Deja vu.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:24 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh en ik heb krullen in mn haar! Ik wil eigenlijk van mn attention whore imago af, maar ik kan het niet laten deze goddelijke foto met jullie te delen
!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 maart 2009 00:24 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh en ik heb krullen in mn haar! Ik wil eigenlijk van mn attention whore imago af, maar ik kan het niet laten deze goddelijke foto met jullie te delen
!
[ afbeelding ]
Oh, wel meerdere keren hoor.quote:
Stijl haar is ook wel mooi hoorquote:
Hier stond eerst 'EEns' zonder PI.quote:
Shut up. Hoeft niemand te weten.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:29 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hier stond eerst 'EEns' zonder PI.
Hmm jawel. Maar van dat echte supersteile haar vind ik meestal maar nietsquote:
Nee, dat ook weer niet nee.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:30 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hmm jawel. Maar van dat echte supersteile haar vind ik meestal maar niets
je wilt gewoon in bt slipje komequote:Op maandag 16 maart 2009 00:29 schreef Fascination het volgende:
Nog een veer in de reet dan maar, mooie krullen Bt.En dat ik dat zeg is natuurlijk veel meer waard.
Vind ik ookquote:Op maandag 16 maart 2009 00:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wij moeten het krullenduo worden.
Golvendquote:
Je kunt nooit genoeg veren in je reet hebben Fas. Dankjequote:Op maandag 16 maart 2009 00:29 schreef Fascination het volgende:
Nog een veer in de reet dan maar, mooie krullen Bt.En dat ik dat zeg is natuurlijk veel meer waard.
JIj bent een uitzondering.quote:
Om te kijken wie er slimmer zijn, jullie of een stel 12-jarige!quote:Op maandag 16 maart 2009 00:31 schreef Paaskonijn het volgende:
Het schiet me net te binnen dat ik morgen op school een of andere citotoets heb voor wiskunde, nederlands en nog iets. Waarom zou ik niet weten wan er word niks mee gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |