abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 maart 2009 @ 23:36:32 #176
11102 knep
Mountainfreak
pi_67191997
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 23:33 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

pi_67192286
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 23:27 schreef knep het volgende:
Jammer dat Aissati het goed deed bij onze vrienden uit de randstad .
Wat zou Reker denken als hij deze wedstrijd gezien heeft?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_67192315
Ibi
pi_67192366
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 23:42 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Wat zou Reker denken als hij deze wedstrijd gezien heeft?
Wat zou Heerenveen denken als ze de Sulejmani zien die dit seizoen bij Ajax voetbalt?
pi_67192481
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 23:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Wat zou Heerenveen denken als ze de Sulejmani zien die dit seizoen bij Ajax voetbalt?
die zijn ziek van het lachen..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_67192674
''Wie?''

Ibi
  donderdag 19 maart 2009 @ 00:15:57 #182
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_67193483
quote:
Hoezo jammer!? Door het idiote beleid en daardoor de achterlijke trainers bij PSV heeft die jongen 2 jaar vrijwel stilgestaan in zijn ontwikkeling terwijl die gewoon al jaren in de basis had horen te staan. Groot gelijk dat hij nu naar een andere club is en ik hoop echt dat hij het daar uitstekend gaat doen. Ik gun hem echt het allerbeste, ongeacht bij welke club hij gaat spelen. Schitterende speler en een prima gozertje.
  donderdag 19 maart 2009 @ 00:17:56 #183
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_67193532
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 23:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Mwah... die goal zou wel eens bevrijdend kunnen werken. Voor de goal speelde hij redelijk zwak, maar nadat hij dat balletje inkopte kwamen ook opeens de voorzetten enzo aan, waren de loopacties beter, was hij wat scherper aan de bal. Iedereen weet dat Sulejmani gewoon een prima speler is, maar blijkbaar heeft hij wat tijd nodig om weer op niveau te komen.
pi_67193717
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 23:51 schreef Cyberia18 het volgende:
''Wie?''

Ibi
En terecht.

Wat een onzinnig item van Joep was het.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  donderdag 19 maart 2009 @ 00:27:44 #185
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_67193749
Aissati was gewoon een verdomd jankertje.. SPAAN HIMSELF ZEI HET! Maar nu? Nu word ie de hemel in gesprezen, omdat ie bij zijn clubje speelt.

Ah fijn, ik gun het hem NIET toe, bovenal omdat het zo'n jankertje was toen ie gut oh gut niet speelde. Ah boehoehoeeee.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
  donderdag 19 maart 2009 @ 00:34:52 #186
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_67193891
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 00:27 schreef HL_Dog43 het volgende:
Aissati was gewoon een verdomd jankertje.. SPAAN HIMSELF ZEI HET! Maar nu? Nu word ie de hemel in gesprezen, omdat ie bij zijn clubje speelt.

Ah fijn, ik gun het hem NIET toe, bovenal omdat het zo'n jankertje was toen ie gut oh gut niet speelde. Ah boehoehoeeee.
Spaan is van het begin af aan steeds heel lovend geweest over Aissati. Volgens mij meerdere keren een 10 gekregen, en dat was nog gewoon voordat hij naar Ajax ging.
  donderdag 19 maart 2009 @ 00:43:21 #187
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_67194042
Mwah, zo erg was ik nou ook weer niet onder de indruk van Aissati.
Hij speelde redelijk, meer niet.

Totaal geen reden voor hosanna bij onze aller Ajacieden imo, en ik kan ook niet echt zeggen dat sinds zijn vertrek in huilen ben uitgebarsten dat ie weg is.
Het is zonde, maar wat hij in zijn jaren bij Hiddink heeft laten zien is er sindsdien niet meer uitgekomen, ook bij Ajax niet.
To do is to be. (Nietzsche) ... To be is to do. (Descartes) ... Do be do be do. (Sinatra)
pi_67194262
Sky Sports ziet Amrabat wel zitten.

Sky Sports Scout< - Nordin Amrabat
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_67194290
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 01:03 schreef mcyodogg het volgende:
Sky Sports ziet Amrabat wel zitten.

Sky Sports Scout< - Nordin Amrabat
Vooralsnog komt er dit seizoen vrij weinig uit.
pi_67194314
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 01:05 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Vooralsnog komt er dit seizoen vrij weinig uit.
Geef hem tijd. Komt er wel.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_67194327
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 01:08 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Geef hem tijd. Komt er wel.
Oké.
pi_67195337
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 00:17 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Mwah... die goal zou wel eens bevrijdend kunnen werken. Voor de goal speelde hij redelijk zwak, maar nadat hij dat balletje inkopte kwamen ook opeens de voorzetten enzo aan, waren de loopacties beter, was hij wat scherper aan de bal. Iedereen weet dat Sulejmani gewoon een prima speler is, maar blijkbaar heeft hij wat tijd nodig om weer op niveau te komen.
Als ie nu los is, heeft ie daar driekwart seizoen voor nodig gehad...

Normaal gesproken misschien niet zo'n probleem, maar gezien het geld dat voor 'm is neergelegd...
pi_67196159
IK had niet gedacht dat ik het ooit zou zeggen, maar ik denk dat Co moet komen.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  donderdag 19 maart 2009 @ 09:07:16 #194
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_67196641
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 08:38 schreef Dylan Dog het volgende:
IK had niet gedacht dat ik het ooit zou zeggen, maar ik denk dat Co moet komen.

Ik zat dat gisteren opeens ook te denken...
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_67198133
quote:
Vind ik juiste een goede zaak, het is een ongelooflijk talent en als hij slaagt in Amsterdam legt dat alleen maar meer druk op Jan (afb)Reker.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_67199014
Reker heeft wel 4 miljoen euro gevangen voor Aissati.. een bedrag dat Ajax voor Bruno Silva vraagt .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_67200015
quote:
Terugkeer naar PSV nog te vroeg voor Mark van Bommel
19 maart 2009 09:20
PSV MEDIA - Mark van Bommel vindt het nog te vroeg om terug te keren naar PSV. Dat zei de middenvelder woensdag tegenover PSV TV. Hij is vereerd met het verzoek om weer in Eindhoven te komen spelen, maar denkt zelf binnenkort zijn contract bij FC Bayern München toch te gaan verlengen.

“Het streelt mij enorm”
“PSV heeft mij gevraagd om terug te komen, dat streelt mij enorm. Ik vind het zelf nog iets te vroeg. Ik voel me fysiek nog iets te goed en denk dat ik op dit niveau nog makkelijk mee kan. Ik schat daarnaast de Duitse competitie iets hoger in dan de Nederlandse competitie, dat bedoel ik overigens niet respectloos. Mijn ambitie is groot om de UEFA Champions League nog een keer te winnen. Ik voel me nog hartstikke fit en ik acht het dus nog te vroeg acht om te komen bij PSV”, aldus Van Bommel. Hij is op dit moment weer in gesprek met zijn club om tot een nieuwe verbintenis te komen. Uiteraard volgt hij PSV van afstand nog op de voet. “Het is normaal dat als je vier keer op rij kampioen wordt, dat die vijfde keer hartstikke moeilijk is en het is ook normaal dat je een keer geen kampioen wordt. Alleen de basis moet daar zijn om volgend jaar weer voor het kampioenschap te spelen.”
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=6476
  donderdag 19 maart 2009 @ 11:39:43 #198
11102 knep
Mountainfreak
pi_67201384
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 00:15 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Hoezo jammer!? Door het idiote beleid en daardoor de achterlijke trainers bij PSV heeft die jongen 2 jaar vrijwel stilgestaan in zijn ontwikkeling terwijl die gewoon al jaren in de basis had horen te staan. Groot gelijk dat hij nu naar een andere club is en ik hoop echt dat hij het daar uitstekend gaat doen. Ik gun hem echt het allerbeste, ongeacht bij welke club hij gaat spelen. Schitterende speler en een prima gozertje.
Ik gun het Aissati misschien wel maar Ajax niet .
pi_67201749
Is er nou eigenlijk al eens concrete interesse voor Afellay geweest? Ik vind hem echt een topspeler, zeker nu hij veel minder geblesseerd is, maar in tegenstelling tot veel andere talenten lijkt de (concrete) belangstelling toch uit te blijven. Denken jullie dat hij na de zomer nog voor PSV uitkomt?
  donderdag 19 maart 2009 @ 11:54:48 #200
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_67201952
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 11:48 schreef Dvm86 het volgende:
Is er nou eigenlijk al eens concrete interesse voor Afellay geweest? Ik vind hem echt een topspeler, zeker nu hij veel minder geblesseerd is, maar in tegenstelling tot veel andere talenten lijkt de (concrete) belangstelling toch uit te blijven. Denken jullie dat hij na de zomer nog voor PSV uitkomt?
Nu PSV zo slecht presteert is dat helemaal zo raar niet, denk ik. Spelers moeten zich toch meestal wel in Europese wedstrijden in de kijker spelen.
Nu is er al eerder interesse voor Afellay geweest natuurlijk, dus ze kennen m wel.
25% kans dat hij blijft denk ik.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')