Jawohlquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:06 schreef hetzusjevan het volgende:
ANWB winkel zit in de emmapassage fnie?
grote mondquote:
fiets zequote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:14 schreef hetzusjevan het volgende:
Oke mooi, fiets ik daar ekkes langsop dadelijk.
jah dan is het idd goedquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:20 schreef -_Tommy_- het volgende:
drukmaar dat is goed dan zeggen ze he!
Dat klopt jahquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:25 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ja alleen die dagen van 's morgens 7 tot 's avonds 22 zijn wel redelijk lang...
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 04:03 schreef theKiD het volgende:
[..]
Fijne vent ben je om de nachtploeg te vergeten..![]()
nee, dan is hij net klaar met werkenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:49 schreef aardappel het volgende:
[..]
mijn welgemeende excuses!
maare, heb jij überhaupt wel geslapen? je post om 4 uur 's nachts en daarna meteen om 7 uur 's ochtends
Damn you, global warmingquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:33 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik had het heet op de fiets.. heb alleen mijn winterjas bij me.
Niet zo onaardigquote:
Je vat het helemaal verkeerd opquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niet zo onaardigbeetje impliceren dat ik een triest figuur ben
O en nou vat ik het weer verkeerd op! Nou, dat wordt weer een gezellig weekend!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:54 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Je vat het helemaal verkeerd op. Dramaqueen
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
had je jas uit kunnen laten ...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:33 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik had het heet op de fiets.. heb alleen mijn winterjas bij me.
Chinees ?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:28 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik weet niet wat ik zal eten vanavond.. heb eigenlijk nergens zin in.
Welke shoarmatent is goed hier in Tilburg?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:47 schreef aardappel het volgende:
ik ga lekker shoarma eten!
ali babbaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:49 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Welke shoarmatent is goed hier in Tilburg?
Nint is fan van Spicy's, het enige wat ik ervan weet is dat de pizza's er oké zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:49 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Wij eten Chineesquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:28 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik weet niet wat ik zal eten vanavond.. heb eigenlijk nergens zin in.
Heb ik ook wel zin in (al eeuwen niet meer op), maar is zo duur voor studentjesquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wij eten Chinees(of naja, ik en mijn "vader")
Kom hier etenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:07 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Heb ik ook wel zin in (al eeuwen niet meer op), maar is zo duur voor studentjes.
Ik al 2 dagen achter elkaar chinees opquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:07 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Heb ik ook wel zin in (al eeuwen niet meer op), maar is zo duur voor studentjes.
Aaargh mijn nagels zijn al twee weken constant blauw aan het worden als ik het maar een beetje koud heb. Doen ze normaal nooit zoveel. Ik heb een slechte doorbloeding maar zovaak als de afgelopen twee weken is me nog niet eerder overkomen. Irritant
.
ik ga het gewoon zelf maken, maarre... de bosporus op de korvel is een van mijn favo's!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:49 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
En welke chinees is goed in Tilburg, of maak jij je chinees zelf?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik al 2 dagen achter elkaar chinees op
Maar goed, 1 keer bij scouting, 1 keer bij cursus
Ik ontvoer je volgende keer wel vanuit Tilburgquote:
chinees in de goirke straat is goedquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:19 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
En welke chinees is goed in Tilburg, of maak jij je chinees zelf?XD
nee, ze vindt het engquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ontvoer je volgende keer wel vanuit Tilburg
Oh wacht.. Jij vindt meeten stom :-(
hoezo ?quote:
tegenover de cristinequote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat die weg was. Of waren er meerdere?
Nee, maar ze heeft mij een keer gezien en nu durft ze niet meerquote:
Dat is niet duur neequote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:29 schreef theKiD het volgende:
Jammer dat Lekker huis weg is in de Hoefstraat. 1 persoonsmenu voor 6 euro, kon ik 2 dagen van eten...
Bami met 1 stokje saté en een bak met 2 bijgerechten naar keuze.. Hopelijk istie verhuist en niet ermee opgehouden... Smaakte als een tierelier
Valt mee hoor,alleen moet je wel met meerdere mensen etenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:07 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Doe maar, dan weten we vanavond hetzelfdequote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:32 schreef hetzusjevan het volgende:
Idd KiD .. oh nu heb ik zin in chineesbastards. Hm twijfel of ik nu chinees zal gaan halen op zeh broekhovenseweg fnie.
Hehe, dat is waarquote:En auto, jou durf ik wel te meeten. Heb je toch al een keer gezien
.
Ik zeg doenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:32 schreef hetzusjevan het volgende:
Idd KiD .. oh nu heb ik zin in chineesbastards. En auto, jou durf ik wel te meeten
. Heb je toch al een keer gezien
.
Hm twijfel of ik nu chinees zal gaan halen op zeh broekhovenseweg fnie.
en voor mij ben je bangquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:32 schreef hetzusjevan het volgende:
Idd KiD .. oh nu heb ik zin in chineesbastards. En auto, jou durf ik wel te meeten
. Heb je toch al een keer gezien
.
Hm twijfel of ik nu chinees zal gaan halen op zeh broekhovenseweg fnie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |