Was mijn laatste post in de andere SC.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:55 schreef flowerbox het volgende:
Zo, eens even heerlijk in het huis bezig geweest:
Toiletten allemaal superschoon enfris. Was in de machine, vaatwasser draait.
Zo nog even stofzuigen en dweilen.
Scheelt wel zo zonder hummeltje; kun je veel meer doen.
Maarre hier niet zo mooi weer dat de was buiten kan hangen hoor. Beetje grijs en bewolkt hiero..
daarom heeft mijn oom een zitgedeelte bijgemaakt. en in de woonwagen zelf komen ze nooit alleen om schoon te maken en in de slaapkamers om te slapen.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder heeft een huis vol richeltjes, tafeltjes en bankjes en alles staat vol. Ik durf daar zel al bijna niet te lopen
quote:Op maandag 16 maart 2009 12:25 schreef mijsje het volgende:
vind je dat nou niet bijzonder? De buurman is bezig in de tuin, zonder met ons overlegd te hebben haalt hij er een struik uit tussen ons in, staat daarbij op ons pad... de struik, daarvan zei ik woensdag tegen m'n lief dat ik hem niks vond, maar goed, hij had toch wel even kunnen vragen, stel dat ik hem wel heel mooi vond?... (de buurman had het ook niet kunnen horen dat ik dat zei, want de buren waren toen op vakantie...) ik ben blij dat de struik weggaat nu, maar ik baal dat hij het niet eens gewoon even kan overleggen...
quote:Op maandag 16 maart 2009 14:14 schreef RockabeIIa het volgende:
mijsje, ik zou direct naar buiten lopen en het vragen of mijn mond houden
We moeten nog verhuizen. We hebben nu een berging waar drie dozen en twee fietsen inpassen, dus een badje en een kinderwagen past eigenlijk al niet eens. Als we de ruimte hadden was het geen probleem.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:15 schreef Faja-Lobi het volgende:
Kim heb je niet de mogelijkheid om de spullen gewoon een poosje op te slaan? Zolder of berging? Tot je weet wat je graag wilt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |