed.
En ik had geluk in mijn pauze vond ik een jurk en een rokje en nieuwe laarzen. Kredietcrisis of niet. Als het leuk is en het past dan heb je het nodig.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |