Ja, maar Fons had een even groot hoofd hoor.quote:Op zondag 22 maart 2009 10:07 schreef Dakota het volgende:
[..]
Dat duurde bij elin ook even hoor(groot hoofdje)( Elodie heeft toch ook best een hoofd die ze omhoog moet houden?), terwijl ze nu helemaall geen steun meer nodig heeft in haar nekje.
Wij kregen ook zo'n soort advies. Als ze huilt mag je haar 30(!) minuten lang laten huilen, op het moment dat ze 1 minuut stil is, begint die telling van 30 minuten weer opnieuw. Dikke middelvinger dus.quote:Op zondag 22 maart 2009 21:10 schreef DJMO het volgende:
Was ook zo'n leuke van het cb: ja als je hem op bed legt, moet (!) je hem tien minuten laten huilen voor je gaat kijken, dat is zijn manier van de dag verwerken.
Hebben ze dan geen ' afgeefloket' bij het KDV?quote:Op maandag 23 maart 2009 18:36 schreef Marie79 het volgende:
Estrys, ik zou morgen wel wat langer uittrekken hoor dan een half uurtje om op je werk te komen.
Als ik naar mezelf kijk, dan ga ik om half 8 Maarten en mezelf jassen aandoen en Maarten in de maxi cosi enzo, tassen voor hem en mij erbij pakken etc. Dan Maarten in de auto, dan is het nog 3 minuten met de auto. Maar voordat ik het kdv weer uitben is het zo een kwartier verder, Maarten weer uit zijn jas hijsen, spulletjes uit zijn tas in zijn mandje, Maarten ergens installeren (vaak bij de leidster) en overdragen hoe laat hij zijn fles moet en zo. Eer ik dan weer in de auto zit is het tien over 8! Dus ik zou als ik jou was iets eerder vertrekken...
al zou het de richtlijn wel zijn, dan zou ik er nog niet aan denkenquote:Op maandag 23 maart 2009 18:31 schreef DolleMina het volgende:
[..]
Wij kregen ook zo'n soort advies. Als ze huilt mag je haar 30(!) minuten lang laten huilen, op het moment dat ze 1 minuut stil is, begint die telling van 30 minuten weer opnieuw. Dikke middelvinger dus.Ik laat mijn kind niet huilen, klaar, geen haar op mijn blonde hoofd die daar maar over denkt. [ afbeelding ]
Bovendien was dat advies volgens mij een mislukte interpretatie van die niet ingevoerde richtlijn...
En Estrys hoe is het gegaan... enne fokken op je werk!!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:46 schreef Estrys het volgende:
Nou zeven uur opgestaan, zit al startklaarMijn lieve mannetje voor het eerst naar het kinderdagverblijf. Hij heeft de trui met zijn naam aan, kan niet mis
Vind het toch wel spannend hoor, maar voel me niet echt emotioneel eronder of zo. Komt misschien nog.
Ik spreek jullie straks weerlekker fokken op mijn werk
Ach gossiequote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:25 schreef Raissa het volgende:
Mila heeft net haar eerste prikjes gehad, ze huilde heel kort maar zo hartverscheurend dat mama ook eventjes moest huilenNou ja, verder is ze weer goedgekeurd en was ze weer prima aangekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |