Een ietsiepietsie erbij vind ik altijd erg lekker. Beetje een smaakmaker. Maar ik hou sowieso van sausjes. Ik eet mayo ook wel eens icm gerookte kipfilet (ipv boter een laagje mayo).quote:Op maandag 16 maart 2009 14:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Met mayo? Maar avocado is al zo vet en romig![]()
Ook een goede tip voor veel smaak aan je eten: veel verse kruiden gebruiken. Ontzettend low-cal en superlekker!
quote:Op maandag 16 maart 2009 14:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee waar je het over hebt*eet salade van tomaten, bonen, mais, lente-ui en jalapenos met zure room en koriander
Als je maar wegblijft van bepaalde light-producten, vind ik het allemaal zeker zo smakelijk!
Dat dacht ik dus ook altijd van mezelf, maar nu ik er wat meer mee bezig ga vind ik het echt súperleuk! Alleen jammer dat ik me voornamelijk richt op het bakken van lekkere vette dingen.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat klinkt wel erg lekker
Ik ben echter echt niet zo'n CreaBea in de keuken
Maar daar zijn wij dan weer voor, om je op goede ideeën te brengenquote:Op maandag 16 maart 2009 14:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat klinkt wel erg lekker
Ik ben echter echt niet zo'n CreaBea in de keuken
Klinkt lekker!quote:Op maandag 16 maart 2009 14:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee waar je het over hebt*eet salade van tomaten, bonen, mais, lente-ui en jalapenos met zure room en koriander
Als je maar wegblijft van bepaalde light-producten, vind ik het allemaal zeker zo smakelijk!
Jawel! Maar ik ben niet zo van de wraps als snack; veel calorieën, weinig 'nuttigs'. Ik eet ze alleen op vrijdag als tool voor de fajitas. En de leftover wraps, daar maak ik zaterdag quesadilla's vanquote:Op maandag 16 maart 2009 14:31 schreef Ewelina het volgende:
@ColdFeet: kan die salade van je ook niet goed op een wrap?
Nou, die salade ga ik écht een keer maken! Wat voor bonen gebruik je? En qua verhoudingen, hoeveel van alles? Volgende week staat er ergens gore andijvie-drek op het program, dan vind ik dit wel een mooie vervangerquote:Op maandag 16 maart 2009 14:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar daar zijn wij dan weer voor, om je op goede ideeën te brengen
Heel erg lekker: krulsla oid (ik vind avocado te romig/vol om te combineren met ijsbergsla), avocado, munt, gerookte kipfilet, granaatappelpitjes, citrusdressing met sesamoliequote:Op maandag 16 maart 2009 14:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Misschien dat iemand mij op een goed idee voor een avocadosalade kan brengen?.
Ik zou het ook niet als snack eten, maar als avondmaaltijdquote:Op maandag 16 maart 2009 14:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jawel! Maar ik ben niet zo van de wraps als snack; veel calorieën, weinig 'nuttigs'. Ik eet ze alleen op vrijdag als tool voor de fajitas. En de leftover wraps, daar maak ik zaterdag quesadilla's van![]()
Een wijnkoelkast? Koelt die wel genoeg voor je eten?quote:Op maandag 16 maart 2009 14:37 schreef P.F het volgende:
Ik heb een koelkast
Deze (tweedehands) [ afbeelding ]
Het was een grote bak salade, waarvan ik een restje heb meegenomen. 6 tomaten (zonder zaad) in blokjes gesneden, blik mais, blik kidneybonen (maar als je dwarse darmen hebt, kun je mss beter sperzieboontjes nemen), 4 lente-uitjes in dunne ringen, jalapenos fijngehakt, naar smaak. Erbij zo'n supermarktverpakking koriander fijngehakt, 2 grote eetlepels zure room (neem in NL sour cream, minder vet dan creme fraiche), flink wat zwarte peper.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, die salade ga ik écht een keer maken! Wat voor bonen gebruik je? En qua verhoudingen, hoeveel van alles? Volgende week staat er ergens gore andijvie-drek op het program, dan vind ik dit wel een mooie vervanger.
Weet ik niet, ik ga er alleen maar drank/frisdrank in doen. Hij koelt tot 4°Cquote:Op maandag 16 maart 2009 14:39 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Een wijnkoelkast? Koelt die wel genoeg voor je eten?
Gewoon koud; ze zijn al gaar. Als je 't als avondeten in een wrap stopt, kun je wel overwegen de bonen te verwarmen, natuurlijk.quote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 14:40 schreef Viking84 het volgende:
Hoi. Even pauze in het CI-huis. Nu even bijlezen en zulks
.
Hm.. Het is dat ik nog een andere oude kat heb, die het waarschijnlijk niet helemaal gaat waarderen!quote:Op maandag 16 maart 2009 13:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik probeer mezelf aan te sporen mn bril 's op te zetten, maar het werkt niet...
en neenog niets
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |