Niet luisteren...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Mittal.
Ik geef een koopadvies voor het aandeel.
Hij zal wel ergens bij 0 stoppen, ja.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Niet luisteren....
Ergens stopt deze vrije val die vrijwel nergens op gebaseerd is.
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:57 schreef pberends het volgende:
Volgende week komt er een handelsdag dat Mittal minstens 20% erbij noteert. Mark my words.
Toen met Fugro had je gelijkquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:57 schreef pberends het volgende:
Volgende week komt er een handelsdag dat Mittal minstens 20% erbij noteert. Mark my words.
Vrijdag expiratie, AM is als afgestraft zwaargewicht een kandidaat voor een lekkere shortsqueeze volgende week.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:00 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Toen met Fugro had je gelijkDus het voordeel van de twijfel krijg je.
Maar als er één moment is om short te gaan op Fugro, is het nu. Puur technisch, sluit Fugro blijkbaar niet meer boven de 23,50 tegenwoordig.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:00 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Toen met Fugro had je gelijkDus het voordeel van de twijfel krijg je.
dat had je op 12,80 moeten doenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:04 schreef lammegiraf het volgende:
pff, mooie kat in de zak gekocht op 13,43....misschien nog maar een beetje bijkopen.
hefboomproducten.... www.ingsprinters.nl voor duidelijke uitlegquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:04 schreef Sloggi het volgende:
Wat zijn sprinters eigenlijk precies?
Winst (of verlies) verdrie- en vertiendubbelaars!quote:
Bij paniekverkopen gebaseerd op niets moet je juist kopen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:51 schreef Xtreem het volgende:
[..]
12.76... Het is echt een vrije val....
Ik heb m'n calls Fugro inderdaad verkocht, het aandeel lijkt niet zo enorm meer te stijgen. Toch kan het aandeel makkelijk naar de 25-30 euro. Nyrstar heb ik overigens ook verzilverd, hopelijk wordt ie goedkoper.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:04 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Maar als er één moment is om short te gaan op Fugro, is het nu. Puur technisch, sluit Fugro blijkbaar niet meer boven de 23,50 tegenwoordig.
Ik denk dat het geen reet uitmaakt, het is maar een dochterbedrijf. Dat ze verlies maken weten we allang, ze kwamen niet voor niets met een aandelenemissie waarvan AMG weer bijgekocht had.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:14 schreef shilizous_88 het volgende:
TORONTO, ONTARIO--(Marketwire - Feb. 27, 2009) - Timminco Limited ("Timminco") (TSX:TIM) announced today it will host a conference call on Tuesday, March 17, 2009 at 5:00 pm ET to discuss its financial results for the fourth quarter and year ended December 31, 2008. Timminco will report its fourth quarter and year end financial results via news release on Tuesday, March 17, at approximately 4:30 pm ET.
(dochteronderneming AMG) met de eerste jaarcijfers.
Dat gaat een schokgolf betekenen voor AMG en het kan beide kanten op, al geef ik de voorkeur aan omhoog.
Een goede winst in namelijk bij lange na niet ingeprijst in de huidige koers.
Stel, shell kost 25 euro p/aandeel.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:07 schreef Sloggi het volgende:
Wat is een hefboomproduct.
Jip en Janneke-taal.
Nee. De kans dat je de stoploss raakt is erg groot.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:09 schreef Sloggi het volgende:
Ok, ik begrijp 't nu wel een beetje. Zijn die dingen ook voor de langere termijn (1 tot 3 jaar)?
Dank je. Ik zie trouwens niet in hoe ING hier aan verdient? Of verdienen ze alleen aan de transactiekosten?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:10 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Stel, shell kost 25 euro p/aandeel.
Bij een sprinter long Shell 20.00, 'leen' je 20 euro van ING en betaalt zelf 5 euro.
Als Shell stijgt naar 30, en je verkoopt de sprinter, betaal je eerst de 20 terug aan ING, en hou je 10 over. Maw: terwijl shell 20% stijgt, stijg jij 100% (Je betaalt 1/5 van het aandeel, maar hebt wel de volledige stijging en daling, waardoor je dus 5x zo hard stijgt en daalt als het aandeel zelf.).
Als shell onder de 20 zakt, verkoopt ING automatisch de positie, zodat je nooit meer dan je inleg kunt verliezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |