Doe dan *deze* KABAMquote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dat ff gedaan is voor de show en dat ze niet dagelijks zo rondloopt, daar zou ik echt op afknappen iig
Daniëllequote:Op woensdag 18 maart 2009 00:00 schreef damsco het volgende:
Ik zit altijd met de broek op de enkels deze show te volgen. ben ik de engiste?
Waar is trouwens die ene spange chick genaamd Danielle gebleven. Ik zag der niet vandaag toen ik me aan het afberen wasbohhhh
Jaa, tegenvallertje inderdaad.quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:00 schreef damsco het volgende:
Waar is trouwens die ene spange chick genaamd Danielle gebleven. Ik zag der niet vandaag toen ik me aan het afberen wasbohhhh
Gast, jij moet je echt NU aanmelden - beter dat ze nog eens terugkomt, dan heb je een kans.. om haar in het echt te ontmoeten!!!!quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:00 schreef damsco het volgende:
dat accent ookquote:Op woensdag 18 maart 2009 00:00 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Daniëlle
"Je weet niet wat je mist"
Dan hangt van de snelheid van de serverts af.quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:03 schreef Stevennn het volgende:
Waarom heeft dit topic de ene keer 3 pagina's dan weer 5 en dan weer 10
dat gebeurd er weer war grappigs denk ikquote:Op woensdag 18 maart 2009 00:03 schreef Stevennn het volgende:
Waarom heeft dit topic de ene keer 3 pagina's dan weer 5 en dan weer 10
Whehehe en der dan voor de show een beetje opgeilen. Om der vervolgens, als ze als laatste overblijft omdat ik alleen oog voor haar heb (en ik natuurlijk best lelijk ben zoals een goed fokker betaamt) druk ik der weg. En dan zeg ik: lollerpowntquote:Op woensdag 18 maart 2009 00:02 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Gast, jij moet je echt NU aanmelden - beter dat ze nog eens terugkomt, dan heb je een kans.. om haar in het echt te ontmoeten!!!!
quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:05 schreef damsco het volgende:
En dan zeg ik: lollerpownt1!!!!!1 zoiets?
Eerst dit topic volquote:Op woensdag 18 maart 2009 00:09 schreef Martijn_fijn het volgende:
Aangezien er geen klacht meer is: KLB -> TV
En dan hier in verder? Take me out week 2.
Ik wil niieeeeeequote:Op woensdag 18 maart 2009 00:09 schreef Martijn_fijn het volgende:
Aangezien er geen klacht meer is: KLB -> TV
En dan hier in verder? Take me out week 2.
Ik moest lachen bij sinaasappelquote:Op woensdag 18 maart 2009 00:08 schreef Lillebillie het volgende:
Ik ben een naturel meisje en loop er dus niet elke dag als een sinaasappel bij!
Niet dat het jullie aangaat, maar ik heb meegedaan omdat ik gevraagd ben en omdat het primaire format mij aanstond. Het is simpel vermaak. Niet echt iets voor mij. Ik heb verder geen problemen met mannen, ben niet contactgestoord of iets dergelijks. Zo'n programma is gewoon grappig, maar diepgang heeft het niet. Dan moet je gewoon, net als ik, naar de publieke omroep kijken!
quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:11 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik zal ff bijdragen.![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |