Ik kan me alleen nog herinneren dat ze een gigantisch hoeveelheid spinazie hebben doorgedraaid.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:43 schreef von_Preussen het volgende:
En hoe was dat tijdens de kernramp in Tsjernobyl, werden toen de treinen extra vaak gewassen?
met zo weinig beeld zo veel zeggen, deze video vat voor mij de hele dag samen...quote:
Ik vond dat niet om te lachen, ja!quote:
Whehe, leer PI's lezen. Whehehehehe!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het ging niet om jouw post hoor
Waarom doe je zoiets vraag ik me dan af?quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het ging niet om jouw post hoor
Dat vraag ik mezelf ook wel eens afquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom doe je zoiets vraag ik me dan af?
Ja, logisch. En wat komen daar dan voor antwoorden op?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat vraag ik mezelf ook wel eens af
Kon je niet met de bus?quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:52 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
met zo weinig beeld zo veel zeggen, deze video vat voor mij de hele dag samen...![]()
Thuisgekomen door een stapvoets rijdende randstadrail
Geenquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, logisch. En wat komen daar dan voor antwoorden op?
Kan ik alleen maar toejuichen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Of ķp de (linkerhelft van de) roltrap stil blijven staan.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:23 schreef Charango het volgende:
Fototijd!
[ afbeelding ]
Klassiek interieur van ICM, een uitstervende soort.
Trein naar Rotterdam CS van 19:49,foto genomen te Almelo.
Zo goed als lege bak (enige aanwezige ligt halverwege rechts te slapen, alleen kruin is zichtbaar.)
PM voor Hi-Res
Onder andere, maar Fles is nu bezig met de voorkant van bepaalde station, en om op ieder station te kijken of er een voorkantbordje is, te concluderen dat het niet zo is, om vervolgens steeds een half uur op te lopen schiet ook niet opquote:Op donderdag 19 maart 2009 00:59 schreef Charango het volgende:
@ D_D
Bedoel je zoiets:
[ afbeelding ]
of nog zoiets:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig zijn nog steeds de meeste 2e klas bakken volgens deze layout. Fatsoenlijke stoelen en riante beenruimte.quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:23 schreef Charango het volgende:
Fototijd!
[ afbeelding ]
Zo goed als lege bak (enige aanwezige ligt halverwege rechts te slapen, alleen kruin is zichtbaar.)
PM voor Hi-Res
Ja maargoed, daar staat ook niet alles opquote:Op donderdag 19 maart 2009 08:57 schreef Dr_Flash het volgende:
We hadden Stationsweb.nl al natuurlijk
Mooi ik weet nog goed toen ik voor het eerst mocht plaatsnemen in een dergelijk interieur, de glazen afscheiding tussen roken en niet roken vond ik fantastisch!quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:23 schreef Charango het volgende:
Fototijd!
[ afbeelding ]
PM voor Hi-Res
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |