quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:00 schreef Ticootje het volgende:
je laat ze onder het dekbed en vervolgens trek je het dekbed over je wederhelft heen... zo romantisch.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:07 schreef debuurvrouw het volgende:
teksten als: uit je struik huilen enzo.
Whoehahahahahahahahaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik moet ineens denken aan een boekje wat mijn moeder had. Oubo-taal.![]()
teksten als: uit je struik huilen enzo.Was echt heel vermakelijk fout.
*heel foute modus*quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:07 schreef debuurvrouw het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*en weer terug*
Toen vonden we dat hilarisch uiteraard. Nu vind ik het echt zo verschrikkelijk!
Hihi, je bent en blijft dat lieve meisje he!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:12 schreef innepin het volgende:
Ik geloof niet dat dit mijn soort bankje is...
Ik mag morgen eindelijk weer een dag werken!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:16 schreef Memmel het volgende:
Ik ga zo naar huis! En morgen een dagje vrij!
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hihi, je bent en blijft dat lieve meisje he!![]()
Je was ook precies zoals ik je verwachtte nav de verhalen van een zekere Amsterdammer.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:38 schreef Chell het volgende:
Alwéér poepverhalen, wat hebben jullie de laatste tijd!![]()
Bij mijn vriendje thuis gaan we altijd mediterenHij heeft zijn wc ingericht met boeddha's en rustgevende muziek enzo
![]()
Ik moest net trouwens wel lachen, over bouwvakkers clichés gesproken. Ze zijn hier voor bezig met het opnieuw bestraten van de stoep en de weg. Ik kwam terug van boodschappen doen en hoopte dat ze inmiddels weer wat verder waren, zodat ik weer voor de deur kon parkeren. Was niet zo, dus één van die bouwvakkers wijst geïrriteerd op dat verboden in te rijden bord, waarna ik wijs naar het laatste vrije parkeerplaatsje.
Het is een plekje waar niemand eigenlijk gaat staan, want er staat een lantaarnpaal op, dus het is voor het goeie net iets te smal. Die bouwvakker kijkt me aan, maakt zo'n gebaar van dat past niet en gaat vervolgens rustig staan kijken hoe ik mijn auto ga proberen te parkeren. Gelukkig kan ik goed schatten en draai mijn auto in één keer zonder probleem het vak in. Dag lol voor bouwvakker
Doe je wel een beetje rustig aan?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:36 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb het nog steeds koud en ik heb naar het schijnt net een dik uur liggen pitten op de bank
Mja, weersomslag. Altijd funest hier. Of het reizen en zo er iets mee te maken heeft weet ik niet. Zou kunnen natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:39 schreef huuphuup het volgende:
Doe je wel een beetje rustig aan?Dat al dat heen en weer reizen en je schouder enzo niet zn weerslag op je gezondheid gaat hebben op deze manier.
Foto van de bank svp!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:38 schreef huuphuup het volgende:
I'm with Macka
wij kunnen vanavond waarschijnlijk eindelijk onze bank ophalen na 3 maanden wachten![]()
En strakjes lekker tortilla's met chili![]()
Is iemand er nog op uit geweest met dit mooie weer eigenlijk of heeft iedereen gewerkt vandaag?
Ja vanavond! als broertje een beetje meewerkt enzo met ophalen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:53 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Foto van de bank svp!
* RockabeIIa is nog aan het werk
Late dienstquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:00 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ja vanavond! als broertje een beetje meewerkt enzo met ophalen.
Nog aan het werkoverwerken? Of ben je laat begonnen?
Ja vreselijk is dat he. Heb je net de lente in je bol...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:51 schreef texelonia het volgende:
Over heerlijk weer gesproken, ik zag dat er deze week weer nachtvorst komtDenk je dat de lente er eindelijk aankomt...
Heerlijk is dat, vroeg op bed liggen. Ik ga zo even lekker zonnebanken. Ben er sinds ik zwanger ben al drie keer onder geweest en heb gelukkig nog geen pigmentvlekje kunnen ontdekken. Wel leg ik een nat washandje op mn buik. Voor het idee, dat het niet te heet wordt...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:55 schreef mijsje het volgende:
thanks Fannie, ik heb neusdruppels gehaald, die gebruik ik nu goed, en stomen doe ik ook. Gaat geloof ik wel goedkomen...![]()
hier is het ondertussen behoorlijk afgekoeld buiten. (het is gewoon koud...) zometeen lekker een warme pyama aan en in bed tv kijken... ben ik weer helemaal tevreden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier ook lekker weer gehad vandaag. Hopelijk is het van het weekend ook zo fijn.![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:37 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb met (met het raam wagenwijd open) staan verven op zolder!Wat vind ik dat toch altijd leuk om te doen! En het gaat zo hard nu F. nog steeds thuis zit. De balken staan in de grond, die moeten afgelakt, dan behangen, witten en dan kan de studeerzooi naar zolder!
En dan... dan kunnen we eindelijk met de babykamer aan de slag!
Ik wilde ook al plantjes halen voor in de tuin, maar moet van Lief wachten tot ijsheiligen ofzoiets geweest isquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:55 schreef Chell het volgende:
Ja, ik wilde al plantjes gaan halen voor op het balkon. Ik wacht nog maar even...
Jeetje, balen zeg!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:44 schreef Vicky het volgende:
jeetje zeg.. de operatie van mijn vriendinnetjes zoontje is al weer uitgesteld.... voor de 2e keer. Nu pas volgende week dinsdag.
Het ventje heeft het behoorlijk zwaar..
Ha! Roze brillen zijn leuk.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hij zegt altijd dat je zo'n schatje bent!![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:58 schreef innepin het volgende:
Veel plofplezier gewenst huupheb je nou toevallig een oude bank over?
Ik wil ook een bank
![]()
lief! nee, de sluitingsdatum is pas de 30equote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:02 schreef Sugar het volgende:
Hihi, Liam! En wat knap!![]()
Belana, al iets gehoord van je sollicitatie? Ik duim, hoor!
Die heb ik weggegevenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:29 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh das minder![]()
maar je hebt je zuurkoolbakje nog toch?of was die voor n andere keer
Neequote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:05 schreef huuphuup het volgende:
[..]heb jij geen bank?
ja nee dit is een bank van een vriendin, 2,5 zits en met zo'n megastoel erbij. 1.5 zits ofzo? Maar de bank die we nu 'wegdoen' zeg maar dat is het logeerbed van mn ouderseen twee persoons slaapbank. Op zich zit hij wel okay maar echt mooi is ie niet. (En hij gaat dus ook weer terug naar de logeerkamer van mn ouders.)
Koop NOOIT een bank bij de Seats 'n Sofas!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:09 schreef innepin het volgende:
[..]
NeeWij hebben barkrukken, en een ikea-stoel, en zitzakken. maar geen bank. En dat is echt ongelooflijk irritant.
Maarrrr er gloort hoop aan de horizon, vriendlief is nu toch ook wel overtuigd dat een bank wel lekker zou zijn, dus we zijn op zoek
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:10 schreef Vicky het volgende:
[..]
Koop NOOIT een bank bij de Seats 'n Sofas!
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:10 schreef Vicky het volgende:
[..]
Koop NOOIT een bank bij de Seats 'n Sofas!
Ja, leuk! Ik ga hier kijken.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:32 schreef Brighteyes het volgende:
Eindelijk denk ik eraan...
Yppy, gisterenmiddag hadden ze bij ons hier bij de Gamma een heel rek met hortensia's staan, voor 2,50 per plant!
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:14 schreef innepin het volgende:
[..]Nee, mijn vuistregel is toch wel: als je een fiets/computer/scooter cadeau krijgt bij aankoop van een bank, is er iets niet pluis.
Ah, de Beddinge. Die had ik ook ooit, maar die is op mysterieuze wijze bij mijn broer in huis beland. Heel apart. Nou ja, het zit toch niet lekkerquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:14 schreef huuphuup het volgende:
[..]slechte ervaringen?
![]()
De slaapbank waar ik nu op zit is zo'n beddinge van Ikea. En de banken die we nu overgekocht hebben waren heule dure uit een meubelzaak. Type morres ofzo (als dat nog zo heet).
En is dat dan boodschap nummer 1 of boodschap nummer 2?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:07 schreef debuurvrouw het volgende:
ja!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:14 schreef huuphuup het volgende:
[..]slechte ervaringen?
![]()
De slaapbank waar ik nu op zit is zo'n beddinge van Ikea. En de banken die we nu overgekocht hebben waren heule dure uit een meubelzaak. Type morres ofzo (als dat nog zo heet).
Ja na een uur zit ik echt in zo'n kuilquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:18 schreef innepin het volgende:
[..]
Ah, de Beddinge. Die had ik ook ooit, maar die is op mysterieuze wijze bij mijn broer in huis beland. Heel apart. Nou ja, het zit toch niet lekkerIk kan me voorstellen dat je helemaal toe bent aan een plofbank!
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:19 schreef Vicky het volgende:
[..]
ja!
Wij hebben een Seats 'n sofa's bankstel. Bankstel van ruim 2000 euro en de toplaag/beschermlaag is er helemaal af aan het gaan. Heb denk ik ruim een jaar geleden een brief geschreven (bankstel is gekocht in november 2004) en een klacht ingediend. Kreeg ik een brief terug dat we op een bepaalde datum met ons bankstel naar maassluis konden komen om ons bankstel te laten beoordelen door een expert.. Alsof ik een 2 en 3 zits even op mijn schouders mee naar beneden 2 trappen neem en in de achterbak van mijn auto gooi. Brief geschreven dat ik daar neit mee akkoord ging en dat ik verwachtte dat er iemand bij mij langs zou komen. Toen kreeg ik een of ander lullig papiertje waarmee ik iemand kon laten thuis komen, maar ik moest er we iets van 75 euro voor betalen..
ja echt te triest..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:24 schreef innepin het volgende:
[..]Dat is mooi klote zeg. Wat een slechte service. En idd belachelijk, 'kom maar even langs met je bankstel', wtf?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |