Natuurlijk! Helemaal vergeten!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:09 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ze moeten toch TV kijken joh! Doe nou niet zo dom
lijkt mij ook. al hebben mensen blijkbaar niet alleen het recht, maar ook de brutaliteit, om hun handje op te houden.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:12 schreef Ritmo het volgende:
Nu ze zo in de aandacht staan in Engeland, zal de regering daar toch wel maatregelen moeten nemen?
Dat soort mensen hebben gewoon een bord voor hun kop en zien niet hoe asociaal ze zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lijkt mij ook. al hebben mensen blijkbaar niet alleen het recht, maar ook de brutaliteit, om hun handje op te houden.
en jij echt dik?quote:
Idd. Engelsen zijn het meest tokkie van de hele wereldquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:06 schreef Sapstengel het volgende:
Het zijn Engelsen, die zijn allemaal dik, leven van een uitkering en zitten de hele dag voor de tv met een voetbalshirt aan en een biertje in de hand.
Van welk belastinggeld worden dan de uitkeringen betaald?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:06 schreef Sapstengel het volgende:
Het zijn Engelsen, die zijn allemaal dik, leven van een uitkering en zitten de hele dag voor de tv met een voetbalshirt aan en een biertje in de hand.
van de paki's.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:10 schreef Cybey het volgende:
[..]
Van welk belastinggeld worden dan de uitkeringen betaald?
Je standaard van 110 kg slaat noch kant noch wal. Het zegt helemaal niets over de fysieke beperkingen van een persoon.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:05 schreef mirved het volgende:
Nu jouw argumenten?
Volgens mij ben je met 2.10 nog steeds dik met 110kilo dus het klopt gewoon.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:52 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Je standaard van 110 kg slaat noch kant noch wal. Het zegt helemaal niets over de fysieke beperkingen van een persoon.
Dan zit je gewoon op een gezond BMI hoor, beetje aan de dikke kant misschien...quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:02 schreef mirved het volgende:
[..]
Volgens mij ben je met 2.10 nog steeds dik met 110kilo dus het klopt gewoon.
Publieke schandpaal herinvoeren.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:05 schreef Skylark. het volgende:
Wat een goor lef hebben ze, om nog meer geld te gaan eisen. Om anderen voor hun laten werken, zodat zij TV kunnen kijken.
Op dit soort mensen zou ik het liefst spugen.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:08 schreef _Parallax het volgende:
Dikke mensen gewoon slaan met stokken. Dat softe gezeik altijd.
Gaan ze vanzelf rennenquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:08 schreef _Parallax het volgende:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:08 schreef _Parallax het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |