Ze doet nog steeds helemaal niets. Ze kan heel tevreden in de box liggen, echt heel lang, maar echt wat doen, nopequote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:19 schreef Dakota het volgende:
[..]
Gaat Merel al wat meer doen nu? Of ligt ze gewoon nog om haar heen te lachen?
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:11 schreef Fuente het volgende:
[..]
Ze doet nog steeds helemaal niets. Ze kan heel tevreden in de box liggen, echt heel lang, maar echt wat doen, nope
Het enige is dat ze nu weet hoe ze haar handen in haar mond moet krijgen, en dus 'smakt'. Maar verder niets.
Ze kan wel goed haar hoofd overeind houden, ook bij zitten enzo, ze vindt het ook heel leuk om te zitten op schoot
En wat ze ook wel doet is omhoogschuiven in de box (dus liggen op haar rug, en dan heel wild doen en met d'r hakken zichzelf omhoog werken)
Dat duurde bij elin ook even hoor(groot hoofdje)( Elodie heeft toch ook best een hoofd die ze omhoog moet houden?), terwijl ze nu helemaall geen steun meer nodig heeft in haar nekje.quote:Op zondag 22 maart 2009 09:57 schreef Bass-Miss het volgende:
Elodietje heft haar hoofdje zelfs nog niet helemaal op. Haar broer deed dat eigenlijk bijna meteen. Die begon te lopen voor zijn 11 maanden. Ondanks dat ze ook groot en zwaar is nu denk ik dat het een slappe teute is.
wat rritant zegquote:Op zondag 22 maart 2009 09:59 schreef Estrys het volgende:
Seb is weer thuis (en wij ook)Hij was weer voorbeeldig in de auto. Papa alleen in de stress onderweg in Duitsland bij het verschonen had meneer zich weer helemaal onder gepoept en hij had doekjes tekort. Belt hij me op vanuit de babyverschoonruimte, dus ik naar de auto om doekjes te halen, kom ik daar staat me er toch een rij
"hallooo dauert es nog lange?!" Stom mens met een kind dat allang zindelijk had moeten zijn, stond al vanaf het moment dat hij binnen was met Seb op de deur te kloppen. Ja daar raakt mijn lief wel een beetje van in de stress en dan ook nog Seb helemaal uit moeten kleden tot zijn romper toe. Arme schat. Seb vond het allemaal best
en dan was dit nog de beste van het stel he!!!!quote:Op zondag 22 maart 2009 09:39 schreef Guuzewuus het volgende:
Whehe, zo actief dat ze niet eens scherp op de foto te zetten is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze vond het leuk geloof ik. Schudden viel erg mee, alleen op een stukje weg met klinkers schudde ze wel wat veel.
stom hoe al die deskundigen altijd van alles anders adviseren he, ik blijf me daarover verbazen. soms heb ik echt geen idee wat te doen. meestal klooi ik zelf dan maar wat aan en bevalt dat dan het bestequote:Op zondag 22 maart 2009 17:51 schreef DJMO het volgende:
ik was zelf ook niet van plan om er mee te stoppen simmuik kreeg dit advies van de wvk.. morgen zie ik de arts (gelukkig)
het leek mij zelf al helemaal geen goed idee om ze met koud drie maanden en vijf kilo al op vier flessen te zetten, dus dat doe ik dus ook niet
Guuzewuus de krulletjes zijn echt hartstikke leuk. Onze zoon is pas 7 weken oud en heeft verbazingwekkenderwijs geen krulletjes ondanks dat zowel papa als ook mama krullen hebben. Maar misschien komt dat nog.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:36 schreef Guuzewuus het volgende:
Mijn dochter krijgt krullen en dat is leuk, maar ....
... het zit soms een beetje raar![]()
:
[ afbeelding ]
ik zit op dit moment op zes flessen van zo'n 60 tot 75 cc per keer (maak wel meer, maar hij drinkt gewoon niet meer) nou ja, als meneer dan zo'n bui heeft, krijgt ie van mij wel om de 2½ uur een fles hoor. zolang hij maar genoeg binnen krijgtquote:Op zondag 22 maart 2009 18:32 schreef Grijs het volgende:
[frustratiepost]
Waarom moeten die kinderen toch steeds zo snel afbouwen met aantal flessen?! Gelukkig mag je de borst net zo vaak geven als de baby wil... hoewel je daar natuurlijk wel commentaar op krijgt, want dat is toch wel veel gedoe, zo vaak drinken... Ja en? Verschonen vind ik meer gedoe, moet ik dat ook gaan afbouwen?![/fr.p]
Niet als aanval naar jou bedoelt, DJMO, ik vind het juist goed dat jij meer naar je kind dan naar het cb luistert
nee hoor diaan, lijkt niet zo, het is zoquote:Op maandag 23 maart 2009 14:18 schreef Diaan73 het volgende:
Wat ben je al vaak bij cb geweest of lijkt dat maar zo??Wij zijn nog maar 1x geweest en de volgende keer is pas 14 april.. dan is hij al bijna 3 maanden... eerder kon niet, dat zat al vol volgens de assistente.
Maar leuk dat hij al in de kinderwagen meegenomen mag worden... en fijn dat hij wat beter drinkt nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |