abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67666058
Vind het wel een goede deal voor de Broncos. 1st en 3rd rounder dit jaar en een 1st rounder volgend jaar, plus Orton (minus 5th rounder dit jaar). Vraag me wel af of Orton nou de starter gaat worden in Denver, of dat ze bijvoorbeeld Freeman draften.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 3 april 2009 @ 09:35:08 #92
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_67667552
The bears got raped hhahahahaha Cutler zal het wel naar zn zin gaan hebben daar, geen WR, geen OL en een D die inelkaar is gezakt in 1 jaar.

Doet maar gooien naar Hester
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_67668814
quote:
En wat een sukkel ben je dan

Tony Pauline, for SI.com, reports Boston College DT B.J. Raji had a positive drug test at the NFL Scouting Combine, according to sources. It is not known what drug caused the positive test but Raji tested positive for marijuana during his time at Boston College.
Breaking News: USC Linebackers Test Positive
Written by NFL Draft Bible
Thursday, 02 April 2009 22:38
USC LB’s Brian Cushing & Clay Matthews tested positive for steroids at the NFL Scouting Combine, according to various sources, including one NFL team.

1st round
if you ain't cheating you ain't trying
pi_67668987
Nog wat overnight nieuws:
quote:
Orlando Pace should shore up Chicago Bears at tackle
Future Hall of Famer agrees to three-year deal

By Vaughn McClure | Tribune reporter

Lost in the hysteria of the Jay Cutler trade Thursday was the Bears' acquisition of another player with Pro Bowl credentials.

Veteran left tackle Orlando Pace, who the Rams released last month after 12 seasons in St. Louis, agreed to a three-year, $15 million contract with the Bears. He will be paid $6.1 million for the 2009 season, according to a league source.

Pace, a seven-time Pro Bowler, is expected to start at left tackle next season and allow Chris Williams, last year's first-round pick, to shift to right tackle.
En nog wat positieve drugstest tijdens de combine:
Marijuana:
Texas-El Paso PK Jose Martinez,
University of Illinois CB Vontae Davis
University of Florida WR Percy Harvin
Steroids:
Southern California LB Brian Cushing
Southern California LB Clay Matthews

Get it and Bet it
pi_67669549
Brian Cushing

vrijdag 3 april 2009 @ 10:50:15 #96
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_67669678
Als het door een andere bron dan NFL Draft bible word gemeldt zal ik het iets meer geloven tot die tijd hou ik het op 50/50.

De bovenste foto vind ik niet echt representatief, je weet niet wanneer welke foto is gemaakt. De linker kan in het seizoen zijn van zn 1e jaar (weinig weighttraining) of na zn schouderblessure + operatie (veel massaverlies door niet krachttrainen) en de rechter kan 2 jaar later zijn midden in je offseason (veel weighttraining). De linker foto is zo te zien net na een conditietraining gemaakt en de rechter net na een krachttraining.

Zeg niet dat hij er niet aan zit maar ik vind het te makkelijk om te oordelen dmv 2 fotos

[ Bericht 35% gewijzigd door kidkash19 op 03-04-2009 10:56:35 ]
Luck is for losers
pi_67669969
Goeie reclame voor JoeDeFranco, dat van Brian Cushing. DeFranco heeft een gym in New Jersey, hij traint Cushing. Als je zijn site bezoekt (www.defrancostraining.com) dan lees je daar je standaard 'non steroids, all attitude' verhaaltje. En Cushing was het paradepaardje van dit jaar. Kijk wat onze jongens met onze methodes bereiken!

Ik geloofde DeFranco. Ik geloofde Cushing. Ik geloofde dat er freaks waren die zonder roids echt zo sterk waren

Cush needs no introduction…if you live on this planet, you know Brian Cushing. He was featured in my original “Skinny Bastard” article when he was a junior in high school… Five years later, he is vaulting up the NFL draft boards as one of the best defensive players in the nation! Cush is one of those rare athletes that don’t come around very often; he possesses superior genetics, world-class football skills, an insane work ethic…and an attitude to be the best! Have fun watching him at the NFL Combine and then on Sunday’s for a long time to come.

http://www.defrancostrain(...)ine-preparation.html
  vrijdag 3 april 2009 @ 11:03:26 #98
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_67670099
DeFranco rocks! Ik werk via zijn programma's en ik heb daar zoveel profijt bij, ben benieuwd wat hij ervan gaat zeggen mocht dit op waarheid berusten.

DeFranco kost trouwens $150 p/week voor 5 of 6 workouts in de week

DailyNews
April 2, 2009
USC Pro Day

. . . Cushing, who ran a 4.7 40, said Wednesday he tested negative for steroids at the NFL Combine last month in Indianapolis. Cushing said he was bothered by a report at the combine that teams were concerned about the issue, because he never tested positive for any illegal substances.

"Yeah, it bugged me a little bit," he said. "I'm not worrying about it."

[ Bericht 40% gewijzigd door kidkash19 op 03-04-2009 11:16:34 ]
Luck is for losers
pi_67670561
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 10:28 schreef SteveBudin het volgende:
Nog wat overnight nieuws:
[..]

En nog wat positieve drugstest tijdens de combine:
Marijuana:
Texas-El Paso PK Jose Martinez,
University of Illinois CB Vontae Davis
University of Florida WR Percy Harvin
Steroids:
Southern California LB Brian Cushing
Southern California LB Clay Matthews

[ afbeelding ]
Wtf. Wat ben je dan voor een lutser, en het zijn ook nog niet eens de minsten ...
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 3 april 2009 @ 11:20:01 #100
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_67670626
Volgens SI.com word de lijst met spelers die positief zijn getest tijdens de combine pas ergens deze maand uitgebracht tot dan is het allemaal speculatie maar je bent inderdaad niet bijster slim als je dat doet
Luck is for losers
pi_67674617
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 08:10 schreef zjroentje het volgende:
Vind het wel een goede deal voor de Broncos. 1st en 3rd rounder dit jaar en een 1st rounder volgend jaar, plus Orton (minus 5th rounder dit jaar). Vraag me wel af of Orton nou de starter gaat worden in Denver, of dat ze bijvoorbeeld Freeman draften.
Ik weet niet voor wie het de beste deal is. Denver heeft zoveel needs en met die draft-picks kunnen ze wel wat opvullen, maar dan moeten ze nog keuzes maken. En ik verwacht geen wonderen van Denver als ze met Orton starten en voor Sanchez zullen ze omhoog moeten traden. Chicago heeft nu een franchise quarterback, dat denken ze in ieder geval, en ze kunnen nu hun offense om Cutler heen gaan bouwen.

Persoonlijk vind ik dit een betere deal voor Chicago.
Get it and Bet it
  vrijdag 3 april 2009 @ 19:07:53 #102
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_67684567
Dat was toch wel een verrassing vanmorgen. Cutler naar de Bears. De Bears hebben dus nu een qb, geen 1st round pick en geen receivers. Marvin Harrison signen?
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  vrijdag 3 april 2009 @ 19:23:15 #103
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_67685059
Stafford naar de Lions wordt nu ineens een stuk logischer met al 2 goede QB's in de divisie.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 3 april 2009 @ 21:33:11 #104
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_67689818
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 19:23 schreef popolon het volgende:
Stafford naar de Lions wordt nu ineens een stuk logischer met al 2 goede QB's in de divisie.
Het slechtste wat de Lions op dit moment kunnen doen, is zich laten opnaaien door andere teams. Het wordt dit jaar toch nog geen Superbowl. Laten ze eerst zorgen dat ze een leuk team hebben. Daarna zien wat de andere teams hebben.

En ik blijf Stafford een grote gok vinden. Aaron Curry zou imo een betere keuze zijn
pi_67692338
Lions moeten er gewoon voor zorgen dat ze volgend jaar weer de 1st overall pick hebben en dan bradford draften
Dus gewoon nog een jaar 0-16

vrijdag 3 april 2009 @ 23:01:18 #106
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_67692927
Plax released door de Giants, misschien wat voor de Bears? Dat zou ze contenders maken als ze hun D een beetje upgraden daarna
Luck is for losers
  vrijdag 3 april 2009 @ 23:02:57 #107
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_67692980
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 21:33 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

Het slechtste wat de Lions op dit moment kunnen doen, is zich laten opnaaien door andere teams. Het wordt dit jaar toch nog geen Superbowl. Laten ze eerst zorgen dat ze een leuk team hebben. Daarna zien wat de andere teams hebben.

En ik blijf Stafford een grote gok vinden. Aaron Curry zou imo een betere keuze zijn
Ik denk toch dat ze voor Stafford gaan.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_67693822
Boldin wil als hij weggaat in Arizona naar Florida toe. Ik hoop dat de Bucs hem signen!

Cutler heeft 2 first rounders, een 3e ronde en Orton gekost in ruil voor Cutler en een 5e ronde... Erg overpaid.
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_67694462
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 23:27 schreef jde_kok het volgende:
Boldin wil als hij weggaat in Arizona naar Florida toe. Ik hoop dat de Bucs hem signen!

Cutler heeft 2 first rounders, een 3e ronde en Orton gekost in ruil voor Cutler en een 5e ronde... Erg overpaid.
Boldin staat voorlopig nog 2 jaar onder contract. ik verwacht niet dat hij getrade zal worden. Cardinals hechten nog al veel waarde aan de zogenaamde 'Core" players. en de GM heeft al vele malen laten weten dat boldin hier ook toe behoort. als hij weggaat dan zal het zeker niet goedkoop worden voor het team dat voor boldin wil traden. minimaal een 1st and a 3rd
van mij mag hij btw oprotten als de Cardinals er een 1st and a 3rd pick voor kunnen krijgen krijgen.
misschien dat de giants wel interesse hebben, want vorig jaar speelde ze echt shit zonder burress.
pi_67723156
quote:
ENGLEWOOD, Colo. -- Denver Broncos owner Pat Bowlen said in a letter to season ticket holders Saturday that the organization had no choice but to trade Jay Cutler over his insubordination.

Bowlen preached a message of team unity in the e-mail, reiterating that he and new coach Josh McDaniels had reached out many times to Cutler, who didn't respond to their overtures.

Bowlen, who remained largely silent during the six-week rift that ended with Thursday's blockbuster trade with the Chicago Bears, wrote that anybody who puts himself above the team gets a one-way ticket out of town.

"Understand this: it remains about team," Bowlen wrote. "Our franchise has gone to the Super Bowl six times, with three different coaches and with many different players. It has never been about one player, and it never will be. Coach McDaniels shares this vision, and everyone in the organization -- players, coaches and staff -- must understand and accept this unconditionally. If anyone does not, that person will not be a part of this franchise."
Als ze er een keer over ophouden... Op deze manier wordt alles wat de broncos komende tijd doen aan Cutler gerelateerd en mij lijkt dat je als team en organization gewoon verder wilt (met Orton )
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_67723261
quote:
Plaxico Burress, who was released by the Giants on Friday, apparently walked away from a good deal offered by the team before it cut ties with the wide receiver.

Burress had the chance to earn $29.5 million over the remainder of his contract, but he turned it down because he no longer wanted to be a Giant, The Newark Star-Ledger reports:

According to someone familiar with the negotiations, the team offered Burress the chance to earn all of the money that was written into his contract from here on out. All he had to do was end his fight for the money he forfeited over the last four weeks of last season (base salary, roster bonus and signing bonus) during which he was suspended for “conduct detrimental to the team” and start playing by their rules.

Burress said no to the deal, so the Giants said no to his further employment with the team.
tuurlijk gewoon nee zeggen... en zijn zat teams die hem willen hebben met zijn reputatie....
Misschien de Cowboys of zo?
pi_67780150
en nog even zijn status van troublemaker vergroten
quote:
Plaxico Burress, released Friday by the Giants amid an ongoing gun-possession case in New York, cursed out a police officer in Florida during a recent traffic stop, telling the cop he was going to be in trouble because Burress knew the sheriff "personally," the New York Post has reported.

Burress, who faces a possible 3½-year prison sentence on the gun charge, replied to each of the officer's questions and commands with an "[expletive] you" during the stop, the newspaper reported, citing police.
pi_67784600
  dinsdag 7 april 2009 @ 11:37:23 #114
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_67788516
Ik denk dat dit het jaar van de waarheid wordt voor Jamarcus. To Bust or not to Bust
  dinsdag 7 april 2009 @ 22:45:30 #115
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_67811789
quote:
Op zondag 5 april 2009 11:50 schreef Guard het volgende:

[..]

Als ze er een keer over ophouden... Op deze manier wordt alles wat de broncos komende tijd doen aan Cutler gerelateerd en mij lijkt dat je als team en organization gewoon verder wilt (met Orton )
Ik vind Orton helemaal niet zo Hij is 21-12 als starter, en zijn stats verbeteren jaar op jaar. Vorig jaar 18TDs-12 INTs, z'n YPA omhoog, z'n completion % omhoog, etc. Het is niet alsof hij een geweldige receiversgroep had bij de Bears. Hij lijkt n stuk voorzichtiger met de bal geworden.

Cutler heeft niet echt een stijgende lijn in z'n stats... het gaat wat omhoof en wat omlaag, maar met name stabiel. 18INT's is echter wel veel... ten opzicht van vorig jaar 5 TDs meer, maar ook 4 INT's meer...
pi_67812939
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 22:45 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Ik vind Orton helemaal niet zo Hij is 21-12 als starter, en zijn stats verbeteren jaar op jaar. Vorig jaar 18TDs-12 INTs, z'n YPA omhoog, z'n completion % omhoog, etc. Het is niet alsof hij een geweldige receiversgroep had bij de Bears. Hij lijkt n stuk voorzichtiger met de bal geworden.

Cutler heeft niet echt een stijgende lijn in z'n stats... het gaat wat omhoof en wat omlaag, maar met name stabiel. 18INT's is echter wel veel... ten opzicht van vorig jaar 5 TDs meer, maar ook 4 INT's meer...
Orton's win-loss ratio zal een flinke deuk oplopen in Denver, als ze net zo blijven verdedigen als ze vorig jaar deden. In Denver zal hij bovendien flink meer moeten passen.
Ik moet het nog zien met Orton in Denver, of ie uberhaupt de competition voor de starting job kan winnen tegen Simms.
Ben zeker ook benieuwd naar de AFC west in zijn geheel, het zou leuk zijn als KC weer mee kan doen om de division championship. (De Raiders laat ik maar buiten beschouwing zolang clown Davis daar de scepter zwaait).

Nog twee weekjes en dan is het time voor de draft, weer even een weekend vol NFL
pi_67870473
quote:
Commissioner Roger Goodell has suspended Buffalo Bills running back Marshawn Lynch for the first three games of the 2009 season for violating the league's personal conduct policy.
The NFL announced the suspension on Thursday. Lynch is expected to appeal the suspension.

Lynch will lose approximately $112,000 of his $635,000 base salary for 2009 during the suspension.

Lynch was arrested near Los Angeles on Feb. 11 and later pleaded guilty to a misdemeanor gun charge. In searching a parked car carrying Lynch, Culver City police found a 9 mm semiautomatic handgun inside a backpack in the trunk.

Prosecutors said the backpack contained other items belonging to Lynch. Police said they also found four marijuana cigarettes in the car, but no drug charges were filed.

After pleading guilty to having a concealed firearm in a vehicle, Lynch was sentenced last month to 80 hours of community service and three years' probation. The Bills' 2007 first-round draft pick also issued an apology.

"I am embarrassed by my recent arrest and conviction," Lynch said. "I deeply regret that I placed myself in this situation.
3 games voor een misdemeanor... ik vind het veel..
  donderdag 9 april 2009 @ 22:28:26 #118
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_67879385
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 23:14 schreef Guard het volgende:

[..]

Orton's win-loss ratio zal een flinke deuk oplopen in Denver, als ze net zo blijven verdedigen als ze vorig jaar deden. In Denver zal hij bovendien flink meer moeten passen.
Ik moet het nog zien met Orton in Denver, of ie uberhaupt de competition voor de starting job kan winnen tegen Simms.
Ben zeker ook benieuwd naar de AFC west in zijn geheel, het zou leuk zijn als KC weer mee kan doen om de division championship. (De Raiders laat ik maar buiten beschouwing zolang clown Davis daar de scepter zwaait).

Nog twee weekjes en dan is het time voor de draft, weer even een weekend vol NFL
Bij een slechte defense weet ik niet of een high octane passing offense nou de beste combinatie is. Liever wat meer clock killing offense. Nou was dat vorig jaar wat lastig, met 7 geblesseerde RB's. Maar ik vind Orton wat ondergewaardeerd.

Cutler vorig jaar statistisch gezien wel leuk, maar had nogal moeite om al die yards ook daadwerkelijk in punten om te zetten. Zijn stats qua yards, ypa, etc lagen erg dicht bij die van Brady van 2007... Het aantal TD's en INT's was echter enorm verschillend.
pi_67903963
quote:
Op donderdag 9 april 2009 22:28 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Bij een slechte defense weet ik niet of een high octane passing offense nou de beste combinatie is. Liever wat meer clock killing offense. Nou was dat vorig jaar wat lastig, met 7 geblesseerde RB's. Maar ik vind Orton wat ondergewaardeerd.

Cutler vorig jaar statistisch gezien wel leuk, maar had nogal moeite om al die yards ook daadwerkelijk in punten om te zetten. Zijn stats qua yards, ypa, etc lagen erg dicht bij die van Brady van 2007... Het aantal TD's en INT's was echter enorm verschillend.
Als je achter staat hebben de meeste coaches doorgaans niet het geduld om nog veel met de runninggame te doen, en wordt het al snel een passing frenzy. Als je al zelf meteen begint met alleen maar passen tja, dan loop je het risico dat je toch al niet briljante defense veel te lang op het veld staat.
Orton is in mijn ogen een "game-manager" hoe zeer ik ook een hekel heb aan die term. Maar dat ligt niet aan Kyle, maar aan het feit dat hij in Chicago speelde... Chicago staat niet echt bekend om zijn QB-traditie
Hij mag het gaan bewijzen in Denver, al moet ik erbij zeggen dat ik een grotere fan ben van Simms dan van Orton.

Cutler heb ik nooit gemogen, en zijn kinderachtige optreden afgelopen maanden hebben daar geen verandering ten goede in gebracht, dus ik vind het prima dat ie bij de Bears speelt
pi_67950240
quote:
The Kansas City Chiefs and seven-time Pro Bowl linebacker Zach Thomas have agreed to a contract, The Kansas City Star has reported.

Thomas, 36, started 14 of 16 games for the Dallas Cowboys in 2008 during his 13th NFL season, recording 94 tackles, 65 of which came solo.

Thomas rounds out a linebacker corps that includes four-year veteran Derrick Johnson and Mike Vrabel.
Als Curry inderdaad gedraft wordt door de Chiefs, zoals in vele mocks voorspeld wordt, heeft ie daar geweldige mentoren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')