Waarschijnlijk is de handleiding dikker dan de bijbelquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:10 schreef Arnold_fan het volgende:
Op dit moment heb ik een horloge van Guess, ik denk erover om dit horloge te kopen:
[ afbeelding ]
Heeft iemand dit horloge en is dit een aanrader?
http://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?CC=C02&KAC=412&SC=403&ArtikelNummer=520322&Cid=10&KAid=4294925160&Nty=1&Ntk=ART&Ntt=horloge&Nao=0&N=186
Mooie collectie, maar die Speedy komt wel weer terug!quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:33 schreef Adsum het volgende:
Leuk Forko, of is het een Seikis?![]()
En weer eens een nieuwe collectiefoto:
[ afbeelding ]
De Speedmaster is weg, en daarvoor is de Navitimer in de collectie gekomen.
Dat is echt een dikke klok!quote:Op zondag 17 mei 2009 19:19 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
Haha gast... ik kom ook eens een keer hier en dan in dit topic, zit jij hier! Ach ben eigenlijk niet eens zo verbaasd(Wel over tfeit dat je in de baas zn tijd zit te posten
)
Om iets toe te voegen aan het topic, mijn nieuwe unit: Victorinox chrono classic titanium.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er zit wel een batterij inquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:15 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik heb mijn horloge binnen en heb met mijn mobiel paar foto's gemaakt, die mobiel heb ik net dus de ene foto is beter gelukt dan de ander:
De doos:
[ afbeelding ]
Boekje:
[ afbeelding ]
Kaartje:
[ afbeelding ]
Scherrrrep:
[ afbeelding ]
Iets dichterbij:
[ afbeelding ]
Bijna half één
[ afbeelding ]
Close-up:
[ afbeelding ]
In het donker is het horloge ook prima af te lezen, dit ondanks er geen batterij in zit en hij ook niet op zonne-energie loopt, dat is de speciale en unieke technologie van Luminox!
Ik vind het klokje in ieder geval erg mooi en ben er dan ook blij mee!![]()
Ohja ohw ik dacht van nietquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:20 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Er zit wel een batterij inEr zit nml een quartz in
![]()
Wel een vette watch, is dat met tritium op wijzerplaat oid?
Self-powered slaat dus op de ''verlichting'' en niet op het uurwerkquote:LUMINOX
1828 Steel/Black Watch
Luminox - 1828 Field Time Date Series watch
All Luminox watches must undergo additional manufacturing steps that other watches do not require. The Luminox self-powered illumination system must be installed into each and every watch. Each watch employs tiny self-powered micro gas lights developed by the world leader in the luminous compound industry. These micro gas lights (borosilicate glass capsules) are installed into the hands, hour markers, and when necessary, bezels of the watches. Luminox watches need no external light source to “charge” the paint on the dial or hands in order to glow as do conventional luminous watches. Nor do they require the push of a button to light the dial as do watches with electroluminescence. The U.S. military has long recognized the advantages of micro gas light sources and their use is specified in procurement specification MIL-W-46374F.
The self-powered illumination–Luminox Light Technology (LLT) allows one to view time-at-a-glance, no matter what the light level, even in complete darkness. This ease of being able to read time effortlessly seems to fill a need for various military and law enforcement groups. It is why the U.S. Navy SEALs Procurement officers approached Luminox asking them to create dive watches for them for night missions. It is also why U.S. Air Force pilots flying the F-117 Nighthawk™ Stealth Jets asked the same. These are only two of many groups of “heroes” that truly understand and appreciate the inherent benefit of wearing a Luminox timepiece.
• Case Material-Steel or PVD Plated Steel case
• Case Diameter-42 mm
• Fixed steel bezel
• Steel or PVD plated steel case back
• Antireflective coated sapphire glass crystal
• Stainless steel or black PVD plated steel screw down crown
• Water Resistance-20 atm/200 meters/660 feet
• Ronda 517 day-date movement
• 23 mm black leather strap
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:25 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ohja ohw ik dacht van nietmy bad!
En ik weet niet of het tritium is![]()
Hier nog 2 plaatjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Self-powered slaat dus op de ''verlichting'' en niet op het uurwerk
Zal ik doen!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:47 schreef ForrestX het volgende:
[..]
lijkt me geen tritium...
maak snel eens wat goede foto's in het donker!!
Ik heb trouwens geen idee waar je ze in NL kan krijgen. Op Ebay staan er wel veel in Duitsland iigquote:Op zondag 24 mei 2009 17:19 schreef waldibaldiba het volgende:
Hallo allemaal!
ik zag op deel 25 p.9 een mooie epos 3260 staan en na wat verder hebben te gekeken ben ik tot de conclusie gekomen dat de Epos horloges bij mij in de smaak vallen.![]()
Maar ik kan nergens een nederlandse site/winkel vinden. Op sites in het buitenland vind ik prijzen die verschillen van 300 tot 1500 euro.
Ik vroeg me af of jullie weten waar ik kan kijken en of jullie een indicatie hebben van de prijs.
bvd
dat dacht ik ook, tot ik er voor de lol eens vandaag een nato bandje aan deed en het eigenlijk toch best wel erg vet isquote:Op zondag 24 mei 2009 18:54 schreef StateOfMind het volgende:
Persoonlijk vind ik z'n nato band helemaal niks, bij geen enkel horloge.
Gewoon een mooie croco erop. Meer heeft een mooi horloge niet nodig.
eenmetalen of een leren bandje zo`n nato band lijkt wel op een spanband voor vrachtwagensquote:Op zondag 24 mei 2009 19:13 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
dat dacht ik ook, tot ik er voor de lol eens vandaag een nato bandje aan deed en het eigenlijk toch best wel erg vet is
Bij Bell & Ross klokkies staat het ook goed vind ik!quote:Op zondag 24 mei 2009 22:47 schreef feelsgoodman het volgende:
Bij het horloge van KopieerMachine staat het inderdaad niet. Echter bij biijvoorbeeld een Sub/DSSD/SSD/UPO/SMP heeft het wel zijn charmes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |