Wat moeten ze er volgens jou dan mee?quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:52 schreef mp-fan het volgende:
nog ff over die ipeetjes........
Ook ik ben opgenomen in het vonnis maar ik snap niet waarom.........het schijnt te zijn dat ze willen aantonen dat er concurrenten aan zwartmakerij doen.
Ik ben geen concurrent....zelfs geen klant!
als ze even de moeite hadden genomen om via mijn profiel naar al mijn postings te kijken hadden ze kunnen zien dat ik in heeeeeeeeel veel topics aan het posten was en enkel reageerde ter ondersteuning van gedupeerden.
m.i. hebben ze lukraak namen van posters doorgegeven en de rechter heeft ws niet de moeite genomen om elke screenname die door de eisers is aangedragen even te bekijken.
en wat www.interneloplichting.tk betreft, die is door een schat van een colegasite in het leven geroepen zodat gedupeerden (uit alle lopende zaken) ons misschien makkelijker terug kunnen vinden.
Als je niet levert of nepproducten als echt verkoopt ben je toch een oplichter?quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:09 schreef quirina het volgende:
Dus niet want de rechter had toch verklaard dat ze geen oplichters zijn??
Ze bieden geen goede service door te laat te leveren maar dat maakt je geen oplichter.
( neemt niet weg dat je je wel genaaid kan voelen)
Oplichters of gewoon wanbeheer...........maakt geen fok uit!quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:09 schreef quirina het volgende:
Dus niet want de rechter had toch verklaard dat ze geen oplichters zijn??
Ze bieden geen goede service door te laat te leveren maar dat maakt je geen oplichter.
( neemt niet weg dat je je wel genaaid kan voelen)
quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:44 schreef mp-fan het volgende:
Inderdaad! de provider geeft alleen op last van de politie rechter de abonneegegevens vrij
Wat was de strekking van die brief?, want TL, doet net alsof ze zo met de klanten zijn begaan, ik denk dat het gewoon een afleidingsmanoeuvre is, om de concurrent te beschuldigen, het gros van de klachten komen toch echt van consumenten af.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:44 schreef mp-fan het volgende:
Inderdaad! de provider geeft alleen op last van de politie de abonneegegevens vrij, maar het is wel schandalig dat hyves zo snel gezwicht is..........ws hebben die ook een brief van de advocaat gekregen! persoonlijk vind ik dat ze die hele trenypruthuves er nu af moeten flikkeren!
En.........Geld!!quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Wat was de strekking van die brief?, want TL, doet net alsof ze zo met de klanten zijn begaan, ik denk dat het gewoon een afleidingsmanoeuvre is, om de concurrent te beschuldigen, het gros van de klachten komen toch echt van consumenten af.
De klachten die op hyves staan, zijn die van mensen die bij TL zelf geen gehoord kregen, na diverese keren te hebben gemaild, gebeld en aangetekende brieven gestuurd.
Ik lees nergens hoe TL alle klachten gaan oplossen, ze zijn alleen maar geïnteresseerd in rechtszaken en advocaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |