Jawohlquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:06 schreef hetzusjevan het volgende:
ANWB winkel zit in de emmapassage fnie?
grote mondquote:
fiets zequote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:14 schreef hetzusjevan het volgende:
Oke mooi, fiets ik daar ekkes langsop dadelijk.
jah dan is het idd goedquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:20 schreef -_Tommy_- het volgende:
drukmaar dat is goed dan zeggen ze he!
Dat klopt jahquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:25 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ja alleen die dagen van 's morgens 7 tot 's avonds 22 zijn wel redelijk lang...
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 04:03 schreef theKiD het volgende:
[..]
Fijne vent ben je om de nachtploeg te vergeten..![]()
nee, dan is hij net klaar met werkenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:49 schreef aardappel het volgende:
[..]
mijn welgemeende excuses!
maare, heb jij überhaupt wel geslapen? je post om 4 uur 's nachts en daarna meteen om 7 uur 's ochtends
Damn you, global warmingquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:33 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik had het heet op de fiets.. heb alleen mijn winterjas bij me.
Niet zo onaardigquote:
Je vat het helemaal verkeerd opquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niet zo onaardigbeetje impliceren dat ik een triest figuur ben
O en nou vat ik het weer verkeerd op! Nou, dat wordt weer een gezellig weekend!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:54 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Je vat het helemaal verkeerd op. Dramaqueen
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
had je jas uit kunnen laten ...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:33 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik had het heet op de fiets.. heb alleen mijn winterjas bij me.
Chinees ?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:28 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik weet niet wat ik zal eten vanavond.. heb eigenlijk nergens zin in.
Welke shoarmatent is goed hier in Tilburg?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:47 schreef aardappel het volgende:
ik ga lekker shoarma eten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |