ik plaatste foto, bootje quote en vond dat ik er om vroeg. Daar was ik het niet mee eens net als Nico en Hostiquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:47 schreef jna het volgende:
Kan iemand even een samenvatting geven van die rel?
Wat voor foto? een "normale" foto?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:48 schreef Puala het volgende:
[..]
ik plaatste foto, bootje quote en vond dat ik er om vroeg. Daar was ik het niet mee eens net als Nico en Hosti
Dat somt het wel een beetje op.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:48 schreef Puala het volgende:
[..]
ik plaatste foto, bootje quote en vond dat ik er om vroeg. Daar was ik het niet mee eens net als Nico en Hosti
en bootje sloot af met de opmerking dat verkrachting normaal is als je je echt te sletterig kleedquote:
jup, net alsof het de normaalste zaak van de wereld is.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
en bootje sloot af met de opmerking dat verkrachting normaal is als je je echt te sletterig kleed
ik ga er ook niet over discussieren.. dequote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:51 schreef Puala het volgende:
[..]
jup, net alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
mjah, ben het denk ik maar met je eensquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik ga er ook niet over discussieren.. degeeft precies mijn mening daarover aan
Ik zat weer in een heerlijke droom toen m'n wekker gingquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:49 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel.
Was vanmorgen 5 minuten voor de wekker wakker![]()
Jij dan?
lache zegquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:50 schreef Puala het volgende:
[..]
een foto van mijn vriend met daaronder de tekst niet quoten
Eens over die filmquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:55 schreef The_Dean het volgende:
Was maar een grapje hoor Paula![]()
Yes Man is trouwens wel een coole film
Gast, leer lezen klapjosti. Ik zal de volledige tekst wel even plaatsen, aangezien jij blijkbaar hele stukken tekst uit zn context kan halen...!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
en bootje sloot af met de opmerking dat verkrachting normaal is als je je echt te sletterig kleed
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het uit zn proportie getrokken worden. Ik maak een grapje die makkelijk ongedaan kan worden, 5 minuten later doe ik dit ook. Dan is het imo klaar. Als ik een échte klootzak had geweest, had ik het plaatje opgeslagen, geupload en zelf geplaatst.. Dat doe ik toch ook niet..? De vergelijking met dureN spullen wel of niet laten staan vind ik gewoon een vergelijking die slaat als een tiet op een drumstel.
Willen jullie zeggen dat vrouwen die huilen als ze verkracht worden door iemand doordat ze zich kleden als een slet (lees: hotpants, pushup BH etc) dan ook vrijuit gaan? Begrijp me niet verkeerd, ik ben 100% tegen verkrachting en alle andere soorten geweld, maar als je je kleedt als een slet en dan gaat huilen dat iemand aan je gaat zitten, dan is dat voor een heel klein deel wel aan te rekenen. Een vrouw die zich iets minder sexy kleedt kan ook verkracht worden, maar net een extra kort rokje en dingen is blijkbaar voor sommige net de trigger. Verkrachting is verkeerd maar als je aandacht wil door je (heel erg) sexy te kleden, is dat een klein beetje vragen om... En nogmaals, ik praat verkrachting niet goed, maar door je als een stuk geil vlees te kleden, lok je het wel een klein beetje uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Ik heb zo dubbel gelegen toen hij met die koreaanse ging praten. Geen idee waarom, maar ik heb echt zitten huilen van het lachenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:55 schreef The_Dean het volgende:
Dat dusquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik ga er ook niet over discussieren.. degeeft precies mijn mening daarover aan
Bij mij was de docent gewoon aan het meegamenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:03 schreef Puala het volgende:
docent het lokaal uit en ze staan al weer te dansen/springen/vechten en de rest is aan het gamen
Als de kat van huis is....quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:03 schreef Puala het volgende:
docent het lokaal uit en ze staan al weer te dansen/springen/vechten en de rest is aan het gamen
dat is nog ergerquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:04 schreef jna het volgende:
[..]
Bij mij was de docent gewoon aan het meegamen
Over dingen uit context halen gesproken... Gast, waar heb jij geleerd een discussie te voeren? Al dan niet je punt te maken? Over potten en ketels gesprokenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Gast, leer lezen klapjosti. Ik zal de volledige tekst wel even plaatsen, aangezien jij blijkbaar hele stukken tekst uit zn context kan halen...!
Die film vond ik tegenvallen..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:55 schreef The_Dean het volgende:
Wat heb je gedroomd danquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:57 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zat weer in een heerlijke droom toen m'n wekker ging
D'r is geen rel, alleen bootje die een beetje debiel is/doet.quote:
Puala post foto van vriend met de tekst "NIET QUOTEN" erbij.quote:
Zo erg was het bij ons niet, maar nog wel een mooie anekdote uit mijn MBO tijd...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:04 schreef jna het volgende:
[..]
Bij mij was de docent gewoon aan het meegamen
Ik was op een soort feestje bij iemand thuis en ik had het idee dat ik net zou gaan scorenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:06 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Die film vond ik tegenvallen..![]()
[..]
Wat heb je gedroomd dan
Ah en toen ging de wekkerquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:08 schreef jna het volgende:
[..]
Ik was op een soort feestje bij iemand thuis en ik had het idee dat ik net zou gaan scoren
ja maar ken je dat gevoel dat je in je droom iets raars doet wat je dan eigenlijk in het echt doet. Zo droomde ik dus dat ik naast diegene ging zitten op de bank en vervolgens me omdraaide en met m'n rug naar dr toe ging zittenquote:
Ik probeerde een verband te leggen aan de hand van uitlokking. Blijkbaar valt die niet goed.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:07 schreef jna het volgende:
[..]
Puala post foto van vriend met de tekst "NIET QUOTEN" erbij.
Bootje quote die foto.
Rel ontstaan.
Alleen dat verkrachtingsding kan ik nog niet zo goed plaatsen
Daar doelde ik inderdaad opquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:07 schreef jna het volgende:
Stuk over de verkrachting snapte ik eigenlijk ergens wel omdat het wel waarheid bevat.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
D'r is geen rel, alleen bootje die een beetje debiel is/doet.
Ging over uitlokken. Als iemand iets roept van NIET DOEN, dan lokt het juist uit wel te doen... tenminste, dat vond Bootje... en hij trekt het even door naar een meisje dat zich 'sletterig' kleed... en de rest ken je inmiddels.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:07 schreef jna het volgende:
[..]
Puala post foto van vriend met de tekst "NIET QUOTEN" erbij.
Bootje quote die foto.
Rel ontstaan.
Dat heb ik wel eens met struikelen of voetballen inderdaad..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:11 schreef jna het volgende:
[..]
ja maar ken je dat gevoel dat je in je droom iets raars doet wat je dan eigenlijk in het echt doet. Zo droomde ik dus dat ik naast diegene ging zitten op de bank en vervolgens me omdraaide en met m'n rug naar dr toe ging zittenWat ik dus eigenlijk gewoon in bed deed
ah ok. Nu snap ik hetquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ging over uitlokken. Als iemand iets roept van NIET DOEN, dan lokt het juist uit wel te doen... tenminste, dat vond Bootje... en hij trekt het even door naar een meisje dat zich 'sletterig' kleed... en de rest ken je inmiddels.
is altijd leuk toch?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:14 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb zo het idee dat ik een hoop lol heb donderdag met het invullen van mijn aangifte IB
Ff verduidelijktquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ging over uitlokken. Als iemand iets roept van NIET DOEN, dan lokt het juist uit wel te doen... tenminste, dat vond vindt Bootje... en hij trekt het even door naar een meisje dat zich 'sletterig' kleed... en de rest ken je inmiddels.
Jij kunt in je bed struikelen?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat heb ik wel eens met struikelen of voetballen inderdaad..
Nou ja.. dan droom ik dat ik struikel en dan maak ik een rare beweging in bed waar ik wakker van wordt.. Zo dusquote:
Het enige verband is dat het allebei een beetje met uitlokking te maken heeft, maar de mate waarin en de onderlinge overeenkomsten houden daar toch echt op. Slaat gewoon als een lul op een drumstel. En al helemaal in deze context.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik probeerde een verband te leggen aan de hand van uitlokking. Blijkbaar valt die niet goed.
Ah ja dat heb ik ook wel eens..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:11 schreef jna het volgende:
[..]
ja maar ken je dat gevoel dat je in je droom iets raars doet wat je dan eigenlijk in het echt doet. Zo droomde ik dus dat ik naast diegene ging zitten op de bank en vervolgens me omdraaide en met m'n rug naar dr toe ging zittenWat ik dus eigenlijk gewoon in bed deed
Oh ja.. ik vul gewoon altijd in wat ik denk dat goed is en dat doe ik gewoon net zo lang tot het voor mij positief uitpaktquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik doe het dit jaar voor het eerst zelf.
Je droomd drie keer per nachtquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:18 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ah ja dat heb ik ook wel eens..![]()
Maar ik droom eigenlijk niet zo vaak. Ofja, meestal kan ik me het niet meer heugen.
Ik ook niet. Dromen zijn er om je gedachten eruit te laten. Maar dat doe ik normaal gesproken al hier de hele dagquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:18 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ah ja dat heb ik ook wel eens..![]()
Maar ik droom eigenlijk niet zo vaak. Ofja, meestal kan ik me het niet meer heugen.
ook wel eens lekker toch?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:18 schreef The_Dean het volgende:
Naast het wakker worden, koffie zetten en op de bank hangen te film kijken heb ik eigenlijk nog niks nuttigs gedaan
Lolquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Oh ja.. ik vul gewoon altijd in wat ik denk dat goed is en dat doe ik gewoon net zo lang tot het voor mij positief uitpakt
Mjoah, maar vind het altijd zo'n zonde van mijn dag. Vooral omdat ik eigenlijk nog genoeg te doen hebquote:
Ja dat weet ik.. Maar voor mijn gevoel heb ik pas gedroomd als ik wakker word, en ik nog weet wat ik gedroomd hebquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je droomd drie keer per nacht
Ik herrinner me er alleen ook nooit iets van hoor
hehe, dat ook jaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:19 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dromen zijn er om je gedachten eruit te laten. Maar dat doe ik normaal gesproken al hier de hele dag
Sorry, volgende keer zal ik er op letten.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:18 schreef jna het volgende:
Bootje, kan je ff een spoiler op die foto zetten
Of laat maar, we zitten toch al op pagina 2
Heel het voorbeeld ging ook over het uitlokken op zich. Dan komt er iemand die al mijn woorden uit de context haalt en bijna beweerd dat ik verkrachting goedkeur als iemand zich sletterig kleedtquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Het enige verband is dat het allebei een beetje met uitlokking te maken heeft, maar de mate waarin en de onderlinge overeenkomsten houden daar toch echt op. Slaat gewoon als een lul op een drumstel. En al helemaal in deze context.
slimste jaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Lol
Nwah ik denk dat er een redelijke uitdaging zit in het opvoeren van aftrekposten. Ik ga straks eerst thuis controleren wat mijn moeder vorig jaar en het jaar daarvoor heeft gedaan (met name bij het aftrekken van ziektekosten en studiekosten)
Mja.. dat ken ik wel. Dan ga je je schuldig voelen als je het dan toch niet doetquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Mjoah, maar vind het altijd zo'n zonde van mijn dag. Vooral omdat ik eigenlijk nog genoeg te doen heb
quote:Ajax viert woensdag zijn 109e verjaardag en pakt daarom flink uit. Voor aanvang van de wedstrijd Ajax - Olympique Marseille geeft niemand minder dan André Rieu een optreden!
Wie aan André Rieu denkt in combinatie met Ajax, denkt ongetwijfeld meteen weer aan het gouden seizoen 1994-1995. De Limburgse wereldster gaf tijdens de rust van Ajax - Bayern München (halve finale Champions League) een spetterend optreden in het Olympisch Stadion. Supporters zwaaiden met de uitgedeelde vlaggetjes vrolijk mee op de maten van de Second Waltz, hetgeen zorgde voor een ongekend sfeervol effect.
Woensdag is Rieu opnieuw te gast als Ajax zijn 109e verjaardag viert en de UEFA Cupreturn speelt tegen Olympique Marseille. Hopelijk geeft dit zo'n sfeer dat de spelers van Olympique Marseille het al meteen opgeven en bij onze spelers ongekende krachten loskomen.
Geschokt is niet het woord. Tenzij je er mee bedoelt dat je gechoqueerd kan zijn van de mate van stompzinnigheid die soms van zijn posts afdruipen. In dat geval heb je gelijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:26 schreef Yesse het volgende:
Worden Bootje's posts niet gewoon een beetje uit verband gerukt tegenwoordig? Ik heb het idee dat iedereen heel erg op Bootje let en alles wat hij post bestudeerd en er een groot drama van maakt terwijl Bootje dit al zo lang hij hier is doet.. Dat zijn we ondertussen toch al gewend van hem? Waarom zijn we dan nog zo geschokt als hij iets zegt?
Ben ik Fok's Geert Wilders?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:26 schreef Yesse het volgende:
Worden Bootje's posts niet gewoon een beetje uit verband gerukt tegenwoordig? Ik heb het idee dat iedereen heel erg op Bootje let en alles wat hij post bestudeerd en er een groot drama van maakt terwijl Bootje dit al zo lang hij hier is doet.. Dat zijn we ondertussen toch al gewend van hem? Waarom zijn we dan nog zo geschokt als hij iets zegt?
oooh dan gaan we weer winnenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:25 schreef jna het volgende:
NICO! Morgen Andre Rieu in de arena voor de wedstrijd!
normaal kan ik best lachen om die jongen, maar soms gaat hij te ver en dan vind ik het niet meer dan normaal om dat te laten weten ook.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:26 schreef Yesse het volgende:
Say's the guy passed out in a chair!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geschokt is niet het woord. Tenzij je er mee bedoelt dat je gechoqueerd kan zijn van de mate van stompzinnigheid die soms van zijn posts afdruipen. In dat geval heb je gelijk.
Maar in 1994-1995 hadden wij tenminste nog een echt goed teamquote:
Finidi schijnt ook weer mee te doenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oooh dan gaan we weer winnen
[..]
normaal kan ik best lachen om die jongen, maar soms gaat hij te ver en dan vind ik het niet meer dan normaal om dat te laten weten ook.
Ik vind het ook gek dat jij zegt dat als iets achterlijks maar vaak genoeg gebeurd, dat je er dan maar aan moet wennen en moet accepteren..
Dat teamquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Maar in 1994-1995 hadden wij tenminste nog een echt goed team
Hoiquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:29 schreef denB het volgende:
[..]
Say's the guy passed out in a chair!
Goed zo mannow!
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Maar in 1994-1995 hadden wij tenminste nog een echt goed team
nuff saidquote:
Jaquote:
Gechoqueerd danquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geschokt is niet het woord. Tenzij je er mee bedoelt dat je gechoqueerd kan zijn van de mate van stompzinnigheid die soms van zijn posts afdruipen. In dat geval heb je gelijk.
Ik zeg niet dat je er aan moet wennen, het is alleen olie op het vuur gooien wat jullie doen. Daarnaast lezen jullie nu vaak dingen die er niet staan.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:29 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik vind het ook gek dat jij zegt dat als iets achterlijks maar vaak genoeg gebeurd, dat je er dan maar aan moet wennen en moet accepteren..
En dan trek je mijn woorden maar uit zijn verband? Iedereen mag wat van me zeggen, maar doe het op een normale manier en ga geen dingen zeggen als "je bent een malloot" of wat. Nu noemde ik jou ook een klapjosti als reactie. Op die manier komt er geen discussie en is het een beetje modder gooien. Actie-reactie, alleen hopelijk op een goede manier.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:29 schreef Psychonikeo het volgende:
normaal kan ik best lachen om die jongen, maar soms gaat hij te ver en dan vind ik het niet meer dan normaal om dat te laten weten ook.
Internet = dramaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:32 schreef Yesse het volgende:
Gechoqueerd danPunt is dat iedereen er een drama van maakt terwijl je dat niet per se hoeft te doen.
Toen waren ploegen bang om niet AFC Ajax te loten.. Nu zijn de rollen andersom..quote:
* Bootje84 Schuift de bak popcorn doorquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:34 schreef denB het volgende:
[..]
Internet = drama
Drama = entertainment!![]()
Perfect
Dat komt door de indruk die je eerder al hebt achtergelaten. Dan gaan mensen blijkbaar kritischer op je letten. Maar vanaf die achterlijke opmerking hoef ik geen post meer van hem te lezenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Gechoqueerd danPunt is dat iedereen er een drama van maakt terwijl je dat niet per se hoeft te doen.
[..]
Ik zeg niet dat je er aan moet wennen, het is alleen olie op het vuur gooien wat jullie doen. Daarnaast lezen jullie nu vaak dingen die er niet staan.
Tja.. hopelijk kunnen we gek doen donderdag. Ik hoop het in ieder geval welquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Toen waren ploegen bang om niet AFC Ajax te loten.. Nu zijn de rollen andersom..
Jij gaat donderdag kijken? Ik ga gewoon woensdag hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Tja.. hopelijk kunnen we gek doen donderdag. Ik hoop het in ieder geval wel
uhm.. echt? ik was volledig overtuigd dat het donderdag wasquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:39 schreef jna het volgende:
[..]
Jij gaat donderdag kijken? Ik ga gewoon woensdag hoor
ik ookquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
uhm.. echt? ik was volledig overtuigd dat het donderdag was
Mooi, betekent dat dan ook dat je er ook niet meer op reageert?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat komt door de indruk die je eerder al hebt achtergelaten. Dan gaan mensen blijkbaar kritischer op je letten. Maar vanaf die achterlijke opmerking hoef ik geen post meer van hem te lezen
Ja het is echt woensdagquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
uhm.. echt? ik was volledig overtuigd dat het donderdag was
Dus iets wat jíj achterlijk vindt, is dat ook altijd de waarheid? Je kan het niet met me eens zijn, maar een opmerking als "bla bla, vanaf die achterlijke opmerking hoef ik geen post meer van hem te lezenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat komt door de indruk die je eerder al hebt achtergelaten. Dan gaan mensen blijkbaar kritischer op je letten. Maar vanaf die achterlijke opmerking hoef ik geen post meer van hem te lezen
kloptquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mooi, betekent dat dan ook dat je er ook niet meer op reageert?
Dat had zomaar kunnen gebeuren inderdaadquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:41 schreef jna het volgende:
zit je daar woensdagavond voor de tv: "en na de reclame beginnen wij met de voorbeschouwing van Ajax - Marseille"
Nico:WAT?!?!! DAT IS TOCH MORGEN?!?!
Erger is.. dat je woensdagavond thuis komt van de bios.. en dan ziet op teletekst.. Ajax door na een thriller op Olympique.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:41 schreef jna het volgende:
zit je daar woensdagavond voor de tv: "en na de reclame beginnen wij met de voorbeschouwing van Ajax - Marseille"
Nico:WAT?!?!! DAT IS TOCH MORGEN?!?!
Had je buurman in het stadion tenminste ruimte om te springen als ze scorenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat had zomaar kunnen gebeuren inderdaad
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Erger is.. dat je woensdagavond thuis komt van de bios.. en dan ziet op teletekst.. Ajax door na een thriller op Olympique.
Toevallig nog niets gepland op woensdag, maar dat had ook nog een optie geweestquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Erger is.. dat je woensdagavond thuis komt van de bios.. en dan ziet op teletekst.. Ajax door na een thriller op Olympique.
Dat snap ik..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:44 schreef jna het volgende:
[..]
Had je buurman in het stadion tenminste ruimte om te springen als ze scoren![]()
Tegen Fiorentina had ik 4 lege plekken naast me, die heb ik ook gebruikt ook toen Leonardo scoorde
en dan: helaas zijn door problemen met de opnames hier geen beelden van gemaakt.. Dit was alleen te bewonderen livequote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:45 schreef jna het volgende:
[..]
en dan: De arena is nog nooit zo sfeervol geweest na de schittende solo van Oleguer in de 91'ste minuut
komt wel goed, schatjequote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:48 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja voor jou wel jaVandaag is het hier weer gewoon half 1
gelukkig welquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
komt wel goed, schatje
roosvice?
goed zoquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]
gelukkig wel![]()
Heb best trek, mja komt doordat ik sinds gisteren weer een beetje probeer op te letten dus minder snoep tussendoor![]()
RoseviceeThuis staat weer een nieuwe fles op me te wachten Ja, limonade, geen vruchtensap
Het is vandaag St. Patricksday. Irisch pub dus.quote:
Thanksquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
goed zo
Ach, zometeen een goede lunch naar binnen werken, dan haal je het wel weer tot het diner
Dan ga je dat wel overleven jaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:56 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Thanks
Haha nou gelukkig heb ik tussendoor nog wat tot het avondeten, aangezien wij altijd pas om half 8 eten ofzo red ik dat anders echt nietIk heb straks ananas en snelle jelle
Nog drie minuutjes voor jou
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dan ga je dat wel overleven ja
Nog 2
Dat is erg productiefquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ookVandaag al bijna meer geschreven dan heel vorige week
Studiekosten kun je in het geval van een gewone student niks mee doen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Lol
Nwah ik denk dat er een redelijke uitdaging zit in het opvoeren van aftrekposten. Ik ga straks eerst thuis controleren wat mijn moeder vorig jaar en het jaar daarvoor heeft gedaan (met name bij het aftrekken van ziektekosten en studiekosten)
Thanksquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:02 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Studiekosten kun je in het geval van een gewone student niks mee doen.
Ziektekosten zijn de standaard zaken die je terug kan krijgen:
Bij algemene uitgaven:
Vaste premie zorgverzekeraar - de ontvangen zorgtoeslag
Bij specifieke uitgaven:
Sowieso de vaste aftrek huisapotheek!
Verder zijn er nog wel wat dignen als brillen enzo, dat moet je zelf even bekijken!
Dat kan je neer zetten bij algemene uitgaven.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Thanks
Ik heb een aanvullende zorgverzekering, dus wellicht dat ik daar ook nog wat in kwijt kan
Thanks, dat scheelt me zoekenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:07 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dat kan je neer zetten bij algemene uitgaven.
Heuquote:
Dat was vrijdag alquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:04 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Je had gister bezoekersaantallen gedaan toch
Ja goed man, daar?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:08 schreef KaheemSaid het volgende:
Hallo DeanHoe gaat het in de Wouden!
Surfspot? MA3D?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:09 schreef Bootje84 het volgende:
Piet, hoe heet die tent ook alweer waar je studentensoftware kan kopen..?
surfspotquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:09 schreef Bootje84 het volgende:
surfspotquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:09 schreef Bootje84 het volgende:
Ohquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
HeuIk moet die USB stick nog steeds een keer ophalen
![]()
Oh.quote:
Ik kan je wel bellen als je graag wiltquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:18 schreef Milou__ het volgende:
[..]
OhIk zat er op op te wachten ja
![]()
[..]
Oh.
toch jammer dat wij geen voorstelling meer hebben want ik beheer ook de bezoekersaantallen
quote:
Of de aantallen voor voglend seizoenquote:
Niks nieuws.. jij en luiquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik ben gewoon te lui om naar Leiden te gaan
Zegquote:
Bij inholland? hoe doe je dat dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:29 schreef PieterBas het volgende:
Zo.. nu nog even wat gratis microsoft producten downloaden.. via school. Nu het nog kan
heb je die al dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:26 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Of de aantallen voor voglend seizoen![]()
[..]
Niks nieuws.. jij en lui
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:37 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik in de loop der tijd een verkeerde indruk van jou gekregen
Wie nietquote:
Dacht ik ook alquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:40 schreef Milou__ het volgende:
[..]
verkoop is nog niet begonnen![]()
[..]
Wist ik
Ik geloof er niks vanquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:48 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Echt niet. Ik heb er geen last van..
Echt welquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:48 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Echt niet. Ik heb er geen last van..
Hij lag er niet toevallig en stond er geen bordje bij de deur dat je niet mocht pikken? Dan had je m namelijk gewoon mee kunnen nemenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:57 schreef denB het volgende:
Zo en klaar met de lunch!
Jammer dat ik geen geld had om een uitsmijter te kopen
Helaas nietquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Hij lag er niet toevallig en stond er geen bordje bij de deur dat je niet mocht pikken? Dan had je m namelijk gewoon mee kunnen nemen
Eet smakelijkquote:
Hier is het bewolktquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:21 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik wil naar buiten.. het zonnetje in enzo
Dit weer werkt echt demotiverend eigenlijk
Heerlijk! Lekker raampje en achterdeur open. Lekker aan het opruimenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:21 schreef Psychonikeo het volgende:
Wees blijquote:
Dat is dan weer wel lekkerquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heerlijk! Lekker raampje en achterdeur open. Lekker aan het opruimen
Zonnebril op en slapenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:27 schreef KaheemSaid het volgende:
Die zon zorgt er bij mij wat voor dat mijn ogen nog al zwaar wordeN!
Hoiquote:
Hiquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Wees blij
[..]
Dat is dan weer wel lekker
[..]
Zonnebril op en slapen
[..]
Hoi![]()
![]()
Eensquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:21 schreef Psychonikeo het volgende:
Ja hoor, twee boterhammen met kipfilet en sla en eentje met vruchtenhagelquote:
Dat is lang geleden dat ik dat op heb!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja hoor, twee boterhammen met kipfilet en sla en eentje met vruchtenhagel
Jij ook lekker gegeten?
ooh vruchtenhagel had ik vanochtend ookquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja hoor, twee boterhammen met kipfilet en sla en eentje met vruchtenhagel
Jij ook lekker gegeten?
Ik vond het ook lang geleden, dus toen ik het op tafel zag staan heb ik het lekker op mijn brood gedaanquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:33 schreef denB het volgende:
[..]
Dat is lang geleden dat ik dat op heb!
* denB schrijft dat op het boodschappenlijstje vanavond!
Is eigenlijk best lekker..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ooh vruchtenhagel had ik vanochtend ook
ik had 2 boterhammen met kaas en een tosti
het was heeerlijkquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Is eigenlijk best lekker..
Heeft dat je goed gesmaakt?
Dat klinkt weer als een bak extra werkquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:38 schreef Daph_ het volgende:
Ik bedenk me net dat ik mijn deelvragen van mijn scriptie weer moet veranderen.. Dat vind ik toch wat minder aangezien ik nu mijn scriptie aan het schrijven ben aan de hand van de deelvragen die ik nu heb
Dat hoort helaas bij scriptie schrijvenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:38 schreef Daph_ het volgende:
Ik bedenk me net dat ik mijn deelvragen van mijn scriptie weer moet veranderen.. Dat vind ik toch wat minder aangezien ik nu mijn scriptie aan het schrijven ben aan de hand van de deelvragen die ik nu heb
Goed zoquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
het was heeerlijk
Klein drupje honig/mosterd dressing op je kaas vond ik ook een goed idee van mezelf
[..]
Dat klinkt weer als een bak extra werk
Dat zal best, maar dan kan ik het voor de tweede keer gaan herschrijven vóórdat ik überhaupt een conceptscriptie heb. Ik ben nu ook alweer twee weken bezig met het herschrijven, maar nu kan ik dus gewoon weer opnieuw beginnenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat hoort helaas bij scriptie schrijven
Nee je was eigenlijk wel een beetje vaag in je post.. Ik begreep het ook niet gelijkquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:45 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh sorry, was ik niet duidelijk?![]()
Nee, bahDat spul is heel vies!
Oooh.. je moet er ook iets voor over hebben om het perfect te maken. Ik ben ook een keer of 3 opnieuw begonnen aan mijn scriptiequote:
Haha.. ok.. Nooit geprobeerd en zal ik nu dan ook maar niet meer doenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:45 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh sorry, was ik niet duidelijk?![]()
Nee, bahDat spul is heel vies!
Heb ik ook wel, maar ik baal gewoon dat ik nu weer twee weken voor jan met de korte achternaam heb zitten werken aangezien het op deze manier dus weer niet goed is..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Oooh.. je moet er ook iets voor over hebben om het perfect te maken. Ik ben ook een keer of 3 opnieuw begonnen aan mijn scriptie
[..]
Haha.. ok.. Nooit geprobeerd en zal ik nu dan ook maar niet meer doen
komt wel goedquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat zal best, maar dan kan ik het voor de tweede keer gaan herschrijven vóórdat ik überhaupt een conceptscriptie heb. Ik ben nu ook alweer twee weken bezig met het herschrijven, maar nu kan ik dus gewoon weer opnieuw beginnenEn dan heb ik het nog niet eens over het bedenken van nieuwe deelvragen..
Fixedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorryquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:46 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee je was eigenlijk wel een beetje vaag in je post.. Ik begreep het ook niet gelijk
Je bedoelt jan lul?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Heb ik ook wel, maar ik baal gewoon dat ik nu weer twee weken voor jan met de korte achternaam heb zitten werken aangezien het op deze manier dus weer niet goed is..
Gewoon zeggen waar het op staatquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:51 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Sorry![]()
Komt door die smileys! Ik zal mijn posts voortaan meer in woorden uitdrukken![]()
[..]
Je bedoelt jan lul?
Wat is de reden dat jij het hier beleefd wil houden?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Gewoon zeggen waar het op staat![]()
Ik denk ik hou het beschaafd
Anders blijf ik gaanquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Wat is de reden dat jij het hier beleefd wil houden?
Product Name Windows Vista Business DVD (Dutch)quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:36 schreef PieterBas het volgende:
msdownload.inholland.nlJe kan geen word, powerpoint of excel downloaden.. maar wel de engelstalige versies van XP, Vista, en een groot aantal servers.
en volkomen legaal..
maar je hebt er wel wat aanquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:02 schreef Psychonikeo het volgende:
ze zijn goed kritisch op me
Wel leuk dat mijn werk al zo snel wordt opgepakt
http://www.iphoneclub.nl/(...)n-and-eerste-indruk/
Die is er dan recent opgezet.. Ik kon toen alleen de Engelse downloaden.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Product Name Windows Vista Business DVD (Dutch)
Ziet er Nederlands uit..?
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik zie al die chocolade en dan ligt hier nog de kitkat chunky van gisteren..
Oh, ik niet dusquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:04 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd wel goed te drinken! Maar niet als ontbijtdrank bijvoorbeeld!
quote:
Ik weiger hem te eten! Hij ligt er om te bewijzen dat ik hem kan weerstaanquote:
Dat zeker.. eindelijk eens wat feedback van mensen die bekend zijn met de iPhone en niet met de applicatie. Alle feedback hier was toch nogal gekleurd.quote:
Begin namelijk wel lichtelijk chagrijnig te worden.. Ik wil gewoon een conceptscriptie schrijven zodat ik straks niet in tijdnood komquote:
Ik zou dat niet vol kunnen houden..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik weiger hem te eten! Hij ligt er om te bewijzen dat ik hem kan weerstaan![]()
Ik mag over ruim drie kwartier aan de ananas
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:08 schreef Milou__ het volgende:
[..]
![]()
Chocola![]()
[..]
Oh, ik niet dus![]()
[..]
Lekker gegeten?
is ook de eerste keer dat ik dit volhoud hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:13 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik zou dat niet vol kunnen houden..
Gewoon eten wanneer je er zin in hebt
Er zijn nog geen dagcijfersquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:18 schreef denB het volgende:
Wat is ook alweer dat topic waar in je kunt zien wie de grootste spammer van de dag is?
Vanavond maar ff downloaden dan. Gratis Vistaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die is er dan recent opgezet.. Ik kon toen alleen de Engelse downloaden.
Jaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:18 schreef PieterBas het volgende:
Zometeen maar eens American Pie Beta House kijken.
Eens kijken of deze echt zo slecht en fout is
Dagcijfers?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:18 schreef denB het volgende:
Wat is ook alweer dat topic waar in je kunt zien wie de grootste spammer van de dag is?
Ahja thanksquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:19 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Er zijn nog geen dagcijfers
Maar dit is 'm: Dagcijfers #179
Ja, maar wel grappigquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:18 schreef PieterBas het volgende:
Zometeen maar eens American Pie Beta House kijken.
Eens kijken of deze echt zo slecht en fout is
pics?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, maar wel grappig
Die dikkige chick van het begin is wel cute
Die uit de douchescène of uit die slechte neukscène?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, maar wel grappig
Die dikkige chick van het begin is wel cute
quote:
Aja, diequote:
pics?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Aja, dieIk vond die uit de douche leuker
picsquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Aja, dieIk vond die uit de douche leuker
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
GMTA?quote:
Hier ook en het zonnetje schijnt lekker naar binnen, maar ik wil toch liever buiten zijnquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Lekker
De lucht is hier weer helemaal blauw![]()
Ik wil naar buiten
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Lekker
De lucht is hier weer helemaal blauw![]()
Ik wil naar buiten
Ik ookquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hier ook en het zonnetje schijnt lekker naar binnen, maar ik wil toch liever buiten zijn
Hier was het helemaal bewolktquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat had ik vanmiddag ook al gezegd ja
je kan hetquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik ookMaar ik moet nog twee uur
(eigenlijk een uur mja ik moet er wat voor over hebben om vrijdagmiddag te kunnen sporten..)
dan is het goedquote:
Hier wordt het nu ook warmquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dan is het goed
Ik heb het trouwens ook gewoon erg warm hierbinnen. Kan natuurlijk geen raam open hier...
Egypte was 28 gradenquote:
Ja want de verwarming begint nu eindelijk warme lucht te producerenquote:
Jaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:01 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Whoei![]()
Soms is het wel mooi in Nederland he
Dat is wel klote ja. Afgelopen winter was het juist dat het bij ons in de kamer bijna 25 graden was, terwijl in de andere ruimtes mensen met jassen en handschoenen aan zaten.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja want de verwarming begint nu eindelijk warme lucht te produceren![]()
Hij staat al aan sinds 07.45 en op 30 graden aangezien hij anders niet warm wordt
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
JaTwee weken geleden hadden we ook niet te klagen, toen was het in het weekend ook prachtig.. Heb heerlijk door het Amsterdamse Bos gewandeld en naar de hertjes gekeken
Bij jou is alles bos toch?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:18 schreef Milou__ het volgende:
[..]
![]()
Ik woon 10 minuten fietsen van het bos af..
haha ok.. garpje he?quote:
Maken ze daar gratis een rondje van je sterretje?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
haha ok.. garpje he?
Ik moet zeggen dat ik het altijd wel getroffen heb qua bos. Bij mijn ouders was het ook zo'n 10 minuten fietsen tot het Alblasserbos en nu is het misschien 25 minuten fietsen voor het Kralingse Bos.. Moet je alleen niet 's avonds heengaan
over(hard)loopster!!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:37 schreef Daph_ het volgende:
Ben ik weerWas even neuzen in hardlooptopic
We hadden het er net over, waar jij toch gebleven wasquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:37 schreef Daph_ het volgende:
Ben ik weerWas even neuzen in hardlooptopic
Ik moet toch fit blijven?quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:39 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik moet toch fit blijven?Nee, dat word ik inderdaad niet van alleen lezen/neuzen in zo'n topic
ruilen?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:41 schreef Daph_ het volgende:
My god ze hebben het raam open gezetNu komt er allemaal koude wind binnen
Fit blijven vind ik prettigquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]![]()
Niets moet, gaat erom wat jij prettig vindt
[..]
ruilen?
Sporten is ook gewoon fijnquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:49 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Fit blijven vind ik prettig
Vorig jaar januari had ik er niet aan moeten denken om te sporten.. Nu ga ik morgen hardlopen (4,63 km), vrijdag naar de sportschool, zaterdag zwemmen en zondag weer naar de sportschool/hardlopen
Ik zou graag met je ruilen jaIk heb hele koude handen nu en het duurt zeker een uur voordat ze weer warm worden en dan moet ik weer naar buiten
Ventilator? (raam kon niet open toch?) deur open? Koud drankje?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:51 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Sporten is ook gewoon fijn
Pff.. ik zit hier bijna te zweten
Kom maar met je handen. Ik warm ze wel op.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:49 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Fit blijven vind ik prettig
Vorig jaar januari had ik er niet aan moeten denken om te sporten.. Nu ga ik morgen hardlopen (4,63 km), vrijdag naar de sportschool, zaterdag zwemmen en zondag weer naar de sportschool/hardlopen
Ik zou graag met je ruilen jaIk heb hele koude handen nu en het duurt zeker een uur voordat ze weer warm worden en dan moet ik weer naar buiten
Wil ik weten hoe?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Kom maar met je handen. Ik warm ze wel op.
Zolang het niet met vuisten te maken heeft valt het toch allemaal wel mee?quote:
Koud drankje heb ik, deuren staan altijd open, maar zit nog wat tientallen meters gang tussen voor je op de liften uitkomt en de ventilator durf ik nog niet aan te zetten eigenlijkquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ventilator? (raam kon niet open toch?) deur open? Koud drankje?
Dan weet ik het ook niet meerquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Koud drankje heb ik, deuren staan altijd open, maar zit nog wat tientallen meters gang tussen voor je op de liften uitkomt en de ventilator durf ik nog niet aan te zetten eigenlijk
Nee.. nog 1,5 uur houden en anders ga ik zo zelf even een frisse neus halen en een emmertje frisse lucht binnen zetten ofzoquote:
Ik heb warme handen...?quote:
Hihi.. Het is nog maar eventjes! Hier is het raam weer dicht dus het waait hier in ieder geval niet meerquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nee.. nog 1,5 uur houden en anders ga ik zo zelf even een frisse neus halen en een emmertje frisse lucht binnen zetten ofzo
Van iedereen hier moet jij weten dat ik niet de hele dag aan porno/sex/neuken denk..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Van iedereen hier moet jij weten dat ik niet de hele dag aan porno/sex/neuken denk..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat kan ik me nou niet voorstellen
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Van iedereen hier moet jij weten dat ik niet de hele dag aan porno/sex/neuken denk..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was niet specifiek naar jou toe hoor, als bijvoorbeeld Nico het gezegd had, had ik op dezelfde manier gereageerd![]()
Rondje gelopen, maar dat hielp nietquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hihi.. Het is nog maar eventjes! Hier is het raam weer dicht dus het waait hier in ieder geval niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |