quote:Op maandag 16 maart 2009 23:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geen dank! ik stuur de rekening later wel even op
Oké!quote:Op maandag 16 maart 2009 23:04 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Overdag alles voor de luistercijfers en 's avonds ook, maar net wat minderquote:Op maandag 16 maart 2009 23:05 schreef LeonH het volgende:
Waarom heb ik het idee dat de avondprogrammering me stukken beter bevalt dan de middagprogrammering?
Omdat de avondprogrammering ook daadwerkelijk stukken beter is!quote:Op maandag 16 maart 2009 23:05 schreef LeonH het volgende:
Waarom heb ik het idee dat de avondprogrammering me stukken beter bevalt dan de middagprogrammering?
Hahaquote:Op maandag 16 maart 2009 23:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Godverdomme, Corton. Flikker toch op met je kaartjes. Geef die kaarten weg en draai dan muziek.
Doe mij maar de oude platen van ze. Ik vind dit maar verschrikkelijke teringherrie....quote:
Het oude werk is geniaal, maar ik moet eerlijk zeggen dat het herrie is wel maar het klinkt wel bijzonder lekker. Echt een heerlijke maandagochtend plaatquote:Op maandag 16 maart 2009 23:09 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Doe mij maar de oude platen van ze. Ik vind dit maar verschrikkelijke teringherrie....
Kreeg je ook direct een ontvangst bevestiging terug?quote:Op maandag 16 maart 2009 23:09 schreef LeonH het volgende:
sms is de deur uit
Dat refreinquote:Op maandag 16 maart 2009 23:10 schreef DiedjeeJ het volgende:
T'is alleen niet zo'n bijzonder plaatje....
Haalt het by-far niet bij de plaat van 2009, Ulyssesquote:Op maandag 16 maart 2009 23:10 schreef DiedjeeJ het volgende:
T'is alleen niet zo'n bijzonder plaatje....
Ik heb besloten dat ik 'm ook niks vind. Bleh.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:12 schreef -Hans- het volgende:
3FM Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee-ga-(s)hit
Miss Montreal zal volgende week wel MH zijn..
Jup.. Ze moeten de kaartjes toch ergens eruit halen hequote:Op maandag 16 maart 2009 23:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kreeg je ook direct een ontvangt bevestiging terug?
Join tha clubquote:Op maandag 16 maart 2009 23:13 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik 'm ook niks vind. Bleh.
is het een prijsvraag of kan je gewoon smsen voor dat je die kaartjes wil winnen dan probeer ik het voor mijn nichtjequote:Op maandag 16 maart 2009 23:14 schreef LeonH het volgende:
[..]
Jup.. Ze moeten de kaartjes toch ergens eruit halen he
Wat een klote megahit... kan het niet vaak genoeg zeggen. Is er dan werkelijk zo weinig nieuws uitgekomen afgelopen week?
quote:Op maandag 16 maart 2009 23:22 schreef DiedjeeJ het volgende:
Nieuwe regel voor de stelling: alleen truckers mogen reageren, want die zijn tof.
Gewoon sms-en waarom je die kaartjes wil winnenquote:Op maandag 16 maart 2009 23:21 schreef themauster het volgende:
[..]
is het een prijsvraag of kan je gewoon smsen voor dat je die kaartjes wil winnen dan probeer ik het voor mijn nichtje
Ain't gonna happen....quote:Op maandag 16 maart 2009 23:27 schreef cosmick het volgende:
Deze muziek moet gewoon overdag op de redio men.
Helemaal mee eensch!quote:Op maandag 16 maart 2009 23:27 schreef cosmick het volgende:
Deze muziek moet gewoon overdag op de redio men.
Ah ok thanks even proberenquote:Op maandag 16 maart 2009 23:26 schreef LeonH het volgende:
[..]
Gewoon sms-en waarom je die kaartjes wil winnen
Een nieuwequote:Op maandag 16 maart 2009 23:35 schreef LeonH het volgende:
En wat is dit een goeie nieuwe Green Day zeg!
Shit shit shit!!!!quote:
Ja, wel aardig.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Iets uit Ierland. Dat moet goed zijn.
Omdat jij die ringtone natuurlijk al op je telefoon hebt staan....?quote:Op maandag 16 maart 2009 23:38 schreef TheZapster het volgende:
Hah,waarom zie ik die banner dan niet
Mjah, ik krijg het er nou niet echt warm vanquote:Op maandag 16 maart 2009 23:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Iets uit Ierland. Dat moet goed zijn.
Ik vond 't niet verkeerdquote:Op maandag 16 maart 2009 23:41 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Mjah, ik krijg het er nou niet echt warm van
quote:Op maandag 16 maart 2009 23:40 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Omdat jij die ringtone natuurlijk al op je telefoon hebt staan....?
to U 2quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Happy St. Patrick's Day.
[ afbeelding ]
bij mij hetzelfde ik had er al willen liggen nouja morgen toch een rustig dagje op werkquote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:08 schreef LeonH het volgende:
Nog even wachten of ze me gaan bellen, en anders eindelijk lekker naar bed
Proostquote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Happy St. Patrick's Day.
[ afbeelding ]
Trustenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:05 schreef Brennel het volgende:
Bedtijd
Eén van m'n rattenventen doet er momenteel alles aan om in m'n oorlel te bijten![]()
Hier geen enkel probleem met Guinnessquote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:03 schreef LeonH het volgende:
[..]
to U 2
Allemaal leuk en aardig, maar ik krijg die Guinness dus echt totaal niet af![]()
Caffrey's daarentegen![]()
Trustenquote:
O ja, da's die band waarvan je bij het zien van de leden je afvraagt hoe die in vredesnaam bij elkaar zijn gekomenquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:03 schreef TIM-846 het volgende:
Ah zo'n 25 minuten. Maar ik was er al een tijdje moest mn pc nog opstarten en was thuis ook niet direct weg. 20 minuten dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |