je kan kiezen koei. op een abo mogen3 smartcards aangemeld worden.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:54 schreef koei het volgende:
Poit! Ik heb een vraag die jij vast wel kan beantwoorden!
Ik heb digitenne in mijn woonkamer, maar wil dat ook graag in mijn slaapkamer. Als ik een losse digitenne decoder koop dan zit hier geen smartcard bij. Moet ik dan nog een digitenne abbonement afsluiten? Ik dacht dat je voor 'de tweede TV namelijk alleen voor de decoder moest betalen?
Bezig wespje ben je ookquote:Op maandag 16 maart 2009 01:23 schreef koei het volgende:
Zo, 2 uur bezig geweest maar mn wedstrijd-overzicht is eindelijk klaar! Kan ik morgen gaan beginnen met het mailen van alle verenigingen om wedstrijden te verzetten. Ik hoef er gelukkig maar 23Lang leve de combinatie van voetbal en honkbal binnen 1 vereniging!
Bier is opquote:Op maandag 16 maart 2009 01:27 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik weet niet wat jullie doen, maar ik ga naar bed.
Dat is serieus een probleem waar ik geen ervaring mee hebquote:
Waar woon je dan dat rotterdam zo ter weg is?quote:Op maandag 16 maart 2009 01:30 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat is serieus een probleem waar ik geen ervaring mee heb
Nee ik ben doodop na de 2,5 uur terugreis vanuit Rotterdam.
Laterz
Goed voorbeeld van een stukje slecht voorraadbeheer.quote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 01:37 schreef koei het volgende:
Ergens in overijssel ofzo woonde hij toch? Zo'n boerendorp daarzo.
Over een paar minuten rij ik ook weg hoorquote:
Ik ga zo ook maar weer eens richting die arbeit, heerlijk als je je bedenkt dat ik normaliter rond dit tijdstip in de file staquote:
En dan is het pas heerlijk als je je bedenkt dat de kans dat ik in de file kom te staan 0,00% isquote:Op maandag 16 maart 2009 07:55 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik ga zo ook maar weer eens richting die arbeit, heerlijk als je je bedenkt dat ik normaliter rond dit tijdstip in de file sta
hoe laat ga je anders weg dan?quote:Op maandag 16 maart 2009 08:07 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben expres om kwart over 6 vanuit Leiden vertrokken om de files te vermeiden
Maar wel met succes!
dat je dat op het laatste moment nog kunt bepalen. Dat lukt me bij beide banen nietquote:Op maandag 16 maart 2009 09:14 schreef Fallen het volgende:
ik neem vandaag vrij.
Ook niet thuis werken, gewoon een dag vrij.
nee dankje ik ben nog aan het werkquote:Op maandag 16 maart 2009 09:31 schreef Bart het volgende:
Bier.
En jou baas vindt dat niet goed?quote:Op maandag 16 maart 2009 09:41 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
nee dankje ik ben nog aan het werk
Oh. Ohja.quote:Op maandag 16 maart 2009 10:00 schreef Rossdale het volgende:
Ik denk dat hij het feit dat hij aan het werk is best goed vindt hoor Bart
ik werk bij een apotheekquote:
Oh, daar hebben ze natuurlijk nagenoeg pure alcohol. Dan is het idd zonde om bier te drinken.quote:
ik doelde meer op bier en medicijnen gaan niet goed samen. Pure alcohol is me veels te zoet.quote:Op maandag 16 maart 2009 10:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh, daar hebben ze natuurlijk nagenoeg pure alcohol. Dan is het idd zonde om bier te drinken.
Ligt er aan welke medicijnen. Spierverslappers gaan idd niet goed samen met bier, kun je je flesje niet optillen, maar met antibiotica of antidepressiva gaat het primaquote:Op maandag 16 maart 2009 10:22 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
ik doelde meer op bier en medicijnen gaan niet goed samen. Pure alcohol is me veels te zoet.
Kort werkdagje?quote:Op maandag 16 maart 2009 11:36 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik ben ondertussen al weer bijna een half uur thuis, dus nu kan ik rustig bier drinken
Ow dat moet lukkenquote:Op maandag 16 maart 2009 11:40 schreef disjfa het volgende:
Je hebt nog 20 minuten om laveloos te worden!
Op maandag komt er geen bestelling binnen (zondag's wordt zijn ze dicht en bestellen ze dus ook niks) en dan ben ik veel sneller klaar met werken dan de rest van de week.quote:
Chill ja!quote:Op maandag 16 maart 2009 11:46 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ow dat moet lukken![]()
[..]
Op maandag komt er geen bestelling binnen (zondag's wordt zijn ze dicht en bestellen ze dus ook niks) en dan ben ik veel sneller klaar met werken dan de rest van de week.
She's a keeperquote:Op maandag 16 maart 2009 15:29 schreef existenz het volgende:
Dit wil ik toch graag met jullie delen:
Ik vond het de laatste tijd zo verdacht stil op msn. Geen duitse tequila die over zijn aandelen liep te zeuren of dat ik stomme games moest gaan spelen met whigga's.
Wat blijkt: Mijn vriendin vond hem maar irritant (wat doet ze op mijn msn is de 2e vraag) en heeft hem dus maar geblockt![]()
. En dat vertelde ze ff 3 weken later
.
Vrouwenquote:Op maandag 16 maart 2009 15:29 schreef existenz het volgende:
Ik vond het de laatste tijd zo verdacht stil op msn. Geen duitse tequila die over zijn aandelen liep te zeuren of dat ik stomme games moest gaan spelen met whigga's.
Wat blijkt: Mijn vriendin vond hem maar irritant (wat doet ze op mijn msn is de 2e vraag) en heeft hem dus maar geblockt![]()
.
Dat zijn hersenen. Ik denk niet dat ze nog lang bijje blijft als zij degeen is met de broek aan thuisquote:Op maandag 16 maart 2009 15:29 schreef existenz het volgende:
.
zo ik heb je kekke puzzel weer opgelostquote:Op maandag 16 maart 2009 15:36 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat zijn hersenen. Ik denk niet dat ze nog lang bijje blijft als zij degeen is met de broek aan thuis![]()
Ik ga wel een keer die lompe banaan van je erin hangenquote:Op maandag 16 maart 2009 15:47 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
zo ik heb je kekke puzzel weer opgelost
Wat geniaalquote:Op maandag 16 maart 2009 15:29 schreef existenz het volgende:
.
Heb jij AQuila ook in je MSN lijst dan? Ik heb hem meerdere keren al op block gehad. Was ik hem weer ff een tijdje zatquote:
Dat zei je moeder gister ookquote:Op maandag 16 maart 2009 15:50 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik ga wel een keer die lompe banaan van je erin hangen
Oh SNAP!!!quote:
Vette shit!quote:
quote:I'm serious like cancer when I say rhythm is a dancer!
quote:
Kan je de tekst misschien even quoten? Mn telefoon laadt de pagina niet goed maar ik ben wel benieuwd naar het berichtquote:Op maandag 16 maart 2009 17:38 schreef SocialDisorder het volgende:
Thom Yorke beeft momenteel als een rietje:
Miley Cyrus gaat Radiohead kapot maken
Geen leuke foto erbijquote:Miley Cyrus has spoken out against her one-time "favourite" band, Radiohead. In an interview with a Portland radio station reprinted by Pitchfork, the teen star vented her anger at the band for snubbing her at this year's Grammy Awards.
The singer, who claims Radiohead are "the reason I love music", was less than amused when the band turned down an invitation to meet her backstage at the Los Angeles event last month.
Apparently, when she extended the invitation to meet the band, Radiohead's team told Cyrus's people that "the band doesn't really do that."
"The reason I'm in this business is to make people happy," she said, implying that Radiohead aren't. She added, "I left 'cause I was so upset. I wasn't going to watch. Stinkin' Radiohead! I'm gonna ruin them, I'm going to tell everyone."
quote:Op maandag 16 maart 2009 17:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Geen leuke foto erbijmaar die kan je vast googlen!
Vorige week Prodigy in Amsterdamquote:Op maandag 16 maart 2009 17:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Morgen Electric Six in Eindhoven!!!
Pff, wat dat betreft zijn katten net vrouwen, probeer je ze te helpen keren ze je de rug toequote:Op maandag 16 maart 2009 17:54 schreef koei het volgende:
Mn kat had gewoon een teek tussen zijn snorharenNou zijn die beesten altijd al erg vervelend om te verwijderen, maar die snorharen voegen nog een extra moeilijkheidsgraad toe
Het heeft me dan ook twee pogingen gekost en een kat die me nu de rug toe keert, ook al heb ik speciaal wat gourmetbrokjes gepakt om hem een beetje te paaien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Whehehe!quote:Op maandag 16 maart 2009 17:58 schreef Pettigrew81 het volgende:
Miley Cyrus
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We hadden het vandaag nog over bij de apotheek (ik luisterde alleenquote:Op maandag 16 maart 2009 17:54 schreef koei het volgende:
Mn kat had gewoon een teek tussen zijn snorharenNou zijn die beesten altijd al erg vervelend om te verwijderen, maar die snorharen voegen nog een extra moeilijkheidsgraad toe
Het heeft me dan ook twee pogingen gekost en een kat die me nu de rug toe keert, ook al heb ik speciaal wat gourmetbrokjes gepakt om hem een beetje te paaien
Ich bin dabei!!quote:Op maandag 16 maart 2009 17:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Morgen Electric Six in Eindhoven!!!
quote:Op maandag 16 maart 2009 18:00 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
We hadden het vandaag nog over bij de apotheek (ik luisterde alleen) dat de teken vroeg waren dit jaar. Normaal krijg je er veel later in het jaar pas last van. Tja wat doe je eraan behalve ze weghalen.
QFTquote:
Sorry dat ik over een te kleine Nederlandse vocabulaire kennis bezit dat ik op jullie niveau mee kan pratenquote:
doe je het in het Latijn... ook goed!quote:Op maandag 16 maart 2009 18:22 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Sorry dat ik over een te kleine Nederlandse vocabulaire kennis bezit dat ik op jullie niveau mee kan praten
Si vis pacem, para bellumquote:Op maandag 16 maart 2009 18:25 schreef Fallen het volgende:
[..]
doe je het in het Latijn... ook goed!
da's je ondertitel...quote:
Sorryquote:
Had gekund maar op me linker arm staat al Powerslavequote:Op maandag 16 maart 2009 18:46 schreef Fallen het volgende:
Ja, dat op je rug...
en dan op je linker-arm Carpe Diem en op je rechter-arm Memento Mori
Een vriend van me is net terug uit Californië, en die heeft op de laatste avond onder de coke en veel bier een tattoeage laten zettenquote:Op maandag 16 maart 2009 19:45 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Had gekund maar op me linker arm staat al Powerslave
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 maart 2009 20:58 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Een vriend van me is net terug uit Californië, en die heeft op de laatste avond onder de coke en veel bier een tattoeage laten zetten
OMFG heb je een Iron Maiden TATUUUUquote:Op maandag 16 maart 2009 19:45 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Had gekund maar op me linker arm staat al Powerslave
[ afbeelding ]
Dude je bent net zo ruig als Emar!quote:Op maandag 16 maart 2009 21:23 schreef Poit het volgende:
ik heb geen tattoo en ook geen tunnel.. ik hoor er niet bij
Dude ik heb ook geen tattoo!!quote:Op maandag 16 maart 2009 21:23 schreef Poit het volgende:
Kloptquote:
Wat een gekke meneerquote:Op maandag 16 maart 2009 21:32 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Klopt
Hij werd die ochtend wakker en hij had opeens last van z'n zij de hele tijd, toen kwam ie er weer achter
Maar de tattoeage is niet lelijk! Het is gewoon de rooie ster van californie met wat schaduw eromheen ofzo, ziet er tof uit. En gelukkig niet op z'n voorhoofd ofzo
He's living the life!quote:
Anders laat je een tattoo zetten van mijn tunnelquote:Op maandag 16 maart 2009 21:23 schreef Poit het volgende:
Gast!!quote:Op maandag 16 maart 2009 21:28 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dude ik heb ook geen tattoo!!
Maar ben wel tof, net zoals jij!
Dus we richten gewoon de "Toffe Mannen Club" op!![]()
En dan doen we diesmilie retegroot zoals hieronder en op een vlag, en die doen we dan bij ons clubhuis!!
[img width=300]http://i.fokzine.net/s/loveit.gif[/img]
Dat klinkt echt zoooooo foutquote:Op maandag 16 maart 2009 21:54 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Anders laat je een tattoo zetten van mijn tunneleindbaas!
Ik zag er gisteren een met zulke grote tunnels in zijn oren dat mijn pink er in had gekundquote:Op maandag 16 maart 2009 21:54 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Anders laat je een tattoo zetten van mijn tunneleindbaas!
Heb jij Lennie in het echt gezien Pattyquote:Op maandag 16 maart 2009 22:15 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik zag er gisteren een met zulke grote tunnels in zijn oren dat mijn pink er in had gekund
En nee ik heb het ofc niet uitgeprobeerd
Als ik m'n tunnel eruit haal krijg ik m'n pink er ook wel doorheen, maar incl tunnel niet eens een sigaretquote:Op maandag 16 maart 2009 22:24 schreef koei het volgende:
[..]
Heb jij Lennie in het echt gezien Patty
quote:Op maandag 16 maart 2009 22:26 schreef Poit het volgende:
Ik gebruik lennies tunnel als cockring.. Helaas zegt dat meer over mij dan over lenny...
Die kans is wel heel kleinquote:Op maandag 16 maart 2009 22:24 schreef koei het volgende:
[..]
Heb jij Lennie in het echt gezien Patty
Niet alleen dat, je moet het ook goed doen! Was het niet dat als het hoofdje van de teek blijft zitten je lieve poessie vergiftigd wordt ofzo? Het was in ieder geval niet goed!quote:Op maandag 16 maart 2009 22:49 schreef koei het volgende:
geen idee. Dat staat altijd op vlooiendruppels, dat ze ook anti-teek zijn. Ik denk dat het bloed dan vies smaakt en dat ze heel snel weer loslaten ofzo... Ik ga morgen wel even informeren bij de dierenwinkel, teken eruit moeten trekken is maar vies werk
quote:Op maandag 16 maart 2009 23:55 schreef koei het volgende:
Ach, dat is nog altijd minder faal dan kadootjes gaan kopen in de stad en er dan bij het afrekenen achter komen dat je pinpas nog op je werk ligt en de drie euro die je nog wel in je portomonee hebt niet genoeg is
Hehe dat is wel uberfaal jaquote:Op maandag 16 maart 2009 23:55 schreef koei het volgende:
Ach, dat is nog altijd minder faal dan kadootjes gaan kopen in de stad en er dan bij het afrekenen achter komen dat je pinpas nog op je werk ligt en de drie euro die je nog wel in je portomonee hebt niet genoeg is
Nee, binnen de EU is het belastingvrij.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:38 schreef lennartb.nl het volgende:
Als je een DSi uit engeland bestelt, krijg je dan ook te maken met belasting, importheffing of iets dergelijks?
Primafoon, jewaits.quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:22 schreef SpankmasterC het volgende:
Da's altijd zo lekker in de lente inderdaad, als het net geregend heeft, dan BAM!! Allemaal geur in de lucht! Enorm relaxed!
2 vrienden van me kopen m. Heb net via dealextreme 2 acecards, 2 4gb micro sdhc kaartjes en 2 guitar hero grips besteldquote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:58 schreef koei het volgende:
Ik skip de DSi voorlopig nog. Het apparaat heeft nog te weinig te bieden.
En nu is het tijd voor een aflevering van Burn Notice en dan slapen! Weltrusten allemaal!
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:10 schreef Poit het volgende:
Zo, ik fiets net heerlijk langs () de mooie prachtwijk van Gouda, links van me voetbalvelden, een klein regenbuitje wat recentelijk gevallen was zorgde voor een heerlijke geur van het verse gras
Geekquote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:11 schreef Poit het volgende:
Oeh, en slaap lekker koei! Die smartcard kan je trouwens gewoon in de winkel kopen voor een luttele 12,95
Nerdquote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:38 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
2 vrienden van me kopen m. Heb net via dealextreme 2 acecards, 2 4gb micro sdhc kaartjes en 2 guitar hero grips besteld
Guitar Hero: DS ga je je echt snel mee vervelen...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:38 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
2 vrienden van me kopen m. Heb net via dealextreme 2 acecards, 2 4gb micro sdhc kaartjes en 2 guitar hero grips besteld
Ik heb m zelf ook en was er ook snel zat van, maarja ik bestel ze voor vrienden, want ik ben de enige met creditcardquote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:43 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Guitar Hero: DS ga je je echt snel mee vervelen...heb hem gekocht voor de DS van mn moeder maar vind er nu al niets meer aan, grip werkt gewoon net niet lekker met mn hand en de touch screen besturing is net te onnauwkeurig...
patserquote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:45 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik heb m zelf ook en was er ook snel zat van, maarja ik bestel ze voor vrienden, want ik ben de enige met creditcard
Heldquote:
Ik heet geen rikquote:
HOT DAMN! Niet vaak dat ik duidelijk neppe tieten zo nice vindquote:Op dinsdag 17 maart 2009 02:12 schreef SpankmasterC het volgende:
Jongens rustig nu!
Even 5 minuutjes staren naar dit plaatje en dan pas weer verder praten!!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 02:12 schreef SpankmasterC het volgende:
Jongens rustig nu!
Even 5 minuutjes staren naar dit plaatje en dan pas weer verder praten!!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 02:12 schreef lennartb.nl het volgende:
[ afbeelding ]
Jij heet Poid de pad!!!
I do like them porkyporksquote:
quote:by jamesbrown900
The knowledge of him playing D&D is really old news. I don't even follow this guy and I know it. Something about him having a tattoo of his Drows name somewhere on his body.
Reply | Hide Replies
Re: jamesbrown900
Also who cares about your respect for him? I mean at least he isn't writing articles for a website and posting them in the wrong section just to get more views on it.
http://ps3.qj.net/Blizzar(...)d/129501/act/success
Re: Gamester101
who gives a crap what you say lol?
Re: Matt-N
In answer to your question, ALL (at the time of writing) the people above your pointless post seem to care.
Now go away.
Re: jamesbrown900
What are you a white supremacist? Telling a black man he cannot voice his opinion and to go away. Haven't you ever heard of Martin Luther King Jr. and Rosa Parks? We aint' standin' on the back of the bus then we ain't standin there now. So I suggest you take your bigotry else where.
maar hoe kan die film een vervolg krijgen gezien het einde van eerste film? En nee ik kan geen youtube filmpjes kijken op me mobielquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:18 schreef SocialDisorder het volgende:
Alstie net zo goed wordt als z'n voorganger dan is dit gewoon de meest awesome movie van 2009
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:48 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
maar hoe kan die film een vervolg krijgen gezien het einde van eerste film? En nee ik kan geen youtube filmpjes kijken op me mobiel
quote:Tagline:
He was dead...But he got better
QFT ik verwacht nu al bar weinig van die film.quote:
Heb je wel opgelet aan het einde van de eerste film?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:48 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
maar hoe kan die film een vervolg krijgen gezien het einde van eerste film? En nee ik kan geen youtube filmpjes kijken op me mobiel
Wat is jouw versie van de dagquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:09 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Heb je wel opgelet aan het einde van de eerste film?
Wat zegt. Goh dat is vaag. Mischien kunnen we van wat vaags wat vagers maken.quote:Chev makes a deal with Verona, the cure for his brothers necklace. Verona agrees and Chev meets him at his place. Verona doesnt give him the antidote, but Chev had the Chinese mafia, led by the man he didn't kill, come in and save him from being shot. Verona tries to escape via helicopter. Chev chases after him and hangs on to the chopper. They fight some and Chev is pushed out of the chopper, pulling Verona with him. Chev kills him midfall. During the remaining minute or so of falling, Chev calls his girlfriend and basically says hes sorry. He falls onto a cab, bounces up and lands right in front of the camera, seemingly dead (We are not meant to know as he blinks, so the fall could infact have been the cure)
ik vraag me nu echt af hoe je zoiets kunt overleven. Ik hoop ook op een goed vervolg, maar ik zie het zo 123 niet gebeuren.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:16 schreef disjfa het volgende:
[..]
Wat is jouw versie van de dag
Als we googlen vinden we
[..]
Wat zegt. Goh dat is vaag. Mischien kunnen we van wat vaags wat vagers maken.
Je gaat je afvragen of de meest over-the-top-film van het afgelopen decennium wel een realistisch einde heeft? Serieus?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:20 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
ik vraag me nu echt af hoe je zoiets kunt overleven. Ik hoop ook op een goed vervolg, maar ik zie het zo 123 niet gebeuren.
Jaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Je gaat je afvragen of de meest over-the-top-film van het afgelopen decennium wel een realistisch einde heeft? Serieus?
hij was absurd ja, maar kom op vergeleken met alles wat er in die film gebeurd is, is op een taxi vallen van behoorlijke hoogte en door leven beetje over de top. Plus het maakte zo goed omdat als hij die dingen niet deed hij simpelweg dood ging. Hoe wil je dat gevoel behouden als hij uit helicopters kan vallen en doodleuk door leeft.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Je gaat je afvragen of de meest over-the-top-film van het afgelopen decennium wel een realistisch einde heeft? Serieus?
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:15 schreef SocialDisorder het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)r_hadden_gekund.html
A whole new meaning for the word FUGLY...
Nee Lennart, er komt niets op het filmpjequote:
Ik dacht al, ligt dat nou aan mn telefoon?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee Lennart, er komt niets op het filmpje
Ach zelfs na 2 uur non-stop kijken heb ik nog steeds niks gezienquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:32 schreef disjfa het volgende:
Ik vind dat soort plaatjes eng.
Eng als in de douche staan en je moeder spring ineens naast je eng
ik schrok me idd de tiefes toen jouw moeder ineens bij mij onder de douche sprong!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:32 schreef disjfa het volgende:
Ik vind dat soort plaatjes eng.
Eng als in de douche staan en je moeder spring ineens naast je eng
Ik schrok ook toen ik jou zag schrikkenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik schrok me idd de tiefes toen jouw moeder ineens bij mij onder de douche sprong!
Ik schok ook toen ik de eekhoorn om zag vallen die jouw zag schikken omdat mijn moeder SD liet schikken door naakt naast hem de douche in te springenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik schrok ook toen ik jou zag schrikken
Ik had het allemaal niet eens door zo op m'n knieenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:57 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik schok ook toen ik de eekhoorn om zag vallen die jouw zag schikken omdat mijn moeder SD liet schikken door naakt naast hem de douche in te springen
Jij zat in de douchequote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:11 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik had het allemaal niet eens door zo op m'n knieen
Wat verdient dat nou??quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:11 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik had het allemaal niet eens door zo op m'n knieen
Poit is natuurlijk wel een stuk kleiner, is goed!quote:
Baas Vishengelquote:
Foto's en filmpjes zijn uiteraard welkomquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:17 schreef lennartb.nl het volgende:
Zaterdag feestje van een vriend incl. politiestripper wijf die we met z'n allen voor hem inhuren![]()
Dan is de politie wel in een keer leuk hè?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:17 schreef lennartb.nl het volgende:
Zaterdag feestje van een vriend incl. politiestripper wijf die we met z'n allen voor hem inhuren![]()
Komt voor de bakkerquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Foto's en filmpjes zijn uiteraard welkom
Ze komt 'klagen over geluidsoverlast'quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:23 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dan is de politie wel in een keer leuk hè?
Denk je dat het erg is dat de jarige sindskort een vriendin heeft?quote:
Ik lach me ziek als de echte politie eerst komt, vanwege de muziek.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:39 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ze komt 'klagen over geluidsoverlast'
Racismequote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:55 schreef koei het volgende:
Lennie! Gran Torino was tof! Het verhaal leek me saai, maar ik ben vanwege jouw oordeel toch maar gegaan en hij was daadwerkelijk leuk! Dat taalgebruikDie ondertitelaars moeten het zwaar gehad hebben
Koop een betere smaakquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:57 schreef lennartb.nl het volgende:
http://striptease.nl/female/Penny.htm of http://striptease.nl/female/Vanity.htm ?
Koei... Waar zoek jij op...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:03 schreef koei het volgende:
http://striptease.nl/female/Dikke_Clown_(topless_act).htm
Dude das een hondquote:
Ben al aan het kijken!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:28 schreef Edwinuss het volgende:
AQ,
De rijdende rechter komt op TV.
Liefs,
Edwinuss.
Setting van het topic bevalt me ontzettend na het bestuderen van deze post.quote:
Geen, dank, dit heb ik allen gaarne over voor mijn SC broeders.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:10 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Setting van het topic bevalt me ontzettend na het bestuderen van deze post.
Mijn complimenten.
Dit waren de enige 2 in groningen, dus zonder enorme voorrijkostenquote:
Welke van de twee ben jij??quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:16 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
De SC broeders op een meet die eindelijk gepland is, SC#10000 is een feit.
Ik ben links, aangezien ik nog 1 van de jongeren ben hier.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Welke van de twee ben jij??
http://z0r.de/?id=663
Echt, die hele site, thnx 2 da weblog.. Geweldig
Ik zou voor Penny gaan, wel vragen voor een SM act!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:20 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Dit waren de enige 2 in groningen, dus zonder enorme voorrijkosten
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:26 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
AQuila, die zich beseft dat hij toch liever had dat z'n ouders een voorbehoedmiddel hadden gebruikt.
Dikke shit of wat!!quote:
Ik had em gezien!! Fucking Koning!!!quote:
Waarom?quote:
Shawn of the dead toch?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:41 schreef Pettigrew81 het volgende:
http://z0r.de/?id=709 ook vanwege de film waar het uit komt
Het kan beter!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:41 schreef Poit het volgende:
Damn, deze van Weebl Stuff, die's echt te focking psych!!
http://z0r.de/?id=775
Yepquote:
Vond dat heel niet zo'n leuke film, vond eigenlijk alleen dat stukje en het gooien van die platen leuk.quote:
Jij ook alquote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:45 schreef Poit het volgende:
Serieus.. Kom gewoon AQuila hier tegen! http://z0r.de/?id=807
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:45 schreef Poit het volgende:
Serieus.. Kom gewoon AQuila hier tegen! http://z0r.de/?id=807
Waarom dan koei??? En is't wat?quote:
Omdat dan mn 1/2 jaar abbo hier is afgelopen en ik hem niet ga verlengen omdat de zogenaamde extra functies niet boeiend zijn en ik nogsteeds banners heb op games, ook al heb ik die uitgeschakeldquote:
Slaap lekker dan maar!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:52 schreef koei het volgende:
[..]
Omdat dan mn 1/2 jaar abbo hier is afgelopen en ik hem niet ga verlengen omdat de zogenaamde extra functies niet boeiend zijn en ik nogsteeds banners heb op games, ook al heb ik die uitgeschakeld
Maar goed, tijd voor nog een Burn Notice en daarna slaaptijd!
Ja!! Had hetzelfde maar van welke film komt die ook alweer.. Ik weet het niet meerquote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:54 schreef Fallen het volgende:
Meer linkjes plaatsen heeft zo weinig zin, maar ik ga echt helemaal stuk op deze !![]()
![]()
http://z0r.de/?id=824
Hamsterdancequote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:54 schreef Fallen het volgende:
Meer linkjes plaatsen heeft zo weinig zin, maar ik ga echt helemaal stuk op deze !![]()
![]()
http://z0r.de/?id=824
En je moet ze ALLEMAAL bekijkenquote:
Nee ik ga weer chinatown wars spelenquote:
Ik zeg maar zo: liever een linkjesfest, dan een sausagefest! HATSEE!!!quote:
Ik ben sinds maandag 12:00 uur niet meer online geweest geloof ikquote:Op woensdag 18 maart 2009 02:23 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik zeg maar zo: liever een linkjesfest, dan een sausagefest! HATSEE!!!
Electric Six was de shizznizz, Rosseflos wist niet dat ik gingGaaraap, volgens mij had ik het hier toch echt 3x gezegd!
Check! Aangezien de camera bagger is van mijn gsm heb ik alleen het geluid opgenomen met de voicerecorderquote:Anywho, lennart: ik heb synthesizer voor je opgenomen, Rossje vast ook wel,
Ik heb dezelfde telefoonquote:ik ram hem morgen wel op youtube, maar verwacht echt niets van de kwaliteit wante en w800i heeft een kutcamera
Dat zeg ik ook altijd als ik spankert wil negerenquote:Op woensdag 18 maart 2009 08:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
als je niet je trein had moeten halen hadden we nog een pilsje kunnen doen![]()
Sinds wanneer ben jij zo tof?quote:
Dat is gewoon meequote als mensen zeggen dat ze een telefoon hebbenquote:
Fixed for accuracy.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:50 schreef Edwinuss het volgende:
Zijn gewoon de beste makkelijkst te installeren laptops waar je verder geen kut mee kan doen.
Period.
Je hoort mij ook niet zeggen dat je alles met een iMac kan wat je met een Windows systeem kan, dat is logisch.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:00 schreef koei het volgende:
Stiekem weet je ook wel dat SD gelijk heeft Edwinuss...
Ik heb 3 maanden tijdens mijn stage met een (toen superduper hieperdepiep) Mac G4 gewerkt. In die drie maanden had ik 14 crashes, terwijl ik alleen Flash en Photoshop gebruikte op dat ding. Collega's bevestigden: Macs crashen nogal wat, zeker als je het geheugen niet goed hebt geregeld.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:02 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je hoort mij ook niet zeggen dat je alles met een iMac kan wat je met een Windows systeem kan, dat is logisch.
Maar qua gemak en stabiliteit ben je op een goede plek als je voor Apple kiest.
Ik heb zelf nog een pc aangesloten, aangezien ik sommige dingen op mijn Windows PC moet doen ( games bijvoorbeeld )
quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:55 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik heb 3 maanden tijdens mijn stage met een (toen superduper hieperdepiep) Mac G4 gewerkt. In die drie maanden had ik 14 crashes, terwijl ik alleen Flash en Photoshop gebruikte op dat ding. Collega's bevestigden: Macs crashen nogal wat, zeker als je het geheugen niet goed hebt geregeld.
De belangrijkste les die ik tijdens mijn stage heb geleerd? Apple is de hel, Steve Jobs is Lucifer, Applestores zijn Satanskerken en ik zal nooit of te nimmer een MacBook, Mac, iMac, iPhone of iBook in huis halen. Voor dat geld koop ik liever een boekensteun die gemaakt is van verguld stront van een Komodovaraan, ontworpen door Jan des Bouvrie.
Ik wil weer een werkende Creative MP3 speler... Mijn vorige had een aparte usb stick functie en daar stond mijn Gentoo installatie opquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:08 schreef disjfa het volgende:
Maar daarom insteleer je toch gewoon linux op een usb sticky, kan je hem overal mee naartoe nemen en is makkelijker in gebruik dan windows of osx
Mijn windows systeem loopt anders ook nooit vast.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:22 schreef Edwinuss het volgende:
Nog geen 1 vastloper of crash gehad. Dan heb je gewoon iets fout gedaan of het is een verzinsel. Ik vermoed een combinatie.
Ik heb een samsung die dat ook kan!! Alleen heb ik er geen Gentoo op staan.. Gewoon muziekquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:59 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik wil weer een werkende Creative MP3 speler... Mijn vorige had een aparte usb stick functie en daar stond mijn Gentoo installatie op
Als je nou een ps3 had kon je hem lenen van mequote:
Ja, echt he?quote:
Dan liever een 'Trust Cocksucker' oid, die wel normaal werktquote:
Ja, ik denk dat hij morgen pas afloopt...quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:52 schreef Poit het volgende:
He koei!! Je bent nog wel aan't pimpen met je abo!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |