je kan kiezen koei. op een abo mogen3 smartcards aangemeld worden.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:54 schreef koei het volgende:
Poit! Ik heb een vraag die jij vast wel kan beantwoorden!
Ik heb digitenne in mijn woonkamer, maar wil dat ook graag in mijn slaapkamer. Als ik een losse digitenne decoder koop dan zit hier geen smartcard bij. Moet ik dan nog een digitenne abbonement afsluiten? Ik dacht dat je voor 'de tweede TV namelijk alleen voor de decoder moest betalen?
Bezig wespje ben je ookquote:Op maandag 16 maart 2009 01:23 schreef koei het volgende:
Zo, 2 uur bezig geweest maar mn wedstrijd-overzicht is eindelijk klaar! Kan ik morgen gaan beginnen met het mailen van alle verenigingen om wedstrijden te verzetten. Ik hoef er gelukkig maar 23Lang leve de combinatie van voetbal en honkbal binnen 1 vereniging!
Bier is opquote:Op maandag 16 maart 2009 01:27 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik weet niet wat jullie doen, maar ik ga naar bed.
Dat is serieus een probleem waar ik geen ervaring mee hebquote:
Waar woon je dan dat rotterdam zo ter weg is?quote:Op maandag 16 maart 2009 01:30 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat is serieus een probleem waar ik geen ervaring mee heb
Nee ik ben doodop na de 2,5 uur terugreis vanuit Rotterdam.
Laterz
Goed voorbeeld van een stukje slecht voorraadbeheer.quote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 01:37 schreef koei het volgende:
Ergens in overijssel ofzo woonde hij toch? Zo'n boerendorp daarzo.
Over een paar minuten rij ik ook weg hoorquote:
Ik ga zo ook maar weer eens richting die arbeit, heerlijk als je je bedenkt dat ik normaliter rond dit tijdstip in de file staquote:
En dan is het pas heerlijk als je je bedenkt dat de kans dat ik in de file kom te staan 0,00% isquote:Op maandag 16 maart 2009 07:55 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik ga zo ook maar weer eens richting die arbeit, heerlijk als je je bedenkt dat ik normaliter rond dit tijdstip in de file sta
hoe laat ga je anders weg dan?quote:Op maandag 16 maart 2009 08:07 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben expres om kwart over 6 vanuit Leiden vertrokken om de files te vermeiden
Maar wel met succes!
dat je dat op het laatste moment nog kunt bepalen. Dat lukt me bij beide banen nietquote:Op maandag 16 maart 2009 09:14 schreef Fallen het volgende:
ik neem vandaag vrij.
Ook niet thuis werken, gewoon een dag vrij.
nee dankje ik ben nog aan het werkquote:Op maandag 16 maart 2009 09:31 schreef Bart het volgende:
Bier.
En jou baas vindt dat niet goed?quote:Op maandag 16 maart 2009 09:41 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
nee dankje ik ben nog aan het werk
Oh. Ohja.quote:Op maandag 16 maart 2009 10:00 schreef Rossdale het volgende:
Ik denk dat hij het feit dat hij aan het werk is best goed vindt hoor Bart
ik werk bij een apotheekquote:
Oh, daar hebben ze natuurlijk nagenoeg pure alcohol. Dan is het idd zonde om bier te drinken.quote:
ik doelde meer op bier en medicijnen gaan niet goed samen. Pure alcohol is me veels te zoet.quote:Op maandag 16 maart 2009 10:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh, daar hebben ze natuurlijk nagenoeg pure alcohol. Dan is het idd zonde om bier te drinken.
Ligt er aan welke medicijnen. Spierverslappers gaan idd niet goed samen met bier, kun je je flesje niet optillen, maar met antibiotica of antidepressiva gaat het primaquote:Op maandag 16 maart 2009 10:22 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
ik doelde meer op bier en medicijnen gaan niet goed samen. Pure alcohol is me veels te zoet.
Kort werkdagje?quote:Op maandag 16 maart 2009 11:36 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik ben ondertussen al weer bijna een half uur thuis, dus nu kan ik rustig bier drinken
Ow dat moet lukkenquote:Op maandag 16 maart 2009 11:40 schreef disjfa het volgende:
Je hebt nog 20 minuten om laveloos te worden!
Op maandag komt er geen bestelling binnen (zondag's wordt zijn ze dicht en bestellen ze dus ook niks) en dan ben ik veel sneller klaar met werken dan de rest van de week.quote:
Chill ja!quote:Op maandag 16 maart 2009 11:46 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ow dat moet lukken![]()
[..]
Op maandag komt er geen bestelling binnen (zondag's wordt zijn ze dicht en bestellen ze dus ook niks) en dan ben ik veel sneller klaar met werken dan de rest van de week.
She's a keeperquote:Op maandag 16 maart 2009 15:29 schreef existenz het volgende:
Dit wil ik toch graag met jullie delen:
Ik vond het de laatste tijd zo verdacht stil op msn. Geen duitse tequila die over zijn aandelen liep te zeuren of dat ik stomme games moest gaan spelen met whigga's.
Wat blijkt: Mijn vriendin vond hem maar irritant (wat doet ze op mijn msn is de 2e vraag) en heeft hem dus maar geblockt![]()
. En dat vertelde ze ff 3 weken later
.
Vrouwenquote:Op maandag 16 maart 2009 15:29 schreef existenz het volgende:
Ik vond het de laatste tijd zo verdacht stil op msn. Geen duitse tequila die over zijn aandelen liep te zeuren of dat ik stomme games moest gaan spelen met whigga's.
Wat blijkt: Mijn vriendin vond hem maar irritant (wat doet ze op mijn msn is de 2e vraag) en heeft hem dus maar geblockt![]()
.
Dat zijn hersenen. Ik denk niet dat ze nog lang bijje blijft als zij degeen is met de broek aan thuisquote:Op maandag 16 maart 2009 15:29 schreef existenz het volgende:
.
zo ik heb je kekke puzzel weer opgelostquote:Op maandag 16 maart 2009 15:36 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat zijn hersenen. Ik denk niet dat ze nog lang bijje blijft als zij degeen is met de broek aan thuis![]()
Ik ga wel een keer die lompe banaan van je erin hangenquote:Op maandag 16 maart 2009 15:47 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
zo ik heb je kekke puzzel weer opgelost
Wat geniaalquote:Op maandag 16 maart 2009 15:29 schreef existenz het volgende:
.
Heb jij AQuila ook in je MSN lijst dan? Ik heb hem meerdere keren al op block gehad. Was ik hem weer ff een tijdje zatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |