Is dat haar vriend links?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:39 schreef Goofisch het volgende:
zij is echt groot trouwens![]()
fuckie hey
[ afbeelding ]

Hmm.. tjaahhquote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:46 schreef Hetiszover het volgende:
Die Emina heeft ook een nieuwe foto btw:
[ afbeelding ]

én een pseudo-snorquote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:46 schreef Hetiszover het volgende:
Die Emina heeft ook een nieuwe foto btw:
[ afbeelding ]

Nou.. da's niet het enige. Je naam is 'all over the place' als je ff googled.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:45 schreef Lillebillie het volgende:
Thanks. Ik weet nu dat ik morgen mijn profiel op privé moet zetten!
Toch weer wat geleerd. Mijn dank daarvoor!

Zeker weten dat je hier van de zon geniet?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:45 schreef Lillebillie het volgende:

Geloof je trouwens echt dat de ideale man uit die lift komt of wil je gewoon op tv komen?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:45 schreef Lillebillie het volgende:

Inderdaad, da's niet zo slim.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nou.. da's niet het enige. Je naam is 'all over the place' als je ff googled.

quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:50 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Zeker weten dat je hier van de zon geniet?
[ afbeelding ]

Users die dat gelovenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:50 schreef Florian_ het volgende:
Gasten die direct weer gaan geilen via het internet als een meisje zich meldt

welke ook nog een kloon isquote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:50 schreef Florian_ het volgende:
Gasten die direct weer gaan geilen via het internet als een meisje zich meldt

Ik mag toch hopen dat dat ff gedaan is voor de show en dat ze niet dagelijks zo rondloopt, daar zou ik echt op afknappen iigquote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:49 schreef Goofisch het volgende:
Dan noemen ze hier ook wel een makeupknaller ofwel een schilderij

Kijk dat wilde ik er dan nog besparenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:50 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Zeker weten dat je hier van de zon geniet?
[ afbeelding ]

Zal ze van wakker liggen jaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dat ff gedaan is voor de show en dat ze niet dagelijks zo rondloopt, daar zou ik echt op afknappen iig

Ligt eraan..ik denk dat ze nu nog niet zo bekend is maar het zal me niets verbazen als mensen d'r binnenkort ook op d'r werk gaan bellen etc..quote:

Doe dan *deze* KABAMquote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dat ff gedaan is voor de show en dat ze niet dagelijks zo rondloopt, daar zou ik echt op afknappen iig

Daniëllequote:Op woensdag 18 maart 2009 00:00 schreef damsco het volgende:
Ik zit altijd met de broek op de enkels deze show te volgen. ben ik de engiste?
Waar is trouwens die ene spange chick genaamd Danielle gebleven. Ik zag der niet vandaag toen ik me aan het afberen wasbohhhh

Jaa, tegenvallertje inderdaad.quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:00 schreef damsco het volgende:
Waar is trouwens die ene spange chick genaamd Danielle gebleven. Ik zag der niet vandaag toen ik me aan het afberen wasbohhhh

Gast, jij moet je echt NU aanmelden - beter dat ze nog eens terugkomt, dan heb je een kans.. om haar in het echt te ontmoeten!!!!quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:00 schreef damsco het volgende:

dat accent ookquote:Op woensdag 18 maart 2009 00:00 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Daniëlle
"Je weet niet wat je mist"

Dan hangt van de snelheid van de serverts af.quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:03 schreef Stevennn het volgende:
Waarom heeft dit topic de ene keer 3 pagina's dan weer 5 en dan weer 10

dat gebeurd er weer war grappigs denk ikquote:Op woensdag 18 maart 2009 00:03 schreef Stevennn het volgende:
Waarom heeft dit topic de ene keer 3 pagina's dan weer 5 en dan weer 10

Whehehe en der dan voor de show een beetje opgeilen. Om der vervolgens, als ze als laatste overblijft omdat ik alleen oog voor haar heb (en ik natuurlijk best lelijk ben zoals een goed fokker betaamt) druk ik der weg. En dan zeg ik: lollerpowntquote:Op woensdag 18 maart 2009 00:02 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Gast, jij moet je echt NU aanmelden - beter dat ze nog eens terugkomt, dan heb je een kans.. om haar in het echt te ontmoeten!!!!

quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:05 schreef damsco het volgende:
En dan zeg ik: lollerpownt1!!!!!1 zoiets?

Eerst dit topic volquote:Op woensdag 18 maart 2009 00:09 schreef Martijn_fijn het volgende:
Aangezien er geen klacht meer is: KLB -> TV
En dan hier in verder? Take me out week 2.

Ik wil niieeeeeequote:Op woensdag 18 maart 2009 00:09 schreef Martijn_fijn het volgende:

Ik moest lachen bij sinaasappelquote:Op woensdag 18 maart 2009 00:08 schreef Lillebillie het volgende:
Ik ben een naturel meisje en loop er dus niet elke dag als een sinaasappel bij!
Niet dat het jullie aangaat, maar ik heb meegedaan omdat ik gevraagd ben en omdat het primaire format mij aanstond. Het is simpel vermaak. Niet echt iets voor mij. Ik heb verder geen problemen met mannen, ben niet contactgestoord of iets dergelijks. Zo'n programma is gewoon grappig, maar diepgang heeft het niet. Dan moet je gewoon, net als ik, naar de publieke omroep kijken!

quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:11 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik zal ff bijdragen.![]()
[ afbeelding ]

Blijft prettigquote:Op woensdag 18 maart 2009 00:11 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]

die achterste, fap fapquote:Op woensdag 18 maart 2009 00:11 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]

gastquote:Op woensdag 18 maart 2009 00:14 schreef fyah het volgende:
Kan iemand trouwens een cap posten van beugelbekkie met haar mooie lach?

Net als die ene met dat tijgerprintje die volgens vader boy te gevaarlijk wasquote:

quote:

quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:20 schreef fyah het volgende:
Ik kijk deze show voor Eddy. nohomo overigens, maar hij is wel zeg maar lekkerrr![]()

Sommige mannen houder daarvan hequote:Op woensdag 18 maart 2009 00:20 schreef Goofisch het volgende:
[..]
![]()
ik denk dat zij zomaar is de missende webcamgirl kan zijn

welk?quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:21 schreef damsco het volgende:
werd vandaag toegevoegd door een van die dames van take me out op hyves, wtf????

Ze kijkt als die smilie >>quote:

you wishquote:Op woensdag 18 maart 2009 00:21 schreef damsco het volgende:
werd vandaag toegevoegd door een van die dames van take me out op hyves, wtf????

ohquote:

Nee.quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:09 schreef Martijn_fijn het volgende:

quote:

Ik sluit me hier bij aanquote:Op woensdag 18 maart 2009 00:24 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Nee.
wat ik wil enkel en alleen baggeren

nopequote:Op woensdag 18 maart 2009 00:25 schreef damsco het volgende:
naja goed, eerste fokker dus die door een van de dames is uitgenodigd op hyves ipv van andersom.!!!

quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:25 schreef damsco het volgende:
naja goed, eerste fokker dus die door een van de dames is uitgenodigd op hyves ipv van andersom.!!!

wtf?quote:

waar komt het nieuw deel, klb of tv?quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:27 schreef fyah het volgende:
[..]
kk nazi j weet nt wt je zegt vuile kk rasist

ik weet niet, ik deed gewoon een youtube comment naquote:Op woensdag 18 maart 2009 00:28 schreef damsco het volgende:
[..]
waar komt het nieuw deel, klb of tv?

tvquote:Op woensdag 18 maart 2009 00:28 schreef damsco het volgende:
[..]
waar komt het nieuw deel, klb of tv?

Laat haar trouwens wel met rust. Zij is wel heel relaxquote:Op woensdag 18 maart 2009 00:28 schreef Shoombak het volgende:
[..]
heb de hyves erbij gezet, dikke typo in haar hyves zie ik nu, wat een faler

Haha serieusquote:Op woensdag 18 maart 2009 00:30 schreef damsco het volgende:
Wel jammer dat het allemaal nep isZie ook reacties van die dames als: heb geen zin om te gaan deze week met al die lelijke kerels enzo
!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |