Wat ik ervan heb begrepen is dat Radicals een aantal laarzen heeft besteld (na talloze klachten van TL-klanten, de laarzen uit elkaar heeft getrokken en op basis daarvan kon concluderen dat ze een gedeelte nep-verkopen.quote:Op maandag 16 maart 2009 10:59 schreef ivetje het volgende:
Quirina : Geen idee hoe ze het weten. Zelf heb ik wel een paar uggs van een vriendin in handen gehad die qua kwaliteit een stuk minder waren. Maar of het nep is of b-keus durf ik niet te zeggen
Ik denk dat dat echt zo'n vaart niet zal lopen en je je onnodig zorgen hierover maakt.quote:Op maandag 16 maart 2009 18:50 schreef French het volgende:
Het is toch te belachelijk voor woorden dat je hiervoor voor een rechter gesleept kan worden?! Of zie ik dat nou verkeerd?
Weinig tot niks, meer om bij de voorzieningenrechter een zaak met ballen te hebben, denk ik. Veel geblaat, weinig wol. Zoals je zelf al opmerkte, hebben ze je NAW-gegevens al lang. En daar hebben ze veel meer aan dan aan je IP, als ze je werkelijk in rechte zouden willen dagen.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:02 schreef French het volgende:
Hope soDat zegt manlief gelukkig ook. Maar wat moeten ze anders met mijn ip? Vast niet nachecken of ze ECHT mijn bestelling vergeten zijn
De wens is de vader van de gedachtequote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:14 schreef kapiteinhoken het volgende:
ik las per ongeluk trendayaarsjes en dacht dat het een bedrijf was waar je je anus kon laten bleken
Ook debiel. Alsof de domeinnaam ook maar enig verschil zal maken. Ze hadden het op .nl ook gewoon zo kunnen brengen. Ik vermoed dat het geen initiatief is van IO.nl.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:09 schreef Cyan het volgende:
Wat een triest bedrijf! Internetoplichting heeft wel een doorstart gemaakt las ik op het Tros Radar forum. I.p.v .nl is het nu .tk en de discussie gaat daar gewoon verder onder "Rode rubberen laarzen"
Nou, als ze dat hard kunnen maken, kan het best een aardige ontwikkeling zijn. Ben dan wel erg benieuwd wat een rechtbank daarvan gaat vinden met haar wetten uit de 18de eeuw en geschillen uit de 21ste eeuw.quote:Op woensdag 18 maart 2009 07:06 schreef Sj0rs het volgende:
Trendylaarzen verklaart dat ze erachter zijn gekomen dat de postings zijn gemaakt door een concurrent. Als dit echt zo is zal het naar aanleiding van de vrijgegeven gegevens zijn. Geen goede ontwikkeling.
quote:Beste Bezoekers,
Vanwege alle aandacht over de zaak met de website Internetoplichting.nl zien wij ons genoodzaakt hier een kort bericht te plaatsen.
Sinds enkele maanden werd Trendylaarzen op het de website van internetoplichting valselijk beschuldigd van oplichting. De beheerders en bezoekers van internetoplichting.nl hebben elkaar aangespoord tot het doen van telkens meer negatieve uitlatingen over ons bedrijf en onze medewerkers. Ze hebben iedereen opgeroepen aangifte te doen tegen ons bedrijf en ze hebben persoonlijke informatie over onze medewerkers en hun familieleden op het internet geplaatst. Alle beschuldigingen waren anoniem en wij konden ons hier dan ook niet tegen verdedigen. Internetoplichting wilde de identiteit van de beheerders en de bezoekers niet kenbaar maken. Inmiddels weten wij dat een concurrent van Trendylaarzen achter enkele van die anonieme beschuldigingen schuil gaat.
Trendylaarzen heeft door al deze beschuldigingen ernstige schade geleden en we werden gedwongen een rechtszaak aan te spannen tegen internetoplichting.nl. De voorzieningenrechter heeft daarin geoordeeld dat: ‘In een geval als het onderhavige, waarbij zonder enig bewijs voor oplichting sprake is van een hetze tegen een bedrijf, had 2dehands.nl, toen haar dit duidelijk werd, de hele topic van haar website moeten verwijderen en moeten voorkomen dat er nog verder over dit bedrijf op haar website werd gepubliceerd.’
Er is dus niet door de voorzieningsrechter uitgesproken dat internetoplichting.nl Offline moet.
Uiteraard zijn wij van Trendylaarzen erg blij met dit duidelijke oordeel van de rechter. We hopen dat we een vervelende periode kunnen afsluiten en we bedanken iedereen die ons is blijven steunen en vooral al onze klanten die nog altijd hun vertrouwen in ons stellen. Wij zullen de komende tijd weer al onze aandacht op jullie richten.
Rechters en internet.quote:Op woensdag 18 maart 2009 07:21 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Nou, als ze dat hard kunnen maken, kan het best een aardige ontwikkeling zijn. Ben dan wel erg benieuwd wat een rechtbank daarvan gaat vinden met haar wetten uit de 18de eeuw en geschillen uit de 21ste eeuw.
Ze hebben het over enkele, terwijl je tig berichten vindt over oplichting van hun kant.quote:
Wat moeten ze er volgens jou dan mee?quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:52 schreef mp-fan het volgende:
nog ff over die ipeetjes........
Ook ik ben opgenomen in het vonnis maar ik snap niet waarom.........het schijnt te zijn dat ze willen aantonen dat er concurrenten aan zwartmakerij doen.
Ik ben geen concurrent....zelfs geen klant!
als ze even de moeite hadden genomen om via mijn profiel naar al mijn postings te kijken hadden ze kunnen zien dat ik in heeeeeeeeel veel topics aan het posten was en enkel reageerde ter ondersteuning van gedupeerden.
m.i. hebben ze lukraak namen van posters doorgegeven en de rechter heeft ws niet de moeite genomen om elke screenname die door de eisers is aangedragen even te bekijken.
en wat www.interneloplichting.tk betreft, die is door een schat van een colegasite in het leven geroepen zodat gedupeerden (uit alle lopende zaken) ons misschien makkelijker terug kunnen vinden.
Als je niet levert of nepproducten als echt verkoopt ben je toch een oplichter?quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:09 schreef quirina het volgende:
Dus niet want de rechter had toch verklaard dat ze geen oplichters zijn??
Ze bieden geen goede service door te laat te leveren maar dat maakt je geen oplichter.
( neemt niet weg dat je je wel genaaid kan voelen)
Oplichters of gewoon wanbeheer...........maakt geen fok uit!quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:09 schreef quirina het volgende:
Dus niet want de rechter had toch verklaard dat ze geen oplichters zijn??
Ze bieden geen goede service door te laat te leveren maar dat maakt je geen oplichter.
( neemt niet weg dat je je wel genaaid kan voelen)
quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:44 schreef mp-fan het volgende:
Inderdaad! de provider geeft alleen op last van de politie rechter de abonneegegevens vrij
Wat was de strekking van die brief?, want TL, doet net alsof ze zo met de klanten zijn begaan, ik denk dat het gewoon een afleidingsmanoeuvre is, om de concurrent te beschuldigen, het gros van de klachten komen toch echt van consumenten af.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:44 schreef mp-fan het volgende:
Inderdaad! de provider geeft alleen op last van de politie de abonneegegevens vrij, maar het is wel schandalig dat hyves zo snel gezwicht is..........ws hebben die ook een brief van de advocaat gekregen! persoonlijk vind ik dat ze die hele trenypruthuves er nu af moeten flikkeren!
En.........Geld!!quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Wat was de strekking van die brief?, want TL, doet net alsof ze zo met de klanten zijn begaan, ik denk dat het gewoon een afleidingsmanoeuvre is, om de concurrent te beschuldigen, het gros van de klachten komen toch echt van consumenten af.
De klachten die op hyves staan, zijn die van mensen die bij TL zelf geen gehoord kregen, na diverese keren te hebben gemaild, gebeld en aangetekende brieven gestuurd.
Ik lees nergens hoe TL alle klachten gaan oplossen, ze zijn alleen maar geïnteresseerd in rechtszaken en advocaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |