Dus, bij deze.quote:Op maandag 16 maart 2009 08:56 schreef Elfletterig het volgende:
Een dramatisch afscheidstopic hoeft wat mij betreft niet
want?quote:Op maandag 16 maart 2009 12:51 schreef ShaoliN het volgende:
Niet echt verrassend.
quote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 12:49 schreef zoalshetis het volgende:
daar zouden sommige mods nog wat van kunnen leren![]()
Idd.quote:Op maandag 16 maart 2009 12:51 schreef ShaoliN het volgende:
Niet echt verrassend.
Bekend als iemand met duidelijke politieke voorkeuren. Heb het idee dat hij daarom ook redelijk onder een vergrootglas lag. En daar kan je nog wel eens doodmoe van worden als mod, denk ik dan, dus, zeg maar.quote:
ja dat klopt wel. al moet ik zeggen dat zijn politieke voorkeuren mij niet heel duidelijk waren.quote:Op maandag 16 maart 2009 12:56 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Bekend als iemand met duidelijke politieke voorkeuren. Heb het idee dat hij daarom ook redelijk onder een vergrootglas lag. En daar kan je nog wel eens doodmoe van worden als mod, denk ik dan, dus, zeg maar.
SGPquote:Op maandag 16 maart 2009 12:58 schreef zoalshetis het volgende:
dat zijn politieke voorkeuren mij niet heel duidelijk waren.
quote:Op maandag 16 maart 2009 13:04 schreef Loedertje het volgende:
SGP
er ligt een schone taak op je te wachten. misschien een duomodschap met meki? jullie zijn wel aan elkaar gewaagd.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:06 schreef Meh7 het volgende:
Was inderdaad wel te verwachten.
Egnie, tis best hilarisch eigenlijkquote:Op maandag 16 maart 2009 13:17 schreef capricia het volgende:
Het lijkt me een vermoeiende bezigheid...dat modden in nws.
Ja, wat hij zegtquote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 13:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Egnie, tis best hilarisch eigenlijk
* Frutsel gooit jouw sollicitatie door de papierversnipperaar... Hmm..rest die van Dr.Nikita
[..]
Zal Papierversnipperaar niet blij mee zijnquote:Op maandag 16 maart 2009 13:34 schreef Frutsel het volgende:
* Frutsel gooit jouw sollicitatie door de papierversnipperaar... Hmm..rest die van Dr.Nikita
Ach, ook bij Papierversnipperaar moet de kachel branden (lees: roken)quote:Op maandag 16 maart 2009 13:50 schreef Dr.Nikita het volgende:
Zal Papierversnipperaar niet blij mee zijn![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KLB of VBL?quote:Op maandag 16 maart 2009 13:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Het is wel het kuttigste forum om mod van te zijn
quote:Op maandag 16 maart 2009 13:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Dies te druk met het anti-rook beleid... die merkt daar niets vanquote:Op maandag 16 maart 2009 13:50 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Zal Papierversnipperaar niet blij mee zijn
Neuh, dat zijn, POL, ONZ, R&P en OUDquote:Op maandag 16 maart 2009 13:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Nee dat is 'DE'quote:Op maandag 16 maart 2009 13:59 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Het leukste forum om mod van te zijn
quote:Op maandag 16 maart 2009 13:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ach, ook bij Papierversnipperaar moet de kachel branden (lees: roken)Niet zo brutaal he zwarte! Nikka! anders gaan je notes groeienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:11 schreef StateOfMind het volgende:
Welkom terug at the dark side!
Jammer dat je gestopt bent met modden, ik vond dat je het goed en consequent deed.ja
![]()
quote:Op maandag 16 maart 2009 16:11 schreef Frutsel het volgende:
Zo dramatisch wordt dit topic niet, dramatisch is ook maar tienletterig
waar is Sp3c? Oja, geen bier in de OP
kuttopic dus, kuttitel, klopt nix van
Geen bronvermelding nix, kut openingspost
Wilders is er niks bij, Elfletterig is zeker een marokkaan![]()
Trots op Nederland Elfletterig
Zow, staat goed op de CV van Elfletterig
Ik merk het jaquote:Op maandag 16 maart 2009 16:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
pilletje niet gehad...
Ik maakte het topic zo, dat het lijkt op het gemiddeld NWS topic![]()
Dan snap ik niet dat zoiemand nog vrij in de maastchappij mag rondlopen. Waarom sluiten ze hem niet gewoon op? Hij heeft zijn kans als mod gehad en helaas is dat geen juiste therapie voor hem dus kan de rechter beter overgaan tot levenslange opsluiting én doe er dan ook maar een castratie bij voor alle zekerheid zodat hij geen gevaar op kan leveren voor de vrouwelijke personeelsleden in de TBS kliniek.quote:Op maandag 16 maart 2009 16:30 schreef Frutsel het volgende:
Ik maakte het topic zo, dat het lijkt op het gemiddeld NWS topic![]()
Nooit geweten dat jij zo over 11 dacht...quote:Op maandag 16 maart 2009 16:35 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dan snap ik niet dat zoiemand nog vrij in de maastchappij mag rondlopen. Waarom sluiten ze hem niet gewoon op? Hij heeft zijn kans als mod gehad en helaas is dat geen juiste therapie voor hem dus kan de rechter beter overgaan tot levenslange opsluiting én doe er dan ook maar een castratie bij voor alle zekerheid zodat hij geen gevaar op kan leveren voor de vrouwelijke personeelsleden in de TBS kliniek.
Zie: [NWS FB] Feedback, gefrutsel en playoffsquote:Op maandag 16 maart 2009 17:40 schreef Slappy het volgende:
Waarom nu al weg hij is net mod?
Zie: Elfletterig stopt als NWS-modquote:Op maandag 16 maart 2009 18:10 schreef Slappy het volgende:
Wie word de nieuwe mod?
quote:Op maandag 16 maart 2009 16:35 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dan snap ik niet dat zoiemand nog vrij in de maastchappij mag rondlopen. Waarom sluiten ze hem niet gewoon op? Hij heeft zijn kans als mod gehad en helaas is dat geen juiste therapie voor hem dus kan de rechter beter overgaan tot levenslange opsluiting én doe er dan ook maar een castratie bij voor alle zekerheid zodat hij geen gevaar op kan leveren voor de vrouwelijke personeelsleden in de TBS kliniek.
Jij lijkt me meer een BNW poster als je alles serieus opvatquote:Op maandag 16 maart 2009 16:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Nooit geweten dat jij zo over 11 dacht...
Zit je in het verkeerde topic, of heb je het hier over 11?
quote:- "Zeg meid, moet je nou weer lopen zeuren in NWS-feedback? Kun je jezelf nou niet één keertje inhouden?"
- "Weer geen bronvermelding?! Hoe vaak moet ik mezelf nou nog vertellen dat ik bronnen moet vermelden als ik topics open."
Je mag van een Loedertje niet verwachten dat ze zichzelf opvoedt als de mods dat even niet kunnen. Daarom: moderators zijn bijzonder nodig. Dit is een campagne van SIRE.
Suis amoureux de toi Elfletterig!quote:Op maandag 16 maart 2009 19:16 schreef __Saviour__ het volgende:
Als de vervanging maar niet zo'n links stuk tuig wordt.
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat Meki het wordquote:Op maandag 16 maart 2009 19:16 schreef __Saviour__ het volgende:
Als de vervanging maar niet zo'n links stuk tuig wordt.
Ben je gek.... Monidique is al met de brandstapel bezig.quote:Op maandag 16 maart 2009 20:39 schreef yvonne het volgende:
Maar met je stoppen zal het wel degelijk merkbaar worden.
quote:Op maandag 16 maart 2009 23:05 schreef Elfletterig het volgende:
Nou nou... het topic neemt nu wel een heel radicale wending.
Nou ik heb geen mail ontvangen voor uitnodiging moderatorschapquote:Op maandag 16 maart 2009 20:39 schreef yvonne het volgende:
Hé, dacht dat je er nog wel zou zijn na m'n tripje naar elders.
Erg jammer dat je gestopt bent, want je verzette een enorme hoeveelheid werk op NWS ook al zal dat niet zo 1,2,3 opgemerkt zijn.
Jammer, echt, enorm bedankt voor alle tijd en moeite die je in NWS gestoken hebt.
Ik welquote:Op maandag 16 maart 2009 23:57 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou ik heb geen mail ontvangen voor uitnodiging moderatorschap
En het wéér niet doen..quote:
Dus denk de volgende keer eens na voordat je een exponent van drugsdebiel aantrekt. NWS wordt gevoed door het type mens dat het niveau van Sunchaser niet eens haalt. En die is verantwoordelijk voor de eerste linie...quote:Op maandag 16 maart 2009 20:39 schreef yvonne het volgende:
Hé, dacht dat je er nog wel zou zijn na m'n tripje naar elders.
Erg jammer dat je gestopt bent, want je verzette een enorme hoeveelheid werk op NWS ook al zal dat niet zo 1,2,3 opgemerkt zijn.
Jammer, echt, enorm bedankt voor alle tijd en moeite die je in NWS gestoken hebt.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 02:30 schreef Aoristus het volgende:
Dus denk de volgende keer eens na voordat je een exponent van drugsdebiel aantrekt. NWS wordt gevoed door het type mens dat het niveau van Sunchaser niet eens haalt. En die is verantwoordelijk voor de eerste linie...
Elfletterig was best wel een lamlul, slecht in zijn beoordeling, belerend en nauwelijks in staat om nieuws als iets anders dan feitelijkheden te behandelen. Die man hoort als het dan toch moet beter op LIF of R&P als je hem dan mod van iets zou moeten maken. ONZ of KLB zelfs als beter, als je het mij vraagt.
Tja, als je 4 maanden al "lang" vindt... Ben niet gestopt vanwege NWS of NWS-users trouwens.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 03:29 schreef sig000 het volgende:
Wijs besluit, je ziet wat er van komt als je te lang doorgaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Schrijft in zijn agenda...... brandstapel wordt een BBQ.quote:
quote:Bereidingswijze
Varkenskoteletteninsmeren met een mengsel van citroensap, olijfolie, zout, witte peper, saffraan of kurkuma, knoflook, witte wijn en laurierblad, laat een nacht staan. Bestrooien met uiensnippers en oregano. Dan barbecue-en.
Een BBQ meeting met elfletters een drugshond en loedertje dat lijkt me wel wat.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 04:21 schreef Drugshond het volgende:
Schrijft in zijn agenda...... brandstapel wordt een BBQ.
Ook jij mag langskomen. Zonder bier wordt je radicaal weggestuurt.quote:
Ik zou nog geen half glaasje kindercola met 'm drinkenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 04:32 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een BBQ meeting met elfletters een drugshond en loedertje dat lijkt me wel wat.
Aoristus mag 'm komen aansteken.![]()
Dus je komt niet?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:50 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik zou nog geen half glaasje kindercola met 'm drinken
Eerst een excuus van 11letterig, voor zijn hele oeuvrequote:
Lijkt de SC wel... valt ook niet mee daar wat leven in te krijgenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:53 schreef sig000 het volgende:
Het valt niet mee om hier wat te organiseren.
Ik lees wel maar post hier weinig.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Lijkt de SC wel... valt ook niet mee daar wat leven in te krijgen
Wat dat betreft werken die afscheidstopics beter
Er zijn er wel meer blij, kennelijkquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Lijkt de SC wel... valt ook niet mee daar wat leven in te krijgen
Wat dat betreft werken die afscheidstopics beter
Dus als persoon A persoon B uitscheldt, moet persoon B excuses aanbieden? Je hebt ergens iets niet helemaal begrepen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:55 schreef Aoristus het volgende:
Eerst een excuus van 11letterig, voor zijn hele oeuvre
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:07 schreef Elfletterig het volgende:
OMFG, en nog steeds weet ie niet van stoppenquote:Dus als persoon A persoon B uitscheldt, moet persoon B excuses aanbieden? Je hebt ergens iets niet helemaal begrepen.
Het is duidelijk dat we geen vriendjes zullen worden hè?quote:Iedere willekeurige moderator die dit leest, hoeft maar even een blik op je notes te werpen om jouw recente 'oeuvre' te zien. Zelfs als ik toevallig in een TV-topic over "Family Matters" opdook (omdat het me toevallig interesseert), was daar Aoristus om even een sneer uit te delen.
ben jij pedagoog ofzoiets?quote:Prima dat je blij bent met mijn vertrek (wat overigens helemaal niks heeft te maken met dat ik het modden zat ben of NWS zat ben), maar je kunt ook overdrijven met je zielige gedoe en genuil in dat POL-slowchattopic. Word volwassen ofzo.
Zegt iemand die tot twee keer toe in dit topic reageert, waarvan één keer als volgt:quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:17 schreef Aoristus het volgende:
OMFG, en nog steeds weet ie niet van stoppen![]()
quote:Dus denk de volgende keer eens na voordat je een exponent van drugsdebiel aantrekt. NWS wordt gevoed door het type mens dat het niveau van Sunchaser niet eens haalt. En die is verantwoordelijk voor de eerste linie... Elfletterig was best wel een lamlul, slecht in zijn beoordeling, belerend en nauwelijks in staat om nieuws als iets anders dan feitelijkheden te behandelen.
Ja en aan wie zou dat liggen? (Was een retorische vraag hoor)quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:17 schreef Aoristus het volgende:
Het is duidelijk dat we geen vriendjes zullen worden hè?
Nee, ik ben een forumgebruiker die iemand anders aanspreekt op z'n gedrag en hypocriete houding. Maar je hebt inmiddels laten blijken dat je niet over een spiegel beschikt. Ik ga weer wat anders doen dan m'n tijd aan jou verspillen. Doei.quote:
Ik hoop dat het leerzaam zal zijnquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:24 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ga weer wat anders doen dan m'n tijd aan jou verspillen. Doei.
Als jij de SC weet te vinden gaat het tempo flink omhoog denk ikquote:
Maar heeft hij ook wat te vertellen?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:36 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Als jij de SC weet te vinden gaat het tempo flink omhoog denk ik
Ik vermoed van wel want hij gaat er zelfs een boek over schrijven.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |