Op twitter de groeten terug sturen ?quote:Op maandag 16 maart 2009 17:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Startdatum
01-01-1970
[..]
Ah, scriptje kapot dus. Ga ik binnenkort even naar kijken...
Ik kwam trouwens net op de weg naar buiten Maricha tegen. Ze zei dat ze FOK! toch wel mist en vroeg of ik jullie namens haar de groeten wilde doen. Nou, hierbij.
Ik heb al Pink Floyd in mijn catalogus.quote:Op maandag 16 maart 2009 16:56 schreef borisz het volgende:
De torrentboer heeft bijna pink floyd binnen.
Startdatumquote:Op maandag 16 maart 2009 16:59 schreef naatje_1 het volgende:
We kunnen langzamerhand denken aan het afstappen van het UNIX-systeem.quote:Van dit topic en vorig...
al gedaanquote:Op maandag 16 maart 2009 17:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Op twitter de groeten terug sturen ?.
Volgens mij zijn Veenstra en ik de enigen die er wel blij van worden...quote:Op maandag 16 maart 2009 16:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
iedereen zo deprimerend over de MH...
*ahum*quote:Op maandag 16 maart 2009 18:03 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Volgens mij zijn Veenstra en ik de enigen die er wel blij van worden...
Jeuj, we zijn al met z'n drieën!quote:
*steekt vinger op*quote:Op maandag 16 maart 2009 18:03 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Volgens mij zijn Veenstra en ik de enigen die er wel blij van worden...
Is (nog) geen lijst van. Je moet geluk hebben dat 'ie nog een keer langs komt.quote:Op maandag 16 maart 2009 18:21 schreef naatje_1 het volgende:
Zeg die weetjes op 3fmfan, is daar een lijst van of anders ik zag een wistjedatje met twitter en roosmarijn volgens mijwelke was dat
quote:Op maandag 16 maart 2009 18:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is (nog) geen lijst van. Je moet geluk hebben dat 'ie nog een keer langs komt.
Gaat over het begin van de Twitter-populariteit in NL,door het ge-MARS waar Roosmarijn volgens mij mee begon.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |