Deja vu.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:24 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh en ik heb krullen in mn haar! Ik wil eigenlijk van mn attention whore imago af, maar ik kan het niet laten deze goddelijke foto met jullie te delen
!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 maart 2009 00:24 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh en ik heb krullen in mn haar! Ik wil eigenlijk van mn attention whore imago af, maar ik kan het niet laten deze goddelijke foto met jullie te delen
!
[ afbeelding ]
Oh, wel meerdere keren hoor.quote:
Stijl haar is ook wel mooi hoorquote:
Hier stond eerst 'EEns' zonder PI.quote:
Shut up. Hoeft niemand te weten.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:29 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hier stond eerst 'EEns' zonder PI.
Hmm jawel. Maar van dat echte supersteile haar vind ik meestal maar nietsquote:
Nee, dat ook weer niet nee.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:30 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hmm jawel. Maar van dat echte supersteile haar vind ik meestal maar niets
je wilt gewoon in bt slipje komequote:Op maandag 16 maart 2009 00:29 schreef Fascination het volgende:
Nog een veer in de reet dan maar, mooie krullen Bt.En dat ik dat zeg is natuurlijk veel meer waard.
Vind ik ookquote:Op maandag 16 maart 2009 00:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wij moeten het krullenduo worden.
Golvendquote:
Je kunt nooit genoeg veren in je reet hebben Fas. Dankjequote:Op maandag 16 maart 2009 00:29 schreef Fascination het volgende:
Nog een veer in de reet dan maar, mooie krullen Bt.En dat ik dat zeg is natuurlijk veel meer waard.
JIj bent een uitzondering.quote:
Om te kijken wie er slimmer zijn, jullie of een stel 12-jarige!quote:Op maandag 16 maart 2009 00:31 schreef Paaskonijn het volgende:
Het schiet me net te binnen dat ik morgen op school een of andere citotoets heb voor wiskunde, nederlands en nog iets. Waarom zou ik niet weten wan er word niks mee gedaan.
Als jij het per se wil, doe het dan maar.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:33 schreef swarmahoer het volgende:
zal ik n cijfer erbij doen in de TT of hebben jullie zoiets van ''nah goedzo''
Doe er maar 1 bij jaquote:Op maandag 16 maart 2009 00:33 schreef swarmahoer het volgende:
nah goedzoquote:Op maandag 16 maart 2009 00:33 schreef swarmahoer het volgende:
12-jarigenquote:Op maandag 16 maart 2009 00:33 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Om te kijken wie er slimmer zijn, jullie of een stel 12-jarige!
But I'd love to be a chicken!quote:Op maandag 16 maart 2009 00:34 schreef wolvendagen het volgende:
"Sticking feathers up your butt does not make you a chicken."
- Durden, Tyler.
J'excusequote:
Zoals het hoort.quote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 00:35 schreef Skylark. het volgende:
Willen jullie voortaan niet meer mijn handeltje beconcurreren?
Ik raak altijd zenuwachtig als ik de lapo heb, ben geen inetheld en ik moet wel een beetje goed voor de dag komen he!!quote:
Beetje te optimistisch om te denken dat je een monopolie zou hebben liefste Skylark.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:35 schreef Skylark. het volgende:
Stijl haar is voor de echte intellectuelen.quote:
If it walks like a chicken, talks like a chicken, looks like a chicken, it mostly is a chickenquote:Op maandag 16 maart 2009 00:34 schreef wolvendagen het volgende:
"Sticking feathers up your butt does not make you a chicken."
- Durden, Tyler.
quote:Op maandag 16 maart 2009 00:35 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb helemaal niks verdient, niemand wil het telefoonnummer van wd.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:36 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik heb al een geeltje verdient, jij?
GEBANNED BEDOELDE IKquote:
Doe eens online komen.quote:
IK WIL HET TELEFOONNUMMER VAN WD!!!1!11!!!!quote:Op maandag 16 maart 2009 00:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks verdient, niemand wil het telefoonnummer van wd.
8.35 en een oplaadbare batterij.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:36 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik heb al een geeltje verdient, jij?
It's not too late, it's never to late tralalalala.quote:
+1949.672.7000quote:Op maandag 16 maart 2009 00:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
IK WIL HET TELEFOONNUMMER VAN WD!!!1!11!!!!
quote:Op maandag 16 maart 2009 00:35 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik raak altijd zenuwachtig als ik de lapo heb, ben geen inetheld en ik moet wel een beetje goed voor de dag komen he!!
Is ie nou wel ook echt gedumpt?quote:Op maandag 16 maart 2009 00:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En nog gebanned ook? Het zit 'm niet mee zeg
quote:Op maandag 16 maart 2009 00:39 schreef Skylark. het volgende:
"Democratie is de noodzaak om af en toe te buigen voor de mening van anderen."
Winston Churchill Engels staatsman (1874-1965)
....irrequote:Op maandag 16 maart 2009 00:41 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb het telefoonnummer van WD. WANT ZE IS EEN HOAX!!!11
Want ze woont bij mij in de stad en heet geen Sanna maar iets met een M.
"Perfectie schuilt in imperfecties."quote:Op maandag 16 maart 2009 00:40 schreef Paaskonijn het volgende:
"Regeren is vooruitkijken."
P. Konijn Nederlandse FOK!baas (1991- .. )
Ja, maar...quote:Op maandag 16 maart 2009 00:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Stijl haar is voor de echte intellectuelen.
Het nummer.quote:
Wauw, dat is een mooie.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:41 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
"Ik ben kali en ik hou van Fokken!"
- Ondergetekende (1976- tba)
quote:Op maandag 16 maart 2009 00:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
"Perfectie schuilt in imperfecties."
B. Taking filosoof (1991 - oneindig)
Noh...quote:Op maandag 16 maart 2009 00:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Stijl haar is voor de echte intellectuelen.
[..]
Ja ik heb net een chemo gehad ja. Leuk om daar mee te spotten zeg.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:42 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, maar...Jij heb zo kort haar, dat het alleen maar steil kan zijn
quote:Op maandag 16 maart 2009 00:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja ik heb net een chemo gehad ja. Leuk om daar mee te spotten zeg.
quote:Op maandag 16 maart 2009 00:44 schreef Paaskonijn het volgende:
"Leeftijd komt met de jaren of gewoon niet."
M. Irre comakut (1988 - 2008)
Nee, fout! Was het nummer van Western Digital --> WD jwtquote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 00:44 schreef Paaskonijn het volgende:
"Leeftijd komt met de jaren."
M. Irre comakut (1988 - 2008)
quote:Op maandag 16 maart 2009 00:42 schreef Skylark. het volgende:
"Vrouwen zouden kut zijn als ze er geen zouden hebben"
Skylark. pwner (1990-nu)
Ik pas me aan aan het niveau hier.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
It's not too late, it's never to late tralalalala.
Maar als je alleen elk topic tvp gaat posten is het wel ietwat saai he.
Westerns heb je toch alleen in Amerika?quote:Op maandag 16 maart 2009 00:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, fout! Was het nummer van Western Digital --> WD jwt
Dan woon je vast 5 meter onder NAP.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
Ik niet.quote:
Ga toch slapen jij, het is veel te laat voor die grapjes van jou.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:45 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Westerns heb je toch alleen in Amerika?
quote:Op maandag 16 maart 2009 00:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dan woon je vast 5 meter onder NAP.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
Het was niet eens een grap.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ga toch slapen jij, het is veel te laat voor die grapjes van jou.
quote:Op maandag 16 maart 2009 00:48 schreef Skylark. het volgende:
"Boven de acht hebben ze een vacht."
Jos. Afca, kinderlokker [1986-nu]
Ohquote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 00:47 schreef Paaskonijn het volgende:
"Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt haar wel."
N. Oorsbloed Viking (1978 - heden)
Wat zijn we weer lief. In dat geval moet je vooral je niveau niet naar beneden halen door hier überhaupt iets te postenquote:
Bedankt voor de info.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:49 schreef wolvendagen het volgende:
Die brandblaar op mijn linker wijsvinger is open, nu mist er een stuk vlees van 6mm.
Shuck Norris?quote:Op maandag 16 maart 2009 00:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
Can you imagine what I would do if I could do all I can?
S.N knuffelindo [1989-nu]
quote:Op maandag 16 maart 2009 00:48 schreef Skylark. het volgende:
"Boven de acht hebben ze een vacht."
Jos. Afca, kinderlokker [1986-nu]
quote:Op maandag 16 maart 2009 00:49 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
"Al is de neger nog zo snel, de kogel achterhaald hem wel."
Amerikaanse politie-agenten. (sinds mensenheugenis - tot in de eeuwigheid)
quote:Op maandag 16 maart 2009 00:49 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
"Al is de neger nog zo snel, de kogel achterhaald hem wel."
Amerikaanse politie-agenten. (sinds mensenheugenis - tot in de eeuwigheid)
Waar is hij eigenlijk? Dit soort quote opsom topics is echt wat voor hem.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:54 schreef KingOfPop het volgende:
"1 Kempi, 1 kaste"
Emimich, droeftoeter (1993-2009)
"Whehe, *insert reactie op gaand onderwerp waarbij zowel impliciet als expliciet wordt verwezen naar een matig oneday-fly-succesje, in dit geval "kaste"".quote:Op maandag 16 maart 2009 00:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waar is hij eigenlijk? Dit soort quote opsom topics is echt wat voor hem.
quote:Op maandag 16 maart 2009 00:56 schreef Paaskonijn het volgende:
"Ik ben niet arrogant, ik ben gewoon geweldig."
IQM, arrogante bal (1911 - nu)
quote:Op maandag 16 maart 2009 00:57 schreef Kali-Mist1 het volgende:
****** ******** **** ****** ********** * ** ********!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!@!@1@!@1
Jordeehh. (?-?)
quote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 00:56 schreef Paaskonijn het volgende:
"Ik ben niet arrogant, ik ben gewoon geweldig."
IQM, arrogante bal (1988 - nu)
quote:
quote:
quote:
quote:
3 oktober 2008.quote:Op maandag 16 maart 2009 01:00 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
9 SEPTEMBER GOFFERTPARK NIJMEGEN@1!@@!21!@@!![]()
![]()
![]()
I motion that! No kidding!quote:Op maandag 16 maart 2009 01:00 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb zojuist vernomen dat NG stopt met FoK!. Geen grapjes.
Ik stel voor dat we allemaal 5 SC-topics stilte in acht nemen.
quote:
Ah...jij zit in de after-fun en ik in de pre-fun fase!!!!!quote:
nicequote:Op maandag 16 maart 2009 01:00 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
9 SEPTEMBER GOFFERTPARK NIJMEGEN@1!@@!21!@@!![]()
![]()
![]()
Ik heb er geen woorden voor.quote:Op maandag 16 maart 2009 01:02 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ah...jij zit in de after-fun en ik in de pre-fun fase!!!!!
quote:Op maandag 16 maart 2009 01:05 schreef KingOfPop het volgende:
Ik ga ook slapen !
quote:
Salva mea is beter.quote:Op maandag 16 maart 2009 01:06 schreef Skylark. het volgende:
Fuckers, ik zit hier Insomnia van Faithless te luisteren. Hoe kunnen jullie gaan slapen? En ik dan?
quote:
quote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 01:17 schreef Emimich het volgende:
Alvorens ik ga slapen, wil ik nog even mededelen dat ik naar aanleiding van mijn sign een PM ontving van een niet nader te noemen persoon!
Emi, moet je nou echt zo lullig doen tegenover Cranequote:Op maandag 16 maart 2009 01:17 schreef Emimich het volgende:
Alvorens ik ga slapen, wil ik nog even mededelen dat ik naar aanleiding van mijn sign een PM ontving van een niet nader te noemen persoon!
Nopequote:Op maandag 16 maart 2009 01:19 schreef Paaskonijn het volgende:
Kan je op youtube ook een afspeellijst maken en die telkens herhalen, dus als het laatste nummer is geweest dat die weer opnieuw begint?
quote:
Hahaha, Crane is boos over de Crane-bazen!quote:Op zondag 15 maart 2009 20:17 schreef Crane het volgende:
Het gaat om misbruik van andermans materiaal. Verder ga ik daar niet op in en daar hoeft hier ook niet meer over gepost te worden door mensen, ik zou graag antwoord van een crewlid ontvangen.
Ik wil niet stoken, maar dat is anno 2009 best ban-gevoeligquote:Op maandag 16 maart 2009 01:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Emi, moet je nou echt zo lullig doen tegenover Crane?
Kom op zeg.
Het antwoord luidt: ja.quote:Op maandag 16 maart 2009 01:19 schreef Breathtaking het volgende:
Emi, moet je nou echt zo lullig doen tegenover Crane?
Kom op zeg.
Wat is ban gevoelig?quote:Op maandag 16 maart 2009 01:21 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken, maar dat is anno 2009 best ban-gevoelig
Kut.quote:
Een crane sign nemen! (denk ik....toch....?)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
Waarom in godsnaam? Laaaaat hem.quote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 01:19 schreef Paaskonijn het volgende:
Kan je op youtube ook een afspeellijst maken en die telkens herhalen, dus als het laatste nummer is geweest dat die weer opnieuw begint?
quote:Op maandag 16 maart 2009 01:22 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Een crane sign nemen! (denk ik....toch....?)Ooh ja mag ook niet hoor. Maar misschien verwijderen ze 'm alleen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien...misschien is zijn gebash tegenover hem ze niet opgevallen...misschien....quote:Op maandag 16 maart 2009 01:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh ja mag ook niet hoor. Maar misschien verwijderen ze 'm alleen.
Jaaa, want ze zijn allemaal blind.quote:Op maandag 16 maart 2009 01:27 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Misschien...misschien is zijn gebash tegenover hem ze niet opgevallen...misschien....
Zo, Bt heeft gesproken.quote:Op maandag 16 maart 2009 01:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam? Laaaaat hem.
Jullie maken Fok! een soort zieke speeltuin voor onzekere jongetjes.
Jij bent onzeker want je moet blijkbaar anderen afkraken om jezelf beter te voelen, Crane is onzeker want dat blijkt maar weer uit je sig..
Jullie zouden beter een lotgenotenclubje op kunnen richten dan zo ontzettend kinderachtig lopen bitchen tegen elkaar.
quote:
Jij ging een kwartier geleden al slapen juffiequote:Op maandag 16 maart 2009 01:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo, Bt heeft gesproken.![]()
Ik ga ook slapen.
Amen. Wie te ver gaat in zulk gedrag zal dan ook z'n postrechten kwijtraken.quote:Op maandag 16 maart 2009 01:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam? Laaaaat hem.
Jullie maken Fok! een soort zieke speeltuin voor onzekere jongetjes.
Jij bent onzeker want je moet blijkbaar anderen afkraken om jezelf beter te voelen, Crane is onzeker want dat blijkt maar weer uit je sig..
Jullie zouden beter een lotgenotenclubje op kunnen richten dan zo ontzettend kinderachtig lopen bitchen tegen elkaar.
quote:Op maandag 16 maart 2009 01:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaaa, want ze zijn allemaal blind.
* Krentenbol. stapt op de fiets.quote:Op maandag 16 maart 2009 01:39 schreef Breathtaking het volgende:
I can't sleep 'till you're next to me
Hoe laat ben je erquote:Op maandag 16 maart 2009 01:40 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
* Krentenbol. stapt op de fiets.
Waar in godsnaam zit jijquote:Op maandag 16 maart 2009 01:44 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
289.8 km
Reistijd 16:45
Vertrek 01:45
Aankomst 18:30
is dat met de fiets ofzo, 18 uur reistijdquote:Op maandag 16 maart 2009 01:44 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
289.8 km
Reistijd 16:45
Vertrek 01:45
Aankomst 18:30
Niet op de fiets.quote:Op maandag 16 maart 2009 01:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waar in godsnaam zit jij?
En 300 kilometer doe je toch maar een paar uurtjes over
quote:Op maandag 16 maart 2009 01:39 schreef Breathtaking het volgende:
I can't sleep 'till you're next to me
quote:Op maandag 16 maart 2009 01:40 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
* Krentenbol. stapt op de fiets.
quote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 01:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waar in godsnaam zit jij?
En 300 kilometer doe je toch maar een paar uurtjes over
quote:Op maandag 16 maart 2009 01:46 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
is dat met de fiets ofzo, 18 uur reistijd
Ooh hihi, ik dacht een figuurlijke fiets in de vorm van een trein ofzoquote:
Een fiets in de vorm van een trein.quote:Op maandag 16 maart 2009 01:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh hihi, ik dacht een figuurlijke fiets in de vorm van een trein ofzoik ben niet zo scherp meer
op de fiets naar t station zou nog kunnenquote:Op maandag 16 maart 2009 01:49 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Een fiets in de vorm van een trein.![]()
quote:Op maandag 16 maart 2009 01:49 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Een fiets in de vorm van een trein.![]()
Daar zit wat in inderdaad.quote:Op maandag 16 maart 2009 01:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
op de fiets naar t station zou nog kunnen
gezichtsbeharing houden we t opquote:
waar zit je dan ?quote:
Ik typte je naam fout hahahahahaquote:
Slaap lekker wolvedagen.quote:Op maandag 16 maart 2009 01:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik typte je naam fout hahahahaha![]()
Slaap lekker doeij.
heb je geen richtlijnen van school gekregenquote:Op maandag 16 maart 2009 01:58 schreef Breathtaking het volgende:
Hoeveel pagina's zou een profielwerkstuk moeten zijn?
Jawel, maar niet over het aantal pagina's..quote:Op maandag 16 maart 2009 02:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heb je geen richtlijnen van school gekregen
wij hadden er iets van 30/35 volgens mij..quote:Op maandag 16 maart 2009 02:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jawel, maar niet over het aantal pagina's..
Mijn begeleider zei kwaliteit boven kwantiteit, maar 4 pagina's pp lijkt me toch nogal weinig!
Ja maar als je ook ziet wat je er allemaal in moet zettenquote:Op maandag 16 maart 2009 02:11 schreef Devvie het volgende:
[..]
wij hadden er iets van 30/35 volgens mij..
prima tochquote:Op maandag 16 maart 2009 02:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar als je ook ziet wat je er allemaal in moet zetten!
Inleiding
Logboek
Bronnenboek
Titelpagina
Inhoudsopgae
Samenvatting
Literatuurlijst
Bijlagen
Het tijdpad etc
Daar ben je minimaal 10 pagina's aan kwijt denk ik!
Moet er niet wat meer drama inquote:Op maandag 16 maart 2009 02:23 schreef IQM het volgende:
Boh, ik ben er weg van. Voor onbepaalde tijd.
Dag, SC'ers.
Wat heeft hij nou weer dan?quote:Op maandag 16 maart 2009 02:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Moet er niet wat meer drama in?
Don't act like that.quote:Op maandag 16 maart 2009 02:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Moet er niet wat meer drama in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga slapen.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 maart 2009 02:51 schreef Krentenbol. het volgende:
Don't misuse the user in use of the unusual usefulness.
Slaap lekker bolletjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga slapen.![]()
![]()
!
![]()
Ja heerlijk, een keertje niet lang op zaterdag hoeven werken en lekker met mn chickie op stap geweestquote:
Mega weekend gehad, ben half Nederland afgereisd maar vette dingen gedaanquote:Op maandag 16 maart 2009 08:48 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja heerlijk, een keertje niet lang op zaterdag hoeven werken en lekker met mn chickie op stap geweest![]()
Jij ook?
Zoals?quote:Op maandag 16 maart 2009 08:52 schreef Gupje het volgende:
[..]
Mega weekend gehad, ben half Nederland afgereisd maar vette dingen gedaan
Vrijdag avond in Club Watt geweest naar release party van het nieuwe album van Winne, geslapen in Den Haag en zaterdag gefeest in Amsterdamquote:
Nee, ik had zowaar wat te doen.quote:
HARD!!!!!quote:Op maandag 16 maart 2009 09:37 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hoe is winne's nieuwe album trouwens?
begrijp me niet verkeerd, ik ....quote:Op maandag 16 maart 2009 09:56 schreef Gupje het volgende:
En toen had iedereen weer wat te doen of zit te fappen![]()
quote:Op maandag 16 maart 2009 02:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Don't act like that.
Voordat mensen er allemaal wilde theorieën op los gaan laten:
Er is een user die zich kut voelt bij de dingen die ik tegen een andere user zeg en die andere user voelt zich daar weer schuldig door. Ik heb geen zin om users die mij wat meer aan het hart gaan zich kut te laten voelen, dus ga ik maar weg. Kan iedereen weer normaal doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
hey Fasquote:
Hey Bobbyquote:
Van Djvt?quote:Op maandag 16 maart 2009 10:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dude van school lijkt op Shenkie![]()
![]()
Is dat zo?quote:Op maandag 16 maart 2009 11:23 schreef Gupje het volgende:
Voor Jordy was het al een tijdje niet mogelijk om te fokken op stagen, Fok! was geblokt
Ja maar door veel gebruik van Fok! is het daar maar geblokt, snap het sowieso niet waarom ze forums gaan blokkenquote:Op maandag 16 maart 2009 11:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is dat zo?Omdat ie hier toen ook een keer was op stage.
Was bij mijn vorige werkgever ook. Maar ja, misschien dat forums als tweakers en zo wel mogen, dat weet ik niet. Maar ja, die net beheerders zijn dan vaak ook zo dat ze alles blocken, maar zelf wel lekker zitten te internettenquote:Op maandag 16 maart 2009 11:30 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ja maar door veel gebruik van Fok! is het daar maar geblokt, snap het sowieso niet waarom ze forums gaan blokken![]()
Forums zijn juist handig voor opsporing van problemen en alles.
Ja als ik hier om een kijk, iedereen zit hier beetje op forums, auto sites en aandelen sites.quote:Op maandag 16 maart 2009 11:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Was bij mijn vorige werkgever ook. Maar ja, misschien dat forums als tweakers en zo wel mogen, dat weet ik niet. Maar ja, die net beheerders zijn dan vaak ook zo dat ze alles blocken, maar zelf wel lekker zitten te internetten
Ja, hier boeit het ze niet zoveel. Als het werk maar af is.quote:Op maandag 16 maart 2009 11:36 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ja als ik hier om een kijk, iedereen zit hier beetje op forums, auto sites en aandelen sites.
Hier op het werk word gewoon van je verwacht dat je het internet alleen gebruikt voor werk, dus hier is niks geblokt
Ja, helaas welquote:Op maandag 16 maart 2009 11:37 schreef Gupje het volgende:
[..]
Staat daar soms ook hele dag 538 aan? Want we luisteren meestal het zelfde nummer
Kloptquote:Op maandag 16 maart 2009 11:39 schreef BobbyB het volgende:
Hoewel ik moet zeggen dat de muziek vandaag wel aardig is.
Ja ik zit hele dag op Fok! maar lever me werk wel, dus niemand kan klagenquote:Op maandag 16 maart 2009 11:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, hier boeit het ze niet zoveel. Als het werk maar af is.
Ja ik ook. Er is momenteel niet zoveel te doen dus iedereen doet maar wat eigenlijk. Alleen af en toe klanten die bellen waar je wat voor op moet lossen oid, maar verder is echt erg rustig.quote:Op maandag 16 maart 2009 11:40 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ja ik zit hele dag op Fok! maar lever me werk wel, dus niemand kan klagen
Heb vandaag nog maar 3 klachten opgelost meer nietquote:Op maandag 16 maart 2009 11:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja ik ook. Er is momenteel niet zoveel te doen dus iedereen doet maar wat eigenlijk. Alleen af en toe klanten die bellen waar je wat voor op moet lossen oid, maar verder is echt erg rustig.
Oh, ik 1 maar!quote:Op maandag 16 maart 2009 11:46 schreef Gupje het volgende:
[..]
Heb vandaag nog maar 3 klachten opgelost meer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |