Daar had hij toendertijd helemaal gelijk in. Net als met dat paard-ruiter verhaal over Van Basten.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:54 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Reker heeft Adriaanse destijds geschorst omdat hij Rijkaard een beunhaas met een flutdiploma had genoemd nadat Rijkaard als bondscoach werd aangesteld.
Heeft Afellay daadwerkelijk een clausule van 15 mln in zijn contractquote:3. Ibrahim Afellay
Geboortedatum 2 april 1986
Lengte 1 meter 80
Nationaliteit Nederlandse
Club PSV
Contract tot en met 30 juni 2011
ManagementSportPromotion
Rapport Getuige zijn elf goals maakt Afellay dit seizoen zijn vrije rol als aanvallende middenvelder helemaal waar. Daarnaast valt op dat hij serieus werk heeft gemaakt van zijn discipline. Andere seizoenen liep Afellay te vaak tegen een onnodige gele kaart op. Dit seizoen heeft hij nog geen enkele keer geel ontvangen.
Geschatte waarde 8-10 miljoen euro
Geschatte vraagprijs 15 miljoen euro (clausule)
Nee, hij heeft geen transfersom in zijn contract staan. Hij heeft een regeling dat als er meer dan 15 miljoen voor hem betaald wordt, hij dan meedeelt in de winstquote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:54 schreef TIM-846 het volgende:
Van VI.nl
[..]
Heeft Afellay daadwerkelijk een clausule van 15 mln in zijn contractDan is hij dus zeker weg deze zomer!
quote:Aanvankelijk leek het er eerder deze week nog niet ernstig uit te zien, maar de achillespeesblessure waarmee Edison Mendez kampt houdt hem ook dit weekend nog aan de kant. Otman Bakkal is zijn vervanger. Lodeweges daarover op PSV.nl: "Hij is heel goed ingevallen tegen Feyenoord. Toen hij erin kwam, hadden wij een goede fase."
Mooi en een zeer begrijpeljik stuk. Investeren gvd of we trappen jullie er zelf uit!quote:
OH WAT EEN GITZWARTE KIJK OP HET LEVEN HEBBEN DIE JONGENS ZEG!1!!! HET GLAS IS HALF LEEG BIJ ZE WEET JE!1!!! KUNNEN ALLEEN MAAR ZEIKEN ENZO!!quote:
je caps lock staat aanquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
OH WAT EEN GITZWARTE KIJK OP HET LEVEN HEBBEN DIE JONGENS ZEG!1!!! HET GLAS IS HALF LEEG BIJ ZE WEET JE!1!!! KUNNEN ALLEEN MAAR ZEIKEN ENZO!!![]()
![]()
![]()
![]()
Joh.quote:
ja ik denk ik meldt het evenquote:
quote:
Ja ik denk ik meld het maar evenquote:
Ik ook! En drink ik veel bier!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:33 schreef HL_Dog43 het volgende:
Je zou meteen denken dat er een stel gasten hier hebben gezopen of drugs hebben genomen.
Maar morgen gaan we ff lekker 3 puntjes pakken tegen de arnhemers. Als dit niet het geval is spring ik van de hoogste stoeprand af die er in de stad is.
quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:06 schreef dndiek het volgende:
Volgens het ED Koevermans ipv Toivonen in de basis morgen
quote:20/3/2009 - Lodeweges blijft toch vasthouden aan Toivonen
(Gepost door RvN)
BRON: PSV.nl
Ondanks de experimenten op de training blijft Dwight Lodeweges toch vasthouden aan Ola Toivonen centraal voorin. dat liet hij weten op PSV.nl. "Ik weet dat het er bij hem inzit, en dat het eruit gaat komen. Dat moet morgen zijn. Ik houd mijn vertrouwen in hem. Ola komt er ook aan."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |