Nou ja, ik wou een koelkast en ik heb maar een kleine kamer en een klein budget. Vandaar. Verder heb ik eigenlijk geen gekoeld eten!quote:Op maandag 16 maart 2009 14:41 schreef Ewelina het volgende:
PF, luxe hoor, een aparte koelkast voor de drank. Gij zuiplap
quote:
Je vermaakt je dus wel?quote:Op maandag 16 maart 2009 14:43 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Wel relaxed dat ik hier kan internettenNeem morgen m'n eigen laptop mee (zit nu op die van Mark)
Bestaan die wel? Google Maps vindt alleen de Nieuwe Teertuinen. Alhoewel ik er wel een keer van gehoord heb, en volgens mij ben ik er ook wel eens langsgefietst.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zeg Amsterdamse dames, kent iemand van jullie de Oude Teertuinen?
Doe je dan elke dag boodschappen?quote:Op maandag 16 maart 2009 14:43 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ja, ik wou een koelkast en ik heb maar een kleine kamer en een klein budget. Vandaar. Verder heb ik eigenlijk geen gekoeld eten!
Ik eet geen vleeswaren/slaatjes. Ik heb alleen een pak melk in de gezamenlijke koelkast staan. Ik eet wel soms zalm of garnalen uit de diepvries. Verder is het meestal vegetarisch.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe je dan elke dag boodschappen?
Is dat niet veel te duur dan als student zijnde? Bewaar je nooit kliekjes enzo bedoel ik?
Vikje!
Ja, ik kwam er dus net nadat ik dat postte achter dat de Teertuin zich oorspronkelijk bevond op wat nu de Prins Hendrikkade is. In 1643 is de Teertuin verplaatst nabij de Haarlemmerpoort, en dat heet dus de Nieuwe Teertuinen.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Bestaan die wel? Google Maps vindt alleen de Nieuwe Teertuinen. Alhoewel ik er wel een keer van gehoord heb, en volgens mij ben ik er ook wel eens langsgefietst.
Ja hoor!quote:
Hoe doe je dat? Mijn koelkast zit altijd vol! Broodbeleg, boter, sausjes, groente...quote:Op maandag 16 maart 2009 14:50 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik eet geen vleeswaren/slaatjes. Ik heb alleen een pak melk in de gezamenlijke koelkast staan. Ik eet wel soms zalm of garnalen uit de diepvries. Verder is het meestal vegetarisch.
Ik heb geen kliekjes, wat ik bak is meestal precies genoeg.. En zo niet eet mijn buurman het op. Als hij teveel heeft eet ik zijn eten weer op
Ik mik het vaak in een wrap:quote:Op maandag 16 maart 2009 14:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Misschien dat iemand mij op een goed idee voor een avocadosalade kan brengen?.
quote:Op maandag 9 maart 2009 11:35 schreef loveli het volgende:
Mijn favo met avocado, hoewel niet heel snel. Je hebt nodig:
Geprakte avocado (blokjes mag ook), citroensap, stukjes appel, gesnipperd uitje, teentje knof, in blokjes gesneden gekookte kip, geroosterde pijnboompitjes, geraspte geitenkaas, gebakken baconreepjes/reepjes gerookte kip, wat zure room crap, we zitten in slank magere yoghurt, tortilla's, zakje sla, wat je zelf nog erdoor wilt mikken.
Sla een beetje fijn knippen, alles behalve de tortilla's door elkaar mengen, geraspte kaas op tortilla strooien, kwak mengsel erop, tortilla dichtvouwen en eet smakelijk.
ik kom voorzichtig weer 's buurten..quote:Op maandag 16 maart 2009 14:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hey ben je terug? Of kwam je alleen mij even een kusje geven?.
Hoiquote:Op maandag 16 maart 2009 12:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hallo
Ik ben sinds vandaag ook weer begonnen () Wil er graag veur de zomer 5 - 7 kg afhebben. Heb in het verleden 2x zeer succesvol geSonja'd en ben daarmee zo'n 15 kg afgevallen. Daar zit inmiddels dus wel weer iets bij en voor het mooie voor de zomer mag het dus weer ietsjes minder.
Mag ik hier gezellig meeposten of mot ik naar het centrale Sonja-topic
Klinkt lekker!quote:
Dank u!quote:Op maandag 16 maart 2009 14:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het was een grote bak salade, waarvan ik een restje heb meegenomen. 6 tomaten (zonder zaad) in blokjes gesneden, blik mais, blik kidneybonen (maar als je dwarse darmen hebt, kun je mss beter sperzieboontjes nemen), 4 lente-uitjes in dunne ringen, jalapenos fijngehakt, naar smaak. Erbij zo'n supermarktverpakking koriander fijngehakt, 2 grote eetlepels zure room (neem in NL sour cream, minder vet dan creme fraiche), flink wat zwarte peper.
Hoe tofquote:Op maandag 16 maart 2009 15:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoi
Jij bent een vriendinnetje van eleusis / soylent, dus dat maakt jouw automatisch ook tot mijn vriendinnetje.
Net als Brinta dusquote:Op maandag 16 maart 2009 14:11 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind avocado's echt naar karton smaken dat al weken in een sloot heeft liggen weken...
sletquote:Op maandag 16 maart 2009 15:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoi
Jij bent een vriendinnetje van eleusis / soylent, dus dat maakt jouw automatisch ook tot mijn vriendinnetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |