Allen voor bier, bier voor allen. Deze OP is hier te vinden.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Edit- De OP mag ook wel even aangepast worden.quote:Op maandag 16 maart 2009 12:46 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Volgens mij weet ik wie de nieuwe ONZ mod wordt
Jahaaa. En html in de vorige oppo handigquote:
Nu wel. De foto nog niet maar swa, komt wel.quote:
alle linkjes dood?quote:Op maandag 16 maart 2009 12:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Nu wel. De foto nog niet maar swa, komt wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
quote:Op maandag 16 maart 2009 12:59 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ok, ik haal jullie uit de spanning.
Paul wordt mod.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Nee, klopt nog steeds niet. De tekst staat niet goed.quote:Op maandag 16 maart 2009 12:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Nu wel. De foto nog niet maar swa, komt wel.
Zeiksnor.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:07 schreef Olep het volgende:
[..]
Nee, klopt nog steeds niet. De tekst staat niet goed.
Ik ga niet mijn eigen topic in het TTT topic zettenquote:Op maandag 16 maart 2009 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
en vergeet de linkjes niet
en het antwoord op mijn vraag uit het vorige fb topic
Drie weekjes op ONZ en dan ben je FA, jogy. Zo schijnt dat te werken als je wéér ONZ gaat modden.quote:
En dáárom hebben we ook HTML in de ONZ FB OPquote:Op maandag 16 maart 2009 13:23 schreef NJ het volgende:
[..]
Drie weekjes op ONZ en dan ben je FA, jogy. Zo schijnt dat te werken als je wéér ONZ gaat modden.
Kut, nog 18 dagen aan invalidebegeleiding.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:23 schreef NJ het volgende:
[..]
Drie weekjes op ONZ en dan ben je FA, jogy. Zo schijnt dat te werken als je wéér ONZ gaat modden.
De enige reden dat ik TRU en ONZ doe is door mijn dualistische karakter dus die twee subjes blijven gescheiden zoals water en olie nooit zullen mengen. Het is een fysieke onmogelijkheidquote:Op maandag 16 maart 2009 13:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, de eerste stap tot de geplande samenvoeging van [TRU] en [ONZ] is gezet, zie ik.
Ik zag er eigenlijk wel toekomst in.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:59 schreef jogy het volgende:
[..]
De enige reden dat ik TRU en ONZ doe is door mijn dualistische karakter dus die twee subjes blijven gescheiden zoals water en olie nooit zullen mengen. Het is een fysieke onmogelijkheid
Het is gewoon een andere naam voor hetzelfde forum.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:59 schreef jogy het volgende:
[..]
De enige reden dat ik TRU en ONZ doe is door mijn dualistische karakter dus die twee subjes blijven gescheiden zoals water en olie nooit zullen mengen. Het is een fysieke onmogelijkheid
Ooit kom je wel tot de realisatie dat je ernaast zit.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:23 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het is gewoon een andere naam voor hetzelfde forum.
Oh. Ja. 'We gaan het helemaal anders doen'quote:
oh, wacht, dat werkt nietquote:Op maandag 16 maart 2009 17:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Oh. Ja. 'We gaan het helemaal anders doen'
Je snapt natuurlijk wel dat ik na twee uur tegen mezelf zeggen : Negeren! Negeren! (meervoud van negers), dat ik toch ff moet zeggen dat het juist helemaal niet anders moet, maar juist de veranderingen ongedaan moeten worden gemaakt.quote:Op maandag 16 maart 2009 17:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Oh. Ja. 'We gaan het helemaal anders doen'
Het was ook meer op H_h gericht dan op jou hoor. 'een nieuw beleid'quote:Op maandag 16 maart 2009 19:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk wel dat ik na twee uur tegen mezelf zeggen : Negeren! Negeren! (meervoud van negers), dat ik toch ff moet zeggen dat het juist helemaal niet anders moet, maar juist de veranderingen ongedaan moeten worden gemaakt.
Zie je wel dat ik mezelf volledig onder controle heb? Ik ga nu de buurman even goeiedag zeggen met een stuk hout.
Ik moet je bedanken van de buurman. Hij vond het eten van zijn vrouw toch al niet lekker en kijkt uit naar de komende drie weken vloeibaar voedsel.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Het was ook meer op H_h gericht dan op jou hoor. 'een nieuw beleid'
Doet me denken aan die interim managers die zonder enig inzicht het hele proces omflikkeren of ministers in de kamer die vinden dat het educatieve stelsel drastisch anders moet.. Droevenis.
Graag gedaan. Denk ik.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik moet je bedanken van de buurman. Hij vond het eten van zijn vrouw toch al niet lekker en kijkt uit naar de komende drie weken vloeibaar voedsel.
quote:
Nee. Maar wel een tip om geen lemmings van lemmings te maken en dan heb je misschien ( belangrijk woord) een betere kans.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:06 schreef Frenker het volgende:
Vriend mag me niet naakt zien. Mn eerste slotje! en zo snel! Op zich prima, maar wat was er zo slecht aan mn lemming, en zijn er pointers hoe ik betere kan maken?
Het was geen lemming van een lemming, het was een lemming van het orgineel (refereerde naar sex in het donker etc) Nog andere (constructieve) feedback?quote:Op maandag 16 maart 2009 22:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee. Maar wel een tip om geen lemmings van lemmings te maken en dan heb je misschien ( belangrijk woord) een betere kans.
Dan ben je gewoon te laat. Zoek maar in dit subforum en je weet waarom het is gesloten.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:07 schreef Frenker het volgende:
[..]
Het was geen lemming van een lemming, het was een lemming van het orgineel (refereerde naar sex in het donker etc) Nog andere (constructieve) feedback?
Het is maar tijdelijkquote:Op maandag 16 maart 2009 23:03 schreef RacerDKB het volgende:
Sinds wanneer is jogy mod op ONZ
Heb ik het MEDje gemist?
Ik heb jogy tien keer liever op ONZ dan, ik zeg maar wat, een Paul.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:03 schreef RacerDKB het volgende:
Sinds wanneer is jogy mod op ONZ
Heb ik het MEDje gemist?
Ik zei niet dat het per se verkeerd was hoor.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:12 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik heb jogy tien keer liever op ONZ dan, ik zeg maar wat, een Paul.
-reclame-quote:Op maandag 16 maart 2009 23:12 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Waag het niet om jogy met 'een Paul' te vergelijken. Hoe groot je het verschil ook maakt.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:12 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Idd btje mij met Jogy vergelijkenquote:Op maandag 16 maart 2009 23:14 schreef NJ het volgende:
[..]
Waag het niet om jogy met 'een Paul' te vergelijken. Hoe groot je het verschil ook maakt.
quote:Op maandag 16 maart 2009 23:14 schreef NJ het volgende:
[..]
Waag het niet om jogy met 'een Paul' te vergelijken. Hoe groot je het verschil ook maakt.
Wat wil je eraan doen, mij bannen hmmm??!?!quote:Op maandag 16 maart 2009 23:14 schreef NJ het volgende:
[..]
Bannen, vierendelen of tien minuten onder water houden. Allemaal acceptabel.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:20 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Wat wil je eraan doen, mij bannen hmmm??!?!
De username "paultjuhhh" is nog vrij. Aanpassing is zo gemaakt.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Bannen, vierendelen of tien minuten onder water houden. Allemaal acceptabel.
http://fotoboek.fok.nl/user/paultjuhhhquote:Op maandag 16 maart 2009 23:30 schreef NJ het volgende:
[..]
De username "paultjuhhh" is nog vrij. Aanpassing is zo gemaakt.
Dat fixxen we wel even.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:31 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/user/paultjuhhh
Gewoon gezellig meedoen, en niet gaan lopen baggeren onder een kloon.quote:Op woensdag 18 maart 2009 07:33 schreef Fulcrum het volgende:
Zo zo, iemand is overijverig bezig met het verwijderen van mijn posts. Zelfs een post als " mornin' " is weg. In een goedemorgentopic nog wel..
Aye aye, will do, captain. Ik wil nog wel even vermelden dat dit de eerste keer is dat ik een goedemorgentopic zie opgeschoond worden.quote:Op woensdag 18 maart 2009 07:37 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Gewoon gezellig meedoen, en niet gaan lopen baggeren onder een kloon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |