Ik vraag mij af hoe groot je pik moet zijn voordat je daar eindelijk ergens inkomt.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:02 schreef Buzz129 het volgende:
Zo, maar je hebt wel wat om vast te houden als je die van 19 eens hard anaal neemt! En denk erom dat dat lekker kan zijn hoor, landen op zo'n zacht kussen!
Je moet echt formaatje Ron Jeremy hebben, wil je die kunnen neukenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:02 schreef Buzz129 het volgende:
Zo, maar je hebt wel wat om vast te houden als je die van 19 eens hard anaal neemt! En denk erom dat dat lekker kan zijn hoor, landen op zo'n zacht kussen!
Vandaar dat ik altijd complimenten krijg!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:04 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Je moet echt formaatje Ron Jeremy hebben, wil je die kunnen neuken
Als je het van zulke chicks moet hebben zul je ook wel de kop van Ron Jeremy hebbenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:09 schreef Buzz129 het volgende:
[..]
Vandaar dat ik altijd complimenten krijg!
Ik noem dit niet vadsig hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:30 schreef RTB het volgende:
Ik wist niet dat je er bij 107 kilo al zo vadsig uit kon zien.
Weer wat geleerd.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
wil jij varkens niet beledigen? Dat zijn, anders als deze mensen, zeer intelligente beesten.
Jij bent echt dom.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:32 schreef mirved het volgende:
Boven de 110kilo geen uitkering. Wel zo terecht lijkt me
quote:
Hoezo geen tijd? Ze werken toch niet! Terechte klacht!quote:Voor een dieet hebben ze geen tijd, vertelt het gezin in het magazine Closer.
Dieeten bespaart hen waarschijnlijk tijd, gezien hun omvang moeten ze toch behoorlijk wat naar binnen werken elke dag.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:06 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hoezo geen tijd? Ze werken toch niet! Terechte klacht!
Ze moeten toch TV kijken joh! Doe nou niet zo domquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:06 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Geen tijd tussen het eten door?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:06 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |