Gebruik is wat leestekens gij slettebak.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:05 schreef BORN2DIE4U het volgende:mijn hond word alskind aangezien vetcool
![]()
dussssss nice pic van me van solo how cute![]()
dussss
die denkt dat 30 vrouwen hem willen daten om hem te vermoorden.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:13 schreef Maanvis het volgende:
Tjemig, als zelfs tandeloze sjappies mee mogen doen waarvan de redactie denkt dat er kans op een date is, dan kunnen we net zo goed Tinoz opgeven om mee te doen met deze show.
Idd, er zijn trouwens ook standaard 2/3 dames, die ondanks alles op groen blijvenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:05 schreef Florian_ het volgende:
Echt triest hoe snel bepaalde chicks altijd wegdrukken trouwens. Doe dan gewoon niet mee ofzo
Nah Sunchaser heet andersquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:10 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
was dat trouwens sunchaser ?![]()
hier trouwens ronnie[ afbeelding ]
Ja. altijd die lelijke wijven die dan blijven staanquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:08 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Idd, er zijn trouwens ook standaard 2/3 dames, die ondanks alles op groen blijven
Naja, ik had sterk het vermoeden dat het min of meer nep is maar Born2die4u die post hier wel dus het kan waar zijn. Al met al toch een vermakelijke programmaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Neen, maar 1 + 1 = 2, dat zou jij ook moeten weten, zo lijkt me.
Ja gvd zeg, heb je gezien wat er voorbij komt?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:05 schreef Florian_ het volgende:
Echt triest hoe snel bepaalde chicks altijd wegdrukken trouwens. Doe dan gewoon niet mee ofzo
Ja idd.. Diana (zoekt een vader voor haar kind), Daniëlle (is wanhopig) en Priscilla (is ook wanhopig) blijven ondanks alles gewoon aan staanquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:08 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Idd, er zijn trouwens ook standaard 2/3 dames, die ondanks alles op groen blijven
Hij is ondernemer en voor de rest kon ik het amper volgenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:15 schreef Maanvis het volgende:
Kan iemand me trouwens uitleggen wat er verteld wordt in het sjappie zonder tanden filmpje? Ik schiet telkens in de lach dus ik kan het niet kijken en tegelijkertijd het volgen
Ja, van "klerendingen" ofzoquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:16 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Hij is ondernemer en voor de rest kon ik het amper volgen
originele grap...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:10 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
was dat trouwens sunchaser ?
hier nog zo'n kandidaat ( ronnie)[ afbeelding ]
Dan zou er echt op rare gebieden afgekraakt wordenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:16 schreef Goofisch het volgende:
Eigenlijk zou het omgekeerd moeten zijn. 30 mannen 1 vrouw. en die 30 mannen zijn dan allemaal echte bazen hier uit de KLB.
dat wordt het een heel kort programma
Eddie zoey: Oke mannen deze ronde gaat alleen op uiterlijk
"alle bazen drukken"
Allemaal weg. Hoppakee NEXT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |