tegenover de cristinequote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat die weg was. Of waren er meerdere?

Nee, maar ze heeft mij een keer gezien en nu durft ze niet meerquote:

Dat is niet duur neequote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:29 schreef theKiD het volgende:
Jammer dat Lekker huis weg is in de Hoefstraat. 1 persoonsmenu voor 6 euro, kon ik 2 dagen van eten...
Bami met 1 stokje saté en een bak met 2 bijgerechten naar keuze.. Hopelijk istie verhuist en niet ermee opgehouden... Smaakte als een tierelier

Valt mee hoor,alleen moet je wel met meerdere mensen etenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:07 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Heb ik ook wel zin in (al eeuwen niet meer op), maar is zo duur voor studentjes.
 Een maandmenu voor 2 personen is genoeg voor 3 personen en kost vaak net 10 euro, das 3e pp
 Een maandmenu voor 2 personen is genoeg voor 3 personen en kost vaak net 10 euro, das 3e pp  Tenminste, zo doen wij het vaak
 Tenminste, zo doen wij het vaak 

bastards. En auto, jou durf ik wel te meeten
 bastards. En auto, jou durf ik wel te meeten  . Heb je toch al een keer gezien
. Heb je toch al een keer gezien  .
. 

Doe maar, dan weten we vanavond hetzelfdequote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:32 schreef hetzusjevan het volgende:
Idd KiD .. oh nu heb ik zin in chineesbastards. Hm twijfel of ik nu chinees zal gaan halen op zeh broekhovenseweg fnie.

Hehe, dat is waarquote:En auto, jou durf ik wel te meeten. Heb je toch al een keer gezien
.

Ik zeg doenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:32 schreef hetzusjevan het volgende:
Idd KiD .. oh nu heb ik zin in chineesbastards. En auto, jou durf ik wel te meeten
. Heb je toch al een keer gezien
.
Hm twijfel of ik nu chinees zal gaan halen op zeh broekhovenseweg fnie.
 Je gaat spijt krijgen als je het niet doet!
 Je gaat spijt krijgen als je het niet doet!

en voor mij ben je bangquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:32 schreef hetzusjevan het volgende:
Idd KiD .. oh nu heb ik zin in chineesbastards. En auto, jou durf ik wel te meeten
. Heb je toch al een keer gezien
.
Hm twijfel of ik nu chinees zal gaan halen op zeh broekhovenseweg fnie.

zo schokkend ben je toch niet ?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, maar ze heeft mij een keer gezien en nu durft ze niet meer

quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:39 schreef krioro de half Surinaamse kwart Chinees het volgende:
Hangt er helemaal van af wat voor "Chinees" voer je wil, maar Orient in de Enschotsestraat vind ik wel ok.

Nee, ik ben kei leukquote:

.
. 

Die prijzen vallen inderdaad wel meequote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:43 schreef hetzusjevan het volgende:
Oke oke OKEE. Mijn vriend belde net al en hij vroeg wat ik aan het doen was (nadenken over wat ik wil eten vanavond en huiswerk maken) en hij zei ook al "ga lekker chinees halen" dus ik ben overtuigd. Chinees it is.
Hopen dat die in de broekhovenseweg lekker is.
Ophelia: http://allegekheid.come2me.nl/ ? Geen ervaring mee verder, maar thuisbezorging is relaxed ^^.
Edit, op hyves stond:
28 feb 2008, 18:57, 116 x bekeken deze moet ik op hyves zetten. Op de korvelseweg is alle gekheid op een stokje gekomen. Wij hebben vanavond hier voor het eerst eten gehaald en het was meer dan super lekker. Het is niet duur en je krijgt grote porties. Ze maken alles zelf. Dus een echte aanrader voor een snelle hap ennnn ze bezorgen ook nog, dus lekker eten aan huis bezorgd......

Een vriend van me heeft daar ooit spareribs besteld, waren wel prima zei hijquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik fietste laatst langs "alle gekheid op een stokje" op de Korvelseweg.
Volgens het bordje op de deur bezorgen ze ook, iemand ervaringen mee?

Spareribs op een stokje?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft daar ooit spareribs besteld, waren wel prima zei hij

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |