Ik zit toch echt niet op de Uni maar ken het natuurlijk welquote:Op dinsdag 17 maart 2009 07:09 schreef Crazy-M het volgende:
Volgens mij kent denigrerend alleen iedereen die op de Uni zit
Ik ken veel spreektaal hier aangezien ik geboren en getogen ben hier. Maar heb nooit van denigrerend gehoord tot ehm ..... vorige maand ofzo ?
Fijne ochtendrust alvast kiddie
Hehequote:Op dinsdag 17 maart 2009 07:15 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik zit toch echt niet op de Uni maar ken het natuurlijk welik wel...
ik niet hoorquote:
en waar zit je nu ?quote:
OMGquote:
How low can you goquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja werkelijk waar, hoe diep kun je vallen.
Can you make it under the sealevelquote:
Dan hebbie gelukquote:
Zit je daar voor je studie?quote:
Morgen?quote:
quote:
true, is wel handigquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:48 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het heeft zo zijn voordelen en de berging is op de begane grond, daar zet ik niets belangrijkst neer,
Ik werd om half 11 wakker!quote:
ik 6:30quote:
was een tussendoor gesprek meet autoquote:
Lekkerquote:
Hehe. Ik vroeg hem ook wat, maar ik krijg geen antwoordquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
was een tussendoor gesprek meet auto
hier in tilburg topic lopen vaker gesprekken door elkaar
mjahquote:
aah ok. Niet boos worden hequote:Hehe. Ik vroeg hem ook wat, maar ik krijg geen antwoord
tsss, niks gewend :pquote:
Oh, haha. Je zit er echt helemaal vrijwillig?quote:
luchtroosters ?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar de hommel van dik anderhalve centimeter doorsnede die net ineens door mijn woonkamer kwam zeilen vandaan kwam?
Alle deuren waren dicht
hoe is hetquote:
Sorryquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar de hommel van dik anderhalve centimeter doorsnede die net ineens door mijn woonkamer kwam zeilen vandaan kwam?
Alle deuren waren dicht
Ey biatch !!!quote:
Neuhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |