Ga je mee naar OUD danquote:Op zondag 15 maart 2009 23:39 schreef SCH het volgende:
@ Bluezz, ik heb juist de idee dat heul veul jonge zwangere stellen er niet zo bij stil staan dat het wel eens fout kan gaan. Maar misschien verder niet een discussie om hier te voeren.
Is goed, ben nog even bezig je boekje te verbranden maar wat fikt die kaft slecht zeg, wat een baggerspulquote:
de kwaliteit zit dan ook meer op de inhoudquote:Op zondag 15 maart 2009 23:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Is goed, ben nog even bezig je boekje te verbranden maar wat fikt die kaft slecht zeg, wat een baggerspul
Oh dat weet ik niet, ik heb het niet gelezen.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de kwaliteit zit dan ook meer op de inhoud
er stonden in het AD van de week al veel ingezonden brieven die er ook op afknapte........quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:29 schreef SCH het volgende:
Zeg 'ns A bij RTL - jezus wat een afknapper![]()
![]()
quote:Kijkcijfers van zaterdag: Zeg ‘ns Aaa verliest 440.000 kijkers
God wat een verrassing weer.quote:Op maandag 16 maart 2009 02:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er stonden in het AD van de week al veel ingezonden brieven die er ook op afknapte........
en het resultaat van afgelopen zaterdag:
[..]
Ik denk dat jij je daar nog wel eens in kan vergissenquote:Op zondag 15 maart 2009 23:39 schreef SCH het volgende:
@ Bluezz, ik heb juist de idee dat heul veul jonge zwangere stellen er niet zo bij stil staan dat het wel eens fout kan gaan. Maar misschien verder niet een discussie om hier te voeren.
Wat weet die homo nou van kinderen joh.quote:Op maandag 16 maart 2009 08:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je daar nog wel eens in kan vergissen
check je PM
van horen zeggen, ze zullen in die darkrooms roch ook weleens over koetjes en kalfjes babbelenquote:Op maandag 16 maart 2009 11:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wat weet die homo nou van kinderen joh.
quote:Op maandag 16 maart 2009 11:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 maart 2009 11:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Yupquote:
Awww wat leukquote:Op maandag 16 maart 2009 13:02 schreef appelsientje het volgende:
Oja net terug van de echozag de beide armpjes en beentjes
niet te geloven he!quote:
Yupquote:Op maandag 16 maart 2009 16:23 schreef Ole het volgende:
[..]
niet te geloven he!
En dan zit er al heel wat aan toch?
Hey leuk tnxx voor de tipquote:Op maandag 16 maart 2009 17:41 schreef tong80 het volgende:
Bluezz vanavond in DWDD de nieuwe presentator van Zomergasten
Nope, wel jammer ik vond Bas wel primaquote:Op maandag 16 maart 2009 17:46 schreef SCH het volgende:
Huh, blijft Bas Heijne het niet gewoon doen dan?
Nee, er stond laatst een interview in de varagids geloof ik, dat hij het wel mooi vond voor 1 keerquote:Op maandag 16 maart 2009 17:46 schreef SCH het volgende:
Blijkbaar niet.quote:Op maandag 16 maart 2009 17:46 schreef SCH het volgende:
jammer ik vond Bas erg goedquote:Op maandag 16 maart 2009 17:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet.
Ben wel benieuwd wie de nieuwe wordt.
Joost Prinsen zou leuk zijn.
yup 9e weekquote:Op maandag 16 maart 2009 17:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoever is ze nu, volgens dit staatje in de 9e week?
Vond ik ook.quote:
ik ben het eens met jouw keuze voor Frenk Vanderlinden !quote:Op maandag 16 maart 2009 19:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vond ik ook.
Jammer dat ie niet blijft
Het is een feministe geworden Bjoroquote:Op maandag 16 maart 2009 19:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik ben het eens met jouw keuze voor Frenk Vanderlinden !
ik zag het ...jammer !quote:
Trustenj SCHquote:Op maandag 16 maart 2009 20:30 schreef SCH het volgende:
Ik voel me brak dus ga mijn nest in.
Weer niet gevraagd voor Zomergasten.
Belachelijkquote:Op maandag 16 maart 2009 20:30 schreef SCH het volgende:
niet als presentator bedoel je.....als gast ben je volgens mij nog volledig in de running !quote:Op maandag 16 maart 2009 20:30 schreef SCH het volgende:
en dan in plaats van TV fragmenten komen er allemaal FOK!topics voorbijquote:Op maandag 16 maart 2009 20:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
niet als presentator bedoel je.....als gast ben je volgens mij nog volledig in de running !
we waren aan het wachten op jouw komstquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:25 schreef rubbereend het volgende:
we waren aan het wachten op jouw komst
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:35 schreef Grulez het volgende:
Het fangevoel is natuurlijk geheel wederzijds![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bureaubladachtergrondquote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:40 schreef rubbereend het volgende:
hoe had je die zo snel bij de hand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik voel me wel een beetje alsof ik kilo´s kroepoek heb weggewerktquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:56 schreef just me het volgende:
Heb je er al van geschmikkeld SCH ?
[ afbeelding ]
The, je weet welquote:
Super de boerquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:58 schreef SCH het volgende:
De kroepoek van Super De Boer is giftig, dus pas op.
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:42 schreef sezten het volgende:
[..]
The, je weet wel![]()
Gelijk ingeschreven, dus aangenomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |