Ik ga ff met Joost, die moet om 3 uur weer op school zijn ofzoquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik zit gewoon tot een uur of 6 op school
Homoquote:
quote:
Vooral die Mats Rits schijnt een gigantisch talent te zijn. 2 benig, goed overzicht, goede pass en veel spel inzicht.quote:Ajax hoopt binnen afzienbare tijd twee talenten aan de jeugdopleiding toe te voegen. In Denemarken wordt gespeculeerd over de interesse van de Amsterdammers in de pas zeventienjarige Brøndby IF-verdediger Nicolai Boilesen. Ook AS Monaco en Manchester United zijn in de markt. De vijftienjarige spelmaker Mats Rits van Germinal Beerschot zou op zijn beurt Ajax verkiezen boven Real Madrid. (Diverse media)
quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vooral die Mats Rits schijnt een gigantisch talent te zijn. 2 benig, goed overzicht, goede pass en veel spel inzicht.
Dit heb ik echt gemist de afgelopen jaren: het aantrekken van talent. Zolang je er op tijd bij bent een goede opleiding biedt, dan is het echt mogelijk om Ajax weer in de (sub)top van Europa te krijgen. Dit is een van belangrijkste en meest positieve ontwikkelingen in de afgelopen jaren. Zeg nou zelf, na de generatie Zlatan, Maxwell, Chivu is er 0% buitenlands talent aangetrokken op bij de NL subtop doorgebroken spelers na.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vooral die Mats Rits schijnt een gigantisch talent te zijn. 2 benig, goed overzicht, goede pass en veel spel inzicht.
Enoh dit jaar, hopelijk word de scouting nu idd weer eens goed gebruikt en halen we de nieuwe Litmanen met Rits binnen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:23 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Dit heb ik echt gemist de afgelopen jaren: het aantrekken van talent. Zolang je er op tijd bij bent een goede opleiding biedt, dan is het echt mogelijk om Ajax weer in de (sub)top van Europa te krijgen. Dit is een van belangrijkste en meest positieve ontwikkelingen in de afgelopen jaren. Zeg nou zelf, na de generatie Zlatan, Maxwell, Chivu is er 0% buitenlands talent aangetrokken op bij de NL subtop doorgebroken spelers na.
Enoh was eigenlijk gewoon een gelukstreffer. Die is niet echt gescout volgens mij. Als ie niet toevallig bij Ajax cape town zat was ie nooit voor die proefstage gekomen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Enoh dit jaar, hopelijk word de scouting nu idd weer eens goed gebruikt en halen we de nieuwe Litmanen met Rits binnen.
Maar dat kwam meer door het aandringen van Ajax Kaapstad dan door het scoutingsbeleid van Ajax. In ieder geval word ik heel vrolijk van deze ontwikkelingen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Enoh dit jaar, hopelijk word de scouting nu idd weer eens goed gebruikt en halen we de nieuwe Litmanen met Rits binnen.
Ik geloof niet dat Cape Town hun beste speler gaat opdringen bij Ajaxquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:31 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Maar dat kwam meer door het aandringen van Ajax Kaapstad dan door het scoutingsbeleid van Ajax. In ieder geval word ik heel vrolijk van deze ontwikkelingen.
De voetbaltoekomst van die zuiderburen van ons ziet er dan niet zo heel slecht uit toch?quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Rits is wel nog wat jong om die bij hun neer te zetten natuurlijk. Die zit 3 lichtingen achter de spelers die je eerst noemt.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:33 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
De voetbaltoekomst van die zuiderburen van ons ziet er dan niet zo heel slecht uit toch?
Vermaelen, Vertonghen, Defour, Witsel, Fellaini, Dembele, Pocognoli, Kompany, Mudingayi, Martens.
Best wat potentieel toch? En Mads Rits dan
Zeker, en dat hebben ze al laten zien tegen de Europees Kampioen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:33 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
De voetbaltoekomst van die zuiderburen van ons ziet er dan niet zo heel slecht uit toch?
Vermaelen, Vertonghen, Defour, Witsel, Fellaini, Dembele, Pocognoli, Kompany, Mudingayi, Martens.
Best wat potentieel toch? En Mads Rits dan
Hans Vonk heeft een aantal keer aangegeven bij Ajax dat Enoh misschien wel wat zou kunnen zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Cape Town hun beste speler gaat opdringen bij Ajax
Ik ben nog niet kapot van Dario. Hij heeft wel wat goals gemaakt maar toch niet tegen grotere clubs.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:40 schreef toma het volgende:
Cvitanich is afgelopen jaar toch goed gescout? Maarja, voor 7 miljoen mag je ook wel wat verwachten.
Hij was toch topscorer in Argentinie? Wooptiedoo, zo kan ik ook scoutenquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:40 schreef toma het volgende:
Cvitanich is afgelopen jaar toch goed gescout? Maarja, voor 7 miljoen mag je ook wel wat verwachten.
Eindelijk een medestander. Maar pas op, als je hier kritisch bent op Cvitanich krijg je een hoop negatieve reacties.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben nog niet kapot van Dario. Hij heeft wel wat goals gemaakt maar toch niet tegen grotere clubs.
Enoh is bij Ajax op proef gekomen omdat Ajax van het gezeur af wilde zijn. Van Geel had er meerdere keren geen trek in. Prompt bleek hij goed te zijn en werd hem een contract aangeboden.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Cape Town hun beste speler gaat opdringen bij Ajax
Dus de enige enigzins succesvolle aankoop was niet eens de bedoeling geweestquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:53 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Enoh is bij Ajax op proef gekomen omdat Ajax van het gezeur af wilde zijn. Van Geel had er meerdere keren geen trek in. Prompt bleek hij goed te zijn en werd hem een contract aangeboden.
Was eigenlijk helemaal niet de bedoeling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt. Hoe triest het ook klinkt.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:55 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dus de enige enigzins succesvolle aankoop was niet eens de bedoeling geweest
Nu.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:56 schreef honda1990 het volgende:
Hoelaat moeten we van CS naar de ArenA om sowieso op tijd te zijn?
Idd hij scoorde dan wel tegen De graafschap en ADO meen ik. Hij is vaak geblesseerd en pakt te veel kaarten dit is ook het grootste mispunt aan Suarez.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:51 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Eindelijk een medestander. Maar pas op, als je hier kritisch bent op Cvitanich krijg je een hoop negatieve reacties.
quote:Aissati is de sleutel tegen Marseille
AMSTERDAM - Een heel seizoen is Marco van Basten bezig zijn middenveld in de juiste vorm te gieten. Al die tijd moest hij het stellen zonder Ismaīl Aissati, de creatiefste van het stel. Het lichaam van een voetballer is zijn gereedschap. Hij moet er zuinig op zijn.
Daarom zei Aissati, na een meniscusoperatie en een revalidatieperiode van een paar maanden, dat hij bij zijn terugkeer op de velden niet te hard van stapel moest lopen. "Meteen drie wedstrijden in de week is misschien te veel van het goede." Hij klonk overtuigend, maar toen die derde wedstrijd (zondag, thuis tegen De Graafschap) voor de deur stond, wilde Aissati eigenlijk maar één ding: meedoen. De technische en medische staf van Ajax staken daar een stokje voor. Aissati: "Terecht. Ik ben zo'n jongen die af en toe moet worden afgeremd."
Bijna zes maanden stond de van PSV overgenomen voetballer aan de kant, nadat hij begin september zijn knie had verdraaid. Rust hielp niet, een medische ingreep was noodzakelijk. In december, vlak voordat hij zijn rentree zou maken, volgde een terugslag na een training op kunstgras. "Dat was het zwaarste moment in al die maanden: het gevoel dat je al zoveel hebt gedaan om fit te worden en dat je terug bent bij af." Vergeten is die zwarte periode, waarin de kleine balvirtuoos zoveel uren doorbracht in het door hem verfoeide krachthonk. Twee volledige wedstrijden heeft hij er op zitten: uit tegen ADO (1-1) en Olympique Marseille (2-1). In Den Haag maakte Aissati zich boos over de manier waarop zijn ploeg twee punten verspeelde. "We hebben niet gevoetbald, we moeten durven voetballen. Een speler van Ajax mķet altijd de bal willen hebben."
De Marokkaan herhaalt die woorden aan de vooravond van de terugwedstrijd tegen Olympique, in de achtste finales van het UEFA-CUPtoernooi. "Veel beweging moet er zijn op de helft van de tegenstander, de bal moet snel en liefst langdurig rondgaan." Vķķruit spelen, maar wel zuinig. Hij kan het elftal rust geven, denkt Aissati. In gedachten ziet de kleine middenvelder de patronen al ontstaan op het veld. "Creativiteit en baltempo zijn bepalend." Voor die creativiteit moet Aissati zorgen, zegt trainer Marco van Basten. " Ismaīl is ondernemend, goed in de combinatie en hij kan de perfecte steekpass geven. Olympique heeft een ervaren verdedigingscentrum met de Braziliaan Hilton en de Argentijn Civelli, maar die twee zijn groot, sterk en een beetje statisch. We moeten over de grond aanvallen, met veel beweging, individuele acties en snelle een-tweetjes. Daar kun je deze tegenstander misschien mee verrassen. We zullen dat gedoseerd moeten doen, want ik heb niet de illusie dat we Marseille met de rug tegen de muur kunnen zetten. Bovendien is die ploeg razend gevaarlijk in de counter."
Voor Aissati kan het vandaag niet snel genoeg kwart voor negen zijn. Hij popelt om het beste van zichzelf te laten zien in de Arena. "Ajax heeft veel moeite gedaan om mij over te nemen van PSV. Dan wil je je meteen bewijzen. Dat is nog niet gelukt. Ik baalde daar verschrikkelijk van."
De grote belofte heeft de geboren Utrechter in drie jaar eredivisie nog niet ingelost, maar dat is ook lastig op twintigjarige leeftijd. Zijn beste periode maakte hij door als huurling van FC Twente. "Bij PSV had ik concurrentie van Perez en Afellay. Dat zijn niet de minsten en ik speelde ook niet veel, maar ik kon me als jonge speler wel aan die twee optrekken."
Ja nuquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:56 schreef honda1990 het volgende:
Is het scoutingsapparaat niet onder de loep genomen door de groep Coronel?quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:57 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Klopt. Hoe triest het ook klinkt.
Ach van dat hele Coronel rapport is uiteindelijk niets terecht gekomen natuurlijk.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:01 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Is het scoutingsapparaat niet onder de loep genomen door de groep Coronel?
Aissati is misschien wel het grootste talent in heel de Ajaxselectie. Hopelijk blijft hij een tijd fit dan is het echt een onbrekende schakel in het team.quote:
Het lijkt mij dat ze daar mee bezig zijn. Zo'n beleid kan je niet binnen twee maanden omgooien.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:01 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Is het scoutingsapparaat niet onder de loep genomen door de groep Coronel?
Gezien die belachelijke rijen altijd zou ik geen risico nemenquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:56 schreef honda1990 het volgende:
Sja, een van de kernpunten was het aannemen van een ervaren coachquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach van dat hele Coronel rapport is uiteindelijk niets terecht gekomen natuurlijk.
Voorspelbaar...quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, een van de kernpunten was het aannemen van een ervaren coach.
Inderdaad, veel Ajacieden zijn de Aissati van Twente vergeten, daar was hij echt geweldig.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:08 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Aissati is misschien wel het grootste talent in heel de Ajaxselectie. Hopelijk blijft hij een tijd fit dan is het echt een onbrekende schakel in het team.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:55 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dus de enige enigzins succesvolle aankoop was niet eens de bedoeling geweestJe kan zeggen wat je wil maar Oleguer heeft zich goed herpakt na een beetje valse start.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Dat is opgeheven. Geen enkel contact meer mee.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heeft Ajax eigenlijk nog een samenwerking met Germinal of is dat opgeheven?
Ach ik neem aan dat de banden tussen Ajax en Germinal altijd wel een beetje aangehouden zullen blijven. Je weet maar nooit wanneer het handig zoals nu met Rits.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:16 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat is opgeheven. Geen enkel contact meer mee.
Behalve dat de opa van Alderweireld elftalbegeleider daar is en de oom van Vermaelen jeugdtrainer is.
Nee, er is echt geen enkel contact meer. Las het laatst ergens (Parool volgens mij).quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach ik neem aan dat de banden tussen Ajax en Germinal altijd wel een beetje aangehouden zullen blijven. Je weet maar nooit wanneer het handig zoals nu met Rits.
Inderdaad, zo'n type Ten Cate is perfect. Die man heeft écht veel ervaring, en een CL gewonnen! Is dat niet iets?quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, een van de kernpunten was het aannemen van een ervaren coach.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |