Ik vrees er ook voor dat ons middenveld omver wordt geblazen, danwel geschopt.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:38 schreef thewishmaster het volgende:
Met allemaal van die lichtgewichten op het middenveld, zoals Anita, Enoh en Aisatti, zal dat middenveld wel weer opgevreten worden door die sterke Afrikanen van Marseille. Helaas zijn er weinig andere opties.
Ik hoop dat Peter Beense ook nog even langs komt in de rustquote:Het stadion wordt sfeervol aangekleed en rond de wedstrijd treden er diverse artiesten op, onder wie André Rieu.
Gewoon terugschoppen! We laten ons niet gek maken door een paar Franse Afrikanen!!quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:41 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik vrees er ook voor dat ons middenveld omver wordt geblazen, danwel geschopt.
Kun je dan even je gebruikte tactiek en opstelling doorsturen naar MvBquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:43 schreef w00h00 het volgende:
Met fifa heb ik zojuist gewonnen van OLM, telt dat ook?
quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:43 schreef w00h00 het volgende:
quote:18/3/2009 - Van Marwijk: polsen Van der Sar geen wantrouwen naar Stekelenburg
In De Telegraaf liet Van Marwijk weten dat het overigens zonder succes polsen van Van der Sar geen motie van wantrouwen is richting Stekelenburg. "Helemaal niet zelfs. Maar gezien de huidige keepersituatie in Nederland leek het me logisch tot actie over te gaan."
Stekelenburg verraste hem juist in positieve zin, zo liet hij weten. "Je verwacht toch een geknakt iemand aan de lijn te krijgen, maar het tegendeel was waar. Maarten was strijdbaar. Hij wil de wedstrijden bij Oranje gebruiken om zich te bewijzen en kan hier sterker uitkomen. Van alle keepers heeft hij de meeste potentie, is hij het sterkst voor zijn doel en heeft hij op internationaal niveau de meeste ervaring."
Ik heb nog geen boek ontvangenquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:43 schreef w00h00 het volgende:
Steek kan zich bewijzen in Oranje voor Ajax.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:46 schreef TIM-846 het volgende:
Van veel vertrouwen getuigt het ook niet. Wel?
[..]
quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Zucht, zo'n dag duurt dan godvergeten lang...
Hij heb 't zeker met een oude versie gespeeldquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:44 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Kun je dan even je gebruikte tactiek en opstelling doorsturen naar MvB
Ik vind Enoh niet echt een lichtgewicht. Lijkt me niet fijn om tegen te voetballen. Duelkracht heeft ie wel. En Aissatti zou dat prima voetballend op kunnen lossen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:38 schreef thewishmaster het volgende:
Met allemaal van die lichtgewichten op het middenveld, zoals Anita, Enoh en Aisatti, zal dat middenveld wel weer opgevreten worden door die sterke Afrikanen van Marseille. Helaas zijn er weinig andere opties.
Fifa 94 moet dat geweest zijnquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:50 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Hij heb 't zeker met een oude versie gespeeld
Ja dat heb ik ook, het liefst was ik nu op de trein naar amsterdam gesprongenquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Zucht, zo'n dag duurt dan godvergeten lang...
quote:
quote:Sar van der Edwin
Reiziger Michael
Blind Danny
Boer de Frank
Rijkaard Frank
Seedorf Clarence
Litmanen Jari
Davids Edgar
Finidi George
Boer de Ronald
Overmars Marc