Tulukquote:Op maandag 16 maart 2009 12:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mag ik hier gezellig meeposten
Buikgriep is ook altijd wel een goeiequote:Op maandag 16 maart 2009 13:00 schreef ElisaB het volgende:
Ow, ik heb een goede slanktip: eet een negerzoen en word er echt strontberoerd / kotsmisselijk van. Dan heb je de dagen erna écht geen trek meer in iets
Hoi
Ow ja, dat is ook lekkerquote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 13:00 schreef ElisaB het volgende:
Ow, ik heb een goede slanktip: eet een negerzoen en word er echt strontberoerd / kotsmisselijk van. Dan heb je de dagen erna écht geen trek meer in iets
light-negerzoen? ik weet niet wat het is, maar ergens vind ik dat hele concept enigzins blasfemisch!quote:Op maandag 16 maart 2009 13:13 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
Als je het helemaal slanktechnisch verantwoord wilt doen, pak je het best een light-negerzoen van de Lidl.
Lekker al die groentequote:Op maandag 16 maart 2009 13:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow ja, dat is ook lekker
Ik dacht gisterenavond heel nonchalant: Ach, wat kan mij het rotten; ik duw er gewoon een negerzoen in, zijn we daar ook weer vanaf. Nou, dat heb ik geweten. Get-ver!
Ergo mijn lijstje voor vandaag:
O: yoghurt met havermout
L: twee bruine boterhammen met pindakaas
T: een bruine boterham met appelstroop
D: bruin brood met gebakken kipfilet
T: yoghurt met havermout
Misschien nog wat fruiterigs tussendoor, maar alleen als de maag het daarmee eens is
Blasfemisch zelfs!quote:Op maandag 16 maart 2009 13:21 schreef Abbadon het volgende:
light-negerzoen? ik weet niet wat het is, maar ergens vind ik dat hele concept enigzins blasfemisch!
nee, die dingen zijn amper te eten....maar wel jeugdsentiment, waar de vale gieren van het consumentisme met hun bebloedde light-klauwen vanaf moeten blijven!!quote:Op maandag 16 maart 2009 13:27 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Blasfemisch zelfs!
Ben je een negerzoenen-fan?
[ afbeelding ]
heej Greysje leuke nieuwe Ava! Moest ff 2x kijken wie je was haha.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:19 schreef Greys het volgende:
Welkom XcUZ_Me! Ik hoop alleen niet dat je van me verwacht dat ik je naam steeds goed ga schrijven.
Ik maak er wel Excuusje van ofzo
quote:Op maandag 16 maart 2009 13:31 schreef Abbadon het volgende:
nee, die dingen zijn amper te eten....maar wel jeugdsentiment, waar de vale gieren van het consumentisme met hun bebloedde light-klauwen vanaf moeten blijven!!
ofzo...
ik probeer mezelf aan te sporen mn bril 's op te zetten, maar het werkt niet...quote:Op maandag 16 maart 2009 13:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
negerzoenen zijn trouwens helemaal nie lekker niespuit 94228!
hee mootje! doe maar weer grote lettertjes, dat leest makkelijkeral wat gevonden voor de kitties?
Hebbu een bril?quote:Op maandag 16 maart 2009 13:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik probeer mezelf aan te sporen mn bril 's op te zetten, maar het werkt niet...
en neenog niets
![]()
Heb jij een bril?quote:Op maandag 16 maart 2009 13:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik probeer mezelf aan te sporen mn bril 's op te zetten, maar het werkt niet...
en neenog niets
![]()
Ben ik nu de enige die die dingen wél lekker vind?quote:Op maandag 16 maart 2009 13:37 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
Ik at ze als student vaak, want die dingen kost(t)en echt helemaal niets.
Ze waren niet lekker, nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |