Put your money where you mouth is, ik heb een kleine positie calls genomen in Mittal. Kan hoogstens het ingelegde bedrag verliezen, dus komen ze toch met een aandelenemissie mogen ze met die met die paar honderd euro hun reet afvegen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Mittal.
Ik geef een koopadvies voor het aandeel.
Wel wat ja, maar hun prijsaanpassingen lopen iets achter door tragere systemen... Ze worden dan ook als een gek gearbitreerd door een aantal partijen..... En dan loopt die marge er hard uit!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:37 schreef pberends het volgende:
Verschil tussen bied en laat verdienen die gekken ook aan volgens mij.
De bodem précies vinden is haast onmogelijk. Dat kans dat je de staatsloterij wint is hoger. Alhoewel het me bij AMG goed gelukt is vooralsnog.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:43 schreef UncleSam het volgende:
Koop Mittal net op 12.69 gaat ie nog lager
Wat laag is kan nog lager.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:44 schreef Lemans24 het volgende:
12,62
pretty fucking amazing
zou je toch een koopje moeten noemen. Maar gaat ie nog lager?
wat voor uitoefenpijs? 14e?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Put your money where you mouth is, ik heb een kleine positie calls genomen in Mittal. Kan hoogstens het ingelegde bedrag verliezen, dus komen ze toch met een aandelenemissie mogen ze met die met die paar honderd euro hun reet afvegen.
Nee, juni 2009.quote:
Hij is vandaag 11% van zijn waarde kwijt geraakt. Daar moet toch een veklaring voor zijn?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:44 schreef Lemans24 het volgende:
12,62
pretty fucking amazing
zou je toch een koopje moeten noemen. Maar gaat ie nog lager?
Geruchten over een aandelenemissie, maar Mittal ontkent dat zelf.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Hij is vandaag 11% van zijn waarde kwijt geraakt. Daar moet toch een veklaring voor zijn?
Woeij!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:51 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
WS explodeert ff, of google is de weg kwijt...
Niet te vroeg juichen, dat dachten mensen een uur geleden ook.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:50 schreef UncleSam het volgende:
Nou AM staat al weer op 12.90 dus wie heeft ook zijn slag kunnen slaan.
en weer 12,78quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen, dat dachten mensen een uur geleden ook.
Serieus ------------>quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:05 schreef pberends het volgende:
Ik liep net langs Footlocker...
[ afbeelding ]
Frappant dat winkelkortingen nooit de - gebruiken. -80% staat toch veel beter dan 80%. Dan lijkt het net of je 80 procent meer moet betalen.quote:
Ow ja, je bent slimmer als ik.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:12 schreef ItaloDancer het volgende:
korting staat er bij he
en van korting wordt de mens blij
al denk ik dan weer niet dat de verkoper met een korting van -80% zijn spullen kwijtraakt
Gister is Nasdaq afgeslacht, dus vandaar dat ze het nu misschien beter doen dan de Down en S&P.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:15 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
wrom staat de Nasdaq zo hoog? Eigenlijk, waarom staat WS überhaupt in de plus?
http://www.forexfactory.com/quote:But many financial markets already have discounted the bad news, Faber notes.
“And the news over the next three months might not be quite as bad,” he says. “There can be a rebound in housing starts or exports.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |