Is dat een goed merk Luminox? Want ik weet wel dat je voor datzelfde geld een vergelijkbare TW steel kan kopen, en dat is iniedergeval zeker een goed merk...quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:45 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Thanks, ik denk dat ik um ga kopen! Ze hebben nog 20 Euro van de prijs afgedaan ook toen ik ze heb gemailed, 259 Euro inc. verzendkosten wordt het dan.
Ik vind um heel mooi, weet alleen niet hoe de kwaliteit van die dingen zijn!
Ach, TW Steel is toch ook 3x niksquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:52 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Is dat een goed merk Luminox? Want ik weet wel dat je voor datzelfde geld een vergelijkbare TW steel kan kopen, en dat is iniedergeval zeker een goed merk...
Ook?quote:
Sorry, dat ook moet idd wegquote:
Is inderdaad dezelfde, ik heb 'm precies gekozen omdat 'ie wat rustiger oogt dan jouw uitvoering.quote:Op donderdag 7 mei 2009 03:47 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Die lijkt wel op mn oude G-100, maar met een rustigere patroondruk achter de wijzers.
[ afbeelding ]
Lekkere klok met handige functies. Heb er eentje gedragen voor bijna 10 jaar totdat het bandje scheurde. Heb m nog steeds maar heb nog geen bandje gevonden.
Heb nu deze. Niet zo duurbaar maar wel wat volwassener voor dagelijks gebruik.
[ afbeelding ]
Die vind ik wel heel vet!quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:44 schreef MaartenGrendel het volgende:
Ik heb overigens ook nog een net horloge voor normaal gebruik.
Daarom heb ik ook een Omegaquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:19 schreef Daklem het volgende:
Breitling,Zo opzichtig en lelijk en patserig.
Koop een mooi horloge als je bereid bent geld uit te geven
Ik moet zeggen dat ik de (witte met leren band) navitimer en de (titanium) emergency best wel leuk vind hoor!quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:19 schreef Daklem het volgende:
Breitling,Zo opzichtig en lelijk en patserig.
Koop een mooi horloge als je bereid bent geld uit te geven
Super Ocean is ook niet verkeerd imhoquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:20 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik de (witte met leren band) navitimer en de (titanium) emergency best wel leuk vind hoor!
Haha gast... ik kom ook eens een keer hier en dan in dit topic, zit jij hier! Ach ben eigenlijk niet eens zo verbaasdquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:20 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik de (witte met leren band) navitimer en de (titanium) emergency best wel leuk vind hoor!
Daar heb ik ook eens over nagedacht. Als het bij de drie zit, dan moet je feitelijk je hele arm haaks houden om de datum goed te kunnen aflezen. Bij de 4 is het dus makkelijker.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:44 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
waarom zit de datumaanduiding trouwens bij de meeste horloges bij de 4 en niet bij de drie?
Je hele arm haaks houden?quote:Op zondag 17 mei 2009 22:28 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Daar heb ik ook eens over nagedacht. Als het bij de drie zit, dan moet je feitelijk je hele arm haaks houden om de datum goed te kunnen aflezen. Bij de 4 is het dus makkelijker.
haha! af en toe ontspannen he!quote:Op zondag 17 mei 2009 19:19 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
Haha gast... ik kom ook eens een keer hier en dan in dit topic, zit jij hier! Ach ben eigenlijk niet eens zo verbaasd(Wel over tfeit dat je in de baas zn tijd zit te posten
)
Om iets toe te voegen aan het topic, mijn nieuwe unit: Victorinox chrono classic titanium.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
volgens mij hebben de meeste horloges met datum deze gewoon bij de 3 zitten en uitzonderingen bij de 4, 5, 6, 9 of 12...en alle varianten daar tussen...quote:Op zondag 17 mei 2009 20:44 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
waarom zit de datumaanduiding trouwens bij de meeste horloges bij de 4 en niet bij de drie?
Volgens mij zit hij bij de meeste gewoon op de drie positie, en als dat niet is (zoals bij mijne) is dat denk ik omdat er bv een ander wijzertje in de weg zit. Zou een erg lelijk gepriegel zijn als ze die date op de drie hadden gezet...quote:Op zondag 17 mei 2009 20:44 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
quote:Het horloge is vanmiddag verzonden. Vrijdag heb je het in huis.
Mooi horloge trouwens! Ik had ze nog niet eerder binnen gehad, maar absoluut
een mooi uurwerk.
Waarschijnlijk is de handleiding dikker dan de bijbelquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:10 schreef Arnold_fan het volgende:
Op dit moment heb ik een horloge van Guess, ik denk erover om dit horloge te kopen:
[ afbeelding ]
Heeft iemand dit horloge en is dit een aanrader?
http://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?CC=C02&KAC=412&SC=403&ArtikelNummer=520322&Cid=10&KAid=4294925160&Nty=1&Ntk=ART&Ntt=horloge&Nao=0&N=186
Mooie collectie, maar die Speedy komt wel weer terug!quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:33 schreef Adsum het volgende:
Leuk Forko, of is het een Seikis?![]()
En weer eens een nieuwe collectiefoto:
[ afbeelding ]
De Speedmaster is weg, en daarvoor is de Navitimer in de collectie gekomen.
Dat is echt een dikke klok!quote:Op zondag 17 mei 2009 19:19 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
Haha gast... ik kom ook eens een keer hier en dan in dit topic, zit jij hier! Ach ben eigenlijk niet eens zo verbaasd(Wel over tfeit dat je in de baas zn tijd zit te posten
)
Om iets toe te voegen aan het topic, mijn nieuwe unit: Victorinox chrono classic titanium.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er zit wel een batterij inquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:15 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik heb mijn horloge binnen en heb met mijn mobiel paar foto's gemaakt, die mobiel heb ik net dus de ene foto is beter gelukt dan de ander:
De doos:
[ afbeelding ]
Boekje:
[ afbeelding ]
Kaartje:
[ afbeelding ]
Scherrrrep:
[ afbeelding ]
Iets dichterbij:
[ afbeelding ]
Bijna half één
[ afbeelding ]
Close-up:
[ afbeelding ]
In het donker is het horloge ook prima af te lezen, dit ondanks er geen batterij in zit en hij ook niet op zonne-energie loopt, dat is de speciale en unieke technologie van Luminox!
Ik vind het klokje in ieder geval erg mooi en ben er dan ook blij mee!![]()
Ohja ohw ik dacht van nietquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:20 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Er zit wel een batterij inEr zit nml een quartz in
![]()
Wel een vette watch, is dat met tritium op wijzerplaat oid?
Self-powered slaat dus op de ''verlichting'' en niet op het uurwerkquote:LUMINOX
1828 Steel/Black Watch
Luminox - 1828 Field Time Date Series watch
All Luminox watches must undergo additional manufacturing steps that other watches do not require. The Luminox self-powered illumination system must be installed into each and every watch. Each watch employs tiny self-powered micro gas lights developed by the world leader in the luminous compound industry. These micro gas lights (borosilicate glass capsules) are installed into the hands, hour markers, and when necessary, bezels of the watches. Luminox watches need no external light source to “charge” the paint on the dial or hands in order to glow as do conventional luminous watches. Nor do they require the push of a button to light the dial as do watches with electroluminescence. The U.S. military has long recognized the advantages of micro gas light sources and their use is specified in procurement specification MIL-W-46374F.
The self-powered illumination–Luminox Light Technology (LLT) allows one to view time-at-a-glance, no matter what the light level, even in complete darkness. This ease of being able to read time effortlessly seems to fill a need for various military and law enforcement groups. It is why the U.S. Navy SEALs Procurement officers approached Luminox asking them to create dive watches for them for night missions. It is also why U.S. Air Force pilots flying the F-117 Nighthawk™ Stealth Jets asked the same. These are only two of many groups of “heroes” that truly understand and appreciate the inherent benefit of wearing a Luminox timepiece.
• Case Material-Steel or PVD Plated Steel case
• Case Diameter-42 mm
• Fixed steel bezel
• Steel or PVD plated steel case back
• Antireflective coated sapphire glass crystal
• Stainless steel or black PVD plated steel screw down crown
• Water Resistance-20 atm/200 meters/660 feet
• Ronda 517 day-date movement
• 23 mm black leather strap
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:25 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ohja ohw ik dacht van nietmy bad!
En ik weet niet of het tritium is![]()
Hier nog 2 plaatjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Self-powered slaat dus op de ''verlichting'' en niet op het uurwerk
Zal ik doen!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:47 schreef ForrestX het volgende:
[..]
lijkt me geen tritium...
maak snel eens wat goede foto's in het donker!!
Ik heb trouwens geen idee waar je ze in NL kan krijgen. Op Ebay staan er wel veel in Duitsland iigquote:Op zondag 24 mei 2009 17:19 schreef waldibaldiba het volgende:
Hallo allemaal!
ik zag op deel 25 p.9 een mooie epos 3260 staan en na wat verder hebben te gekeken ben ik tot de conclusie gekomen dat de Epos horloges bij mij in de smaak vallen.![]()
Maar ik kan nergens een nederlandse site/winkel vinden. Op sites in het buitenland vind ik prijzen die verschillen van 300 tot 1500 euro.
Ik vroeg me af of jullie weten waar ik kan kijken en of jullie een indicatie hebben van de prijs.
bvd
dat dacht ik ook, tot ik er voor de lol eens vandaag een nato bandje aan deed en het eigenlijk toch best wel erg vet isquote:Op zondag 24 mei 2009 18:54 schreef StateOfMind het volgende:
Persoonlijk vind ik z'n nato band helemaal niks, bij geen enkel horloge.
Gewoon een mooie croco erop. Meer heeft een mooi horloge niet nodig.
eenmetalen of een leren bandje zo`n nato band lijkt wel op een spanband voor vrachtwagensquote:Op zondag 24 mei 2009 19:13 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
dat dacht ik ook, tot ik er voor de lol eens vandaag een nato bandje aan deed en het eigenlijk toch best wel erg vet is
Bij Bell & Ross klokkies staat het ook goed vind ik!quote:Op zondag 24 mei 2009 22:47 schreef feelsgoodman het volgende:
Bij het horloge van KopieerMachine staat het inderdaad niet. Echter bij biijvoorbeeld een Sub/DSSD/SSD/UPO/SMP heeft het wel zijn charmes.
vind je het gek als ik vraag of het een vrouwen horloge is?quote:Op maandag 25 mei 2009 11:19 schreef Lamon het volgende:
Niet echt een pimp-horloge, maar wel 1 met emotionele waarde..
[ afbeelding ]
Nee hoor, maar het is een herenhorloge, het was van mijn pa.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:18 schreef Queque het volgende:
[..]
vind je het gek als ik vraag of het een vrouwen horloge is?
Jup, was het ook wel waard hoor, 99% accurate replica!quote:
het zijn opzich wel vette klokjes hoor:quote:Op maandag 25 mei 2009 21:02 schreef DarkerThanBlack het volgende:
Zal me dood lachen als mensen 3.000 euro betalen om een horloge te kopen dat op een horloge van 10 euro lijkt
Een chinese vermoeddelijkquote:Op maandag 25 mei 2009 21:11 schreef feelsgoodman het volgende:
Wat voor movement heeft zo'n replica nou?
Er zat een Zwitsers movement in, ben de precieze naam even kwijt, omdat ik al eventjes uit die wereld ben!quote:Op maandag 25 mei 2009 21:11 schreef feelsgoodman het volgende:
Wat voor movement heeft zo'n replica nou?
Moet je een Zwitsers uurwerk niet altijd zelf opwinden dan?quote:Op maandag 25 mei 2009 21:17 schreef feelsgoodman het volgende:
Er zat dus wel een genuine movement in? En opwinden is niet vanzelfsprekend, per se. Er zijn ook nepperts met Automatic (aziatische) movement.
dat rubberen bandje doet het hemquote:Op maandag 25 mei 2009 20:47 schreef Salt_Seafood het volgende:
Mijn oude horloge, die ik verkocht heb:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet zo boeiend aangezien ik um niet meer heb, maar wilde um toch nog even posten!
Een klokkie van (in het echt) rond de 3000 Euro, terwijl veel vrienden van me konden zweren dat ie niet meer dan 100 Euro kost..
En nee, dat was niet omdat het zo'n slechte replica was, het was zelfs één van de beste Bell & Ross replica's out there, heb um ook kunnen verkopen voor bijna 250 Euro.
Gewoon optyfen met die nepzooi, bahquote:Op maandag 25 mei 2009 21:22 schreef Salt_Seafood het volgende:
Maar voor een goede Panerai replica ben je ook al snel 500 Euro kwijt hoor!
Een replica -nepper dus- is zijn geld per definitie NOOIT waard. Al is het een euro.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:07 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Jup, was het ook wel waard hoor, 99% accurate replica!
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:14 schreef -Jean- het volgende:
Ach ik vind het niet zo'n drama.
Als jij 20 goede replica's hebt en een paar echte. Zie het als een film die je download. Je download 20 films die je sowieso niet in de bioscoop zou gaan kijken. Andere film wil je gewoon zien en ga je voor naar de bios. En als je die film zo goed vond die je hebt gedownload, koop je uiteindelijk de echte.
Ken iemand die heeft 20 goede replica's (en 7 dagen per week ander horloge om haha) als hobby en heeft ook een paar echte (IWC, Vacheron Constantin). Hij kan alleen niet 20 echte betalen.Als hij een goed gevoel heeft bij een bepaalde replica voor bijv. een half jaar, koopt hij vervolgens een echte. (en indien nodig verkoopt hij daarvoor weer 1 van zijn echte) Zijn ook gewoon genoeg mensen die niet het bedrag van een huis willen neerleggen voor een horloge, maar wel veel complicaties willen. Zolang ze niet gaan lopen doen alsof het een echte is vind ik het allemaal niet zo erg.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:14 schreef -Jean- het volgende:
Als jij 20 goede replica's hebt en een paar echte. Zie het als een film die je download. Je download 20 films die je sowieso niet in de bioscoop zou gaan kijken. Andere film wil je gewoon zien en ga je voor naar de bios. En als je die film zo goed vond die je hebt gedownload, koop je uiteindelijk de echte.
Ken iemand die heeft 20 goede replica's (en 7 dagen per week ander horloge om haha) als hobby en heeft ook een paar echte (IWC, Vacheron Constantin). Hij kan alleen niet 20 echte betalen.Als hij een goed gevoel heeft bij een bepaalde replica voor bijv. een half jaar, koopt hij vervolgens een echte. (en indien nodig verkoopt hij daarvoor weer 1 van zijn echte) Zijn ook gewoon genoeg mensen die niet het bedrag van een huis willen neerleggen voor een horloge, maar wel veel complicaties willen. Zolang ze niet gaan lopen doen alsof het een echte is vind ik het allemaal niet zo erg.
Inderdaad, sommige mensen worden helemaal leip als ze het woord replica alleen al zienquote:
Ik heb ook een neppe, ik ben dan ook niet zo rijk, als ik meer verdien, zou ik wel de echte kopen. Ik vind het alleen mooi om te vragen wat ze schatten hoe duur hij is, ik vertel daarna wel meteen dat hij nep is.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:14 schreef -Jean- het volgende:
Van een goedkoop merk helaas.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:57 schreef 314 het volgende:
zal de mijne er ook eens bij zetten![]()
[ afbeelding ]
foto is met gsm gemaakt, vandaar niet superscherp
Na even Googlen eindelijk gevonden, het is dus een Hugo Boss 1512155
[ afbeelding ]
Brand Hugo Boss
Series Hb - 156
Style Number 1512155
Designed For Men
Complications: Chronograph
Features: Analog Display
Movement Type: Quartz
Crystal: Mineral
Calendar Type: Day-And-Date
Case Material: Stainless Steel
Metal Finish: Polished
Bezel Material: Stainless Steel
Crown: Push-Button
Dial Color: White
Band Material: Stainless Steel
Band Length: Men'S-Standard
Clasp Type: Deployment Buckle
Water Resistance: 100 M
Warranty: 2 Year Manufacturer
![]()
quote:
Mooiquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:57 schreef 314 het volgende:
zal de mijne er ook eens bij zetten![]()
[ afbeelding ]
foto is met gsm gemaakt, vandaar niet superscherp
![]()
Kijk hier eens, zijn betaalbare replica's van U-boat.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:19 schreef Mindstate het volgende:
Ik heb ong. 100 euro voor een horloge, ik weet het; vergeleken met die van jullie is het niks, maar zal toch vast wel wat leuks voor te vinden zijn
horloge dat ik wel tof vind (maar uiteraard het budget niet voor heb)
http://hrwatches.com/wp-content/uploads/2008/05/u_3.jpg
Ik snap niet waarom mensen dat mooi vindenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:07 schreef Adsum het volgende:
Tauchmeister, wat een troep. Bar slechte afwerking en een kutuurwerk.
Koop voor die 100 euro toch gewoon een leuke Swatch of Seiko. Bewezen kwaliteit.
Ondanks dat het geen pimp-horloge is, en ik hem nevernooit ga verkopen, blijkt dat de dagprijs (die niet veel zegt, want de goudprijs verandert met de dag) nu ergens tussen de 2000,- en 2500,- ligt.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:19 schreef Lamon het volgende:
Niet echt een pimp-horloge, maar wel 1 met emotionele waarde..
[ afbeelding ]
Over smaak valt te twisten de techniek is echter wel heel goed bij dat horloge.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:31 schreef Salt_Seafood het volgende:
Och, wat zegt de prijs van een horloge nou helemaal:
[ afbeelding ]
In de winkel kost dit horloge $130.000
Ja dat mag ook wel voor dat geld en ik vind um geen eens zo lelijk hoorquote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:44 schreef Queque het volgende:
[..]
Over smaak valt te twisten de techniek is echter wel heel goed bij dat horloge.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |