Lekker niet, wel één van de weinige met een beetje inhoud denk ik.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:18 schreef Shoombak het volgende:
Die Hilde is ook echt de enige lekkere chick.
Hij is 'ondernemer' zoals gezegd, verkoopt zijn kleding op vrijdag en zaterdag volgens mij op de marktquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:15 schreef Maanvis het volgende:
Kan iemand me trouwens uitleggen wat er verteld wordt in het sjappie zonder tanden filmpje? Ik schiet telkens in de lach dus ik kan het niet kijken en tegelijkertijd het volgen
Ja.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:41 schreef Armoed het volgende:
Is meedoen gratis?
Ik leer al jullie internetbazen hoe het moet, filmpje inclusief ik met mijn vader druk aan het f5'en voor een lapo.
DOEN!! Maak er gewoon 1 grote grap vanquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:41 schreef Armoed het volgende:
Is meedoen gratis?
Ik leer al jullie internetbazen hoe het moet, filmpje inclusief ik met mijn vader druk aan het f5'en voor een lapo.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:24 schreef Sins het volgende:
[..]
Lekker niet, wel één van de weinige met een beetje inhoud denk ik.
Lolly?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:46 schreef BORN2DIE4U het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
karinaaaaa
![]()
![]()
KARINAAA
![]()
![]()
KARINAAAA
![]()
![]()
![]()
IAM CUTE
![]()
![]()
![]()
Het gemiddelde aantal piemels dat die chicks in hun mond hebben gehad ligt rond de 20quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:51 schreef Stevennn het volgende:
Wat een zooitje kuthoeren daar
Een squirt-wedstrijd.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:59 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Het gemiddelde aantal piemels dat die chicks in hun mond hebben gehad ligt rond de 20
Een aantal dat tevens het gemiddelde IQ uitdrukt.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:59 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Het gemiddelde aantal piemels dat die chicks in hun mond hebben gehad ligt rond de 20
juistquote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:00 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Een aantal dat tevens het gemiddelde IQ uitdrukt.
bitchquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:55 schreef BORN2DIE4U het volgende:
Maanvis omdat je zo aandringt nee ik denk dat je te makkelijk ben heb ik niks an
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:46 schreef Goofisch het volgende:
Wie is de 3de?
Raadsel jongens :p. Ze hebben allemaal bergen makeup dus wellicht moeilijk te herkennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |