zo schokkend ben je toch niet ?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, maar ze heeft mij een keer gezien en nu durft ze niet meer

quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:39 schreef krioro de half Surinaamse kwart Chinees het volgende:
Hangt er helemaal van af wat voor "Chinees" voer je wil, maar Orient in de Enschotsestraat vind ik wel ok.

Nee, ik ben kei leukquote:

.
. 

Die prijzen vallen inderdaad wel meequote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:43 schreef hetzusjevan het volgende:
Oke oke OKEE. Mijn vriend belde net al en hij vroeg wat ik aan het doen was (nadenken over wat ik wil eten vanavond en huiswerk maken) en hij zei ook al "ga lekker chinees halen" dus ik ben overtuigd. Chinees it is.
Hopen dat die in de broekhovenseweg lekker is.
Ophelia: http://allegekheid.come2me.nl/ ? Geen ervaring mee verder, maar thuisbezorging is relaxed ^^.
Edit, op hyves stond:
28 feb 2008, 18:57, 116 x bekeken deze moet ik op hyves zetten. Op de korvelseweg is alle gekheid op een stokje gekomen. Wij hebben vanavond hier voor het eerst eten gehaald en het was meer dan super lekker. Het is niet duur en je krijgt grote porties. Ze maken alles zelf. Dus een echte aanrader voor een snelle hap ennnn ze bezorgen ook nog, dus lekker eten aan huis bezorgd......

Een vriend van me heeft daar ooit spareribs besteld, waren wel prima zei hijquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik fietste laatst langs "alle gekheid op een stokje" op de Korvelseweg.
Volgens het bordje op de deur bezorgen ze ook, iemand ervaringen mee?

Spareribs op een stokje?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft daar ooit spareribs besteld, waren wel prima zei hij

Thnxquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:43 schreef hetzusjevan het volgende:
Oke oke OKEE. Mijn vriend belde net al en hij vroeg wat ik aan het doen was (nadenken over wat ik wil eten vanavond en huiswerk maken) en hij zei ook al "ga lekker chinees halen" dus ik ben overtuigd. Chinees it is.
Hopen dat die in de broekhovenseweg lekker is.
Ophelia: http://allegekheid.come2me.nl/ ? Geen ervaring mee verder, maar thuisbezorging is relaxed ^^.
Edit, op hyves stond:
28 feb 2008, 18:57, 116 x bekeken deze moet ik op hyves zetten. Op de korvelseweg is alle gekheid op een stokje gekomen. Wij hebben vanavond hier voor het eerst eten gehaald en het was meer dan super lekker. Het is niet duur en je krijgt grote porties. Ze maken alles zelf. Dus een echte aanrader voor een snelle hap ennnn ze bezorgen ook nog, dus lekker eten aan huis bezorgd......

daar kan ik niet over oordelen zosnelquote:

quote:

Ze schijnen ze te hebben. Btw die site van ze...met die link erbij "Win een BMW"
 Ze schijnen ze te hebben. Btw die site van ze...met die link erbij "Win een BMW"  

Het is avondquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:45 schreef theKiD het volgende:
Kiddow twijfelt of hij moet gaan koken of niet.. Of gewoon brood als ontbijt

Ik ga zo, maar thnx voor de bevestiging zegmaar. Die friettent ernaast is ook idd erg goedquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:11 schreef Lindytje het volgende:
Mocht je nog geen chinees hebben gehaald, die op de broekhovenseweg is goed!!
Die naast de snackbar... die trouwens ook goed is.
Ik ga maar eens Bami maken...
 .
.

Nu nog ff avondeten verzinnen
  Nu nog ff avondeten verzinnen   

Die is goed jaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:11 schreef Lindytje het volgende:
Mocht je nog geen chinees hebben gehaald, die op de broekhovenseweg is goed!!
Die naast de snackbar... die trouwens ook goed is.
Ik ga maar eens Bami maken...

En dan op werk:quote:Ik zou he theel jammer vinden als je ervaring verloren gaat voor onze groep en ook voor scouting.
Ik zou als ik jou was eens kijken bij een andere groep als het bovenstaande niet voor je opgaat.

Is goed voor je eigen ego. Toch niet kut?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:11 schreef Crazy-M het volgende:
Weet je wat pas kut is.
Als je ergens weg gaat en ze zeggen:
[..]
En dan op werk:
Ja ben blij als je niet meer naar eindhoven moet, We hebben je hier hard nodig.
Mensen ... ze kunnen ook wel zonder mij voortleven hoor...
maar goed. dat moest ik ff kwijt

Doe ik ookquote:

vind gewoon irriquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:29 schreef theKiD het volgende:
[..]
Is goed voor je eigen ego. Toch niet kut?

halloquote:

gewoon mail:quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Doe ik ook
heb alleen geen zin om compleet verhaal naar bestuur te sturen
ik stop gewoon klaar. Maar ze willen weer heel verhaal enzo ...

quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:54 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
gewoon mail:
't is nu kut, heb er geen zin meer in. zalm erin!
klaar
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:54 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
gewoon mail:
't is nu kut, heb er geen zin meer in. zalf erin!
klaar
Ben er ook weerquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:54 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
gewoon mail:
't is nu kut, heb er geen zin meer in. zaalvoetbal erin!
klaar

Zou kunnenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:54 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
gewoon mail:
't is nu kut, heb er geen zin meer in. zal erin!
klaar

whahahahaquote:

quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:04 schreef -_Tommy_- het volgende:
zal nog 'n keer met telefoon op fok advies geven! :p

dat kloptquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:06 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
zou ik dan wel doen. bent geen verklaring schuldig toch?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |