Wat zou Reker denken als hij deze wedstrijd gezien heeft?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:27 schreef knep het volgende:
Jammer dat Aissati het goed deed bij onze vrienden uit de randstad.
Wat zou Heerenveen denken als ze de Sulejmani zien die dit seizoen bij Ajax voetbalt?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:42 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Wat zou Reker denken als hij deze wedstrijd gezien heeft?
die zijn ziek van het lachen..quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat zou Heerenveen denken als ze de Sulejmani zien die dit seizoen bij Ajax voetbalt?
Hoezo jammer!? Door het idiote beleid en daardoor de achterlijke trainers bij PSV heeft die jongen 2 jaar vrijwel stilgestaan in zijn ontwikkeling terwijl die gewoon al jaren in de basis had horen te staan. Groot gelijk dat hij nu naar een andere club is en ik hoop echt dat hij het daar uitstekend gaat doen. Ik gun hem echt het allerbeste, ongeacht bij welke club hij gaat spelen. Schitterende speler en een prima gozertje.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:27 schreef knep het volgende:
Mwah... die goal zou wel eens bevrijdend kunnen werken. Voor de goal speelde hij redelijk zwak, maar nadat hij dat balletje inkopte kwamen ook opeens de voorzetten enzo aan, waren de loopacties beter, was hij wat scherper aan de bal. Iedereen weet dat Sulejmani gewoon een prima speler is, maar blijkbaar heeft hij wat tijd nodig om weer op niveau te komen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat zou Heerenveen denken als ze de Sulejmani zien die dit seizoen bij Ajax voetbalt?
En terecht.quote:
Spaan is van het begin af aan steeds heel lovend geweest over Aissati. Volgens mij meerdere keren een 10 gekregen, en dat was nog gewoon voordat hij naar Ajax ging.quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:27 schreef HL_Dog43 het volgende:
Aissati was gewoon een verdomd jankertje.. SPAAN HIMSELF ZEI HET! Maar nu? Nu word ie de hemel in gesprezen, omdat ie bij zijn clubje speelt.
Ah fijn, ik gun het hem NIET toe, bovenal omdat het zo'n jankertje was toen ie gut oh gut niet speelde. Ah boehoehoeeee.
Vooralsnog komt er dit seizoen vrij weinig uit.quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:03 schreef mcyodogg het volgende:
Sky Sports ziet Amrabat wel zitten.
Sky Sports Scout< - Nordin Amrabat
Geef hem tijd. Komt er wel.quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Vooralsnog komt er dit seizoen vrij weinig uit.
Als ie nu los is, heeft ie daar driekwart seizoen voor nodig gehad...quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mwah... die goal zou wel eens bevrijdend kunnen werken. Voor de goal speelde hij redelijk zwak, maar nadat hij dat balletje inkopte kwamen ook opeens de voorzetten enzo aan, waren de loopacties beter, was hij wat scherper aan de bal. Iedereen weet dat Sulejmani gewoon een prima speler is, maar blijkbaar heeft hij wat tijd nodig om weer op niveau te komen.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:38 schreef Dylan Dog het volgende:
IK had niet gedacht dat ik het ooit zou zeggen, maar ik denk dat Co moet komen.
Vind ik juiste een goede zaak, het is een ongelooflijk talent en als hij slaagt in Amsterdam legt dat alleen maar meer druk op Jan (afb)Reker.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:27 schreef knep het volgende:
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=6476quote:Terugkeer naar PSV nog te vroeg voor Mark van Bommel
19 maart 2009 09:20
PSV MEDIA - Mark van Bommel vindt het nog te vroeg om terug te keren naar PSV. Dat zei de middenvelder woensdag tegenover PSV TV. Hij is vereerd met het verzoek om weer in Eindhoven te komen spelen, maar denkt zelf binnenkort zijn contract bij FC Bayern München toch te gaan verlengen.
“Het streelt mij enorm”
“PSV heeft mij gevraagd om terug te komen, dat streelt mij enorm. Ik vind het zelf nog iets te vroeg. Ik voel me fysiek nog iets te goed en denk dat ik op dit niveau nog makkelijk mee kan. Ik schat daarnaast de Duitse competitie iets hoger in dan de Nederlandse competitie, dat bedoel ik overigens niet respectloos. Mijn ambitie is groot om de UEFA Champions League nog een keer te winnen. Ik voel me nog hartstikke fit en ik acht het dus nog te vroeg acht om te komen bij PSV”, aldus Van Bommel. Hij is op dit moment weer in gesprek met zijn club om tot een nieuwe verbintenis te komen. Uiteraard volgt hij PSV van afstand nog op de voet. “Het is normaal dat als je vier keer op rij kampioen wordt, dat die vijfde keer hartstikke moeilijk is en het is ook normaal dat je een keer geen kampioen wordt. Alleen de basis moet daar zijn om volgend jaar weer voor het kampioenschap te spelen.”
Ik gun het Aissati misschien wel maar Ajax nietquote:Op donderdag 19 maart 2009 00:15 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hoezo jammer!? Door het idiote beleid en daardoor de achterlijke trainers bij PSV heeft die jongen 2 jaar vrijwel stilgestaan in zijn ontwikkeling terwijl die gewoon al jaren in de basis had horen te staan. Groot gelijk dat hij nu naar een andere club is en ik hoop echt dat hij het daar uitstekend gaat doen. Ik gun hem echt het allerbeste, ongeacht bij welke club hij gaat spelen. Schitterende speler en een prima gozertje.
Nu PSV zo slecht presteert is dat helemaal zo raar niet, denk ik. Spelers moeten zich toch meestal wel in Europese wedstrijden in de kijker spelen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:48 schreef Dvm86 het volgende:
Is er nou eigenlijk al eens concrete interesse voor Afellay geweest? Ik vind hem echt een topspeler, zeker nu hij veel minder geblesseerd is, maar in tegenstelling tot veel andere talenten lijkt de (concrete) belangstelling toch uit te blijven. Denken jullie dat hij na de zomer nog voor PSV uitkomt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |