Schreven ze je medicijnen voor? hmmz (beetje tegen mn ding in zeg maar). Welke medicamenten schreef men voor en welke dosis?quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:03 schreef Paules het volgende:
Ik vind het niet erg om bekritiseerd te worden.Ik zie al van jongs af aan allerij dingen,zoals geesten ect...Ben al overal geweest allerij instanties en veel verschillende medicijnen maar niemand die me hierbij kan helpen.Soms is het ook goed om het te accepteren dat je het eenmaal ziet.Heb ik jaren niet gedaan,nu doe ik dat wel,en ik voel me er stukken beter bij.Ik vind dat in deze wereld niet alles bewezen hoeft te zijn.Dan zou het erg saai zijn,denk je niet?Als men gelooft in geesten en hen ziet,wil dat nooit zeggen dat hij/zij hallucineerd.Vroeger waren er ook dingen die de wetenschap dacht dat het nooit zou kunnen bestaan of mogelijk was.
Hij is een soort van Jehova getuige voor de kerk "wetenschap"quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:37 schreef Paules het volgende:
Ik vind dat LED nogal geintereseerd is in het ''Onverklaarbare'' terwijl hij er niet in gelooft.
Die staan er toch genoeg op de site waar in de OP naar verwezen wordt?quote:
Je begrijpt hopelijk wel dat een geest niet in iemands broekzak zit en je door kan geven hequote:Op donderdag 19 maart 2009 21:40 schreef MartijnIV2008 het volgende:
ik wil bewijs zien !
kijk ik kan bewijzen dat er zoiets is als een bal, ik kan hem aan je geven, ik kan hem tegen je aan gooien (dat voel je) ik kan em kapot maken.
nu wil ik bewijs voor een geest/spook. laat er mij een zien/voelen. dan pas geloof ik. en ik bedoel geen foto. want dan kan ik ook zeggen dat dit ook een bol is= O maar het is een cirkel, maar bewijs maar is dat het geen bol is.
nou.. zo moeilijk lijkt het me niet of wel?
ik heb ook " levende energie" en een "eigen wil" (eigenlijk heeft niemand een eigen wil, maar daar wil ik nu niet over discussiėren). Maar je hoeft niet slaperig en ontspannen te zijn om mij te zien. En als jij alleen maar geesten kan zien als je slaperig en ontspannen bent, moet je de volgende keer maar is controleren of je niet ligt te dromen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:08 schreef Summers het volgende:
[..]
Je begrijpt hopelijk wel dat een geest niet in iemands broekzak zit en je door kan geven he
zo van " kijk eens , hier voel maar even " .
het is een levende energie met een eigen wil .
andere mensen hebben geen invloed op wat jij wel of niet ziet , alleen jij hebt daar invloed op .
Je moet tegen jezelf zeggen "als ze bestaan laat maar zien " , als je lekker slaperig en ontspannen in bed ligt ofzo misschien dat je er dan open voor staat en ze een keer ziet .
Het zijn geen speelgoedautootjes die je wel of niet in bezit hebt .
ga er een keer over lezen ofzo zodat je de juiste verwachtingen hebt en er wellicht meer voor open staat , ALS je het echt zo graag wilt weten .
Als je gras wilt zien helpt het ook als je naar de grond kijkt en niet naar de lucht .
dus mensen en geesten moeten zich hetzelfde gedragen voor jou , waar komt toch die onredelijkheid vandaan van mensen om iets te willen weten maar van tevoren te eisen hoe het zich zou moeten gedragen , dan moet je zelf iets creeren alleen dan bepaal je dat en niet zeggen dat je iets wilt weten wat onbekend is maar wel wilt leren kennen .quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:24 schreef MartijnIV2008 het volgende:
[..]
ik heb ook " levende energie" en een "eigen wil" (eigenlijk heeft niemand een eigen wil, maar daar wil ik nu niet over discussiėren). Maar je hoeft niet slaperig en ontspannen te zijn om mij te zien. En als jij alleen maar geesten kan zien als je slaperig en ontspannen bent, moet je de volgende keer maar is controleren of je niet ligt te dromen.
Dat geld voor heel veel mensen , ze hebben het zelf gezien , daarom geloven ze het .quote:Maar pas na een logische verklaring met wetenschappelijk onderbouwde feiten en geen meningen, of het zelf gezien te hebben. Ga ik geloven in geesten.
Mensen die geesten zien of voelen geloven dat niet, maar ze weten het.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:24 schreef MartijnIV2008 het volgende:
Maar pas na een logische verklaring met wetenschappelijk onderbouwde feiten en geen meningen, of het zelf gezien te hebben. Ga ik geloven in geesten.
Mooie zinquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:08 schreef Summers het volgende:
Als je gras wilt zien helpt het ook als je naar de grond kijkt en niet naar de lucht .
Dat inderdaad, of als je er mee communiceert, dat helpt ook wel in je geloofquote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:00 schreef sjoep het volgende:
[..]
Mensen die geesten zien of voelen geloven dat niet, maar ze weten het.
Als je eenmaal meegemaakt hebt hoe dat voelt, wat er dan gebeurt, dan twijfel je niet meer.
Tenminste ik niet.
Idd ,quote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:00 schreef sjoep het volgende:
[..]
Als je eenmaal meegemaakt hebt hoe dat voelt, wat er dan gebeurt, dan twijfel je niet meer.
Tenminste ik niet.
[..]
quote:Mooie zin![]()
En iemand anders voelt dat ie Napoleon is.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:35 schreef Summers het volgende:
[..]
Idd ,
Ik voel me verdrietig
ik voel me blij
ik voel me misselijk
ik voel me duizelig
ik voel een geest
allemaal verschillende gevoelens die je van nature hebt en die als je die eenmaal kent gewoon WEET en prima kan scheiden .
[..]
Nou ja, die meneer die de Alien Korton channelt voelt het ook en twijfelt ook niet - hij weet.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:00 schreef sjoep het volgende:
[..]
Tenminste ik niet.
maar die verschillende gevoelens kan je wel scheiden van elkaar ook al denk je niet dat je napoleon bent ?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:39 schreef _Led_ het volgende:
[..]
En iemand anders voelt dat ie Napoleon is.
Dat wil niet zeggen dat ie dat ook echt is.
Maakt dat uit voor het feit dat iemand dus een gevoel kan hebben over iets dat helemaal niet zo is ?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:51 schreef Summers het volgende:
[..]
maar die verschillende gevoelens kan je wel scheiden van elkaar ook al denk je niet dat je napoleon bent ?
oh god laten we dan vooral maar nooit meer iets voelen of iets weten want zie die zelfmoordenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:53 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Maakt dat uit voor het feit dat iemand dus een gevoel kan hebben over iets dat helemaal niet zo is ?
Er waren mensen die zo erg voelden dat in 2000 het einde van de wereld zou komen dat ze zelfmoord pleegden. Sterker, ze voelden dat niet alleen, ze wisten het.
Bleek toch niet helemaal correct te zijn.
Zucht, dat zeg ik helemaal niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:15 schreef Summers het volgende:
[..]
oh god laten we dan vooral maar nooit meer iets voelen of iets weten want zie die zelfmoorden
in 2000 , straks is wat wij voelen ook fout , helluppp !
En iemand anders zegt : meten is weten.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:19 schreef Paules het volgende:
Een man zei 2000 jaar geleden dit: Geloven is Zien.Als je ergens in gelooft en er voor openstaat zul je het zien en voelen.Je kunt het vergelijken met het geloven in God.Mensen die geloven in God voelen zijn aanwezigheid,liefde ect...Als je niet gelooft in God,voel je hem nauwlijks,en daarom is geloven ook een middel om andere dingen waar te nemen,zoals geesten.Sta er is voor open is mijn advies.
En dat is goed, iedereen heeft recht op zijn eigen mening, hoe fout of bizar ookquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:26 schreef Paules het volgende:
Het is ook verstandig om naar je eigen gevoel te luisteren in plaats van wat anderen zeggen.Voorbeeldje:Ik zie geesten,ik geloof in God en Jezus,maar 100 wetenschappers zeggen tegen mij dat het allemaal niet bestaat,dan laat ik mijn daar echt niet door wijs maken en ga ik op mijn eigen gevoel af.
Je hebt gelijk , dat je iets voelt wilt niet zeggen dat het ook echt zo is ,quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:22 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Zucht, dat zeg ik helemaal niet.
Ik zeg alleen dat het feit dat je iets zo voelt niet wil zeggen dat het ook echt zo is.
Dat heb ik net dus ook aangetoond met voorbeelden.
Als iemand dus tegen mij zegt "nou, ik voel dat het zo is, dus is het ook zo !" zegt mij dat dus weinig, en is het al helemaal geen bewijs voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |