abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67161337
Hij blijft leuk:
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_67161649
pi_67162169
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 09:52 schreef mp-fan het volgende:
nog ff over die ipeetjes........

Ook ik ben opgenomen in het vonnis maar ik snap niet waarom.........het schijnt te zijn dat ze willen aantonen dat er concurrenten aan zwartmakerij doen.
Ik ben geen concurrent....zelfs geen klant!
als ze even de moeite hadden genomen om via mijn profiel naar al mijn postings te kijken hadden ze kunnen zien dat ik in heeeeeeeeel veel topics aan het posten was en enkel reageerde ter ondersteuning van gedupeerden.
m.i. hebben ze lukraak namen van posters doorgegeven en de rechter heeft ws niet de moeite genomen om elke screenname die door de eisers is aangedragen even te bekijken.

en wat www.interneloplichting.tk betreft, die is door een schat van een colegasite in het leven geroepen zodat gedupeerden (uit alle lopende zaken) ons misschien makkelijker terug kunnen vinden.
Wat moeten ze er volgens jou dan mee?
pi_67162926
Dat is mij dus ook een raadsel

(inmiddels brand er bij mij een klein lichtje) er is iemand op mp-fora actief die bijna dezelfde screenname heeft als ik, misschien dat ze daarom denken dat ik een concurrent zou zijn?

Maar ze mogen het hebben.........laat maar komme!

[ Bericht 34% gewijzigd door mp-fan op 18-03-2009 11:57:30 (toevoeging) ]
pi_67167374
http://rijdenderechter.ncrv.nl/ncrv?nav=duoytCsHtGAubCjcCI

Misschien eens daar je vraag stellen?

edit: dat gaat dus helemaal niet,want er is al uitspraak gedaan

[ Bericht 16% gewijzigd door quirina op 18-03-2009 12:58:59 (edit: dat gaat dus helemaal niet,want er is al uit) ]
pi_67167548
inde zaak tegen I.O. wel...........maar voor de gedupeerden die nog steeds hun recht niet hebben, is het wel degelijk interressant
pi_67167787
Dus niet want de rechter had toch verklaard dat ze geen oplichters zijn??
Ze bieden geen goede service door te laat te leveren maar dat maakt je geen oplichter.
( neemt niet weg dat je je wel genaaid kan voelen)
  woensdag 18 maart 2009 @ 13:15:35 #83
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67167977
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 13:09 schreef quirina het volgende:
Ze bieden geen goede service door te laat te leveren maar dat maakt je geen oplichter.
Als je niet levert of nepproducten als echt verkoopt ben je toch een oplichter?
Of is het excuus voor de rechter van oplichters voortaan altijd "Ja de aanklager moet gewoon nog ff geduld hebben. Ik ga die laarzen heus wel leveren, de levering staat zelfs al ingepland op 19 maart 2028."
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_67168369
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 13:09 schreef quirina het volgende:
Oplichters of gewoon wanbeheer...........maakt geen fok uit!

Als er mensen tussen 4 en 6 maanden op geld of laarzen aan het wachten zijn, kun je gewoon een civiele procedure opstarten,
Bij mijn weten oordeeld mr Frank Visser in civielrecht en niet in strafrecht.
pi_67198266
Ook wel even leuk om te lezen

http://www.emerce.nl/nieuws.jsp?id=2898594
  donderdag 19 maart 2009 @ 11:44:13 #86
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_67201543
Vind het overigens wel schandalig dat Hyves IP-adressen afgeeft zonder dat daartoe aanleiding was. Dit is destijds gebeurt nog voordat TL begonnen was met die rechtszaak. Ze hebben alleen zelf gevraagd naar die IP-adressen en die zijn zonder blikken of blozen gewoon zo afgegeven. Nu kan je daar verder niks mee, tenzij je naar de provider gaat. En neem niet aan dat die zomaar je gegevens geeft zonder aanleiding. Maar toch
To infinity…and beyond!
pi_67203502
Inderdaad! de provider geeft alleen op last van de politie de abonneegegevens vrij, maar het is wel schandalig dat hyves zo snel gezwicht is..........ws hebben die ook een brief van de advocaat gekregen! persoonlijk vind ik dat ze die hele trenypruthuves er nu af moeten flikkeren!
  donderdag 19 maart 2009 @ 13:11:53 #88
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_67204428
trenypruthuves
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_67208552
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 12:44 schreef mp-fan het volgende:
Inderdaad! de provider geeft alleen op last van de politie rechter de abonneegegevens vrij
pi_67210993
Goed artikel!
pi_67214689
Kunnen ze die ook weer aanklagen
  donderdag 19 maart 2009 @ 19:15:30 #92
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67214787
Is hyves nu in overtreding van de richtlijnen als opgesteld door de CBP?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_67214831
Ga het eens vragen aan meneer hyves dan.
pi_67223777
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 12:44 schreef mp-fan het volgende:
Inderdaad! de provider geeft alleen op last van de politie de abonneegegevens vrij, maar het is wel schandalig dat hyves zo snel gezwicht is..........ws hebben die ook een brief van de advocaat gekregen! persoonlijk vind ik dat ze die hele trenypruthuves er nu af moeten flikkeren!
Wat was de strekking van die brief?, want TL, doet net alsof ze zo met de klanten zijn begaan, ik denk dat het gewoon een afleidingsmanoeuvre is, om de concurrent te beschuldigen, het gros van de klachten komen toch echt van consumenten af.
De klachten die op hyves staan, zijn die van mensen die bij TL zelf geen gehoord kregen, na diverese keren te hebben gemaild, gebeld en aangetekende brieven gestuurd.
Ik lees nergens hoe TL alle klachten gaan oplossen, ze zijn alleen maar geïnteresseerd in rechtszaken en advocaten
pi_67228936
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 23:09 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Wat was de strekking van die brief?, want TL, doet net alsof ze zo met de klanten zijn begaan, ik denk dat het gewoon een afleidingsmanoeuvre is, om de concurrent te beschuldigen, het gros van de klachten komen toch echt van consumenten af.
De klachten die op hyves staan, zijn die van mensen die bij TL zelf geen gehoord kregen, na diverese keren te hebben gemaild, gebeld en aangetekende brieven gestuurd.
Ik lees nergens hoe TL alle klachten gaan oplossen, ze zijn alleen maar geïnteresseerd in rechtszaken en advocaten
En.........Geld!!
De strekking van de brief weet ik niet, het is ook maar een vermoeden van mij gezien de gedupeerden die bij I.O. actief waren en I.O. zelf meteen een brief van een advocaat kregen over laster en smaad blablabla...
Ik neem aan dat je met alleen maar vriendelijk vragen ook van hyves geen ipeetjes krijgt.
  zaterdag 21 maart 2009 @ 04:30:12 #96
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_67261593
Zijn er nog mensen die intussen zooltjes of geld terug hebben gekregen?
pi_67262162
Nou, ik niet

Mocht ik ze ooit krijgen dan ga ik ze denk ik ritueel verbranden gezien ik inmiddels die dingen in de winkel heb gekocht.
pi_67262309
Maar er zijn wel mensen die hun geld terug hebben gehad
pi_67262502
Die hebben vast niet gepost op www.internetoplichting.nl
pi_67403737
and the beat goes on.......... de gedupeerden druppelen alweer binnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')