quote:Op maandag 16 maart 2009 23:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geen dank! ik stuur de rekening later wel even op
Oké!quote:Op maandag 16 maart 2009 23:04 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Overdag alles voor de luistercijfers en 's avonds ook, maar net wat minderquote:Op maandag 16 maart 2009 23:05 schreef LeonH het volgende:
Waarom heb ik het idee dat de avondprogrammering me stukken beter bevalt dan de middagprogrammering?
Omdat de avondprogrammering ook daadwerkelijk stukken beter is!quote:Op maandag 16 maart 2009 23:05 schreef LeonH het volgende:
Waarom heb ik het idee dat de avondprogrammering me stukken beter bevalt dan de middagprogrammering?
Hahaquote:Op maandag 16 maart 2009 23:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Godverdomme, Corton. Flikker toch op met je kaartjes. Geef die kaarten weg en draai dan muziek.
Doe mij maar de oude platen van ze. Ik vind dit maar verschrikkelijke teringherrie....quote:
Het oude werk is geniaal, maar ik moet eerlijk zeggen dat het herrie is wel maar het klinkt wel bijzonder lekker. Echt een heerlijke maandagochtend plaatquote:Op maandag 16 maart 2009 23:09 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Doe mij maar de oude platen van ze. Ik vind dit maar verschrikkelijke teringherrie....
Kreeg je ook direct een ontvangst bevestiging terug?quote:Op maandag 16 maart 2009 23:09 schreef LeonH het volgende:
sms is de deur uit
Dat refreinquote:Op maandag 16 maart 2009 23:10 schreef DiedjeeJ het volgende:
T'is alleen niet zo'n bijzonder plaatje....
Haalt het by-far niet bij de plaat van 2009, Ulyssesquote:Op maandag 16 maart 2009 23:10 schreef DiedjeeJ het volgende:
T'is alleen niet zo'n bijzonder plaatje....
Ik heb besloten dat ik 'm ook niks vind. Bleh.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:12 schreef -Hans- het volgende:
3FM Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee-ga-(s)hit
Miss Montreal zal volgende week wel MH zijn..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |