politieke actie.quote:Op maandag 16 maart 2009 17:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik heb ooit eens een klein stukje gezienis het een serie vol met actie?
Jaquote:Op maandag 16 maart 2009 15:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik lees net dat Ron Silver is overleden op 62-jarige leeftijd aan slokdarmkanker.![]()
[ afbeelding ]
Ik vond bruno juist zo'n vreselijke kwalquote:Op maandag 16 maart 2009 15:20 schreef BrainOverfloW het volgende:Erg jammer. Ik vond hem als Bruno altijd wel erg leuk.
Het is een karakter dat heel erg overtuigd is van zijn eigen kwaliteiten en prestaties.quote:Op maandag 16 maart 2009 18:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik vond bruno juist zo'n vreselijke kwal
Verbale actie. Absoluut.quote:
Fijnquote:Op maandag 16 maart 2009 21:08 schreef Breuls het volgende:
Overigens komt Studio 60 komende maand op DVD uit in Nederland. Misschien handig voor hen die 'm niet allang via de USA/UK binnen hadden gehaald.
Ah...je bent bij seizoen 6 aangekomenquote:
Zij is naar mijn mening iets te emotioneel voor een dergelijke functie.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:09 schreef PdeHoog het volgende:
Ah...je bent bij seizoen 6 aangekomenJa en ik vind dat ze daar best past
Ik werd weer eens te nieuwsgierig toen ik op IMDB zat te kijken:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verklap niets, maar ze groeit aardig in de rolquote:Op zondag 22 maart 2009 22:21 schreef rgras het volgende:
Zij is naar mijn mening iets te emotioneel voor een dergelijke functie.
quote:Op zondag 22 maart 2009 22:37 schreef Yurithemaster het volgende:
Vraag me trouwens wel af hoe de laatste afleveringen geweest zouden zijn alsDan was de hele verkiezingsverhaallijn anders verlopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vinick zou in eerste instantie President worden hč...
quote:
meer tijd om west wing te kijkenquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:38 schreef zwaaibaai het volgende:
de training gaat niet door, zo word ik nooit een adonis.....
Wat was het een geweldige serie. Ik ben daarom vandaag meteen weer begonnen met de allereerste aflevering.quote:Op zondag 29 maart 2009 16:21 schreef rgras het volgende:
Season 1
Season 2
Season 3
Season 4
Season 5
Season 6
Season 7
Jimmy Smit... *sigh*quote:
De saaiste stad van de VS zeggen ze, kun je nagaan hoe saai Nederland is. Misschien moet Balkenende een keer een houseparty gaan organiseren?quote:Op woensdag 22 april 2009 21:04 schreef darktower het volgende:
[..]
Ik mis DC stiekem wel een beetje geloof ik.
Het einde van de eerste afleveringquote:Op donderdag 16 april 2009 13:11 schreef rgras het volgende:
[..]
Wat was het een geweldige serie. Ik ben daarom vandaag meteen weer begonnen met de allereerste aflevering.
Ik schakelde wat later in, volgens mij ben je de eerste fokker bij P&W.quote:Op vrijdag 24 april 2009 02:41 schreef darktower het volgende:
Ohhh!! Ik ben bij Pauw & Witteman vergeten iets te zeggen over West Wing vanavond!!!
Klinkt goedquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:30 schreef marcb1974 het volgende:
Bartlet Forever
Hij maakt zojuist even gehakt van Bush. Noemt het een 8 jaar durende dictatuur voor de vs en de wereld. En Bush is 'the bully'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |