quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:05 schreef B.E.D het volgende:
Het is een eendagsvlieg.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:05 schreef B.E.D het volgende:
Het is een eendagsvlieg.
Slechts 'Use somebody' is wel een aardig lied.
Altijd leuk zulke opmerkingen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:05 schreef B.E.D het volgende:
Het is een eendagsvlieg.
Slechts 'Use somebody' is wel een aardig lied.
Heb in een interview gehoord dat het volgende album meer grungier word. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:31 schreef Spaulding het volgende:
TVP voor de beste band van het moment.
Hoop dat ze met het volgende album weer de kant van BotT gaan
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:35 schreef Sloavink het volgende:
[..]
Heb in een interview gehoord dat het volgende album meer grungier word. Ben benieuwd.
Closer isquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:38 schreef StarGazer het volgende:
Hoewel het laatste album minder is dan de vorige albums vind ik Closer toch één van hun sterkste nummers.
Me tooquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:52 schreef kreuk050 het volgende:
Ga ze eindelijk zien op Werchter!!
Sinds 2000 al zelfs.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:11 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Deze vlieg leeft al sinds 2003![]()
Dat is in deze tijd al een eeuwigheid
Zitplaatsen lijkt mij echt niks voor zo'n band, als is het beter dan niks als je er erg graag heen wilt natuurlijk. Ik weet ook niet hoe streng ze daar zijn als je even gaat staan daar?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:04 schreef Sloavink het volgende:
Kaarten besteld, wel zitplaatsen. Volgens mij is de rest helemaal opgekocht door al die klote bedrijven.
quote:RED MRONING LIGHT
HAPPY ALONE
JOE'S HEAD
TRANI
CALIFORNIA WAITING
SPIRAL STAIRCASE
MOLLY'S CHAMBERS
GENIUS
DUSTY
HOLY ROLLER NOVOCAINE
Geen geld, moet ik hebbenquote:Op zaterdag 4 april 2009 13:30 schreef Frenkel het volgende:
Voor mensen die hun collectie nog compleet moeten maken
http://www.cdwow.nl/CD/KI(...)product/view/2994790
YOUTH & YOUNG MANHOOD
by KINGS OF LEON
¤ 3,99 Gratis thuis bezorgd
[..]
heb em zelf met een kortingsbon van 2 euro besteld!
Het enige wat ik zou kunnen bedenken is dat je dan nog áchter de zitplaatsen van eerste ring staat, dan kan je nog beter zitten.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:59 schreef steve-urkel het volgende:
Op livenation zijn trouwens staanplaatsen te koop (1e ring staand?)
vet vaag
5 Staanplaatsen eerste ring Normaal 46,20 EUR
ik heb ze gekocht voor die 65 euro, op de vloer dus... (zie post van mij iets hierboven)
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:21 schreef Xan21 het volgende:
Geen encore:O:O:Odat was wel even slikken!
Deze band speelt zo solide dat ik er weinig op aan te merken heb, het was geweldig, maar wel een beetje kort dus....
Caleb zei dat hij zelf een beetje cranky en bitchy deed, omdat er een aantal party poopers in de zaal waren.
Een ding kan ik de Ahoy wel aanraden, een goede airco want iedereen stond weg te smelten, inclusief sauna stond niet op mijn ticket, wat een muffe frituurbak!
Glasvegas als voorprogramma was echt super!
Welkom in de industrie van The Loudness Warquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:59 schreef tjoptjop het volgende:
Ligt het aan mij, of zijn de albums best beroerd gemasterd?
OBTN is wel de minste CDquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:52 schreef 3nhsCnds het volgende:
Goede band ja...![]()
* 'Only By The Night' aan zet *
Bijzondere stem heeft de zanger btw (in positieve zin)...
ok.. ok...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:01 schreef Xrenity het volgende:
[..]
OBTN is wel de minste CD
Tot aan Manhattan is ie prima maar daarna kakt ie enorm in.
Wel echt belachelijk dat ze geen encore deden. Was er zelf niet bij, maar gast, dat doe je gewoon als mensen geld betalen je te zien.
http://twitter.com/doctorfollowill (wel afgeschermd)quote:doctorfollowillSorry for the short set last night rotterdam. An asshole hit caleb in the face with a beer as we were leaving. If you know him kick his ass.
about 2 hours ago from web
Iedereen betaalt bijna 50 euro, ook diegenen die niet meezingen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:33 schreef DretoX het volgende:
Was een goed concert qua muziek, jammer dat er geen toegift was en dat het aan de korte kant was. Jammer dat er veel publiek was dat alleen Sex On Fire en Use Somebody kende, misschien een tip om voor een concert je een beetje te verdiepen in een band.
Wel beetje teleurstellend dat ze de fans die dat wel konden zo lieten staan, best wel een domper.
Klopt, maar het lijkt me voor jezelf ook leuker om de rest ook te kennen. Ik zag mensen die de hele tijd op hun stoeltje verveeld zaten te kijken behalve bij Sex On Fire.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:36 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Iedereen betaalt bijna 50 euro, ook diegenen die niet meezingen.
Iddquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:50 schreef Xan21 het volgende:
ja dat vind ik ook zo naar, vriendin van mij kende ook alleen maar OBTN toen we in februari in HMH waren, zo annoying want de andere nummers hebben veel meer gevoel IMHO
baalde ook dat Milk geschrapt werd!
Boewoe....wat heb ik een medelijden met de arme rockster die een beetje bier naar zich toe gegooid krijgt...hij was idd gewoon op zoek naar een excuus.......quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:11 schreef Xrenity het volgende:
Nathan's Twitter zegt:
[..]
http://twitter.com/doctorfollowill (wel afgeschermd)
Dusja goed, dan snap ik het ergens wel eerlijk gezegd.
Bij Giel hebben een hoop artiesten dat nummer inderdaad gecoverd,quote:Op maandag 14 september 2009 23:49 schreef Spaulding het volgende:
Hoorde laatst een cover van Use Somebody op de radio.....Mijn hemel wat een afgang.
Het is niet m'n favoriete KoL nummer maar vergeleken met die versie.....
quote:Notion
Be Somebody
Taper Jean Girl
My Party
Molly's Chambers
Red Morning Light
Fans
California Waiting
Milk
Closer
Crawl
Four Kicks
Charmer
Sex on Fire
The Bucket
On Call
Cold Desert
Use Somebody
Slow Night, So Long
Knocked Up
Manhattan
Black Thumbnail
Klopt.quote:
Iddquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:40 schreef Miam het volgende:
Hoorde vandaag Laura Jansen met d'r versie van Use Somebody...
ze verkracht dat hele nummer gewoon. zo zonde...
Nee, dan Kings of Leon
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:40 schreef Miam het volgende:
Nee, dan Kings of Leon
Kan nu tenminste de tekst verstaan. Vind het eerder andersom dus. Die zanger verkracht zijn eigen nummer. Doet hij wel met meer want de band maakt prima muziek.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:40 schreef Miam het volgende:
Nee, dan Kings of Leon
Mooi gefilmd, alleen jammer dat Notion een van hun slechtste nummers is.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:00 schreef Xan21 het volgende:
Eerste beelden van de dvd, het nr Notion
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&VideoID=100069491
Topicban! Of eigenlijk forumban, want je hebt duidelijk geen kaas gegeten van muziek.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:10 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kan nu tenminste de tekst verstaan. Vind het eerder andersom dus. Die zanger verkracht zijn eigen nummer. Doet hij wel met meer want de band maakt prima muziek.
Idd. Succes van de band is m.i. juist grotendeels te danken aan de stem van Calebquote:Op woensdag 15 september 2010 11:02 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Topicban! Of eigenlijk forumban, want je hebt duidelijk geen kaas gegeten van muziek.
Vond Only By The Night ook niet alles.quote:Op woensdag 15 september 2010 11:24 schreef dfnk het volgende:
Ben benieuwd naar het nieuwe album... ik vond zelf het album Only by the night niet echt leuk, maar weet niet echt of het met deze nieuwe single weer de goede kant op gaat..
quote:3. Pyro
quote:4. Mary
quote:6. The Immortals
quote:7. Back Down South
quote:13. Pickup Truck
Het nummer No Money neigt ook meer naar het oude werk, vind ik.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:31 schreef StarGazer het volgende:
The End is toch wel een erg fijn nummer zeg.
Klopt, goede plaat. Maar verder is het album hetzelfde verhaal als bij OBTN: het begint goed, maar kakt heel snel in. Gemiste kansquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het nummer No Money neigt ook meer naar het oude werk, vind ik.
quote:Over in the artist area there was already a queue for the washrooms. Having no shower gel with me, I made the most of the waiting time by decanting some of the toilet hand soap into an empty water bottle. But the waiting went on for a long while due to a faulty water supply. Every few minutes there were the cries of people stuck with shampoo in their eyes while the plumber pulled and pushed pipes round the back
Then I noticed the empty shower block just the other side of some temporary fencing
A couple of us found a gap in the barrier. Out of nowhere came a very large man. "Reserved for the Kings of Leon" he said, "and so is this half of the artist toilets". It's hard to believe that someone actually phoned their agent and said "listen I know that Paul Weller, Kasabian, Florence, Stereophonics, Groove Armada + co are all sharing the artist village and facilities, but we require that you put a fence down the middle of the toilets and showers and put a large man there to keep them just for us." But somebody did.
Eventually I got scolded all over for a couple of minutes, though I was pleased with the success of the decanted hand soap.
Backstage again, we were outside the catering tent, about to cross the path back to the dressing rooms when loads of massive blokes in suits and shades came out of nowhere shouting "don't move, don't move, DO NOT move" whilst pushing people back to the sides of the track. Was it Obama?
Tom explained that he was just crossing over to the dressing room to start getting ready.
"No you're not" said a big man.
"Yes I am" said tom.
Out came the enormous hand.
The conversation between tom and the big man got more heated. Then 4 blacked out range rovers came round the corner. One for each King of Leon. As it became clear what all this presidential fuss was about, tom gave the worldwide one fingered sign of dislike as the cars went past. The last one stopped. The drummer got out making "come on then" type gestures. "Come on then" tom gestured back. Instead, the drummer went back behind his bodyguards, and, pointing towards Tom, Paul Weller, and the various other musicians who were pinned by the side of the road, said "I want them removed."
"You will be removed" said the big man.
"No we won't"
The promoter came over, smoothed it over and apologised. Bearing in mind this was all happening backstage in the area shared by all the bands, it's hard to see what the Kings thought they were protecting themselves from. Was Paul Weller going to hound them for autographs? Was Florence going to wrestle them to the ground? Or maybe Stereophonics were going to ask them to write "your sex is on fire" on an album sleeve?
Nevertheless, the Kings had 4 minutes before going onstage to enjoy all those showers and toilets they'd kept to themselves.
We had a great crowd for our gig. Hat off to Staffordshire. It was the gig of the weekend.
We came off stage into the van that would take us back round to the dressing room. As we weaved through thick woodland, a message came over the radio to the driver to pull off the road, repeat, "Pull Off The Road." Guess who.
The Kings were on their way out.
So we waited, reluctantly, whilst getting pretty annoyed with our driver for stopping. A few of us got out, to give the Kings a fond farewell. We made plans. MAD suggested the next day's headline.
"Crap Band Killed in Wood".
Eventually, a couple of buses for crew and entourage came round the corner, followed by the 4 individual range rovers. What a lonely existence.
Back in the artist area, there was a good vibe around the bar. 3 cases of champagne were sent over to GA HQ as a thanks for telling it straight to the Kings.
Haha, jezus!quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:15 schreef Elusive het volgende:
het zijn wel popiejopies zeg
gemixed door een kerel van groove armada die er het volgende over kwijt wou
[..]
Werchter! Zin in.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:05 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik vind het laatste album echt nog steeds zo heerlijk, hij blijft op repeat staan.
Dat heb ik met Because of the Times, echt een goed album, helaas kwamen daarna twee afschuwelijk albums uit.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:05 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik vind het laatste album echt nog steeds zo heerlijk, hij blijft op repeat staan.
Vind je Come Around Sundown afschuwelijk? Over Only By The Night ben ik het met je eens.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat heb ik met Because of the Times, echt een goed album, helaas kwamen daarna twee afschuwelijk albums uit.
Only By the Night is binnen het pop/rock genre een bovengemiddeld goed album. Hoewel het natuurlijk gemakkelijk is om het album te bestempelen als afschuwelijk, omdat je buurvrouw het toevallig ook meezingt en het nu eenmaal populair is om te zeggen dat je het album slecht vindt.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:51 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Vind je Come Around Sundown afschuwelijk? Over Only By The Night ben ik het met je eens.
Ik vind dat helemaal niet zo. Only By The Night is echt een pop album geworden, heel anders dan het ruige Because Of The Times. En Come Around Sundown vind ik juist niet als Only By The Night. Ik word er heel rustig van en kan er echt van genieten maar op een andere manier als 'popmuziek' wat juist rustiger is. De nummers zijn gewoon heel fijn. Maar goed, verschil moet er zijn.quote:Op maandag 21 februari 2011 06:44 schreef CoJackso het volgende:
[..]
Only By the Night is binnen het pop/rock genre een bovengemiddeld goed album. Hoewel het natuurlijk gemakkelijk is om het album te bestempelen als afschuwelijk, omdat je buurvrouw het toevallig ook meezingt en het nu eenmaal populair is om te zeggen dat je het album slecht vindt.
Come Around Sundown volgt helaas dezelfde weg als Only By the Night, maar is niet zo geslaagd. Laten we hopen dat het volgende album meer de stijl van Because of the Times volgt, aangezien er binnen het pop/rock genre genoeg alternatieven zijn.
Dat ze doorgebroken zijn zal wel komen doordat het gewoon op de radio en tv werd gedraaid. Vooral als het eenmaal op TMF komt weet je al genoeg. En sowieso heeft het er ook wel mee te maken dat het een wat pop-achtige sound heeft. Al zou je Charmer op de tv voorbij zien komen, zullen ze waarschijnlijk niet zo veel MTV en TMF huppelkutjes achter zich aan hebben. Veel mensen kijken tegenwoordig nou eenmaal alleen naar wat er op tv voorbij komt of wat er op de radio wordt gedraaid en kijken niet verder dan dat. Ik bedoel, wie van de mensen die KOL (toen Sex On Fire op tv kwam) oh zo geweldig vond, is nu nog fan en heeft naast dat aantal nummers waarmee ze zijn doorgebroken in Nederland meer van ze geluisterd? Ik denk dat dat er niet zoveel zullen zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:25 schreef Nober het volgende:
Only by The Night had maar een paar goede nummers, ze braken er echter wel echt mee door, iets wat ik nog steeds niet begrijp. Sex On fire is aanstekelijk, en naast dat nummer vond ik Use Somebody, I Want You en Be Somebody goede nummers. Maar de overige nummers vond ik niks terwijl Because of the Times veel meer goede nummers heeft. Het laatste album van Kings of Leon heb ik niet gehoord, totaal geen behoefte aan.
Ben het met je eens dat Because of the Times veruit hun beste album is wat mij betreft. Echter, Only by the Night had ook een paar erg sterke nummers: Crawl, Sex on Fire, Use Somebody, Cold Desert en natuurlijk Closer wat m.i. naast Knocked Up hun beste nummer isquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:25 schreef Nober het volgende:
Only by The Night had maar een paar goede nummers, ze braken er echter wel echt mee door, iets wat ik nog steeds niet begrijp. Sex On fire is aanstekelijk, en naast dat nummer vond ik Use Somebody, I Want You en Be Somebody goede nummers. Maar de overige nummers vond ik niks terwijl Because of the Times veel meer goede nummers heeft. Het laatste album van Kings of Leon heb ik niet gehoord, totaal geen behoefte aan.
Ik ook...wacht ook af tot hij te downloaden is.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:40 schreef Zombiehoofd het volgende:
Ben wel benieuwd naar die docu over ze. Hij is helaas nog nergens te downloaden.
Heb het idee dat ik dat vaker heb gehoord, maar toen kwam het niet echt uit helaas.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:28 schreef F_JD het volgende:
Vandaag is bekend geworden dat het nieuwe album in september komt en men belooft een mix van Youth&Young Manhood en Because of the Times. Daar teken ik voor!
Afgelopen album was niet bijzonder en dat zeg ik als groot fan van de band.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:59 schreef indiaantje89 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Nice, ben benieuwd. KoL levert altijd goed materiaal af imo. Album waar ik naar uitkijk.
Ik vind het maar weer een nietszeggend nummer. Ze zullen echt met wat beters moeten komen om aan de top te blijven.quote:
Het was best een ok album hoor, niet hun beste. Maar nummers als: Mary, The End, Back Down South, en vooral Pyro was goed te pruimen!quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:58 schreef kapiteintje het volgende:
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 18:59 schreef indiaantje89 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Nice, ben benieuwd. KoL levert altijd goed materiaal af imo. Album waar ik naar uitkijk.
Afgelopen album was niet bijzonder en dat zeg ik als groot fan van de band.
KOL is nooit een topband geweest. Ze zijn een 2-hit-wonder.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Afgelopen album was niet bijzonder en dat zeg ik als groot fan van de band.
[..]
Ik vind het maar weer een nietszeggend nummer. Ze zullen echt met wat beters moeten komen om aan de top te blijven.
Haha, dat vind ik precies de slechtste nummers die ze gemaakt hebbenquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:25 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Het was best een ok album hoor, niet hun beste. Maar nummers als: Mary, The End, Back Down South, en vooral Pyro was goed te pruimen!
vooral mary vind ik echt niks.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:28 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Haha, dat vind ik precies de slechtste nummers die ze gemaakt hebben
Nieuwe is wel OK. Lekker zomers.
Maakt mij verder ook niets uit, maar zijn wel headliners van diverse grote festivals.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:06 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
KOL is nooit een topband geweest. Ze zijn een 2-hit-wonder.
Idd, zo veel goede nummers hebben de heren gemaakt! Kan je echt niet afdoen met 2 hitjes.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:53 schreef F_JD het volgende:
Als je KoL beoordeelt op de twee hits dan doe je echt iets niet goed.
Ja, dat is zinvol!quote:» Er is al 54 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
Yayquote:Kings of Leon op 2 juni in Ziggo Dome
Kings of Leon geeft op maandag 2 juni en concert in de Ziggo Dome in Amsterdam.
De kaartverkoop voor Kings of Leon in Ziggo Dome start aanstaande vrijdag 7 februari om 10.00 uur.
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)2-juni-in-Ziggo-Dome
Ja!quote:
Datquote:
Vind het juist een super goed album eerlijk gezegd. Muchacho, Conversation Piece en Find Me vind buiten de 2 die je net al noemde de beste nummers van het albumquote:Op dinsdag 8 november 2016 22:47 schreef indiaantje89 het volgende:
Net pas tijd gehad om het album in het geheel te luisteren. Maar wat een tegenvaller zeg. Alleen WALLS en Waste A Moment (de 2 singles) "gaan wel". De rest doet me totaal niets.
Dit is voor mij persoonlijk pas heet eerste KoL album wat me niets doet. Erg jammer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |