Ja, dat kan ik ookquote:Op maandag 16 maart 2009 10:56 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Het lukt me aardig om niet te posten_!
Jaquote:Op maandag 16 maart 2009 10:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik ookMaar ondertussen alles lezen
PM me even info en getallen. Ben even benieuwd..quote:Op maandag 16 maart 2009 10:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
uhm... nou ja.. ik heb het weekend lopen piekeren over 2 leuke aanbiedingen... en moet er om 13.15 uit zijn, wat ik moet doen..
Ik weet het namelijk nog steeds niet en zal straks een van de bedrijven moeten vertellen waarom ik juist voor die andere gekozen heb..
Bij een kan ik pas beginnen als ik klaar ben, terwijl ik bij de andere eventueel morgen al kan beginnen.
Maar hij moet vandaag af. Ik doe er al 2 weken overquote:
Halloquote:
Ja maar nu staat er druk op de ketel en moet je wel presterenquote:Op maandag 16 maart 2009 11:04 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Maar hij moet vandaag af. Ik doe er al 2 weken over![]()
[..]
Hallo
Hoe was de voorstelling zaterdagavond?
Nou, er even voor gaan zitten, dan lukt het vastquote:Op maandag 16 maart 2009 11:04 schreef Milou__ het volgende:
Ja leuk, verrassend einde. Hoe was het bij jou?quote:Op maandag 16 maart 2009 11:04 schreef Milou__ het volgende:
[..]
[..]
Hallo
Hoe was de voorstelling zaterdagavond?
Ik moest lachenquote:Op maandag 16 maart 2009 11:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat zal je brood niet zo leuk vinden. Wordt weer een hele avond praten om dat goed te maken
Ik heb ook wel eens brood in mn tas wat tegen me praat, maar het is beter om dat weg te gooien hoorquote:Op maandag 16 maart 2009 11:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat zal je brood niet zo leuk vinden. Wordt weer een hele avond praten om dat goed te maken
Ja en ik moet nog heel veel mailtjes beantwoorden en ik moet nog een mailing maken en versturenquote:Op maandag 16 maart 2009 11:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja maar nu staat er druk op de ketel en moet je wel presteren
Ja, morgen jaquote:Op maandag 16 maart 2009 11:07 schreef jna het volgende:
[..]
Als je nu vertrekt ben je er rond etenstijd
Ja, het moetquote:Op maandag 16 maart 2009 11:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou, er even voor gaan zitten, dan lukt het vast
Hahahquote:Op maandag 16 maart 2009 11:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Leuker dan ik had verwachtquote:Op maandag 16 maart 2009 11:06 schreef jna het volgende:
[..]
Ja leuk, verrassend einde. Hoe was het bij jou?
Hmm en hoe laat is je deadline?quote:Op maandag 16 maart 2009 11:06 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja en ik moet nog heel veel mailtjes beantwoorden en ik moet nog een mailing maken en versturen![]()
En ik moet dit forum bijhouden![]()
heb je 'm geraakt?quote:Op maandag 16 maart 2009 11:08 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja, het moet![]()
[..]
Hahah![]()
[..]
Leuker dan ik had verwacht
Half 5quote:Op maandag 16 maart 2009 11:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hmm en hoe laat is je deadline?Misschien kunnen we dan een tandje lager gaan zitten met tempo, dat stoort jou minder
quote:
Bij mij rent het eerder weg dan dat het tegen me praat meestalquote:Op maandag 16 maart 2009 11:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens brood in mn tas wat tegen me praat, maar het is beter om dat weg te gooien hoor
Komt er aan.quote:Op maandag 16 maart 2009 11:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
PM me even info en getallen. Ben even benieuwd..
Nou dan ben ik bang dat je dat toch echt zelf moet doenquote:Op maandag 16 maart 2009 11:09 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Half 5![]()
Hoeft niet, ik kan wel meerdere dingen tegelijk, als ik gemotiveerd ben
Heb je het nou nog over brood, of over vrouwenquote:Op maandag 16 maart 2009 11:10 schreef Psychonikeo het volgende:
Bij mij rent het eerder weg dan dat het tegen me praat meestal
Dat dacht ik wel hoorquote:Op maandag 16 maart 2009 11:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Het was dan ook een grapje
[..]
Bij mij rent het eerder weg dan dat het tegen me praat meestal
quote:Op maandag 16 maart 2009 11:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je het nou nog over brood, of over vrouwen![]()
Daarom.. Ik lunch om half 1, red je dat?quote:Op maandag 16 maart 2009 11:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar kun je vast beter lunchen dan hier![]()
![]()
Nee, ik ben niet zo creatief aangelegd dus ik kan geen vliegtuigjes vouwen die de hele zaal door vliegenquote:
Komt goed. Ik heb al een goed beginquote:Op maandag 16 maart 2009 11:11 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou dan ben ik bang dat je dat toch echt zelf moet doen
[..]
Moet ik wel heel hard fietsenquote:Op maandag 16 maart 2009 11:14 schreef Milou__ het volgende:
Daarom.. Ik lunch om half 1, red je dat?![]()
[..]
ook dat was niet helemaal serieus..quote:Op maandag 16 maart 2009 11:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel hoorLeuk grapje
Wegrennend brood? Hoe lang zit dat wel niet in je tas dan
Daarom kan ik er ook nog wel om lachen. Alleen jammer dat ik al weken een vrouw probeer te verleiden, zonder dat ik wist dat ze allang bezet wasquote:Op maandag 16 maart 2009 11:15 schreef Milou__ het volgende:
[..]
![]()
Zo erg zal het toch wel niet zijn met Nico
je had toch getrainde fietsbenen?quote:
Daph_?quote:Op maandag 16 maart 2009 11:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Daarom kan ik er ook nog wel om lachen. Alleen jammer dat ik al weken een vrouw probeer te verleiden, zonder dat ik wist dat ze allang bezet was
En je weet wie het zegtquote:Op maandag 16 maart 2009 11:16 schreef Psychonikeo het volgende:
Daarom kan ik er ook nog wel om lachen.
Ik had geprobeerd het te redden door te zeggen dat het allemaal als grap wasquote:Alleen jammer dat ik al weken een vrouw probeer te verleiden, zonder dat ik wist dat ze allang bezet was
Die hebben ook eens grensquote:
Is je stuk al klaar?quote:Op maandag 16 maart 2009 11:19 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dit is het stage SC..
En ik loop geen stage in het weekend. Sorry
quote:
Ik trek gewoon het boetekleed aan. Ik snap ook niet dat ik dat blijkbaar ergens heb kunnen missenquote:[..]
Ik had geprobeerd het te redden door te zeggen dat het allemaal als grap was
Ik zag hetquote:Op maandag 16 maart 2009 11:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zie boven
edit: boven jouw post op de vorige pagina
quote:
Doe ikquote:Op maandag 16 maart 2009 11:26 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
Meldt dan ook eens van te voren wanneer je je brood gaat vergeten, dan kan ik er rekening mee houden
Om mee te praten / mee weg te lopen bedoel je dan neem ik aan hèquote:Op maandag 16 maart 2009 11:30 schreef Milou__ het volgende:
Doe ik![]()
Ik prefereer liever jou dan brood
Vertrek gewoon op tijd en jat het brood uit haar tas.. Dan kan je mooi zeggen dat je toch in de buurt wasquote:Op maandag 16 maart 2009 11:26 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
Meldt dan ook eens van te voren wanneer je je brood gaat vergeten, dan kan ik er rekening mee houden
Nee om op te etenquote:Op maandag 16 maart 2009 11:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Om mee te praten / mee weg te lopen bedoel je dan neem ik aan hè![]()
quote:Op maandag 16 maart 2009 11:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Vertrek gewoon op tijd en jat het brood uit haar tas.. Dan kan je mooi zeggen dat je toch in de buurt was
quote:Op maandag 16 maart 2009 11:31 schreef Psychonikeo het volgende:
Vertrek gewoon op tijd en jat het brood uit haar tas.. Dan kan je mooi zeggen dat je toch in de buurt was
quote:
Ik laat kaartjes drukken:quote:Op maandag 16 maart 2009 11:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Alleen je aanwezigheid is al genoeg blijkbaar
quote:Op maandag 16 maart 2009 11:34 schreef jna het volgende:
[..]
Ik laat kaartjes drukken:
JNA
Directeur Jnlou en officieel niveauverlager stage sc
Goed bezigquote:Op maandag 16 maart 2009 11:36 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik lever ondertussen zelfs goed werk af hier
Weet je wat slecht voor ons imago is? Dat jij niet creatief genoeg bent om vliegtuigjes te vouwenquote:
* Nico stuurt wat digitale positieve energie door!quote:Op maandag 16 maart 2009 11:39 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Goed bezig
Kun je mij niet even wat van die positieve energie instralen?
Ik had een laag niveau opmerking verwachtquote:Op maandag 16 maart 2009 11:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
* Nico stuurt wat digitale positieve energie door!
Komop Dafje!! je kan het
* Nico houdt een laag niveau opmerking achterweg
quote:Op maandag 16 maart 2009 11:39 schreef jna het volgende:
[..]
Weet je wat slecht voor ons imago is? Dat jij niet creatief genoeg bent om vliegtuigjes te vouwen(tongen?)
Ik ben niet zo voorspelbaarquote:Op maandag 16 maart 2009 11:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik had een laag niveau opmerking verwacht![]()
ThanksMaar zou je me geen dafje willen noemen?
Wil je je foute opmerking met ons delen?quote:Op maandag 16 maart 2009 11:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik ben niet zo voorspelbaar
owkee.. sorry
Die zal ik ook niet instralenquote:Op maandag 16 maart 2009 11:45 schreef PieterBas het volgende:
Ik kan ook wel wat positieve energie gebruiken...
nou ja.. dat instralen was natuurlijk een perfecte voorzet.quote:Op maandag 16 maart 2009 11:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wil je je foute opmerking met ons delen?
Maakt niet uit
Dat dacht ik inderdaad al toen ik het getypt had, maar ik dacht "what the heck"quote:Op maandag 16 maart 2009 11:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nou ja.. dat instralen was natuurlijk een perfecte voorzet.
En ik moest denken aan de straalsex uit Filmpje van Paul de Leeuw
De keuze is gemaakt.. moet straks wel een bedrijf het slechte nieuws vertellenquote:Op maandag 16 maart 2009 11:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Die zal ik ook niet instralen
Heb je positieve nodig om je keuze te kunnen maken of moet je nog meer doen?
Filmpje.. was echt een hele foute en slechte film...quote:Op maandag 16 maart 2009 11:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat dacht ik inderdaad al toen ik het getypt had, maar ik dacht "what the heck"![]()
Ik heb Filmpje geloof ik nooit gezien
De stervende zwaanquote:Op maandag 16 maart 2009 11:48 schreef jna het volgende:
[..]
ORIGAMIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Sorry, Bert Visscher modus
Die scene ken ik nietquote:Op maandag 16 maart 2009 11:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nou ja.. dat instralen was natuurlijk een perfecte voorzet.
En ik moest denken aan de straalsex uit Filmpje van Paul de Leeuw
Hier kan het gewoonquote:Op maandag 16 maart 2009 11:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat dacht ik inderdaad al toen ik het getypt had, maar ik dacht "what the heck"![]()
Ik heb Filmpje geloof ik nooit gezien
Je moet gewoon van de humor houdenquote:Op maandag 16 maart 2009 11:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Filmpje.. was echt een hele foute en slechte film...![]()
In de lift met Jomanda!! Straalsex en dat hij dan opeens helemaal onder zit?quote:
Idd, en hij is geniaalquote:
Nee, zegt me niksquote:In de lift met Jomanda!! Straalsex en dat hij dan opeens helemaal onder zit?
Sorryquote:Op maandag 16 maart 2009 11:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Hier kan het gewoon
niet??Cultuurbarbaar
Soms kan ik zo ontzettend om die humor lachenIk moet die nieuwe van m ook zien binnenkort
Laatst trouwens nog zitten huilen van het lachen bij Yes Man
Hé daar ben ik ook geweest!quote:Op maandag 16 maart 2009 11:56 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Sorry
Ik vind Paul de Leeuw leuk tot op zekere hoogte![]()
Ben bij zijn Symphonica in Rosso concert in de Gelredome geweest, was echt superWel sneu voor hem dat iedereen veel harder klapte voor Marco Borsato toen hij het podium op kwam
quote:Op maandag 16 maart 2009 11:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd, en hij is geniaal
"Ik ga eens even lekker de tentstokken buiten zetten "![]()
[..]
Nee, zegt me niks
Nee, klopt. Vanavond maar ff kijken danquote:Op maandag 16 maart 2009 11:58 schreef Psychonikeo het volgende:
zelfs op youtube, maar dat kan je nu natuurlijk niet kijken denk ik
me too.. nou ja.. eerder trek..quote:
Moet ook gebeurenquote:Op maandag 16 maart 2009 12:21 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee, was mn mails aan het beantwoorden
Gefeliciteerd met je nieuwe baan dan maarquote:Op maandag 16 maart 2009 12:25 schreef PieterBas het volgende:
Zojuist een van de belangrijkste beslissingen gemaakt....
kloptquote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 12:25 schreef PieterBas het volgende:
quote:Op maandag 16 maart 2009 12:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je nieuwe baan dan maar
Thanksquote:Op maandag 16 maart 2009 12:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je nieuwe baan dan maar
Neequote:Op maandag 16 maart 2009 12:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij wilde toch ook een nieuwe? Al ideeën?
Hopelijk de juistequote:Op maandag 16 maart 2009 12:25 schreef PieterBas het volgende:
Nou, voorlopig voldoet deze nog prima tochquote:Op maandag 16 maart 2009 12:27 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee![]()
Ben er ook nog niet echt mee bezig geweest
Gisteren is nieuwe layout online gegaan, maar extra spectaculair is het niet tochquote:Op maandag 16 maart 2009 12:27 schreef denB het volgende:
Ben ik nu zo traag of zie ik dat er extra functies op het forum?
Mobiel slowchatten is lastig iddquote:Op maandag 16 maart 2009 12:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
klopten moet erg wennen aan mobiel internet. En deze trein heeft meer last van turbulentie dan dat vliegtuig had
sinds gisterquote:Op maandag 16 maart 2009 12:27 schreef denB het volgende:
Ben ik nu zo traag of zie ik dat er extra functies op het forum?
Misschien krijgen we korting als we er 2 nemen op naam van jnlouquote:Op maandag 16 maart 2009 12:28 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik wil hem ook.. Maar moet nog een jaar met mn n95
Ga je bij je stage plaats werken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daaromquote:Op maandag 16 maart 2009 12:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou, voorlopig voldoet deze nog prima toch
nee, dat zou niet mogelijk zijn... Hoewel het wel een optie geweest had maar ergens anders.quote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 12:30 schreef Puala het volgende:
Halloooooooooooooooooooooooo![]()
HeySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:![]()
![]()
Echt wel, dan heb je dalijk als je weer honger hebt nog wel wat tussen je toetsenbord zitten wat je dan kan opetenquote:
Ah okayquote:Op maandag 16 maart 2009 12:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
nee, dat zou niet mogelijk zijn... Hoewel het wel een optie geweest had maar ergens anders.
Precies..quote:Op maandag 16 maart 2009 12:33 schreef denB het volgende:
[..]
Ah okay
Vaste baan, het echte leven in?
Heb vandaag ook aan m'n bureau gegeten.quote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 12:32 schreef jna het volgende:
[..]
Echt wel, dan heb je dalijk als je weer honger hebt nog wel wat tussen je toetsenbord zitten wat je dan kan opeten
Dat ben ik hier ook niet, maar wel op mijn afdeling nuquote:Op maandag 16 maart 2009 12:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Klopt
Maar ja, ben hier niet enige gelukkig
Idd. Hoeven we geen btw over te betalenquote:Op maandag 16 maart 2009 12:29 schreef jna het volgende:
[..]
Misschien krijgen we korting als we er 2 nemen op naam van jnlou
goeie redenquote:Op maandag 16 maart 2009 12:34 schreef denB het volgende:
[..]
Heb vandaag ook aan m'n bureau gegeten.
Zaterdag 2 paar schoenen gekocht en zit nu dus zonder geld
Dat niet alleen, het is nog aftrekbaar ookquote:Op maandag 16 maart 2009 12:34 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Idd. Hoeven we geen btw over te betalen
En we kunnen de hele dag met elkaar chattenquote:Op maandag 16 maart 2009 12:34 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Idd. Hoeven we geen btw over te betalen
Zo'n oude... Die gaan bijna nooit stukquote:Op maandag 16 maart 2009 12:37 schreef jna het volgende:
Wie was onze financiele man bij jnlou? Diegene moet dat even uitzoeken voor ons. Het overige personeel kan trouwens ook wel een telefoon van de zaak krijgen, een nokia 3310 ofzo...
wij moeten naar de overkant lopenquote:Op maandag 16 maart 2009 12:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Je was te vroeg
Maar tot zo dan maar
Daarom, personeel moet er namelijk wel minstens 10 jaar mee doenquote:Op maandag 16 maart 2009 12:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zo'n oude... Die gaan bijna nooit stuk
Ja en als ik jou vraag om koffie te zetten via de chat valt jouw verbinding zeker wegquote:Op maandag 16 maart 2009 12:36 schreef jna het volgende:
[..]
En we kunnen de hele dag met elkaar chatten![]()
"Milou, kun je de nietmachine even aangeven"
"komt ie"
"dank je"
Personeel heeft geen telefoon van de zaak nodig. Alleen wij hebben contacten met de klanten toch?quote:Op maandag 16 maart 2009 12:38 schreef jna het volgende:
[..]
Daarom, personeel moet er namelijk wel minstens 10 jaar mee doen
Ik drink geen koffie dus dan ga ik het ook niet zettenquote:Op maandag 16 maart 2009 12:39 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja en als ik jou vraag om koffie te zetten via de chat valt jouw verbinding zeker weg
Tegenwoordig krijg je bij veel bedrijven een telefoon van de zaak.. oftewel.. om 22 uur 's-avonds gebeld worden..quote:Op maandag 16 maart 2009 12:39 schreef denB het volgende:
Werken bij een telecom bedrijf resulteert automatisch in een mobiele telefoon van de zaak
Ja, en met elkaarquote:Op maandag 16 maart 2009 12:40 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Personeel heeft geen telefoon van de zaak nodig. Alleen wij hebben contacten met de klanten toch?
jullie hadden al het personeel wegbezuinigtquote:Op maandag 16 maart 2009 12:37 schreef jna het volgende:
Wie was onze financiele man bij jnlou? Diegene moet dat even uitzoeken voor ons. Het overige personeel kan trouwens ook wel een telefoon van de zaak krijgen, een nokia 3310 ofzo...
I knowquote:Op maandag 16 maart 2009 12:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Tegenwoordig krijg je bij veel bedrijven een telefoon van de zaak.. oftewel.. om 22 uur 's-avonds gebeld worden..
Daaromquote:
Bijna al het personeel. Hoor net dat jna geen koffie zet dus..quote:Op maandag 16 maart 2009 12:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jullie hadden al het personeel wegbezuinigt
De ontslagen man van het sanitair ook nietquote:Op maandag 16 maart 2009 12:42 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Daarom![]()
[..]
Bijna al het personeel. Hoor net dat jna geen koffie zet dus..
dus we hebben een stagiair nodig. Een vrouwelijke wel te verstaanquote:Op maandag 16 maart 2009 12:42 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Daarom![]()
[..]
Bijna al het personeel. Hoor net dat jna geen koffie zet dus..
en een blauwe jurk en een sigaar met de naam Monicaquote:Op maandag 16 maart 2009 12:43 schreef jna het volgende:
[..]
dus we hebben een stagiair nodig. Een vrouwelijke wel te verstaan
quote:Op maandag 16 maart 2009 12:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jullie hadden al het personeel wegbezuinigt
die er lekker uitziet, maar wel slechte cijfers haalt?quote:Op maandag 16 maart 2009 12:43 schreef jna het volgende:
[..]
Maar die mag niet Fok!ken in het jnlou SC.quote:Op maandag 16 maart 2009 12:43 schreef jna het volgende:
[..]
Nee, zo lekker goed was die nietquote:Op maandag 16 maart 2009 12:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en een blauwe jurk en een sigaar met de naam Monica
Ze krijgt niet eens een computerquote:Op maandag 16 maart 2009 12:44 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Maar die mag niet Fok!ken in het jnlou SC.
KOFSCHIPquote:Op maandag 16 maart 2009 12:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
de G zit toch gewoon in 't kofsgip?
Aaaaaaaaaahquote:Op maandag 16 maart 2009 12:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
De laatste 2 foto's zien er goed uitquote:Op maandag 16 maart 2009 12:47 schreef PieterBas het volgende:
http://www.autotrader.nl/auto/kopen/Toyota/YARIS/2864640/algemeen.htm?sortering=BOUWJAAR_AFLOPEND&merken=Toyota&modellen=Yaris&totPrijs=10000&paginaNummer=1&total=535&pos=2
Volgens mij mis je dan iets aan deze auto![]()
En in Foksgaap ookquote:Op maandag 16 maart 2009 12:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Volgens mij ben je meer kwijt aan reparatiekostenquote:Op maandag 16 maart 2009 12:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
De laatste 2 foto's zien er goed uit
jeejquote:Op maandag 16 maart 2009 12:49 schreef jna het volgende:
[..]
dacht ik ook...
Je hebt dus gewoon gelijk
inderdaad.. 7,5 duizend ga je daar toch nooit voor krijgen?quote:Op maandag 16 maart 2009 12:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Volgens mij ben je meer kwijt aan reparatiekosten
Het was meer een "Aaaaaah" van wat schattig dan een "Aaaaaah" van AARGH! hoorquote:Op maandag 16 maart 2009 12:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nee, sorry, ik kan het niet meer goedpraten inderdaad
De 2 knaken en een bounty had ik er misschien voor gegeven..quote:Op maandag 16 maart 2009 12:51 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
inderdaad.. 7,5 duizend ga je daar toch nooit voor krijgen?
hier communiceer je anders bar weinigquote:Op maandag 16 maart 2009 12:54 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik ben bezig met mijn communicatieplan.
je vond dat al schattig?quote:Op maandag 16 maart 2009 12:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Het was meer een "Aaaaaah" van wat schattig dan een "Aaaaaah" van AARGH! hoor
quote:Op maandag 16 maart 2009 12:54 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik ben bezig met mijn communicatieplan.
quote:
Ga zo even broodjes halenquote:
Niets zeggen is ook communicatiequote:
Idd, dan even doorgaanquote:Ga zo even broodjes halen![]()
Ben nog goed bezig en dat wil ik zo houden
Ik had het over verbale communicatie jaquote:Op maandag 16 maart 2009 12:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Niets zeggen is ook communicatie![]()
[..]
Idd, dan even doorgaan
haha ok dan is het goedquote:Op maandag 16 maart 2009 13:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hoe je dat probeerde goed te praten?Ja
Volgens mij ligt ook het chassis gewoon bij zo een klap aan bonken...quote:Op maandag 16 maart 2009 12:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De 2 knaken en een bounty had ik er misschien voor gegeven..
Eh, ja?quote:Op maandag 16 maart 2009 13:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Moet ik echt zo diep door het slijk?
precies.. waarschijnlijk kan je niet eens de deuren of achterbumpers verkopen omdat die ook krom getrokken zijn.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Volgens mij ligt ook het chassis gewoon bij zo een klap aan bonken...
ik vond je altijd zo liefquote:
en nu niet meer?quote:Op maandag 16 maart 2009 13:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
precies.. waarschijnlijk kan je niet eens de deuren of achterbumpers verkopen omdat die ook krom getrokken zijn.
[..]
ik vond je altijd zo lief
Ik vind dat juist wel leuk, pestenquote:Op maandag 16 maart 2009 13:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
Gemiddeld nog wel hoor, maar op dit soort momenten voel ik me zo gepest.
quote:Op maandag 16 maart 2009 13:26 schreef Daph_ het volgende:
Er ligt hier al sinds half 11 een mini kitkat chunky op mijn bureau en ik heb hem nog steeds niet opgegeten
Ik werd net alleen wel belachelijk gemaakt door mijn mannelijke collega
Ik ook hoorquote:Op maandag 16 maart 2009 13:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik vind dat juist wel leuk, pesten(tot op zekere hoogte)
wat dan?quote:Op maandag 16 maart 2009 13:26 schreef Daph_ het volgende:
Er ligt hier al sinds half 11 een mini kitkat chunky op mijn bureau en ik heb hem nog steeds niet opgegeten
Ik werd net alleen wel belachelijk gemaakt door mijn mannelijke collega
Plagen is leuk, pesten nietquote:Op maandag 16 maart 2009 13:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik vind dat juist wel leuk, pesten(tot op zekere hoogte)
Mietjequote:Op maandag 16 maart 2009 13:27 schreef denB het volgende:
Printer + doos met daar boven op een laptaptop is best zwaar
Moet er nog 1 doen, tijd om de kar er bij te pakken!
All-in-One is niet mietje!quote:Op maandag 16 maart 2009 13:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Plagen is leuk, pesten niet
[..]
Mietje
Veel te laat natuurlijk die karquote:Op maandag 16 maart 2009 13:27 schreef denB het volgende:
Printer + doos met daar boven op een laptaptop is best zwaar
Moet er nog 1 doen, tijd om de kar er bij te pakken!
Je hebt toch een normale kitkat chunky? Die van mij is nog niet eens de helftquote:Op maandag 16 maart 2009 13:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]Hoe kan een KitKat Chunky eigenlijk mini zijn? Heb je dan niet gewoon een normale KitKat?
[..]
Ik ook hoor
Ja ik snapte m wel, maar dan is dat toch bijna een normale kitkat?quote:Op maandag 16 maart 2009 13:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Je hebt toch een normale kitkat chunky? Die van mij is nog niet eens de helft
Mooi
Hij zegt dat ik mezelf voor de gek houd door dat ding op mijn bureau te laten liggen en het niet op te etenquote:
Ik heb geen idee, ik eet eigenlijk nooit Kitkatsquote:Op maandag 16 maart 2009 13:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja ik snapte m wel, maar dan is dat toch bijna een normale kitkat?
Ik vond die witte chunky's trouwens niet te eten, terwijl ik wite chocoladen normaal wel lekker vind
Haalde er vroeger wel eens 1 uit een automaat, maar dat is al wel weer een tijd geleden nuquote:Op maandag 16 maart 2009 13:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik eet eigenlijk nooit Kitkats
Oh ja dat deed ik ook wel.. Maar dat is toch al zeker 4 jaar geledenquote:Op maandag 16 maart 2009 13:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Haalde er vroeger wel eens 1 uit een automaat, maar dat is al wel weer een tijd geleden nu
Je mist er toch niets aan eigenlijk?quote:Op maandag 16 maart 2009 13:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh ja dat deed ik ook wel.. Maar dat is toch al zeker 4 jaar geleden
en probeer maar een auto die half ontzet is.. apk waardig te krijgenquote:Op maandag 16 maart 2009 13:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
precies.. waarschijnlijk kan je niet eens de deuren of achterbumpers verkopen omdat die ook krom getrokken zijn.
[..]
ik vond je altijd zo lief
Neequote:Op maandag 16 maart 2009 13:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Je mist er toch niets aan eigenlijk?
De metaalprijs ligt waarschijnlijk hoger dan de economische waarde van die autoquote:Op maandag 16 maart 2009 13:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en probeer maar een auto die half ontzet is.. apk waardig te krijgen
Op Hyves?quote:Op maandag 16 maart 2009 13:43 schreef PieterBas het volgende:
what the fuck...
krijg net een berichtje op Hyves![]()
We hebben je cv gezien en we hebben een interessante vacature voor je![]()
Sorry, net te laat![]()
QFTquote:
Het is nooit te laat om het dubbele te gaan verdienenquote:Op maandag 16 maart 2009 13:43 schreef PieterBas het volgende:
what the fuck...
Sorry, net te laat![]()
Daaromquote:
Via Hyves zou ik er niet eens serieus naar kijkenquote:Op maandag 16 maart 2009 13:43 schreef PieterBas het volgende:
what the fuck...
Sorry, net te laat![]()
Ja, het was nog net niet een krabbel. Maar nu is de vraag.. hoe zijn ze dan aan mijn cv gekomen.. want dat ding staat niet meer op Monsterboard en de Nationale vacaturebank..quote:
Wat een bullshitquote:Op maandag 16 maart 2009 13:48 schreef Psychonikeo het volgende:
Via Hyves zou ik er niet eens serieus naar kijken
Dat gaan ze echt niet voor een starter betalen.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Het is nooit te laat om het dubbele te gaan verdienen
Nee, snap ikquote:Op maandag 16 maart 2009 13:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat gaan ze echt niet voor een starter betalen.
Bram ladage. Patatsnijderquote:Op maandag 16 maart 2009 13:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, snap ik
Waarvoor ga je nu aan de slag met welke opleiding ?
Eens, maar heb net al een heel goed aanbod aangenomen... en zeker in welke schaal ik ga zitten..quote:Op maandag 16 maart 2009 13:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Van praten ben ik nog nooit dommer geworden....
Het was ook wat over de top, maar ze zouden sowieso een paar minpunten krijgen in de vergelijking.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Van praten ben ik nog nooit dommer geworden....
Goed bezigquote:Op maandag 16 maart 2009 13:57 schreef Daph_ het volgende:
Onder het motto "Zometeen ga ik écht aan de slag" heb ik nog even een hardlooprondje uitgestippeld: woensdag ga ik 4,63 km lopen in minder dan 40 minuten(mijn doel is eigenlijk 35 minuten, maar laat ik niet te hoog inzetten
)
7,5 - 7,9 km/u gemiddeldquote:Op maandag 16 maart 2009 13:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Het was ook wat over de top, maar ze zouden sowieso een paar minpunten krijgen in de vergelijking.
[..]
Goed bezig
quote:Op maandag 16 maart 2009 14:01 schreef Daph_ het volgende:
Mja.. *zucht en staart naar mini kitkat op haar bureau*
Snap ikquote:Op maandag 16 maart 2009 13:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Eens, maar heb net al een heel goed aanbod aangenomen... en zeker in welke schaal ik ga zitten..
Ik doe mijn bestquote:
Geef m wegquote:Op maandag 16 maart 2009 14:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]
7,5 - 7,9 km/u gemiddeldMoet te doen zijn! Vrijdag heb ik 7,5 km/u gelopen
Mja.. *zucht en staart naar mini kitkat op haar bureau*
Nee, want op deze manier word ik ermee geconfronteerd en dan is het knapper als ik hem niet opeetquote:
Die moslims van tegenwoordig leven ook steeds gezonder...quote:Op maandag 16 maart 2009 14:10 schreef eer-ik het volgende:
Zo, eindelijk thuis enzo. Ff nieuwe fiets gekocht, vorige was gejat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
quote:Op maandag 16 maart 2009 14:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee, want op deze manier wordt ik ermee geconfronteerd en dan is het knapper als ik hem niet opeet
is vast vrouwenlogica
Dat denk iik wel jaquote:Op maandag 16 maart 2009 14:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee, want op deze manier wordt ik ermee geconfronteerd en dan is het knapper als ik hem niet opeet
is vast vrouwenlogica
quote:Op maandag 16 maart 2009 14:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Die moslims van tegenwoordig leven ook steeds gezonder...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+2500 bruto maand @ 36u Bedrijfskundige informaticaquote:Op maandag 16 maart 2009 13:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, snap ik
Waarvoor ga je nu aan de slag met welke opleiding ?
Dat had ik zelfs nog niet kunnen bedenkenquote:Op maandag 16 maart 2009 14:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Heel goed.. Maar nu gaat ze vast zeggen dat ik dr heb aangestoken ofzo
Komt wel goed schatjequote:Op maandag 16 maart 2009 14:15 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik zag hem, heb hem ge-edit maar het leed is al geleden..
quote:Op maandag 16 maart 2009 14:15 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik zag hem, heb hem ge-edit maar het leed is al geleden..
quote:
Das geen slechte shitquote:Op maandag 16 maart 2009 14:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
+2500 bruto maand @ 36u Bedrijfskundige informatica
ach ja.. tegenwoordig hoor je vaak genoeg 'de kofschip' en ' de fokschaap'quote:Op maandag 16 maart 2009 14:15 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat had ik zelfs nog niet kunnen bedenken
quote:Op maandag 16 maart 2009 14:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ach ja.. tegenwoordig hoor je vaak genoeg 'de kofschip' en ' de fokschaap'
zeker die 36 uur zijn leukquote:Op maandag 16 maart 2009 14:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
4x9 en dan nog ff 2 dagen zwart bijklussenquote:
Holyquote:Op maandag 16 maart 2009 14:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
of gewoon 1 keer in de 2 weken vrij op vrijdagquote:Op maandag 16 maart 2009 14:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
4x9 en dan nog ff 2 dagen zwart bijklussen
Heerlijkquote:Op maandag 16 maart 2009 14:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
of gewoon 1 keer in de 2 weken vrij op vrijdag
Nou, dat lijkt me echt helemaal geweldigquote:Op maandag 16 maart 2009 14:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Bij mij gewoon lekker 4x9 en dan 2 dagen werken op de vrachtwagen. Dan haal je per maand €2500 bruto + €700 netto = ong. €2500,- netto op. Misschien zelfs iets meer..quote:Op maandag 16 maart 2009 14:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik zag ook het voorstel... en het was echt zoiets van.. WTFquote:Op maandag 16 maart 2009 14:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Holy. Niet verkeerd zeg. Heb dezelfde opleiding gedaan
Vraag me dan ook af.. hoeveel overuren je per week/maand maaktquote:
ja ok, dat is wel nice natuurlijkquote:Op maandag 16 maart 2009 14:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Bij mij gewoon lekker 4x9 en dan 2 dagen werken op de vrachtwagen. Dan haal je per maand €2500 bruto + €700 netto = ong. €2500,- netto op. Misschien zelfs iets meer..
€€€€€€€
Ik kreeg het ook als startsalaris hier, maar wel voor 40 uur. En ik maak nooit overurenquote:Op maandag 16 maart 2009 14:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zag ook het voorstel... en het was echt zoiets van.. WTF. Bij sommige kreeg ik ruim 300-400 per maand minder.
[..]
Vraag me dan ook af.. hoeveel overuren je per week/maand maakt
Op mn vorige baantje scharrelde ik op mn ene baan bijna €1700,- netto binnen en dan met de vrachtwagen ook nog ongeveer €400,- netto per maand. Harkenquote:Op maandag 16 maart 2009 14:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja ok, dat is wel nice natuurlijk
vraag ik me ook af.. hoeveel er van de 'bijbaan' er richting de schatkist gaat...quote:Op maandag 16 maart 2009 14:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Bij mij gewoon lekker 4x9 en dan 2 dagen werken op de vrachtwagen. Dan haal je per maand €2500 bruto + €700 netto = ong. €2500,- netto op. Misschien zelfs iets meer..
€€€€€€€
Hmmja, ik begon ook voor flink wat minder. Heb wel laptop/telefoon/auto van de zaak. Met name die auto van de zaak met onbeperkte kilometers is toch wel erg lekker. Dat heb ik liever dan 300 euro erbij qua salaris. Neemt niet weg dat 2,5k behoorlijk isquote:Op maandag 16 maart 2009 14:30 schreef PieterBas het volgende:
Ik zag ook het voorstel... en het was echt zoiets van.. WTF. Bij sommige kreeg ik ruim 300-400 per maand minder.
Incidenteel vind ik overuren maken geen probleem.. als het structureel is, dan doe je of te weinig op je werk.. of plan je slecht..quote:Op maandag 16 maart 2009 14:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik kreeg het ook als startsalaris hier, maar wel voor 40 uur. En ik maak nooit overuren
Het komt ook gewoon dat ik hier lekker kan aanprutsen zonder enige druk van moeilijke deadlines enzoquote:Op maandag 16 maart 2009 14:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Incidenteel vind ik overuren maken geen probleem.. als het structureel is, dan doe je of te weinig op je werk.. of plan je slecht..
ik hoor verhalen/lees verhalen van mensen die 40u per week aan overuren maken..
Auto heb ik dan net weer niet, aangezien ik intern blijf. Het had mooi meegenomen geweest zijn, maar nu zelf maar een leuk autootje uitzoeken.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmmja, ik begon ook voor flink wat minder. Heb wel laptop/telefoon/auto van de zaak. Met name die auto van de zaak met onbeperkte kilometers is toch wel erg lekker. Dat heb ik liever dan 300 euro erbij qua salaris. Neemt niet weg dat 2,5k behoorlijk is
Eenschquote:Op maandag 16 maart 2009 14:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Incidenteel vind ik overuren maken geen probleem.. als het structureel is, dan doe je of te weinig op je werk.. of plan je slecht..
ik hoor verhalen/lees verhalen van mensen die 40u per week aan overuren maken..
Ik heb zelf altijd wel een eenvoudige auto gehad... Maar nu dus lease vanuit mijn werk. Ben zeer tevreden over mijn huidige baan. Vaak wel een aantal overuren per week maar dat vind ik niet zo erg. Staan ook weer andere zaken tegenover. Krijg er de eerste 2 jaar elke 6 maanden 150 euro bij als je op norm presteertquote:Op maandag 16 maart 2009 14:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Auto heb ik dan net weer niet, aangezien ik intern blijf. Het had mooi meegenomen geweest zijn, maar nu zelf maar een leuk autootje uitzoeken.
Helaas door het rijden van de leasebak van mijn pa.. 0 schadevrij kilometers gemaakt, terwijl ik toch bijna 5 jaar mijn rijbewijs heb.
Tja Piet. Soms moet je beetje creatief boekhoudenquote:Op maandag 16 maart 2009 14:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
vraag ik me ook af.. hoeveel er van de 'bijbaan' er richting de schatkist gaat...
Me tooquote:Op maandag 16 maart 2009 14:50 schreef Psychonikeo het volgende:
reminds me.. moet de belasting nog invullen
^^ met jou. Vanavond maar ff oppakken.. Ben benieuwd hoe hoog de teller dit keer uitkomt. Record staat op €1212,-quote:Op maandag 16 maart 2009 14:50 schreef Psychonikeo het volgende:
quote:Op maandag 16 maart 2009 14:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Me tooik ga het donderdag doen
(staat al in de agenda)
ah.. ik ga vanavond (ook) maar eens kijkenquote:Op maandag 16 maart 2009 14:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
^^ met jou. Vanavond maar ff oppakken.. Ben benieuwd hoe hoog de teller dit keer uitkomt. Record staat op €1212,-
Dit jaar vermoed ik dat het nog hoger gaat zijn. Heb dik €18.000,- verdiend, dus ik hoop minimaal €1500,- ..? Kan ik mooi mn vakantie van betalen
ik ookquote:Op maandag 16 maart 2009 14:50 schreef Psychonikeo het volgende:
Om nog 2,5 uur binnen te zitten op je stage jaquote:Op maandag 16 maart 2009 14:53 schreef Bravebart het volgende:
Damn, wat een kakkend lekker weer mensen![]()
Zou mooi zijn toch?quote:Op maandag 16 maart 2009 14:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
^^ met jou. Vanavond maar ff oppakken.. Ben benieuwd hoe hoog de teller dit keer uitkomt. Record staat op €1212,-
Dit jaar vermoed ik dat het nog hoger gaat zijn. Heb dik €18.000,- verdiend, dus ik hoop minimaal €1500,- ..? Kan ik mooi mn vakantie van betalen
Mjaquote:Op maandag 16 maart 2009 14:54 schreef jna het volgende:
[..]
Om nog 2,5 uur binnen te zitten op je stage ja
Londenquote:Op maandag 16 maart 2009 14:56 schreef Daph_ het volgende:
[..]
In april naar London voor 5 dagen en eind juli voor 11 dagen naar Kreta
Naar Rimini met de auto/bus?quote:Op maandag 16 maart 2009 14:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Sowieso een week Rimini in augustus, en misschien nog vliegend ergens heen
Op de fiets danquote:
Ja, met de busquote:
Ga dan vliegen gekquote:Op maandag 16 maart 2009 15:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, met de bus![]()
Ik ga graag op vakantie, maar nooit wil er iemand mee, dus dit was beetje de enige kans
Fijn, ik krijg er al zin inquote:Op maandag 16 maart 2009 14:59 schreef Psychonikeo het volgende:
1 keer met de bus naar spanje geweest.. nooooooit, maar dan ook nooooooooooooit meer
quote:
Indeedquote:Op maandag 16 maart 2009 14:58 schreef jna het volgende:
[..]
Londen![]()
Kreta ben ik 2 jaar geleden geweest, was ook wel leuk als je ver weg blijft van Engelsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |